Dream Chronicles 1




Daha önce 2 ve 3cüsünü oynadığımız oyunun ilki.Faye yine kocasını kaybetti ( Shera yetişşşş demiştin söyle bi daha kaybetmesin diye:D) ve biz Faye'e periler kraliçesinin yaptığı uyku büyüsünü bozup kocasını bulmasına yardım ediyoruz.24.51 MB
Welcome to the Dream Chronicles, where the lines between reality and fantasy fade away. Follow subtle clues to help Faye find her missing husband and escape from the mysterious sleeping spell that has taken over the town of Wish! Stay sharp and focused and you just may unravel this intriguing, dreamy mystery.24.51 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 80 yorum

31 Ekim 2009 20:53

teşekkürler sis ilki oynıyamamıştım güzel oyun için tekrar teşekkürler

31 Ekim 2009 21:50

eee ben piyanoda takıldım.7 tane resim buldum duvra astım.şimdi bana piyano çal diyor sanırım.iyyy bak aklıma yine concertalino geldi.

31 Ekim 2009 21:54

kuyulu bölümde kova kürek.makas.makasla sağdan ip ,bir yerlerden kuyuya kol.hepsi kuyuya bağlancak.sonra kürekle ekranda sol taraflarda 2 yer kazılacak.birinden alınan nesne kuyudan çekilen suda yıkanacak sol kapıyı açacak

31 Ekim 2009 22:27

teşekkürler sis:)
yüklüyorum hemen:)

31 Ekim 2009 23:36

Ben de yükledim ve az önce başladım. Keyifli gidiyor. Tek sorun sürekli çıkan ingilizce yazılar.. Çıkmasa daha iyi. Nasıl olsa anlamıyorum ya:)

1 Kasım 2009 00:17

Evet sishyphos..seçtiğin tabloların müziğini piyanoda çalman gerek. Benim için en keyifli olan kısmıydı )

1 Kasım 2009 01:01

e çelebim müzik kulağın sıfırsa keyifli olamıyor be canım.hala kaldım ben orda.gerçi arada sağlam bi oda oyunu bitirdik.bi el atsan hani.

1 Kasım 2009 02:41

ayy ilkini çözdümmm.
kapının en yakınında en sağda üst resim yani AGEFDC

off uykum var yarın baştan başlamam gerekcek

1 Kasım 2009 03:44

ben en sol üst resimden başladım.biraz zahmetliş iş baya da resim var:D
resme tıklayıp piyanoya gelince kolu çeviriyoruz resme ait müzik çıkıyor.neyseki notaların üzerinde iken A B C şeklinde tuşların isimleri belli.
ben de en sol üst resim için aldığım notaları yazayım diğerleri için uykum müsaade etmez sanıyorum.
CEEEDEFE
EDDDCDEC

1 Kasım 2009 03:55

sis ilkini yazmıştı zaten ben sol üst resmi bir üst yoruma yazdım devamı da şöyle:
sol büyük resim:
EFFGGFEC(burdaki 2.f e de olabilir sol elimle not aldım pek okunaklı olmamış)

diğer büyük resim:
GAGEGAGE

at resminin sol üst çaprazı:
DECDEFEC

bunun yanındaki:
CCDECC

en sağdaki:
EEGEEG

1 Kasım 2009 09:49

ben oyunu oynayamadım:((
daha oyunun başında 3.odada yani yatak olan yerde ortadaki dolabın tüm ışıklarını açıp anahtarı alıp soldaki kapıya tıklıyorum ve oyun orda donuyor.
diğer odaya geçemedim hiç:(((
kaç kere denedim,oyunu bir daha yükledim.
ne yaptıysam hep aynı yerde oyun kitlendi:(((

Adsız
1 Kasım 2009 10:13

kaç gündür açamıyordum oyunlar için teşekkürler bende indirmeye başladım oynamış olabilirim ama bu seri çook güzel..

1 Kasım 2009 11:03

yaa bende başladım fakat piyanoyu kullanamıyorum

1 Kasım 2009 11:07

Hele şükür piyanonun anahtarını buldum bundan sonrası kolaydır umarım...

1 Kasım 2009 11:57

Selam ben meyvelerin olduğu bölüme geldim fakat hiç bir şey anlamadım...

1 Kasım 2009 13:56

babaanne oyunu bir de 2.linkten indirir misin.aynı şey başıma geldi 3.oda dan sonra oyunum dondu.
ama arama kısmından tüm dosyalarını sil önce.tekrar yükle babaannecim...

