Hidden Expedition Devil's Triangle



Bir denizaltı ile Gizli Keşifler ekibimizle Şeytan Adasına gidiyoruz.Bermuda Şeytan Üçgeninde kaybolmuş olan pilot Phoebe'ye yardım görevimizde adada olan çeşitli doğa üstü fenomenleri de çözeceğiz.Zaman ve mekanda tutsak olmuş çeşitli karakterlerle tanışıp ipuçlarını birleştireceğiz. 340 MB
Jump into a world class submarine and follow the Hidden Expedition Adventure Team to Devil`s Island! Help track down Phoebe, a famous ace pilot lost in the infamous Bermuda Triangle, while trying to solve the mysterious phenomenon of the island. Use your Hidden Object skills to piece together clues and solve perplexing puzzles. Interact with a colorful cast of characters that have been trapped in time, and save the day in Hidden Expedition ®: Devil`s Island!340MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 79 yorum

24 Ekim 2009 00:31

teşekkürler sis:)

24 Ekim 2009 00:34

yeni oyun :)) teşekkürler :))

24 Ekim 2009 00:44

teşekkürler sis

24 Ekim 2009 10:00

aldığımız tornavida ucu kutusu ile takılacak aleti birleştirip solda yerdeki sandığı açıyoruz.içinden aldığımız aleti gemideki yerine takıp,üstteki kapıya tıklıyoruz.

24 Ekim 2009 10:03

dolaptaki nesneleri toplayıp aldığımız askıyı radyoya takıyoruz.anten oluyor.
solda nesne bulup en sonda TRUNK alıyoruz.sandığın şifresini veriyor.8818
yukarı çıkıp yerdeki sandığı anahtarla açıyoruz.radyonun çevirme düğmesini alıyoruz.radyoya takıyoruz.

24 Ekim 2009 10:05

şifreyi (8818)aşağıdaki solda yerdeki sandığa giriyoruz.sandıktan kablo alıyoruz.radyoya takıyoruz.radyoyu ayarlıyoruz.
12-....-14 arası tam 13'e getiriyoruz.

24 Ekim 2009 10:06

üst katta radar göstergesinden kartı alıyoruz.alt kata inip sağdaki demir kapıya takıyoruz.

içeri girip yerdeki kutuların yanından wrenc alıyoruz.sağda üst raftaki kutuyu düşürüp 4 tane sigorta alıyoruz.

24 Ekim 2009 10:09

üst kata çıkıp cama tıklıyoruz.canavar balığın olduğu yerden nesneleri topluyoruz.en sona tornavidayı alıyoruz.
tornavida ile radar göstergesinin bize göre sağdaki tuş panosunu söküyoruz.
gene göstergenin bize göre soldaki kutucuğuna tıklayıp açınca eski sigortaları atıyoruz.
renk sıralamasına göre elimizdeki yeni sigortaları yerleştiriyoruz.

24 Ekim 2009 10:11

sonra bize göre sağdaki 7 küçük düğme ile kısa uzun geçmeli şeyleri ayarlıyoruz.
(burda epey uğraştım.ama tekniğini alınca kolaymış dedim.)

24 Ekim 2009 10:14

daha sonra ortadaki radar ekranının alt ortasındaki vidayı elimizdeki wrenc ile söküyoruz.ordaki rakamlarada belli bir sıralamayla tıklayıp etrafındaki renkli çubukları yakıp ayarlıyoruz.
(biraz uğraştırıyor bu kısımda:)radar göstergesini çalışır hale getiriyoruz.

24 Ekim 2009 10:19

alt kata iniyoruz.makine dairesine giriyoruz.
ekranda altta verilen alet parçalarını yerine yerleştiriyoruz.zaten yanlış yere takınca yeşil düğmeye tıklayınca geri atıyor.genede yazayım.
ibre sol orta,
direksiyon gibi olan sağa,
pipo gibi olan sağ üst,
kol gibi olan sol üst.
kol gibi olanın altındaki kırmızı düğmeye tıklıyoruz.çalışıyor ve alıyoruz.
karşıda duran kapağı açık yuvarlak şeye takıyoruz.
POD ENGİNE yazılı olan şeye.adını unuttum da:)

ve adadayız..

