Destination Treasure Island



Jim Hawkins yeni yetme bir korsandır. Daha önce kazandığı paralar ile (artık ona kazanma denirse Smiley ) bir gemi satın alır ve bu gemi ile İngiltere’den Batı Hindistan’a doğru yol alır. Bir sabah kamarasında dinlenirken efsane korsan Long John’un sadık hizmetkarı, papağan Kaptan Flint, Jim’i ziyaret eder. Jim’e Long John’dan bir mektup ve harita getirir. Long John mektupta Emerald Adasında bulunan gizli hazineden bahsetmektedir. Bunun üzerine Jim önde, Long John’un düşmanları (Zamanında Long John onlara ihanet etmişti ve gemiden yağma ettiği mallar ile birlikte sırra kadem basmıştı. Bu yüzden eskiden Long John’un yanında çalışan adamları onu bulup, öldürmek istiyorlar.) arkada Emerald Adasına doğru yol alırlar. Adaya gelmesiyle birlikte Jim maceranın ve eğlencenin içine dalar. Ve bu uzun yolda Kaptan Flint, Ona maceralarında yardım ederek, yol gösterecektir.1.3 GB
Four years have passed since the end of the adventure recounted in Robert Louis Stevenson's novel. Jim Hawkins has become an upstanding adventurous young man, attentive to those around him. Imagine his surprise when, one morning, he sees a parrot enter his bedroom window : none other than Captain Flint, Long John's own companion. The bird brings him a message from his master. In the message the old pirate announces that he has buried a marvelous treasure on the secret isle where he retired : Emerald Island. Jim is going to have to hurry though. Pirates, old enemies of Long John, are on his trail.1.3 GB







Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 201 yorum

8 Ekim 2009 16:50

Yeni bir adaya hoşgeldikkk.
Kumanda paneli ve menü Mina ile aynı.sağ klikten menü çıkıyor.çok eğlenceli olacak çok.çabuk yükleyin:D

8 Ekim 2009 17:12

indirmeye başladım sağol sis

8 Ekim 2009 17:41

sis canım indirmeye korkuyorum ya pc de, laptopta calıstırmazsa ayy cok berbatt içim gidiyorrr tutamıycam kendimi deneyecegim hadi bismillahh

8 Ekim 2009 18:44

Trailer'ı izledim eğlenceli bir oyuna benziyo ama elim titredi hell de sardı hidden'e dicekler diye :)

8 Ekim 2009 18:47

korkma hell birşeycik olmaz hiddenden bir oyna bu oyunu rahalıyacaksın

8 Ekim 2009 20:10

ama olmaz ki ben diğer tarafta oyalnırken burda neler oluyor böylee:)))

ehh sis ben de bunu bu gece yükleyip başlamazsam:D

8 Ekim 2009 20:17

heheheh valla başlamadım sayılır.bekliyorum sizleri.ilk kamarada bir kaç şey topladım sonra kapadım.

8 Ekim 2009 20:36

selam millet başlayayımmı yoksa

8 Ekim 2009 20:37

ben de yüklüyorum .hadi ege yarın buna başlayalım

su
8 Ekim 2009 20:46

:(

yoksa bi denesemmi?

8 Ekim 2009 23:20

oyun güzel grafikler güzel mekan güzel e daha ne olsun.su gibi de akıyor şimdilik maşallah pc me nazar değmesin:)

gemide kamaradayız.kapıdan çıkamıyoruz.masanın solundaki dolabın üzerinden sextand aldım
kapı solu direkten black spot ve ip
yatağın sağında yerden ip ve lighter

ipler birleşiyor puzzle burası.
alt-üstalt yapınca bağlandı

cama tıkladım papağan var bişeyler dedi.ayağından not aldık okuduk
camı görürken sola ipi bağladık alt-alt yaparak
camdan çıktık adadayız...

8 Ekim 2009 23:26

siyah taştan rusty knife
sağda alınacak bi alet var ama bıçak istiyor bizimki olmadı paslı sanırım
geri dönüp sola gidip mağaraya girdim
empty helmet
knife blade
string
2 adet statü biri kırık
fuel denen şeyi alıp ateş yakılacak yere koydum
sağda kareli taşlı duvarda işlem yapılacak
sağlam statü ateşin sağına konup alınabiliyor
dışarı çıktım aradan akan su yoluna girdim ayak izleri görüldü bir hayvan gezmiş buralarda
helmete su doldurdum

8 Ekim 2009 23:30

kıyıdan sağa ileri gittim bu kez solda ağaç var yanında da jar denen nesne.alınıp bırakılabiliyor
parmaklıklı yere baktım.sol tarafta hook istiyor sanırım çengel
tepede iskelet sallanıyor


diğer yola girdim ağaçta teleferik var:D
tıkladım aldım parçayı.ama çalışmıyor tamir edlecek diyor sanırım.

8 Ekim 2009 23:36

sextandı itemde ayrıştırdım(solda ing.anahtarı işaretli yerde ayrışıyor.ada oynayanlar bilir)
wernier-lens-ayna oldu

bu arada mağaradaki ateşi çakmakla denemiştim eksik bir şeyler demişti.lens ile denedim iyi iş gibi bişey dedi ama yine yakamadım.

itemde rusty knifeyi de ayırdım.bıçak kılıfı kaldı sanırım elimde

ip-blade knife-bıçak kılıfı birleşti yeni bir bıçağım oldu.(üst-alt)

sahile dönüp sağda alamadığım şeyi aldım bıçakla.transit zone imiş o da.

itamde onu da ayırdım.block chhek-axle-wheel oldu.

teleferik parçası-wheel-axle birleştii
sanırım tamir oldu.

nehir kyısına gidip tıkladım ve karşıya geçtim.

8 Ekim 2009 23:41

soluma dönüp turuncu çiçek aldım
sağ yola girdim.kayık var tamir edilecekmiş.
büyük sütunun ordan odunlar ve bir paket

kıyıdan ilerledim.solda papağan ve heykel var.papağanla konuştum.turuncu çiçek alta konabiliyor.heykelin alt sağındaki iplar puzzle şeklinde birleşiyor yine.üst-üst yaparak halloldular.
bir ileri gidince sağdan pembe deniz kabuğu aldım.
o da heykele yerleşiyor.bunların bir dizilimi olmalı.

taş sütuna dönüp sola ilerledim.

8 Ekim 2009 23:51

yavv yavaş bi yavaş git hele:DD

8 Ekim 2009 23:59

:DDD

hamağın yanından şişe
ağaçtan muz
taştan horn
şişe ayrıştı şişe+mantar
paker ayrıştı:mallet+caullapirant+oakum

tamamm molaaaa:)

9 Ekim 2009 00:18

senden farklı olarak o makara ile karşıya geçmeden önce dibinde tas olan ağaçta bıçak kullandım bir sıvı akmaya başladı.o tasa doldurdum cold resin diye bir şey aldım.
bu veledi de minayı doyurduğumuz gibi doyurmamız mı gerekcek acaba.

bi de adanın yabancısıyım henüz kayboluyorum:DD

9 Ekim 2009 00:25

bir de şu oakum ile lighter birleşince ne olduysa ateşi yakabiliyoruz artık

diğer tarafa gidip ordaki ateşi de yaktım.dediğin cold resin ateşte ısıtıldı.

