Ghost Town Mysteries Bodie



Hayaletli Bodie kasabasında turistler yüz yıl önce öldürülmüş küçük bir kızın,Evelyn Byers'ın hayaletini gördüklerini rapor ederler.Bu cinayete tanık olmuş olan 12 kişinin mezar taşları kaybolur.Gazeteci Amy Brown rolünde araştırmaya siz devam edin.106 MB
Strange things are happening in the ghost town of Bodie. Tourists have reported seeing the ghost of Evelyn Byers, a little girl who was killed more than 100 years ago. The tombstones of the twelve people who witnessed the murder are missing, and something is definitely up. In Ghost Town Mysteries, the latest hidden object game from Gamespin and Gaming Hungama, you'll pick up the investigation from where reporter Amy Brown left off.106 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 36 yorum

7 Ekim 2009 21:12

indiriyorum babaanne nasıl oldu da senden önce başladım ama hayrett:DDD

su
7 Ekim 2009 21:44

hakikaten ege :))) ilk kezpapanemden önce yorum yazıyoruz.
merci şekocumm
(ohh..papane sizden önce yazdık ):P

7 Ekim 2009 22:00

su:DDD

7 Ekim 2009 22:05

ben de indiriyorum kızlar.:)

7 Ekim 2009 22:26

indirdim ve oynamaya başladım

7 Ekim 2009 23:01

başlagıçta anahtarrı aradım bir türlü görememiştim mezar taşının önünde bulunuyor ve müzik iyice gerdi

7 Ekim 2009 23:06

ikinci bölümde mezar taşı puzzle çıkıyor tamaladıktan sonra üçtane oyun kartı bulyorsunuz maça1li karo 1li kupa1li

7 Ekim 2009 23:06

yeni oyun gelmiş teşekkürler sis:)
siz misafirlere şükredin zor görürdünüz ilk yorumu:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
hemen yüklemeye başlıyorum:)

7 Ekim 2009 23:14

babaanne:DDD

8 Ekim 2009 00:04

ikinci bölüdeki hiddende çeşmenin sesi gıcık etti beni

su
8 Ekim 2009 00:19

hint almak için belirli bölümlerdeki sinekleri almayı unutmayın..
mezar taşlarındaki objeleri bulmak yoruyor bazen.4.küreği bulamadım ve yatıyorum artık.

oyun süper ama :)

8 Ekim 2009 00:34

vodoo doll istedi benden,sınıflı yerde. ortadaki tahta sütünun en üst,tavana birleştiği yerde.

8 Ekim 2009 00:36

aynı ekranda cup sordu. soldaki karatahtada tebeşirle çizili fincan var

8 Ekim 2009 00:59

valiz içinde nesne ararken,düğme sordu. önde pembe çiçeğin ortası imiş. resim çerçevesi valizin dış kenarında alta doğru yan olarak duruyor.

8 Ekim 2009 01:02

sword aradım 1 saattir.üst orta tavanda gördüm nihayetinde:),
bende diyorum kılıç nerde diye.nesneler çok küçük zor görüyorum.

8 Ekim 2009 02:04

benden de çok şey istiyor ama vazgeçtim aramıyorum:DDD

gözlerim yoruldu yeter bana bu kadar nesne bulmaca bu gecelik:D
hep puzzle olsa daha iyiymiş yaw...

8 Ekim 2009 07:42

KARŞIDA 3 SALLANAN KOLTUK GÖRÜNEN SAĞDA PENCERESİ OLAN ODA:
-shaving kit-camın önündeki küçük masanın üstü
-top hat-sol öndeki koltuğun arkalığı
-mouse trap-tam karşıdaki sallanan koltuğun altı
2 feathers-1.sol duvarda tablonun yanındaki aynada
2.tam karşı duvarda kahverengi duvar şeridine bitişik ortalara doğru
bow tie-sol duvarda aynanın alt tarafında dik olarak
2 meat clavers-1.sağda açık dolap kapağının hemen üstü
2.sol önde msanın arka köşesine dik sandalyenin üstünde