24 Ekim 2009 11:55

adada kırmızı dolap gibi şeye yakınlaıp parayı alıyoruz ve jeton yerine atıyoruz.
kırmızı dolabın yanında yerde duran bahça makasını alıyoruz.
karşı açık kapıdan girip uçak enkazının altındaki çitlerin önündeki otları bahçe makası ile kesiyoruz ve kemer gibi bir şey alıyoruz.
p.k.nun önündeki kuş mektubu bize vermiyor.sanırım aç.ona yiyecek bulacağız.
kuşun arka tarafında uzakta görünen tahta baraka gibi eve tıklıyoruz.
WELCOME yazılı yerdeyiz.
BİNGO TONİGHT yazan gemi enkazının yanından merdiven alıyoruz.
çapanın yanında yerden MADENİ ARMA alıyoruz.
ielri tıklıyoruz.

24 Ekim 2009 11:57

TALENT STAGE yazan yerdeyiz.piyanoya tıklayıp nesneleri topluyoruz.sonunda BLOW THOURCH diye bir şey alıyoruz.
ilerde soldaki merdivenle gidilen şelaleli yere tıklıyoruz.
yerde duran küreği alıyoruz.
kırmızı makineye tıklıyoruz.bir düğmesi eksik ve camıda kıırk.

24 Ekim 2009 11:59

geri gidip solda sahilde saman tavanlı tabela gibi şeye tıklıyoruz.nesne topluyoruz.en sonda kırmızı makinenin eksik olan düğmesini alıyoruz.
düğmeyi gidip yerine takıyoruz.ama ayarlamayla ilgili henüz bir ipucu bulamadığım için ayarları yapamadım şimdilik.

24 Ekim 2009 12:01

KUŞLU yere dönüp,uçak enkazının kırık penceresine merdiveni dayıyoruz.içerden kimlik ve defter gibi bir şey alıyoruz.

BU ARADA KÜREĞİM KAYBOLMUŞ .ADAYA İLK GELDİMİZ SAHİLE KÜREKLE TIKLADIM AMA BİR ŞEY ALAMAMIŞTIM.ACABA ORDAMI KALDI?

24 Ekim 2009 12:17

evet ya kürekle ilk geldiğimiz sahilde yeri kazmışım.saat ve kibrit aldım ordan.
saati sahildeki kadının yanındaki adama verdim.
ayrıca soldaki oyunun defterinde kırmızı makinede ibrelerle ilgili ipucu varmış:)

kadının köpeğinimi bulacakmışız nedir?
arkadaşlar başka oynayan yok mu?
takıldım ben:(((

24 Ekim 2009 12:19

BİRDE AKLIMA GELMİŞKEN YAZAYIM.
İLK BÖLÜMDE GEMİDEYKEN SANDIĞIN ŞİFRESİ HERKESTE FARKLI ÇIKIYOR.
2.OYNAYIŞIMDA FARKLI ÇIKTI ÇÜNKÜ...

24 Ekim 2009 12:39

UZUN ZAMANDIR BÖYLE GÜZEL BİR OYUN OYNAMAMIŞTIK ARKADAŞLAR.
OYNAMAYANLAR OYNASIN LÜTFEN.
DEMEDİ DEMEYİN:DDD

24 Ekim 2009 12:51

evet elimdeki kibrit kutusuyla kaynak makinesi imiş BLOW THOURCH yazan şey onu yakıyoruz.ve ilk sahildeki kırmıız jetonlu makinenin alt kapakla bağlantı yerini kesiyoruz.
içinden çıkan köpeğe kemer sandığım tasmayı takıyoruz.
sahildeki adamın yanındaki kadına veriyoruz.
ve teşekkür edip anahtar veriyorlar:)

24 Ekim 2009 13:05

ya sis senin duman tamirat işlerinde ustalaşmış nereye gitsem peşimden geliyor

24 Ekim 2009 13:19

ANAHTARLA WELCOME yazılı tabelanın ordaki solda mavi kapıyı açıyoruz.nesneleri eşleştirip en sonda LEVYE ve KURABİYE alıyoruz.
kurabiyeyi kuşa veriyoruz.kuş yiyip uçuyor.zarfa tıklayıp içindekini okuyabiliyoruz.

ilk sahile dönüp sağdaki SANDIĞI LEVYE ile açıyoruz.içinden KEMER alıyoruz.

24 Ekim 2009 13:30

mektup dediğim şeyde yanlardaki yaldızlı harf ve heceleri kapıdın ortasında yazılı olan paragraftaki harf ve hecelerle eşleştiriyoruz.
kalan harfler alttaki kutucaklara yerleşiyor.
u-s- a-r- m-e- e
____ ____ ____ ____
600 450 150 300

24 Ekim 2009 13:32

kapı demişim tabiki mektup kağıdı olacak.yanlış yazmışım pardon:(

24 Ekim 2009 13:33

babaanne yorumların için sağol oyun muhteşem olmuş egeyle dafne görmesinler bu oyunu çok harika bir oyun

24 Ekim 2009 13:46

mektup kağıdındakileri ŞÖYLE ayarlıyoruz.
UR=150
AS=450
ME=600
E =300

daha sonra gidip kırmızı makinede ibreleri aynen yukardaki gibi ayarlayoruz ve makine çalışmaya başlıyor.