9 Ekim 2009 00:26

ya noluyu ya ben holmes yüklüyom siz bunu valla napıcamı şaşırdım. Yükleyenler çabuk desin jeb (maymun) çocukları falan varmı. mina kimle beraber?

9 Ekim 2009 00:33

bu mina değil bozo.bu hazine adasının veledi.

ege şimdi sahilde kırmızı papağanla konuştum.onla tüm satırları konuştuktan sonra hani sağda tıklayınca kaçan yengecin orda yerden 2 tüy aldım.
bu kuş diyor ki bana muz dilimi ve rom şişesi ver.bıçakla muzları dilimledim.ayrı ayrı almıyor bi şeyler eksik diyor.
muz dilimleri ile rom şişesi birleşiyor ama 3cü bir şey lazım.elimdeki hiç bir şey uymadı

9 Ekim 2009 00:34

helmeti ateşe koyunca tuz oldu ama tuzu alayım dedim alamadım.dere gibi yerden doldurunca da kaynar su oldu tuzsuz yani.
papağana da rom ve muz ver diyor ama bir şeyler eksikmiş.almadı hala.bir de şarkı söylüyor sanırım off...

9 Ekim 2009 00:39

holmesi sonraya bırak bozom bu ada biz severiz adaları:D

bi de bu papağan nanasinrum istiyor.
almıyor ya nalet hayvan ne muzu ne romu.

9 Ekim 2009 00:40

selam bozo gel bunu oynayalım:)

9 Ekim 2009 00:45

mağarada ateşi yakıp şu heykeli koyunca gölgesi çıkıp çekiçle tıklanıyor o taşlara.
sırası mı var bilemedim
diğer heykel de tamir edilip konacak sanırım

9 Ekim 2009 00:53

ehehe oldu .hay ege sağolasın ateşi helmeti yazdın.şimdi helmeti disassemble kısmında boşaltınca muz ve romla birleşti.onu papağana verince kırmızı ty verdi.tüyler ve son bulduğum pembe kabuk da taş heykelin oraya kondu.ama sanırım dahası da lazım

9 Ekim 2009 00:54

diğerini tamir etmek gerek derken çekiçle sağlamı da kırdım umarım pişman olmam.

diyordum ki şu ısıttığımız reçine sanırım onu bir kez daha ısıtınca heykeller tamir oluyorlar

ikisini de ateşin sağına yerleştirdim.

9 Ekim 2009 01:00

tamam yüklüyorum ama daha 2. parttayım.

9 Ekim 2009 01:01

aaa minayla menü aynı demişsin ya sis ben onu gene minalı ada sandım. he he ihtiyarlık işte. bunama emareleri..

9 Ekim 2009 01:05

ben de heykeli çözdüm.sola bizim solumuza kırmızı kabuğu üstüne kırmızı tüyü,sağa da sarı tüyü koyunca papağan şakıdı yine.ve o enigma dediği şeydeki satırlar çizildi.o enigma bizim ipucumuz sanırım.şimdi ordaki çizili olmayan satırda ölü adamın gözlerinde ateş yak diyor.
diğer tüylerim ve mavi kabuk hala heykelde.elime alıyorum ama inventoryye koyamıyorum.

9 Ekim 2009 01:14

bu arada map var ya inventoryde.onu açıp gitmek istediğimiz yere tıklayınca onca yolu dolaşmadan gidiyoruz.bunu daphne mina 2 de bulmuştu.
mağarada ateşi yakınca yine enigmadaki cümleler çizildi.heykelleri de koydum şimdi sıradaki cümleler şunlar:

And when shadows fall, be bold and smite;
Mallet raised, attack the pirates with all your might.
Hook, pegleg, dagger and pistol you must hit,
And with a fearsome blast of the left horn, you'll finish it.
gölgeler düştüğünde cesur ol.mallet kaldırıldı korsanlara tüm gücünle saldır.
kanca,pegleg ( bu ne demekse) kılıç (dagger) ve pistol (tabanca) vurman gerekenler.ve sol boynuzun korkusuz saldırısı ile bitireceksin.

aha buyur gel de anla.pek bi feylesofmuş bu korsanlar

9 Ekim 2009 01:22

oldu sis deminden beri uğraşıyorum.senin yazdıklarınla denedim.tam hatırlarım umarım

sağ kancalı el(soldaki adam=)
takma ayak(sağdaki adam)
sol havadaki el(soldaki)
sağdakinin tabancası
bunlar ekrana göre yönler bu arada.
açılan yerden horn aldım yine.

9 Ekim 2009 01:24

hee tamam kolaymış.
heykelleri koyduktan sonra çekici elimize alıp sırayla duvardaki karelerde tıklıyoruz.
kanca:bize göre soldaki adamın sağ eli,
pegleg takmabacak sanırım sağdaki adamın sağ bacağı
dagger soldaki adamın sol eli
pistol sağdaki adamın sol eli
gizli bölme açıldı bi horn daha aldık.bir sahne girdi dışarda kayalıktan bir şey düştü.şimdi onu almaya gidiyorum.
bu arada sürekli bir hayvan böğürüyor

9 Ekim 2009 01:26

parmaklıklı yerdeki iskelet düştü saat,kanca ve bez aldım
kanca ile sol tarafı açtım bir kol var çekilen ama tutması için bir şey lazım

hornlar da birleşiyor ama bir nesne eksik.

9 Ekim 2009 01:35

sis iskeletin düştüğü yerde bir şey var.papağanla konuşuyorum ama tam yaklaşıyor geri gidiyor sanki doğru seçnekleri mi bulucaz ki?

9 Ekim 2009 01:40

aldım valla:)

konuşurken seçenekler şöyle tabii ilk kelimeleri:
drink..
the mate was..
and jokey ya da cokey..
and there
birlikte şarkı söylüyorlar yaa:D
ordaki şeyi aşağı yolladı.purse imiş o da.

9 Ekim 2009 01:41

aman ne güzell.torbayı kolun oraya koydum solda coinler var ama bunlar nasıl olacak ki.mekanizmanın üzerindeki ipucuna göre tabii.

ben de anlayamıyacağıma göre:)))

9 Ekim 2009 01:47

ehehe tam cevapları yazmaya siteye döndüm:DDD
sen yazmışsın.
ya ege hızlı gidiyoruz.linç etmesin bizi diğer yükleyenler.

9 Ekim 2009 01:52

:))
yok ya zaten uyku bastı yatıcam az sonra.
şu paraları da yapsaydık.onlarla uğraşıyorum.

9 Ekim 2009 01:52

şimdi enigmada diyor ki 109 şilin gerekiyormuş.o bölmedeki yazı da diyor ki dünyadaki denizlerin sayısı.
sanırım sadece 7 para kullanıp 109 rakamını bulacağız

9 Ekim 2009 01:59

oldu sağol sis açıklama için:)))
109 yapıp geriye 3 tane bırakınca açıldı kapı

9 Ekim 2009 02:03

iki 5 lik ve 48 lik ten biri kaldı geriye yanlış hatırlamıyorsam.

soldan bone alıp reçineye buladım.meşale yapıcaz sanıyorum ama çook uykum geldi.

