The Mysterious Past of Gregory Phoenix



Zamanda ve uzayda seyahat edeceğiniz eğlenceli bir oyun.Yerkürenin her bir köşesi çözmenizi bekleyen küçük sırlarla dolu.65 MB
The Mysterious Past of Gregory Phoenix is the game full of adventures, in which you will have to travel in space and time to find the answers. Every corner of the Earth is keeping a little mystery. And that mystery is a key to your numerous questions. Go ahead! Find out who you are! Your destiny awaits you!65 MB



İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

8 Ekim 2009 15:52

teşekkürler sis:)
su ve ege selam canlarım:))))))))))))))

8 Ekim 2009 16:02

hahahha babanne.
ilk yorum:D

8 Ekim 2009 17:09

indirdim ve başladım

8 Ekim 2009 18:04

dünkü oynadığım can sıkıcı oyundan daha güzel sizlerde beğenirsiniz inşallah

8 Ekim 2009 18:17

ne kadar hızlısınız maşaalllah bee ben hep ardınızdan geliyorum bekleyin beni anacım:)

su
8 Ekim 2009 20:47

babanne ben bunu 3 gün önce gördümde siz darılmayın die yorum falan yazmamıştım :P

11 Ekim 2009 16:08

yav bu oyunda ben neden çıkamıyoruz. warning yazıyor. çıkmak için yes e basınca ok takılı kalıyor. reset atmak zorunda kalıyorum. silcem işte.

14 Ekim 2009 22:34

oynadım ama nedense sevmedim ben bu oyunu

20 Haziran 2010 23:22

uzay , bigfısh games bu oyunun resimlerle çözümünü koymuş .çok komik, bu oyununun çözümü olurmu yaaaaa çok basit ama eğlenceli

21 Haziran 2010 12:32

sema oyunun mutfak sahnesi bölümündeanahtarı saatten almak için mutfak duvarının sağ üstünde hatırlatma yazısındaki saatleri duvar saatinde ayarladım. ama çaılmıyor yazıdaki sırayla girdim. bu duvar saatinin nesi var sence

21 Haziran 2010 13:06

tamam sema. oyunu kapatıp açtım. takılmış olmalı. aynı şekilde girince aldım anahtarı

21 Haziran 2010 20:34

uzay yardım edemedim 4 saat elektrikler kesildi

1 Nisan 2012 18:07

linkler iptal olmuş

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template