8 Ekim 2009 08:06

RALPH JOHNSON EVİ-ÖNDE TAHTA DOLAP-ARKADA KIRIK ÇERÇEVELER VE SOMYA OLAN EV
-vodoo doll-ekranın sol köşesindeüste çok yakın ama görmesi zor.hintle buldum
-grapes-sağda yerde metal panele dayalı-spiral borunun üstünde
-2 stetson hats-biri ekranın sol kenarında üstte duvarda,diğeri solda sobanın üstünde
-boar head-sol üst tavana yakın ayı kafası gibi siyah gölge
-picture frame-tam karşıda kapının yanındaki küçük merdivenin ortasındaki kare
-open sign-soba ile borunun arasında alta doğru gizli
-rattlesnake-tavanda yırtık perdenin soluna doğru
-angel with flowers-solda eski sobada ön yüzde

Adsız
8 Ekim 2009 08:29

bu güzel oyunlar için hpnz teşekkür ederim

8 Ekim 2009 08:34

CARSON WOOD EVİ-AYNALI KONSOL-VARİL-AÇIK KAPI OLAN
-train-konsolun sağ ayağının yanı
-saint nicholas-en önde tlf.kulübesinin sağında siyah
-3 butterflies-ilkitam karşı duvarda çatlakta,ikincisi yerde çantanın solunda,üçüncü de konsolun üstündeki mavi kumaşta
-door knocker-iki siyah noktanın altında kafa gibi saçaklı şeyde
-2 knives-biri solda çadır gibi şeyin kenarında diğeri kapının sağ kasasında menteşeye yakın
-2 letters A-biri varilin üstünde halatla yazılmış,diğerisol duvarda iki siyah noktanın sağ üst çaprazında
-2 meat clavers-biri kapı kasasının sol alt kenarında diğerikonsolun üstü sağ ön köşede
-brass scale-solda ,ekranın an kenarında siyah noktaların soluna doğru

8 Ekim 2009 09:12

THOMAS GALOR EVİ-KARŞIDA OYUNCAK DOLABI-SAĞ DUVARDA ÇELLO OLAN EV
-wall clock-iç oda saksıdakikaktüsün arkası
-2 buttons-ilki yerdeki sandığın kapağında kilitte,diğeri oyuncak dolabının üstündeki rafta mavi düğme
-mother and child-duvarda asılı elbisede fotoğraf olarak
-cowboy hat-iç odada sandığın üstünde sol duvara asılı
-knitting needles-kapının ağzındaki hasır sepetin tam önü örgü şişi ve yumak
-cupid-kapının sağ çerçevesinin üst tarafına doğru duvarda
-2 cosmetic brushes-ilki iç odada kapalı sandığın sağ altı ile dolap arasına sıkışmış,d,ğer, kapının sol çerçevesi,alt dış kenarda
-spin top-topaç-önde kapalı sandığın 1-2 cm önünde yerde

8 Ekim 2009 09:45

NANCY DUPREE EVİ-ORTADA MAS,BİR SANDALYE-KARŞIDA PENCERE OLAN
-door knocker-pencerenin sağ çerçevesi üste doğru
-gloves-ekranın sağ alt köşesi,kedi ile köpek başı arasında yerde
-2 angels-biri masanın ön yüzünde resim olarak,diğeri karşı duvarın tam ortasında yüzü var
-4 masks-ilki hasır sepetin sağ üst köşesi,ikinci sandalyenin oturma yeri,üçüncü masad en sağdaki kavanoza dayalı,ve dördüncü sol önde tekerleğin arkasında
-2 geckos-biri sandalyenin arkasındaki giyside,diğeri pencerenin sol çerçevesi üst köşe
-welcome sign-masanın sağ ön bacağı
-ornamentel dagger-pencerenin sağ çerçevesi,fenerin altı
-bat-duvarda sağ üste soğru karanlık kısımda

8 Ekim 2009 09:45

ve mola

8 Ekim 2009 10:52

BEN HİÇ BİŞİ YAPAMIYORUM Kİ :(
Bİ GAZETE SAYFASI AÇILDI KIZIN RESMİ VE FOSFORLU KALEMLE İŞARETLENMİŞ HABER VAR SAĞ TARAFTADA ANAHTAR VAR
AMA HİÇBİŞİ OLMUYOR
NE SAYFA GEÇİYOR
NE ANAHTAR YERİNDEN ALINIYOR

ACELE YARDIM GERİLDİM

8 Ekim 2009 11:42

selma o anahtarı al. kız arabaya binip gidecek. kasabada anahtar kırılacak ve benzin bitecek. sonra da oyun başlayacak. yalnız uyarayım göz bozucu bir oyun