9 Ekim 2009 02:03

şöyle yazayım.
beyazlar solda.onlardan üstteki beyazdan 2,alttaki beyazdan 1,
sarılardan sağdakilerden 2şer tane.ortada tam üstte kalana elleşmiyoruz.kapı açıldı kolu aldık

9 Ekim 2009 02:04

iyi geceler egecim.ben de bi biplik daha oynayacağım:D

9 Ekim 2009 02:06

iyi gecelerr sis...

9 Ekim 2009 02:11

şimdi o alınan kemik cold resin ile birleşti meşale oldu.hemen mağara girişinin solunda yer var oraya takılıp lighter ile yakıldı.sonra cutscene başladı tünelin öbür ucundan çıktık.
yeni yerde shears var ele alınıyor inventoryye alınmıyor.bir de kap var içinde tuz varmışmış.
ileri devam etmeye çalışınca yerde tuzak var oğlan gitmiyor.
benden de bu kadar bu gecelik

9 Ekim 2009 11:05

üf yetiştim size ama en başta ege senin bahsettiğin FUEL neki. ya gözümden kaçtı yada aldım hatırlamıyorum. odunlar alıp ateş yakılacak yere koymuştuk fuel o mu yoksa?

9 Ekim 2009 11:32

tuz kabına bakıp ileri gidip bi koç görüyoruz. Koçun tuz yemesi lazım. haritadan deniz kıyısına gidip helmeti deniz suyu ile doldurup mağrada ısıtıp tuz elde ediyoruz.
haritadan gene koçon oraya gidip tuz kabına tuz koyup koça gel canım zıkkımlan diyoruz.
koç ham yaparken makasla poposunu açıkta bırakıcak şekilde tüylerini kırpıyoruz.
yeni bi yerler açıldı oraya gitmek üzere parmaklıklı kapıdayız. solda kılıçlar var.

9 Ekim 2009 11:32

evet o odunlar fuel bozo

9 Ekim 2009 11:44

black spotu tıklayınca çıkan yazıda 22.15 nolu yazı var bu şifre. enigmada bunu kullan diyor.
Kılıçları yukarı doğru çekin. 2215 şeklinde. parmaklık açıldı haritada yeni eklenen yere gidiyoruz.

9 Ekim 2009 11:45

sis ay burdamısın oynıyak.

9 Ekim 2009 11:51

parmaklıklardan geçtik. ortada sunak gibi bişi var. sola ve sağa didiliyor sanırsam bakalım.

9 Ekim 2009 11:56

amanin sosağdaki yoldan girdim kükrüyen heyvan beni kovaladı. ay nolur nolmaz hemen menüden save yaptım. soldaki yoldan gidince taş var ve 2 çark istiyor.

9 Ekim 2009 12:03

tekrar girdim sunağın üstünde 2 çark var. büyükte resimler küçükte çizgiler var. soldaki yere taktım.
enigmada one rabbit, five monkeys,therteen snakes, a head will open diyor. bakalım napıcaz.

9 Ekim 2009 12:07

hah buldum one rabbit yani tavşanı soldaki çarktan çevirip en içe çevirip karşısınada sağdaki çarktan bir noktayı çevirip tavşan şeklinin karşısına getirince taş kaı az yukarı kalktı. aynı şekilde 5 maymun, 15 yılan yapıyorum.

9 Ekim 2009 12:15

taş kapı açıldı. enigma çizildi. papağan şarkı söyledi masadan package wrapped oilcloth aldım. bunu açtım minyatür bot, masts ve sailmarker kit im oldu.

9 Ekim 2009 12:19

scrap cloths ile sailmaker birleşti sails oldu
minyatür bot,sails ve matss birleşti yelkenlim oldu.

9 Ekim 2009 12:36

bozom oynayamıyorum.siteye oyun koymakla uğraşıyorum.yavaş git hatun bitirme sakın:DD

9 Ekim 2009 12:39

soldaki masada harita var. harita üstünde korsan biblosu var haritaya yerleşiyor. eniğmada küba falan diyor. kurukafa mağrasına gidip diğer 2 statüyüde alıp gene haritadan yolculuk yapıyorum. onlarıda haritaya yerleştirdim. enigmada yazıyo ama ben tahmini uğraştım. sağ elinde pala gibi olan maketi en sola, sağ eli havada olanı en sağa, diğerini ortaya koyup. yelkenliyide küba karşısına yani ortadaki boşluğa koyup yelkenliye tıklayarak doğru yönü buldum. papağan konuştu bi yer açıldı ve ben ram skull aldı. şimdilik bu kadar.
çıkıyorum.

9 Ekim 2009 13:01

çarkları tekrar alıp sunağın sağından gittim hayvan kovalamıştı ordan. bataklık burası. dried clay aldım ilerledim. bataklıkta boğuluyodum biri çıktı papita konuşup bana ip attı. ipi önce açtım sonra kancayla birleştirip ağaca taktım. karşıya geçip bi ağaç kümesi bulup bataklıkta yol yaptım. şimdi hakkaten çıkıyoem by by.

9 Ekim 2009 13:02

ay bende blog niye kayboldu diyodum demek oyun yüklüyosun.he he gene tornavidayı ve ingiliz anahtarını gördüm.

9 Ekim 2009 17:00

ilerledim bi ağaç var iki tane demir çubuk takılı. 2 adet hornu ram skull la birleştirip ağaca astım.

9 Ekim 2009 17:01

kaldım. enigmada cam göz falan diyo koç kafatasına takılacak. ama döndüm dolaştım bişi yapamadım. artık sizi bekliycem.

10 Ekim 2009 00:00

çok dolandım her itemi birbiriyle denedim ama sonunda minik bir şey yapabildim.
iğneyi iplikten ayırıp.ilk sahile çıktığımız yerde taşa sürdüm mıknatıslandı sanırım.o da şişe mantarıyla birleşti compass olmuş.sanırım ki pusula.

10 Ekim 2009 00:04

bozo akşam beri bu kadarcık bulduğum:DDD

belki ilerleriz şimdi bakalım.

10 Ekim 2009 00:06

youtoobe de videosunu buldum bakalım görüntü çok kötü ama anlamaya çalışıcam

10 Ekim 2009 00:12

görüntüyü buldum ya koç kafatasını ağaca tkınca göz uçurumdan aşşağı düşüyor. sonra kancasız ip ağaç köküne bağlanıyor. peki iyide ben aynı yeri 2 kere oynadım göz bende düşmüyorsizde düştümü göz?

10 Ekim 2009 00:13

tabi aynı iğne iple de birleşiyor ama hala başka bir şey yok:(((

10 Ekim 2009 00:15

hayır düşmedi iğne mağnetik iğne ile iple her şeyle tıkladım sonuç yok.

10 Ekim 2009 00:22

allam ya itemlerde cam göz var biz niye bulamadık. koç başını ağaca takınca itemlerden camgözü alıp skula takmak isterken uçurumdan düşüyo nerde bu göz?