1 Kasım 2009 13:59

piyanonun anahtarı için arkadaşlar levye ile ekranın bize yakın sol alt kısmındaki tahtalara bol bol tıklayın.baya bir aramıştım ben de onu.

konuşan çiçeğin olduğu bölümü geçip kapattım.meyvelerin olduğu bölüme gelmedim henüz.

1 Kasım 2009 16:16

konuşan çiçek bölümndeki sıralı cevaplar:

*I want to restore the natural order
*To be honest I don't really know I discovered that my dear husband Fidge
*Yes and something strange is going on
*Certainly yes tell me what can I do for you

1 Kasım 2009 16:19

My pleasure can I do something else for you or them

Thank you for that

1 Kasım 2009 16:45

sinasi meyveli bölüm hani kasaba sokağı olan yer.orada amaç karşı kapıdaki sütunlara ağırlıklarına uygun nesneyi koyman.ama inventory kısıtlı olduğundan her şeyi alamıyorsun.deneme yanılmayla bulmak gerekiyor.mesela en sağdaki 69 yazan sütuna oyuncak ayı koyunca müzik çaldı sanırım o doğru nesne oldu.
ağırlıklarını öğrenmek içinde sağdaki teraziden yararlanıyorsun

1 Kasım 2009 16:50

myveler olan bölümde anladığım kadarıyla sağdaki tartı ile meyveleri ve diğer malzemeleri tartıp ağırlıklarını alıcaz.sonra karşıdaki kapının açılması için bunları öndeki çubuklara sıra ile koyucaz.
itemin dolu diyor alamıyoruz hani başka nesne.bu durumda ağırlıkları teraziye bıakıp alabiliyoruz.

sağ tarafta kalan kitaplara tıkladığımızda ne kadar ağırlık alacağımız yazılı
1 tane 50
1 tane 25
1 tane 10
1 tane 5
1 tabe 2
1 tane 1
50 ve 5 eksik bende şu an.
tartılacak nesnelerden aldıklarımsa:üzüm-karpuz-top-bebek-ayıcık-iki tane kitap-portakal-armut-oyuncak araba

sadece portakalı tartabiliyorum 50 lik olmadan diğerleri ağır çekiyor.
ama portakalı koyup ta rahatça tartmak için ağırlıkları geri alamadığımızdan elimdeki fazlalıkları gidip kapının önündeki sütunlara bıraktım.gelip portakalı tartım 36 yani kapının önüne en sol başa portakalı koymalıyız bu mantığa göre.
şimdi 50 lik ağırlık nerde bulmak lazım.

1 Kasım 2009 16:52

69-->oyuncak ayı
58--> tahta araba
87-->yeşil kitap
93-->kavun
36-->armut

bende bu şekildeydi

1 Kasım 2009 16:53

egecim ağırlıklarla ve tartmakla hiç uğraşma.elindeki tüm ağırlıkları tartıya bırak ki diğer nesneleri alabilesin ve nesneleri sütunlarda deneme yanılma yap.

1 Kasım 2009 16:56

evet sis sen deyince aklıma geldi ciddi ciddi uğraşıyordum bilsen:)

1 Kasım 2009 17:00

hadi ormanda ışıktan sonra ağaçlardaki puzzle mantığı nedir bilen söylesin

1 Kasım 2009 17:07

sis ses gelen yerlere yerleştirdim parçaları sağ ve sol ağaç tamamlanınca ışıklanı geçtim orayı.
mantık yok yani yine deneme:D

1 Kasım 2009 17:09

sol ağaçta üst sıra boş.oerta sıra yarım daire içinde küçük daire ve alt sıra da ortada alt ucu açık dikdörtgen olan şekilleri koyunca ağaç mavi ışıklandı.sağ ağaca daha bi şey bulamadım

1 Kasım 2009 17:15

yerdeki taşlarda her aldığınınz rakam ya da şekli ait olduğu yere koyup öncelikle sonra sıralıyorsunuz.roma rakamlarında sıralama bildiğiniz gibi zaten.geometrik şekillerde ışıklamıyor sıralarken üçgenden başlamıştım mantık olarak ben.ama yönlendiriyor.
ayın şekilleri de o şekilde
yanlız sembol ve rakamım eksik benim bulamadım daha.