Adsız
8 Ekim 2009 11:55

bu o birinci ghost un devamımı yoksaa :D
hemen indiriyorum görünüşünden belli zaten harika
(JeNeLiF)

8 Ekim 2009 18:41

EMMIT PERRY EVİ-SAĞDA VE SOLDA İKİ KOLTUK,AÇIK KAPIDAN MASA ÜSTÜNDE GRAMOFON GÖRÜNEN EV
-pocket watch-komodindeki bebekten yukarı doğru gidince duvarda
-sack of money-açık kapıdan bakıncatam karşıda ,gramofonun solunda
-3 cowboy hats- ilkiekranın sağ alt köşesinde,ikincisi onun 3-4 cm üstü,sağ kenarın ortalarında,üçüncü de koltuğun solundaki komodinin üstünde
-earthen pot-iç odada uzaktan görünen kapının üstünde
-beetle-saati bulduğunuz yerin biraz üstünde
-wedding bands-koltuğun solundaki iki çekmeceli komodininüstü,sol köşede
-number 3-komodinin üstündeki siyah kadın çantası ile duvardaki kuş kafesinin ortasında,duvarın beyaz yerinde
-turtle-sağdaki koltuğun oturma yerinde

8 Ekim 2009 18:52

bunun gibi bir oyun gelmez teleskop aldıracaklardı azkalsın gece 3 te bitirdim oyunu

8 Ekim 2009 19:10

CHARLIE DUNKIN EVİ-SOLDA KİTAPLIK,SAĞDA BEJ SANDALYE OLAN ODA
-old clock-solda karganınkuyruğunun altı
-playing cards-yerde bisiklet pompası ile terliklerin arasında
-twin angels-ekranın üst kenarından görünen kumaşın üstünde
-hammer-altta sandalyenin oturma yerinin altındaki ara parçada
-keyhole-kapının sol pervazının ortalarında
-ornamental dagger-kitaplığı soldan ikinci dikmesinde
-2 candlesticks-ilki sağda masanın üstünde,ikincisi sandalyenin arkalığında
-paint sprayer-ekranın sol kenarı,kitaplığın yanında

8 Ekim 2009 20:35

SON OLARAK J.R.CASSIDY EVİ
-parchment-kapının üstünde tavana yakın
-wrench-en önde soldaki tekerleğin üstü
-sextant-en önde sağdaki tekerleğin üstü
----------------------------------
-antique sword-solda kapının yanında duvardaki kan izinin kenarında
-screw-pencereyle kapı arasındaki demir çubuğun üstünde
-screwdriver-açık duran sandığın içinde menteşelerde
-------------------------------------------
-scissors-sağda duvarda,köşedeki tahta kirişte
-angel-solda üst rafın ön yüzünde

aslında her oyunda istenen nesneler değişiyor ama birkaç tanesi denk gelen ve bulamayan olursa yardımım olur belki diye yazdım yerlerini.ve bitirdim. oynayacaklara sabırlar diliyorum

su
8 Ekim 2009 20:44

daphne sen varya süpersinnn...ellerine vede gözlerine sağlık..ay bu oyun göz doktoruna ortak valla...

su
8 Ekim 2009 22:05

JAMES HARRİNGPOST amcanın mezarını yapmak ve bide mezarda ki tabancaları bulmak beni mahfetti !
yinede toprağın bol olsun james amca :)

su
10 Ekim 2009 21:18

88 oyunu bi arada oynayınca ancak bitirebildim.yorumum şudur:tekdüze! yani arada bi ekşın falan yok.objeleri bul,mezar taşını yap.hepsi bu.ama oynadım bitirdim o ayrı :D

Adsız
25 Aralık 2009 21:48

yaff bu son bolum mezar tasındaki puzzlı cozen varmı ??

25 Aralık 2009 22:01

adsız oynanalı çok zaman olmuş.kimse hatırlamaz.
istersen aşağıdaki resimli çözüm linkine bir bak.

çözüm linki.tıklayınız

25 Aralık 2009 22:02

adsız;
resimli ve türkçe çözüm linki.

http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/ghost-town-mysteries-bodie/tips-tricks/ghost-town-mysteries-bodie-walkthrough&ei=fhk1S6yWNZLu0gTzhPkY&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CAsQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3DGhost%2BTown%2BMysteries%2BBodie%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template