10 Ekim 2009 00:27

ege gözü bulalım. bunlar önceden almış. bak koyun kırptığımız yerde ağaçta ağ var ya onu napıcaz anlamadım bide. haritalı odada aşağıya doğru bağırıyoruz onuda anlamadım.sahildeki siyah kayayı anladık iğneyi sürttük. ee başka ne var ya gözümüzden kaçan nerde bu cam göz.

10 Ekim 2009 00:30

arkadaşlar,şimdi size yeni yeni yetişiyorum. arada açık kalan yerleri tamamlayayım dedim yine. biliyorsunuz başka türlü içim rahat etmiyor. rahatsız mıyım ne?
neyse, koçun poposundaki tüyleri kesince poposuna dövmeyle yapılmış haritanın ve enigmanın devamı çıktı. bu sayede devam edebiliyoruz.

10 Ekim 2009 00:30

iskeletin düştüğü yerde cam göz. ben oradan aldım

10 Ekim 2009 00:31

bizde cam göz yok demek ki bozo.alamadık.alınacak bir şekilde ama nasıl.
işlem olacak yerler hatırladığım şuralar; şu haritaya heykel koyulan yerin orda,kırptığımız koçun ilerisinde sol ağaçta ve sahilde siyah taşta ki orayı kullandık bir şekilde.

10 Ekim 2009 00:33

bozo atalım kendimizi uçurumdan en iyisi:DDD
daphne demese oraya yüz kere baktım diye bakmıycam.sonradan geldi belki de.kendimi öyle avutayım.ama valla bakmıştım kaç kez vah vah halime:DDD

10 Ekim 2009 00:36

valla ben ipi bağladım attım kendimi uçurumdan.
bunun üzerine bir çay bip molası vereyim ben.hemen geliyorum gitmeyin sakın:)))

10 Ekim 2009 00:36

ege gözü buldum iskelet düşmüştü ya onun yanında yav. hiçbirimiz görmedik.

10 Ekim 2009 00:38

ehehheu çözün oyunu çözün.campfire oynarkene siz bana duacı adaya dönünce ben size duacı:DDD

10 Ekim 2009 00:43

gözü çıkmıyasıca göz. tamam bende aşşağıdayım. pc bir ağır bir ağır bide zorla youtobe de video izledim 2 saat açılmaz.neyse dafneye yetişcez artık.

10 Ekim 2009 00:54

aşağıdan
wheel
axle
short rope
megafon
pick aldım

bu arada kız kuyuya düştü onu kurtarmak lazım
mutfak gibi yerde bir çok yapılacak iş var her şey ordan oraya sürükleniyor.
şimdilik ateşi yaktım yanda çalılar vardı.

dışta da kitap var ki yapılacak işlere ipucu incaledim.

block cheek-wheel-axle birleşti block oldu
aynısından kuyunun tepesinde var onu da aldım
ikisi birleşiyor ama ip için bu olmaz diyor.

geri çıkmak istiyorum ne di,yor anlamdım gücü mü yok acaba.mutfaktan bişeyler yiyecek belki:D

ordan ileri gidince de tepedeki bir ağaca bakıyor bir işlem yapılacak sonra sanıyorum.

10 Ekim 2009 00:54

aşşağıya indik. çarpı çıktı burda hazine var mış.
açamadık. ilerleyip ilk sağa döndük. hatun kuyuya düştü. etrafa baktık. megafon,kızılderili maskesi, hayvan ayak izi sahtekarlığı gördük. sonra axle, shortrope, whell,pick, megafon aldık.

10 Ekim 2009 00:56

ya daphh ben sana teşekkür etmeyi unuttum:D
anla artık sen.bugün bu 2.imdadıma yetişmen.sağoll:))

ha bu arada gözü yerden aldık orda çarpı işareti var bir şeyler yapılacak.

10 Ekim 2009 00:56

ege sen yazıyosun ben yazmayım. zaten 2 saat bekliyorum pc kaldırmıyor. takılırsak yardımlaşırız.

10 Ekim 2009 00:58

yok yok gücü yok bu adamın.kazma ile denedim çarpıyı kazmayı ama yapamıyor sanırım..
ne yer ne içer bu arkadaş bilen var mı:D

10 Ekim 2009 00:59

uzun halat megafonunu olduğu kutuda.

10 Ekim 2009 01:02

sağoll bozo.ama kızı çekemiyoruz hala ortadaki mekanizmaya çevirmek için bir şeyler gerekli.

10 Ekim 2009 01:03

kutu dediğime bakmayın varilin yanındaki sandıkta uzun rope

10 Ekim 2009 01:08

resme bakarak şu ocağın altındaki demiri körüğe taktım.
yine resme göre bir yerlerden kum çimento falan bulcaz sanırım ki resimdekileri yapabilim.

hile ile haritadan geçeyim dedim diğer tarafa yemedi çıkamam diyor hala:D

10 Ekim 2009 01:14

2 blok birleştirilip uzun iple kombine ediliyor. kuyunun üstüne takılıyor. pick sökülüp sapı paslı demire takılıp. ip demire bağlanıyor. hala kızı çekemiyoruz.

10 Ekim 2009 01:15

ben ipleri ve blokları birleştirdim,mekanizma hazır.çevirecek parça gerek.içerde körüğe taktığım ucu alayım dedim,olmadı. mutfağımsı yerde ters duran yuvarlak kaseyi ortaya koydum,tıpayla da tepesini tıkadım. arkada alınabilen iki kasa var. onlar kalıpmış.ege dediğin gibi çimento yapmalıyız

10 Ekim 2009 01:16

çamur su birleşiyor ama bir şey daha lazım.hatta çamuru soldaki harç kısmına atmak istedim iyi fikirmiş ama bir şeyler eksikmiş.

10 Ekim 2009 01:17

bozo aklınla bin yaşa.pick'in sapını takınca mekanizma çevrildi ve kız çekildi

10 Ekim 2009 01:19

küçük ipi de kuyuya sarkan ipin ucuna bağlıyoruz kız çıkıyor. tabi biz kolu çeviriyoruz.
kutuda kitap var okunacak.

10 Ekim 2009 01:20

kızı çekerken bayıldık. kız da kaçtı. çocuğun ateşi var.ipe tırmanamıyor,yeri kazamıyor. bu çocuğu iyileştirmek gerek ki işe yarar hale gelsin tekrar

10 Ekim 2009 01:22

ya kazmayı sapından ayırıp taktım o çevrilecek yere.ama ne diyor daphne anlamadım.

10 Ekim 2009 01:23

ege eğer düzenek tamamsa dönüyor mekanizma.uzun ip,2 blok ve kısa ip takılı olacak.

10 Ekim 2009 01:24

olduu:)
kısa ipi de tıkladım çubuğa kızı çekti yukarı.
ama kız yok sanırım bir teşekkür etmeden gitmiş.