24 Ekim 2009 13:48

önemli değil kratos:)takılanlar için yazıyorum.

gerçekten zevkle oynuyorum:)))

24 Ekim 2009 14:09

kağıtta hece sıralaması ;
me-as-ur-e

altınada zaten yazdığım değerler denk geliyor.

ama arkadaşlar kadın ve erkekle konuşmamız gerek sanırım.ingilizce bir şey anlayamadım.konuşmalara farklı farklı tıkladıysamda elimde kemerle kalıverdim:(
ayrıca mavi kapılı odada sarı bir 1.lik kupası var.

24 Ekim 2009 14:21

mektup kağıdındaki kelime MEASURE olacak

24 Ekim 2009 14:30

babaanne koordinatları yaptığın yerde sandığın içinden aldığın kemeri takacaksın

24 Ekim 2009 14:35

kemeri taktıktan sonra asansör kapsülü çalıştırıyor ve yeni bölüme geçiyor

24 Ekim 2009 14:44

tepedeki evde bir kapıda puzzle var o puzzleda yukardaki yıldız hareketlerini alttaki daireyi çevirip yıldız konumlarına getireceksin

24 Ekim 2009 14:51

puzzle çözdükten sonra kapı kolu gibi bir kol alacaksınız o kolu sol köşedeki yere takıp çalıştırın ve içerdesiniz

24 Ekim 2009 15:59

yaa siz cok yol almıssınız ben simdi yüklemeye başlıorum ama sayenizde kolay olacak bu iş:)

24 Ekim 2009 16:03

sağol kratos görmemiştim dediğini geçtim o bölümü:)
artık yroum yazmayyım deftere not alıyorum.
takılan olursa yazarım:)
sanada kolay gelsin FBlim:)

24 Ekim 2009 16:18

mozaikleri yaptıktan sonra parçaları toplayın sonra bulduğunuz sarı tohumu havanın olduğu masaya koyup bıçakla kesin kesilen parçaları havana koyup ezin sonra su dolu olan kabı havanın içine dökün ve karıştırın ve x yazan şişedeki sıvıyı havana boşaltın diğer kabın içine boşaltıp dışarı çıkın ve pipele şişedeki sıvıyı döner merdivenin üstüne dökün ve pipetle nişan alıp üfleyin ve boooom

ayşen
24 Ekim 2009 17:18

lavoboyu buldum ama su dolduramıyom bn...

24 Ekim 2009 17:29

ayşen ben yukardaki suyu kestikten sonra sürahiye suyu doldurabildim.ondan önce musluktan su akmadı çünkü.

24 Ekim 2009 17:33

büyük ağacın sağındaki kapıdan girdiğimizde en üst kata çıkınca şelale var.onun yanında kolu yere elimizdeki sarı anahtarı takıp 3 kez çeviriyoruz kola da tıklayıp.şelaledeki su yön değiştiriyor ve kesiliyor.
ondan sonra diğer taraftaki musluktan su akıyor.
yoksa sürahiye su dolduramıyoruz.

ayşen
24 Ekim 2009 17:40

tşkler saolun kratos babaanne bitanesiniz sizz
gectim orayı şimdi teleskopla bakıyom)))

24 Ekim 2009 18:57

oyunun 2.partı error veriyo neden bi bakarmısınız lütfen

24 Ekim 2009 19:13

tırtılda takıldım heeelllp

24 Ekim 2009 19:38

eldivenle kavanozu birleştir"tırtılın olduğu yerde soldan yukarı çık havuza sok kavanozu"ve kavanozla aldığın asit aşağıya inip gene soldaki kapıya gidip kilitli sandığın üzerine dökeceksin"içinden spreyi alıp tırtıla püskürteceksin"

24 Ekim 2009 21:54

ohhh nihayet bitti çok harika bir oyundu

24 Ekim 2009 22:44

2. part bende de hata verdi tekrar indiricem

24 Ekim 2009 23:16

evet bendede hata verdi bende yeniden indiriyorum

24 Ekim 2009 23:41

babaanne çaldırsana beni de oyun yüklerken.almış başını gitmişsin ama yaa:DDD

25 Ekim 2009 12:14

oyun çok güzel herkese tavsiye ederim uzun zamandan beri böyle zevkli bir oyun oynadığımı hatırlamıyorum oyunun sonu beklediğim gibi çıkmadı sanırım oyunun devamı varmış gibi düşünmeden edemiyorum oyunu çözümlere bakmadan oynamak çok güzel birşeymiş ve oyunu yükleyenlerede ayrıca teşekkür ederim bizleri böyle güzel oyunlardan mahrum etmemeleri dileğiyle