1 Kasım 2009 17:20

çatılardan çalılardan derken buldum eksiklerimi.
hepsini sıralayıp yerleştirince karşı kapıdan girdik

1 Kasım 2009 17:28

bu karanlık odada direklerdeki düğmelere belli bir sıra ile basıp ışıkları yaktıktan sonra tukarı çıkmak için yine direklerde yanan ışıkları takip ediyoruz.
ama çıkmam gerek acıkanlar var:D

1 Kasım 2009 17:35

merdivenlerde soldan sağa 1.2..4 diye sıralarsak ilki hariç sequence ler şöyle.ilki kısaydı zaten
431321
2234412
3124412344

1 Kasım 2009 17:48

kapıların resimli çözümleri takılan olursa diye.

Kapı 1 en sol

Kapı 2

1 Kasım 2009 17:53

Sishyphos yazını yeni gördüm çok saol deneme yanılma yöntemiyle sonunda buldum..

1 Kasım 2009 18:04

Yalnız bende farklı oldu 36 portakalı hatırlıyorum..

1 Kasım 2009 18:15

Kapı 3

Kapı 4

Bunlaırın birleşemeyeceği daha ilk oyunda belliymiş:DD

1 Kasım 2009 18:16

tuh ya ya niye haber vermiyonuz insan tüm iletişim cihazlarını kullanır haber verir,hadi onlarda olmadı telepati kurar ........bensiz başlayan tüm ark şiddetle kınıyorum bir dahaki oyunlarda takılıp sona varamasınlar shera shera diiye inlesinler inşallahhhhhhhhhhhh :P neyse indirim hemen :=) sis kocaman öptüm sni şekerimmmmmmmmm süpersin ama bak bu serinin 4.çıkarsa lütfen önce bana ver ben oynaım sonra siteye ekle :P:P:P yaşasın kötülük gölgelerin gücü adına shera artık kötülerin yanında :P neyse kafama bir yerden sopa gelmeden oyunu indirim :=))))))

1 Kasım 2009 18:17

sinasi bazen puzzlelar her oyunda random olabiliyor.ben bendeki çözümleri koyuyorum.bir de mantığı açıklamaya çalışıyorum .ki elbet yarar diye.
iyi oyunlar.ben bitirdim.diğer 2 ve 3cü bölümlerine göre kısaydı

1 Kasım 2009 18:18

puhahhaha shera merak etme o ablada bu yeteneksizlik oldukça yine kaybeder kocasını biz de bir daha ararız:DDD

1 Kasım 2009 18:24

yok kaybede kaybede akıllancak adamı baglıcak diye düşünüyorum bizde armut gibi :P kalcaz bence kaybetmesi için hatta tek kocasını değil tüm sülalesini kaybetmesi için dua etcem :=)))))))))

1 Kasım 2009 18:26

evet bitti teşekkürler...

1 Kasım 2009 18:40

İngilizce bilmeyince ne kadar da zor oluyor oyun bölümlerini geçmek. Çiçeklerin orada yapmam gerekeni yapraklar solunca farkettim ) Neyse kapı açıldı şükür.. )

1 Kasım 2009 18:52

teşekkürler sis oyunu bir çırpıda bitirdim çok kolay ve zevkli bir oyun...

shera kaybetsin biz buluruz onun kocasını :))))

1 Kasım 2009 19:03

slm arkadaslar ben daha baslangictayim evvela odalarda dolastim birseyler yaptim amma ne yaptim bilmiyorum ordan bahceye ciktim testereyi aldim urgani aldim ve orda kaldim devam edemiyorum lutfen yardim edermisiniz

1 Kasım 2009 19:09

23. yorumda belirtilen nesneler bende farklıydı. Doğruyu yerleştiğinizi ses ve görüntüden farkedebiliyorsunuz.

1 Kasım 2009 19:11

Pamuksel, testereyle tahtaları kesip yeterli sayıda olduğunda urganla birleştirip köprüye ekleyeceksiniz. (tahmin ettiğim bölümse)

1 Kasım 2009 19:12

pamuksel testere ile yerlerdeki tahtalara tıklayıp kesiyorsun.sağ taraftaki köprünün eksik tahtaları için.ip ve tahtaları kullanıp köprüyü tamamlıyorsun.sonra üç renk tebeşir alıp etraftan kapıdaki resimlere tıklıyorsun kapı açılacak.
not:arada parlayan ışıklar size nesnenin yerini belirtiyor çoğu zaman.