10 Ekim 2009 01:25

duvarda bir çivide kitaptan kopmuş bir sayfa var. ateşe iyi gelen bitkisel bir çaydan bahsediyor. bir de ip merdiven var. orada bir düzenek var ama reçeteye ihtiyacım var diye birşey yapmıyor

10 Ekim 2009 01:27

aynı yerde bir ağaca kalp içine p ve j harfleri kazınmış. yeni yapılmış. bıçakla ağacın kabuğunu alıyoruz

10 Ekim 2009 01:33

kitaptan bir sayfada diyor ki:aletlerini bronz ve demirden yapmışlar.kalıplarda kullanmak için kum lazımmış ama deniz kumu uygun değilmiş.bataklık kıyısında bulunan yıkanmış kum uygunmuş

10 Ekim 2009 01:33

ahha ben demiştim başta bu çocuğu da mina gibi doyurmamız gerekcek diye.aş evi olduk kardeşim:D

10 Ekim 2009 01:34

ve ben bataklıktan kum almamışım. tekrar da gidemiyor çocuk.

10 Ekim 2009 01:35

kız çok romantikmiş yanlız:DDD

sanırım yiyecek bir şeyler bıraksa daha iyi olurdu:)))

10 Ekim 2009 01:41

ya ocağın orda boru gibi bişi vardı onu alıp dlanıyodum. oraya buraya tıklarken körsırımın ucunda dönen çark takılı kaldı. oyun kitlendi bişi yapamıyorum. tüh ya en son save ettiğim yerden başlıycam galiba

10 Ekim 2009 01:57

kızlar yazıyorum: helmete ip merdivenin ordan taze su doldurup gelin mutfakta ateşe koyun. sıcak su oluyor.o suya da ağaç kabuğunu koyunca çocuk içiyor ve iyileşiyor

10 Ekim 2009 02:02

bozo sık sık kayıt alıyorum ne olur ne olmaz diye sen de yap bundan sonra bence.

kazma ile kazdık çarpıyı
sandıktan kırık ayna aldık
sextandımızı itamde ayırım sağlam aynayı taktık yerine

sandığın solundan kum aldık

10 Ekim 2009 02:02

yeri kazdım. sandık açıldı ve ınınınınnnnn, yeni bir şifre çözülecek.o ne ya öyle...şiirin son bölümü şöyle diyor: rehberin hiddetli görünüyor,güneşin ışınları delip geçerse almak için kapat,metal bekliyor olacak,tereddüt etmeden ulaş ve al. iğrenç bir çeviri oldu ama bu saatte bu kadar

10 Ekim 2009 02:03

daphne sağoll:D

gözü de sandıktaki iskelete taktığımı söylemeyi unuttum.

10 Ekim 2009 02:05

aynayı da mekanizmaya taktım sağa sola hareket ediyor ışıkları ayarlıcaz hadi kolay gelsin bize:)))

10 Ekim 2009 02:06

sanırım eksik var daphne boşa oylanmayım bu sandıkla ben değil mi

gidip çimentomu yapayım:D

10 Ekim 2009 02:11

başlarda aldığımız kırık saat parçalanıyor. saat kasası ve zemberekler oluşuyor. ama ne işe yarar bulamadım. bir de helmete su doldurunca kumla birleşiyor. iki tane daha obje istiyor. onu da bulamadım. artık yatıyorum. yarın salim kafayla bakarız.iyi geceler.

10 Ekim 2009 02:11

su-kil-kum soldaki harç kısmına dökülüp kasalar kapak falan kullanılarak iki tane kalıp yapıldı.sağ aşağıdaki betona kondu.

şimdi ne diyor daphne anlamıyorum adamı:)

10 Ekim 2009 02:12

oh yetiştim.

10 Ekim 2009 02:19

tabi körükte delik varmış .hole in it deyip duruyor adam:)))
iğne iplikle diktim çalıştırıyorum ama hala bir şey olmadı.

10 Ekim 2009 02:27

saatin ayrılan çarkları sandıktaki mekanzimaya takıldı.şimdi
en öndeki kolla sağ ya da sol aynaya geçiyoruz ve ışığı ayarlamaya çalışıyoruz.

daphnenim çevirisine göre yapıcam da anlamadım ki:D

10 Ekim 2009 02:29

yav helmeti nasıl ateşe koydunuz? ateşin üstündeki kaba koymak istiyorum olmuyo. direk helmeti ateşe koyamıyorum.

10 Ekim 2009 02:35

saçmalık yav kaç kere uğraştım olmadı. helmeti ateşe koydum su kaynadı sona ağaç kabuğu ile kombine ettim. anlıyamadığım aynı şeyi daha öncede yaptım neden olmadı

10 Ekim 2009 02:40

ben de uğraştım ona az biraz.evet önce su ile bi kaynıyor.

sandıktaki mekanizmayı yaptım şöyleki:
çarkları takmıştık en öne ordaki kolu sağa sola çevirip aynaları oynatıyorduk.
aynaların yerini durumunu anlatayım:sağ ayna en sağda be dik olarak duruyordu.yani eimsiz
sol ayna 3.yerde ve sanırım sola eğik.
bunları yapınca ışık bir yere yansıyor ki orda işlem yapılacak.oraya da diğer lensi koydum.sandık açıldı bir dümen ve altınları aldım.

10 Ekim 2009 03:00

kalıpları alamıyorum bişeyler diyor oğlan

şu megafonu alıp haritanın oraya gidip yankı yapan yere tıkladım.hayvanın kükremesini duyuyorum başka bişey yok.
kaldım burda..

10 Ekim 2009 03:02

ege sol ayna sanki bende soldan 4. de gibiydi. zemberekleri sandığın tam ortasına takıyoruz. zembereklerin üstündeki kol sağa ve sola hareket ediyor. aynalar o şekilde yürüyor. amaç ışın sağdai cam gözden geçip sola taktığımız lensten de geçip düğmeye gelecek. düğme kırmızı oluyor ve kapak açılıyor.
bar ve treasure alıyoruz.

10 Ekim 2009 03:05

ayrıca şu kalıplar tekrar tekrar dökülüp yapılıyor yapamdım ya bırakıcam sanırım uykum geldii:(

10 Ekim 2009 03:16

ocaklı yerden çıkıp parçası eksik olan alete sandıktan bulduğumuz bar ı yani çarkı takıyoruz çukur su ile doluyor.

10 Ekim 2009 03:19

bozo ya ben onu demin dnedim takamadım.şimdi sen deyince oldu.acaba oraya sanıpta başka yerlere mi tıklıyorum nedir:DDD

fena uyku bastı ama inatla oynuyorum.çıkarsan haber ver ben de bırakıcam.

10 Ekim 2009 03:45

dayanamıyorum çıktım ben bozo iyi geceler hala ordaysan...

10 Ekim 2009 03:47

valla en son tresurları kaba koyup kaynattım. körük dikildikten sonra zincirler var ya çekince çalışıyor. altınlar eridi. diyoki yazı 3 tane canavar figürü bulup su dolu çukura koyun. sonra direkten parşömen alın. yeni yeler açılacak diyo. iyide 3 figür neki bulamadım. ayrıca haritalı yere gidip korsanları alıyım dedim olmadı bende kaldım çıkalım artık yarın bakarız.

