Magic Academy II



Sihir dünyasında yine sorun var.Çok güçlü bir şeytanı canlandırma gücüne sahip olan değer biçilemeyen antik bir tılsım kayboldu.İrene rolünde sihir kitabındaki ipuçlarını takip ederek hem kızkardeşinizin ismini temize çıkaracaksınız hem de Tirisfal ormanının kurtarıcısı olacaksınız.130 MB
Once again, trouble is brewing in the world of magic! A priceless and ancient treatise, with the power to summon a dangerous and exiled demon, has gone missing! Irene must track the magical book down to clear her sister`s name and become the savior of Tirisfal Fortress.130 MB



İndirmek için tıklayınız-Click to download
System Requirements-Minimum sistem gerekirliği:
• OS: Windows XP/Vista
• CPU: 800 Mhz
• RAM: 256 MB
• DirectX: 8.1
• Hard Drive: 352 MB
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 31 yorum

2 Ekim 2009 16:44

teşekkürler sis:)
hemen yüklüyorum:)

2 Ekim 2009 19:03

büyük uğraşlar sonunda oyunu yükleyip başlayabildim.
arkadaşlar oyun güzel.konuşmalar olmasa:)
tavsiye ederim:)

2 Ekim 2009 19:45

hay çeneniz çekilmesin diyorum.sanki konuşmasalar oyunu anlamıyacağız:)

2 Ekim 2009 19:52

ay babanne noldu gı? Kime şarlıyon? Ben daha bu oyunu indirmedim de fransız kaldım. bide şey chat gene çalımıyo dimi?

2 Ekim 2009 20:32

bozo oyuna başla kime dediğimi göreceksin:DDD
oyundaki konuşmalara sinir oldumda:DDD

2 Ekim 2009 21:24

düzenlenecek harfler şöyle;
ONLY THE
SANDS OF
TIME WILL
RESTORE
EQUILIBRIUM

2 Ekim 2009 22:40

quest 8.bölüm sonu resimli anlatım:)

http://blog-assets.bigfishgames.com/Walkthroughs/Magic-Academy-II/magic-academy-ii045.jpg

denizim37
2 Ekim 2009 22:41

arkadaşlar konuşmaları geçmek için menüden 'skip diyalog' yapabilirsiniz

2 Ekim 2009 23:19

denizim37 zaten skip yapmasak oyun hiç çekilmez hale gelecek.
halbuki konuşmalar olmasa oyun süper olacakmış:)

2 Ekim 2009 23:47

16.bölümde harflerin dizilişi şöyle;

THE
CRYSTAL
BALL IS
UNDER THE
HATCH. BE
CAREFUL
YOUR İDEA
IS
DANGEROUS.

denizim37
2 Ekim 2009 23:54

o balkonlu ve gizli odalı bölümü çözemedim takıldım kaldım deliricem yardım lütfennnn...

denizim37
3 Ekim 2009 00:02

zorladı ama geçtim nihayet

3 Ekim 2009 00:10

18.bölümde doğru dizilim şöyle;
a waking heart
the light will show
with all ten runes
laid in a row
to the heart of runes
the light direct
and to the door will you
the key detect

3 Ekim 2009 00:27

yükledim başlıyorum bakalım oyun nasıl takılırsam yorumlara bakıcam :=))))))))

3 Ekim 2009 00:41

shera selam hoş geldin:)
oyun kolay takılmazsın.

3 Ekim 2009 00:48

21.bölümde doğru dizilim şöyle;

of the sacret gloom
I ask this boon
let the darkness of night
save this daughter of light
do not expose
her to her foes
let the searcher's gaze
look other ways

3 Ekim 2009 00:48

ahhaa shera gelmiş.kıs ne biçim giydirmişsin bana chatboxda oyun yükledim diye:DDDD
hepsini bitiriverirsin sen şimdi şekercim.iyi oyunlar

3 Ekim 2009 01:15

oyun 23 bölüm arkadaşlar.
bitirdim ben sizlere kolay gelsin:)

3 Ekim 2009 01:38

sis okudun mu kıs gerçekten hepsını :=)))))))))) ama yani sende ben tam şehir dışına çıktım kırk yılda bir ne var ne yok yüklemişsin sondan geriye dogru el atıcam tüm hızımlaaaaa :P gölgerin gücü adına kılıçımı getirin :P dicem de heman atılgan olmadan zor altından kalkamam çok oyun var :=)))hade kaçtım vakit oyun vakti her dk değerlendirmelii.......

3 Ekim 2009 01:40

babannemmm efet takılmıyorum vede oyun basit değil basitten daha da kolay zaten oynun tarzı çok tanıdık ya 1.sini oynadık yada çok benzerini hatırlaymadım şimdi neyse

3 Ekim 2009 10:09

bende başladım. 6. bölümdeyimde dikkatimi çeken bişey var. konuşanlar varya birinci kıs angelina juli. ikinci kız da sandra block. amma gırgır. herüfleri sökemedim kimdi. bilen yazsın lütfen.

3 Ekim 2009 15:40

HAHAHAHA ben daha ilk te takıldım bi kristal aldım nereye takıcam başka ne yapcam bilmiyom ay sinir oldum bugün gerçekten safkan bir sazanım

3 Ekim 2009 16:00

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=tr&sl=en&u=http://www.bigfishgames.com/blog/magic-academy-ii-walkthrough&prev=/search%3Fq%3DMagic%2BAcademy%2BII%2Bwalkthorough%26hl%3Dtr&rurl=translate.google.com.tr&usg=ALkJrhg4H1--YYJZXLWQQaxgZL5WT-3aQg











resimli ve türkçe çözüm linki çiğdem.
umarım yardımcı olur.takılınca bakarsın:)

3 Ekim 2009 16:13

çok saol süperbabane

su
3 Ekim 2009 17:24

papanemle pc lerimiz aynı sanırım.o oynayabildiyse bende oynarım ümidiyle yükleme yapıyorumm...

6 Ekim 2009 15:41

babaannem sen gercektende süpersin nerede takılırsam sen ordasın kahramanım oldun süperr FBlibabaannemmm

Adsız
7 Ekim 2009 02:38

arkadaşlar 12.bölümde kırmızı yeşil lastikler var ben bişey anlamadım nasıl geçebilirim oyunu şimdiden teşekkürler...

7 Ekim 2009 03:10

adsız,
12ci bölümde yoktu ki lastik falan.bi net yazsana?

7 Ekim 2009 10:40

adsız sanırım sen kırmızı ip lerin şeklinden bahsediyorsun.resimli çözüm linki yolluyorum.
o kırmızı iplerin hepsi yeşil olacak.resme bakarak ayarlayabilirsin. kolay gelsin:)

http://blog-assets.bigfishgames.com/Walkthroughs/Magic-Academy-II/magic-academy-ii072.jpg

7 Ekim 2009 19:03

bitti,son savaş zorladı beni

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template