Adsız
25 Ekim 2009 15:16

ben sarı tohumu bulamadım nasıl yapıcam:(

25 Ekim 2009 15:43

"kapıdan dışarı çık ve sağtarafta bir ağaç var sarı çiçekli onun üzerinden tohum alacaksın"şemsiyeli olan ağaç

25 Ekim 2009 19:16

iki kez indirdim ikisinde de hata verdi nie sadece bizde oldu bu :(

Adsız
25 Ekim 2009 20:09

2. partda bende de sorun verdi.Beklemem gerek sanırım. Pc yi resetledim ama işe yaramadı.

25 Ekim 2009 20:14

geldim degirmenlerdeyim oyun cok güzel klasiklerde saklamam gerek tam arşivlik bir oyun:D

26 Ekim 2009 03:11

uf ya ben oynuyamıyorum. öyle bi kasıyoki mausun oku yürümüyo. acaba bi ayar yapılırsa oynayabilirmiyim.

26 Ekim 2009 15:24

2. partı 3. kez indiriyorum bu seferde olmazsa bu oyuna veda edicem artık :(

Adsız
26 Ekim 2009 15:52

slmmm.çözüm için linki tıklayın.
http://www.bigfishgames.com/blog/hidden-expedition-devils-triangle

nunu
26 Ekim 2009 18:51

babanne senin pc kaldırdığına göre benimki de kaldırır hemen indiriyorum

26 Ekim 2009 20:05

oyun sürekleyici ama,sonlara doğru b.sayarı çok kasıyor..

oyunda hintler olmasa çözümü bulmak biraz zor..

26 Ekim 2009 21:21

nunu; ben bilgisayarımı halen çözemedim inan:)))
herkesin rahat oynadığı oyunları oynayamıyorum,ama herkesin sıkıntılı oynadığı oyunları çok rahat oynayabiliyorum:DDDDD

27 Ekim 2009 10:46

çok güzel,çok güzel,çok güzel bir oyundu. kesinlikle tavsiye ederim

Adsız
27 Ekim 2009 13:46

slm oyunu bitiren arkadaşlar ben biryerde takıldım yardım edebilirmisiniz acaba
bu uçak enkazlarının olduğu yerdeyim bir bayanla konuştum elinde bardak olan ordan kapının anahterını aldım mezarlıkların oraya geldim kristalle alt kata geçtim bir gemi var çay tepsisi falan var ama hiç bir şey yapamıyorum elimdede bir yeşil kavanoz mekanik bir alet ve uvunda mıça olan bir ip var neyapcam?

27 Ekim 2009 16:50

adsız selam:)
elindeki kancalı ipi, çay tepsisi olan yerde solda karşıda kafes gibi olan şeye fırlatacaksın.tellerden kayıp yanımıza geliyor o kafes.teleferik gibi bir şeymiş.içine tıklayıp gemiye gidebiliyoruz.

nunu
27 Ekim 2009 21:29

adsız kancayı geminin kırık yerine at ordan teleferik gelcek üst kata çıkıyosun

27 Ekim 2009 23:33

nihayet partlar bitti oyunu sorunsuz kurdum ve bitirdim.uzun zamandır ilk kez bu denli zorlayan ve zevk veren bir oyun oynadım özlemişim :)

30 Ekim 2009 14:18

yardım lütfennnn....su damlayan bir yerdeyim. elimde bir tüp bir sarı sopa gibi bişey vede sarı top gibi bişey varrr.ne olmalı bunlarrr

30 Ekim 2009 14:21

ÇOK GÜLDÜM.. O SARI TOP GİBİ BİŞEY MEĞER MOZAİK PARÇASIYMIŞ. AMA HALA ANLAMADIM LTFN YARDIM

30 Ekim 2009 15:05

KİMSE YOKMUUUUUUU TIRTILI NRDE BULDUNUZ? UCU İĞNELİ SOPA NE OLUCAK YARDIM KAFAYI YEDİMMMM...