10 Ekim 2009 13:11

tüh ya anladım su doldurduğumuz yere gemi maketi var dı ya onu koyup gidişine bakıyoruz. ilerde biyerde takılıyor gemi orda yelkenlerinde el işareti çıkıyor. tıklayıp yelkenin yönünü değiştirince bu bölüm bitiyor. haritaya yeni yerler ekleniyor. hatun kişi çıkıyor konuşuluyor.
bu arada hazırladığımız kalıpları üst üste koyup içine kapta eritiğimiz altını döküyoruz.
ben kalıbı 2 sinide aynı yapmıştım olmamış altın kalıptan aktı oğlanın ayağı yandı. ay canım benim ya...

10 Ekim 2009 14:45

sağol bozo devam ediyorum aynı yerden.geminin diğerğinden kağıdı alıp kızla konuştuktan sonra çok uzak dediği ağaca gittim kızın tırmanmış olduğu merdivenden tıkrmandım yeni yerlere geldim.

10 Ekim 2009 14:46

bu arada alttaki kalıp düz diğeri oyuklu olacak.sonra altın dökülecek.ben de yaktım çocuğun ayağını az önce:D

10 Ekim 2009 14:54

ilerde adamlar var ve ileri gitmiyor.
sağa odaya girdim ordan
tubes
fish hook
waterskin
pole aldım

pole-iğnenin ipi-fish hook birleşip olta oldu

odada alınamayıp sürüklenerek kullanıcak aletler var yine
tubes waterskin birleşti strange decive oldu

sağda asılı aletlerden kürekle fıçıdan bir şeyler alabiliyorum ama ortadaki mekanizmaya koyamadım.
ona yapılacak bişiler var sanırım

10 Ekim 2009 14:59

kuyudan kızı kurtarırken yaptığımız gibi iki tane block va ipi birleştirip alete taktım.
sağdan fıçıdan kürekle içine bir şeyler döktüm diğerleriyle de tıkladım
ama ipe tıklayınca şimdi olmaz diyor beni duyarlar diyor anladığım kadarıyla
makinede de eksik parçamız var hala.

10 Ekim 2009 15:06

kulübenin dışından bayrak direğine tıkrmanılıyor.yukarı çıkıp adamları dinledim.
adamın yanındaki kapta işaret çıkıyor.olta ile tıkladım ama ağır diyor.

10 Ekim 2009 15:16

oltayla çatıdan önce tütün torbası alınıyor. sökülüyor. boş olta ile boynuz alınıyor. sökülüyor. aşşğıdan fıçıdan tütün kesesine powder konup. tekrar oltayla birleştirilip. masaya bırakılıyor. korsan tütün sanıp powderi içiyor. patlama sonrası iple elleri bağlanıyor. şimdi topu hazırlıycaz.

10 Ekim 2009 15:18

masada başka şeyler de varmış tabacco ve powder denenleri olta ile aldım
ikisini de fıçya tıkladım sanırım doldular

olta ile geri bıraktım ikisini de
sanırım adam sigara içecekti ki patladı
diğerini de bizimki hakladı

ikisi de yerde yatıyor şimdi

10 Ekim 2009 15:21

ha adamlar bağlanınca bulet pistol ve needle aldım.

10 Ekim 2009 15:23

aşağıdaki her şeyi aldım
pstol-netting needle-horn -buller
bullet-horn-pistol birleşti loaded pistol oldu

ama gitmiyor bir yere adamları bağlıycaz sanırım

10 Ekim 2009 15:24

bağladın mı adamları bozo nasıl?

10 Ekim 2009 15:27

şimdi gördüm bozo tamamdır sağoll:)

10 Ekim 2009 15:27

swap fromla topu temizle.
duvardaki shovel ile barut al
temizlenmiş yere barutu dök.
rammer ile barutu düzenle.
sağ kancayı kurtar.
gene piskin sapını sök ve buraya tak.
şimdi malzeme lazım. arıycaz.
bu arada aşağı indim vuruldum yukarı çatıya çıktım. kendi gemimmiş.

10 Ekim 2009 15:54

ben gidip bir altın daha yaptım
ama top makinesine olmuyor bunlar

şu device denen şeyi körükte şişirdim diving aparat oldu

10 Ekim 2009 16:01

oof nihayet tek top şeklinde oldu
ikisini de delikli hazırladım sanıyorumsağ taraf ikisini de üst üste koyup bir altını eritip döktüm
geri almadan diğerini de eritip döktüm tek bir gülle oldu sanıyorum artıkk

10 Ekim 2009 16:10

topu koyduk
alttan ipe tıkladık camın önüne geldik
solda maşa gibi bir şey asılı hani ona oakum ile tıkladım sonra da çakmakla yandı onu da topa tıkladım gemiyi vurdum.

burası da bizim sahilmiş anca farkettim.
bayrağa tıkladım suya daldı su altındayım şimdi mola vermek durumundayım...

kolay gelsin bozo sana...

10 Ekim 2009 16:16

şimdi barutu düzelttik ya rammerle unutmuşum yazmayı.
iki tane block vardı hani kuyuda kullandığımız. ipi kancasından çıkarıp ip ve iki block birleştirilip sağ kancaya takılıyor. altından yapılan top düzenlenen barut yerine konuyor.
daha sonra hani adı neydi üstüpü gibi bişi vardı. şerit şeklinde o alınıp topun solundaki y şeklindeki duvardaki metala tıklanıyor. sonra atrş yaktığımız çakmak o y şeklindeki metale tıklanıyor. top patlıyor. şimdilik bu kadar az çıkıp sonra gelicem ege.

10 Ekim 2009 16:18

tama ege aynı aynda veda etmişiz. az sonra görüşürüz.

10 Ekim 2009 17:35

sonunda size yetiştim kızlar. ben bütün gün çalışayım,siz oyun oynayın . adalet mi bu?
ateş edip gemiyi batırdıktan sonra ip merdivenden sahile indim. karşıda korsan bayrağının göründüğü taraf tıklayınca çocuk denize daldı. şimdi su altındayız

10 Ekim 2009 17:44

daldığımız yerde kayaya yapışık bir sünger var ,bıçakla alıyoruz. karşıda nir istiridyenin içinde surgeon's chest var(cerrahın sandığı) almaya kalkınca istiridye kapanıyor. sağlam bir şeyle açık tutmamız gerek. etraftaki tahtaları denedim,alınmıyorlar. sonra ne göreyim, yok artık,bu kadarı da olmaz demeyin. çocuk inventoryde ne var ne yok hepsiyle birlikte dalmış. düşünebiliyormusunuz,cold rasin ve sextant parçalarımız bile var. tabii ki neyimiz de var,kazmanın sapı. onu koyunca istiridye kapanmıyor ve sandığı alıyoruz. ayırma yerinde açınca içinden forseps ve testere çıkıyor. dalmışken altın top güllemizi de alıyoruz. etrafta yapacak birşey yok. çıkıyoruz kumsala.