1 Kasım 2009 19:13

netçelebi tahmin ettigin bolumdeyim testere ili iki tahta kestim devamini getiremedim tekrar ugrasacagim sagol

1 Kasım 2009 19:24

slm ege bende bende iki tahta kestim ne care devam edemiyorum kestigim tahtalarda kayboldu ben eli bos dolasiyorum yani ya birseyler bulucam yada kafayi yiyecegim

1 Kasım 2009 19:30

ege netçelebi verdiginiz bilgilerle köprüyü tamir ettim sagolun arkadaslar

1 Kasım 2009 19:49

Karanlık odada düğmelere basarken belli bir sıralama var mı? Geçemedim bir türlü...

1 Kasım 2009 20:00

vardı net çelebi
en sol
en sağ
sol orta
sağ orta diye not almışım.

1 Kasım 2009 20:03

ben kitaplikdayim kitaplari yerlestirdim kureyi yerine koydum elimde bir kiristal kaldi onu nereye koyucagimi ariyorum

1 Kasım 2009 20:05

pamuksel elindeki kristalin önce bir kitabı ortaya alıp ona tıklanması lazım.eğer onu yaptınsa sağ raflardaki küreye tıklanıyordu kristal umarım doğru hatırlıyorum.

1 Kasım 2009 20:06

sagol ege

1 Kasım 2009 20:38

Oyun aniden bitti.. En son kapılardaki nesneleri yerleştirdim. Elimde fazladan objeler kaldı ama skoru gösterdi ve bitti..

Yardım için sağol sishyphos. Nesneler aynıydı ama sıralama farklıydı.

Keyifli oyun için teşekkürler.

2 Kasım 2009 00:28

ben piyanoda takildim yorumlardaki sira ile resimlere tikladim sonra piyanonun kolunu tikladim netice kocaman bir 0 oyunu kapatip tekrar actim netice ayni
muzik 0 ingilizce 0

2 Kasım 2009 01:24

önce duvardaki bir resime tıkla ve müziğin bitmesini bekle sonra piyanoya tıkla tuşları gör.yukarda egenin yazmış olduğu yoruma göre hangi tabloda hangi harf sırası varsa o sırayla tuşlara bas.her tuşun üzerine mouse getirince harfi beliriyor.
tekrar yazayım sana harf dizinini.
en sağ üst AGEFDC
sağ alt EEGEEG
alt orta büyük GAGEGAGE
üst soldan 1ci CEEEDEFEEDDDCDEC
üst soldan 2ci EEFGGFED
üst soldan 3cü DECDEFEC
üst soldan 4cü CCDEDCC

2 Kasım 2009 15:53

çok rica etcem şu merdivenlerin oludugu yanı 17 bölümde 2 sutunun düğmesı yok nerden aldıgını bile yazarsa çok memnun olurum geceden beri ugraşıyom deli oldum
biraz dışarı çkıyom hava alcam bayılcam yoksa .......

2 Kasım 2009 16:11

sheracım türkçe çözüm linki:)


http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.cheatcodesweb.com/pc-cheats/dream-chronicles-cheats.htm&ei=IejuSoa3AYeb_AaK3uGFBA&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=3&ved=0CBQQ7gEwAg&prev=/search%3Fq%3Ddream%2Bchronicles%2B1%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

2 Kasım 2009 16:14

bu da başka çözüm linki:)



http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/dream-chronicles/tips-tricks/dream-chronicles-tips-amp-tricks&ei=6ejuSqvQEtKC_QbN_fyJDw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CAoQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Ddream%2Bchronicles%2B1%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

2 Kasım 2009 16:17

bu da resimli ve türkçe çözüm linki:)


http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://minutegamer.wordpress.com/2007/07/26/walkthrough-dream-chronicles/&ei=a-nuSo61ItmN_AbGh-mQDw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=2&ved=0CA8Q7gEwAQ&prev=/search%3Fq%3Ddream%2Bchronicles%2B1%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

2 Kasım 2009 16:53

inatla kaç gündür habire yükleyip siliyorum oyunu.3.bölümden 4.bölüme geçişte oyun donuyor:(((

2 Kasım 2009 18:31

sonunda başardım.ilk linkten indirdim ve oyun sorun çıkarmadı şimdilik:)
shera umarım dediğin yere çabuk gelir,yardımcı olurum:)

2 Kasım 2009 20:23

sheracım o sütunların zaten düğmesi var.yanda olduğu için göremiyorsun demek.
bak ben şimdi yaktım ışığı.
yukarda sis çok net yazmış.ben sadece si'in dediğini yaptım ilk seferde ışıklar yandı.



bize göre;
1-en soldaki sütun,
2-en sağdaki sütun,
3-sol ortadaki sütun,
4-sağ ortadaki sütun,
düğmelerine 1 kez dediğim sırayla bas.ışıklar yanacak.