30 Ekim 2009 16:25

nazan hangi bölüm?bana bölüm adı yazarmısın lütfen

30 Ekim 2009 16:31

nazan tırtıl bir odaya girdiğinde kocaman karşında göreceksin zaten.demek ki daha oraya gelmedin.

ucu iğneli sopa derken iple birleşmesi gereken nesneyi söylüyorsun sanırım.o da solda çay malzemeleri olan yerde sol üst taraflarda kafes gibi bir şey var ona tıklanacak aşağı asansör inecek.oyun biraz karışık yanlış anlamış olabilirim dediğin yeri kusura bakma.
62 yoruma da tekrar bak istersen...

30 Ekim 2009 16:32

nazan arkadaşımız size resimli çözüm linkini veriyorum.http://hotfile.com/dl/15582324/3612d25/Hidden_Expedition_-_Devil_s_Triangle_-_Strategy_Guide.rar.html

31 Ekim 2009 17:02

oyun çok güzeldi emegi geçen ark tşkler zorluk kısmına gelince oda oyunları oynayan tercübeli arklar için gayet basitdi bir yerde kendime çok güldüm onuda itiraf ediyim o düğmeli yerde 600 150 450 olan tek tek sayıları denedım sanırım 1 saatten epey zaman aldı sinir oldum (huyum kurusun ne zaman şifreli yer olsa üşenmeden kagıt kalem alıp farsayımları yazıp tek tek denyıp çiziyorum )derken sinirim tepeme ulaşınca geldim yorumlara baktım ki :=))))))))ruler den mesure aklıma gelmemişdi dogrusu gayette basitmiş:=)))))))))))))ing şart tabi mesela bir yerde meksikalı vardı gelıyom gidiyom oyun diyor ne diyor anlamadım parayı bulunca baktımki adamın şapkası var para üstünde jeton düşdü meger oyun oynucaksan parasını öde diyomuş :=)))))))))))))))yani oynu yapan firmaya tşkler özellikle o paraya resmı koymassa tek tek dolaşcaktım .............oynayanlara kolay gelsin ha birde ara not her yere dikkatli bakın oyunda bazı yerlerde sıralama var o yüzden takılıyorsunuz diye düşünüyorum çünkü bir yerde kapı ve nesne aktif degılken aldgınız yada yaptıgınız bir hamle aktif oluyor yani levellerde aynı yerlerde sürekli dolşamanız gerekiyor ........bye

Adsız
9 Kasım 2009 15:59

off bitti yaaaaaaaaaaaaa:(((( harika bi oyundu gerçektennn süpperrrrrr:):) keşke böyle oyunlar sonsuz olsA:) emeği geçenlere teşekkür

Adsız
9 Kasım 2009 16:50

ArKadaşLar benDE BU Oyunu Çok SEvDİm.... GerçekTEn hariKa Bİr oyuN.... BÖyLe BİrBiriNe bağLı Olan oyun tarZIna Ne DEniYOr acaBa.... BEn HEp BU oyunun TArzınDA HiddEN Object oynaMak İstiYOruM.... BU Oyunun FOrmatı İle AYnı olAN oyun İsimLERi TAvSİye EtSEK BİrbirimiZE ne Kadar GÜZEL oluR....

TEŞekkürLER....

9 Kasım 2009 18:16

73 de yazan adsız specific bir tarzı yok.hidden object puzzle deniyor.
sağ üstte arama kısmında sırayla şu kelimeleri aratırsan çıkacak oyunları da seversin.
mortimer
azada
kuros
dream chronicles

ilk aklıma gelenler bunlar.ama bunun gibi keyifli bir çok oyun var.arşiv aylarına tıklayıp liste halinde isimlerini görebilirsin.sonra yorumlara bakarsan fikir edinirsin

12 Kasım 2009 15:56

Süper oyun, paylaşım için teşekkürler.

Adsız
12 Kasım 2009 23:28

SİsHypHoS Çok teŞekkür eDeRİm YaZdığın OyunLarın hepSiNİ oynaDIm.... MorTİMer EN SEvdiğim içLerinDE....

DeDİğin Gİbi ArayaCAĞım... ZAten Sİteyi herGÜn KonTRol EDİyorum.... BUraSI hariKa Bİr Sİte ...

EMeği geÇen herKeSE YİNe çok İçten Teşekkür EDERiM.....

İYi oyunLAr herKeSE....

su
16 Ocak 2010 13:03

çok zordu puzzler..ama çokda güzeldi.

16 Ocak 2010 15:04

error veriyo

15 Nisan 2010 02:05

http://www.filefactory.com/file/b32abf9/n/hedt.part1.rar


http://www.filefactory.com/file/b0fbd35/n/hedt.part2.rar

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template