10 Ekim 2009 17:54

etrafı dolaştım,yukarı çıktım, gülle yaptığımız yere gittim. yeni birşey yok. dolanıp duruyorum. imdaaaat

10 Ekim 2009 18:11

şimdi strongeyi körükle şişirdim. Sahile indim idolün ordan. daldım.
damp sponge, connball aldım.
Mercanların tarafında batık teknenin bi tahtasında rakamlar gördüm.
pick den ayırdığımız sapı istiridye şeklindeki yere destek yapıp(kapak kapanmasın) içinden sandığı alıp yüzeye çıktım.
aslında dalmadan evvel koyun kırptığımız yerdeki ağaca asılı ağı almamız gerekiyordu ama onu almadan daldım. resimde ağ görünüyor çünki.

10 Ekim 2009 18:13

daha sonra sahildeki kırık sandalı tamire gidiyoruz DAFNE.
sandıktan forsep ve testere çıktı ya.
Sandalın yanında batıktan kalan tahta parçalarıyla uğraşmaya başladım.

10 Ekim 2009 18:15

şimdilik ne işime yarar bilmem ama pistol,full powder horn ve buleti birleştirdim. loaded pistolüm var.

10 Ekim 2009 18:21

teknenin orda batık kalıntısına forseple tıkladım. daha sonra sow la tıkladım
resim de tamirat yapıldı ama daha eksik bişiler var

10 Ekim 2009 18:34

bozo, ben de tekneyi buldum. çocuk repair(onarım),caulking(sözlüğe baktım,kalafat çekmek demekmiş) ve varnishing(cilalama) yapması gerektiğini söyledi. dediğin gibi tahtalarla onardık. caulking için inv.deki oakum kullanıldı. cold rasini de oradaki heykelin yanındaki ateşte ısıtım öyle sürdüm,cilalanmış oldu. gemi hazır. şelaleye gidiyormuşuz

10 Ekim 2009 18:38

şelaleye malesef spatulayla tüm yaptığın işlemlerin üstüne dokunmassan gidemiyorsun dafneciğim.
cold rasinden sonra caulking ironla tamir edilen yeri tıkla.
evet tekne gidiyor. biyere yanaştk.

10 Ekim 2009 18:43

tekneden durduğumuz yerde bakınınca ipi görüp kayalardaki halkaya malum pazılla bağlıyoruz. şimdi teknenin arkasından kayalara çıktım.
çan vardı tıkladım. papağan tehlikeli dedi. kızın sesi geldi. bi korsan göründü.

10 Ekim 2009 18:49

evet,korsanlar biçerde, o yolu kullanamıyoruz.papağanla konuştum. bana enigmanın son cümlesini tekrarladı.diyor ki bıçaklı şifreyi çözersen mühür kalkacak ve sana su kapısına giden yolu açacak. uçunca yere birşey düştü.twindaggers. ikiz hançerler.birbirine zincirle bağlı iki bıçak.tekneyi başladığımız yere döndük. dovarda sopa gibi birşey vardı. twin daggersla ona tıklayınca bir puzzle çıktı. duvardaki delikler her seferinde bıçağın bir tanesini yerleştirerek yolu aşacağız. çok zor değil aslında. deneme yanılmayla oluyor.

10 Ekim 2009 18:54

kendimizi long john'un yanında bulduk. bir mağarad. tavandan yılanlar sarkıyor. adanın yerlilerinden kalmaymış. onunla olaylarla ilgili konuştuk. çok önemli birşey söylemedifakat duvarlarda ve long johnun önünde acaip şekiller ve düzenekler var

10 Ekim 2009 18:57

john'un önündeki düzeneğe dokunmaya çalıştım. şimdi dokunma, çalıştırmak için üç kişi gerek. sonra bakacağız buna dedi. o zaman ben de korsan avına çıkarım

10 Ekim 2009 19:03

twin dagers aldım. sona çanı tekrar tıkladım. ıvıre zıvır konuşmalar.
sepet aşağı indi.
rom şişesini tekrar mantarla kapatıp sepete koydum.
gene konuşmalar. ve resim geçti bi feryat figan noldu şu an bilmiyorum.

10 Ekim 2009 19:07

amanin bu deliklere bıçağımı tıklıycaz dafne? uf ya yoruldum.

10 Ekim 2009 19:17

evet bozocum,doğru deliği değiştire değiştire bulacaksın:))))

10 Ekim 2009 19:19

ay dafne ya biz pazıl nesli değiliz yav. ne yöne gidecek bu bıçak bari onu de.
deminden beri uğraşıyorum.

10 Ekim 2009 19:25

john'un karşısında bir kapı var. gizli geçitmiş. oradan gidince mağaraya arkadan giriliyor. 3 korsan var ve kız yerde bağlı. yürümek isteyince çok tehlikeli diyor. ateş de edemiyorum. başka bir yol bulacağız. geri dönüp çanın oraya gittim. çanı çaldım bozonun dediği gibi,korsanlar beni gördü. long john gelirse kızı birakacaklarını söylediler. onun yerini bilmediğimi ama kızı bırakmaları için onlara bir hazine haritası vereceğimi söyledim. onlar da harita değil hazinenin kendisini istediklerini söylediler. aşağı sepet sarkıttılar. rom şişesinin tıpasını kapatıp sepete koydum. romu alınca kavga çıktı. korsanlardan biri vurulup suya düştü. diğeri de yukarda vuruldu. tekrar arkadan gizli geçitten geçip mağaraya gittim ve kalan korsana ateş ettim. tabanca elimde patladı. korsan bana ateş edecekti ki tam o sırada long john geldi, korsana bir sopa attı. korsan kendini ayağından vurdu. kız zincirli ve zinciri açan anahtar suya düşen korsanın cebindeymiş. ne yapacağımızı sorduk. korsan belki bir yerde yedeği vardır dedi. hadiii,adayı dolaşıp yedek anahtar mı arayacağız şimdi?

10 Ekim 2009 19:26

bozo,sola ve yukarı gideceksin.tarif edebilirsem tarif etmeyi deneyeyim sana

10 Ekim 2009 19:32

-1.yukarı
-2.sola aşağı
-3.sola aynı hizada
-4.tam üstüne
-5.sol aynı hiza
-6.sol yukarı
-7.sağ aşağı,5in soluna
-8.sol hafif aşağı
-9.tam üsttekine
-10.sola hafif yukarı
-11.tam üstüne
-12.tam solundakine
-13.tam altındakine
-14.tam solundakine
-15.tam üstündekine
-16.tam üstündekine

10 Ekim 2009 19:33

neyse atladım bıçak sahnesini. sağ alttan başlanıp sol üstte çıkılacak. konuşmalar yılanlı yerdeyim.

10 Ekim 2009 19:34

ay bana eyvallah. artık seni izlerim dafne. çkıyorum çavvv.

10 Ekim 2009 19:44

nerde ne bulurum diye adayı dolaştım. mağaradan geçip geldiğimiz tuzaklı yere geldim. hani keçiye tuz vermiştik.orada tuzak yırtılmış. onu elimizdeki iğne ve iple onardık. sonra ilerledim. kapıyı geçince karşıda bir korsan gördüm. o dsağdaki yolda .ben soldan gidip gemiyi ve heykelleri koyduğumuz haritanın olduğu yere girdim. yerde kızın beni korkutmak için kullandığı aleti buldum. sesi iyice güçlendirmek için megafonu da kullandım. çıkan ses korsanı korkuttu. kaçtı. kaçarken tuzağa yakalandı. belinden anahtar sallanıyor. anahtarı alıp haritadan kızın yanına gittim ve kurtardım onu.