2 Kasım 2009 20:40

570.275 ile 47.sırada oyunu bitirdim:)

2 Kasım 2009 20:41

haydaaaaaaaaaaa ışık yandı ya ama ben ortalıkta düğme arıyordum 2 tane daha yanı 6 sütün var diye ?*

2 Kasım 2009 20:42

ya zaten düğmelerı göruyorum ama sizin vermiş oldugunuz şu orta daki sütün yorumu yüzünden 4 düğme hariç 2 daha bulmam gerek sandım :S

2 Kasım 2009 20:46

başdan beri 4 düğmeli sütüna bas desenize helak oldum vallaa aaaaaaaaaaaaa düğme sütün aramaktan ortası ne anlamadım öndeki 4 düğmeli sütünün numara verip 1234 olsa zaten birde yukardaki sisin 431321 diye başlayan yorumu bu ışık için sanıp gece epey tek tek tıkladım yani düşüp bayılcaktım sonunda o sayıların hepsını inatla tıkladım meger oda basamak içinmiş :S
neyse bu oyun bana kabus oldu daha istemıyom bu seriden bir oyun hıhhhhhhhhhhh ::::::::::

2 Kasım 2009 20:51

shera bitanem yaaaaaa
anacım sen sakın burda oynamaktan ve yazmaktan vaz geçme.valla yanlış yönlendirmişim seni ama iyi ki de yapmışım.
çok güldümmmmmmmmm:DDDDD

2 Kasım 2009 22:11

bitti ama gözüm döndü nesneleri görcem diye.. yaşlanıyorum sanırsam :(

2 Kasım 2009 23:33

selam sishyphos dun aksam cok ugrastim olmadi bende yatip uyudum simdi tekrar burdayim ve verdigin bilgilerle devam edicegim insallah olur ben bir seyin ustesinden gelmezsem uzuluyorum ve tekrar tekrar ugrasiyorum senin ve egenin yardimiyla bunuda cozerim herhalde iyiki varsiniz sagolun

3 Kasım 2009 02:23

tabi buldun garibanı gül bakem ::D

3 Kasım 2009 08:30

ben bu oyunu noynamışım ya. bu kadar da de ja vu olmaz çünkü. ne yapsam daha önce yaptığımdan eminim.

3 Kasım 2009 23:49

sishyphos sutunlardaki sira ile isiklari yaktim 32 ci yoruma gore merdivenlerin siralamasini yaptim ama birturlu beceremedim nerde yanlis yapiyorum bilmiyorum piyanoyuda senin detayli anlatmanla cozdum mumkunse bir bakarmisin

4 Kasım 2009 01:09

pamuksel merdiven basamakları aşamalı olarak yapılıyor farketmişsindir gerçi.yani merdiven tamamlanana kadar ışıkların sırası takip ediecek.ama sanırım takıldığın yer burası değil.merdivenden çıkmıyoruz zaten yanlış hatırlamıyorsam.sadece üst tarafa tablo yerleştiriyoruz yine sağdan soldan toplayarak.

4 Kasım 2009 01:19

nihayet bitti sishyphos ellerine emegine saglik

13 Kasım 2009 15:44

sslm ben bu oyunun 2.serisinde 12.bölümde takıldım yeşil bir elektrik devresi var olmuyo çıldırıcam lütfen bilen varsa söylesin herşeyi denedim yanmıyo bu lambalar

su
3 Ocak 2010 23:09

en sevdiim serilerden..başlıyorumm..mucuks şekom :)

5 Ocak 2010 23:47

su canım bu da başka bir çözüm linki:)

http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://dreamchroniclescheats.casualgameguides.com/&ei=K7FDS5vJM8z74Abm4PDrBw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=3&ved=0CBQQ7gEwAg&prev=/search%3Fq%3DDream%2BChronicles%2B1%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template