10 Ekim 2009 20:01

long john'a altınlarını top güllesi yaptığımı ama kurtardığımı söyledim. onlar altın değilmiş. bronz paraları altın rengine boyamış beni denemek için. fakat adada mayaların zümrütlerinden oluşan bir hazine olduğundan eminmiş. tekrar yılanlı mağaraya döndük. orada duvardaki bir maya yazıtını tercüme etmiş. ben de size tercüme ediyorum şimdi.şöyle ki:
.Onlar Yılanın bakışları altındaki her üç soruyu da cevaplamalı
.Güneyden beyaz kuzeye kaç gün var?
.Güneyden batıya kaç tane sayılıyor?
.Ve batıdan kuzeye hangi miktar eklenmeli?
.kollarını bişey yaptıklarında(twixt diye bir kelime bilmiyorum,kavuşturmak olabilir mi)ay şekil alacak
.zenginliğin göz kamaştırması biryeri terkedecek(agape nedir onu da bilmiyorum.sis biliyorsan yardım)
bu arada unuttuğum birşeyi yazayım,anahtarı bulmak için mağaradan çıkmadan masadan ayna,tahta ve tebeşir ve yerden rom şişesini almıştım.
yemek molası

10 Ekim 2009 20:05

Ya bu oyun nasıl alıp götürmüş sizi :) O derece güzel bir oyun demekki yani... Bu arada Defne ablamın oyunun çözümlerini usanmadan yazması takdire şayan benden Defne ablama +rep :D

10 Ekim 2009 21:00

şimdi yılanlı mağarada,ortadaki çark gibi düzeneğin başındayız. bunu çözmek zor olacak. yardım gerek.nerdesiniz bozo,ege. neyse ben öğrendiklerimi yazayım. belki yetişirsiniz bu arada. duvarda iki yuvarlak boşluk var. daha önce mağarada kullandığımız çarkları taktım. tam oturdular.sonra admla ve kızla konuştum. adam ciddi birşey söylemedi. kız bunun maya takvimi olduğunu söyledi. 260 günlük bir takvimmiş. yıl 1 crocodile ile başlayıp 13flower ile bitermiş. yönler de bizdeki gibi 4 değil 5 miş ve renklerle tarif edilirmiş. örnek verdi. doğu kırmızı imiş. 5. yön olan orta da yeşilmiş.
o takvimin altında bir yer var. ortası su dolu. etrafını süngerle sildim. bir başka çark çıktı. hadi bakalım...

su
10 Ekim 2009 21:53

papannneeee.....oyunu benim pc açtı.sizde deneyin mutlaka.

10 Ekim 2009 22:33

kimse yokmuuuu? hala çözemedim şu bilmeceyi.etrafını süngerle sildiğimiz çarkın ortasında su olması gerekiyormuş. hiç değilse gidip oraya su bulayım. bir de bilmeceyi çözerken yönleri bilebilmek için pusulaya ihtiyacımız olacak. ama nerede. iyisi mi ben adayı dolaşayım

10 Ekim 2009 22:34

suuu,şekerim hoşgeldin adamıza.:)))

10 Ekim 2009 22:45

evet,su aramama gerek kalmadı çünkü eski adadan alışkanlık,top güllesi yaptyıktan sonra her ihtimale karşı miğferi tekrar temiz suyla doldurmuştum. o suyu çarkın ortasına döktüm. herşeyi denedim suda. iğne için fena fikir değil ama birşey eksik diyor. en son sahildeki mıknatıslı kayayı akıl edebildim. gidip iğneyi ona koyunca mıknarıslanıp geri alındı. tekrar suya koymayı denedim ,yine birşey eksik dedi. tabii ya. yüzmesi için şişe mantarına takmak gerek ve pusulamız tamam oldu. şimdi ibrenin gösterdiği yönler şöyle:
kuzey-beyaz,1 flint
güney-sarı 1 rain
doğu-kırmızı 13 water
batı-gri 7 monkey
böylece pusulamız oldu. şimdi sorulara cevap verebiliriz

10 Ekim 2009 23:03

ilk soru güneyden beyaz kuzeye kaç gün var?
yukardaki takvimde başlangıç gününü güney yani rain 1 yapıyoruz. altta ortada bir düğme var. ona gelince zaten sağ üstte başlangıç günü ve gelinen yer okunuyor. düğmeye taaa ki 1 flinti bulana kadar basıyoruz. çıkan sayı cevabımız. kaç bulduğumu yazayım mı yoksa herkes kendi mi bulmak ister? neyse soran olursa yazarım. geldik ikinci soruya.
güneyden batıya kaç sayarız? yine başlangıç güney olacak 1 rain. bitiş batı yani 7 monkey olacak.
üçüncü soru da batıdan kuzeye miktar ne? başlangıç batı yani 7 monkey,bitiş kuzey yani 1 flint. böylece 3 rakamımız oldu. şimdi cevapları girmeyi keşfetmek gerek. haftaya filan görüşürüz artık:D

10 Ekim 2009 23:31

Güneyden Kuzeye - 39 Güneyden Batıya - 32 Batıdan kuzeye - 7 günde yol almışlar gemiyle...

Şimdi Pepita ve long John'un bulunduğu büyük düzeneğe geçiyoruz..Masanın üzerindeki sarı küçük timsahı en üste gelecek
şekilde konumlandırıyoruz.(Not: Burada her çizgi 5 rakamını ifade ediyor)
Şimdi en üst sırayı 39 rakamına denk gelecek şekilde ayarlayalım;

Ben önümdeki beş numaradan : 9(bir çizgi, dört nokta) basıyorum, Pepita : 11(iki çizgi, bir nokta) basıyor, LongJohn : 19(üç çizgi, dört nokta) basıyor.
Şimdi sarı timsahı ortaya getiriyoruz;
Ben : 17(üç çizgi, iki nokta) Pepita : 14(iki çizgi, dört nokta) LongJonh : 1(tek nokta)
Şimdi sarı timsahı en alta getiriyoruz;
Ben : 2(iki nokta) Pepita : 2(iki nokta) LongJohn : 3(üç nok

10 Ekim 2009 23:33

bu yorumu yazarken canım çıktı valla nasıl yazdım bilmiyorum

10 Ekim 2009 23:34

korktuğum kadar zor değilmiş. cevap kısmı kolaydı.şimdi kızın önünde ortaya doğru bir düğme var. o düğme soruları ilerletiyor. ilk anda 1. soruda. herkesin önündeki tuşlardan uygun rakama basıp tutacak. üç kişinin bastığı rakamın toplamı o sorunun doğru cevabı olursa masanın ortasındaki tuşlar doğru rakama dönüyor. bunu 3 soru için de yapınca masa döndü, rakamlar içeri gitti ve ınınınınnn, ortadan 3 top, 3 yarım daire(ki her biri dönüyor) ve herkesin önünde ikişer düğme olan başka bir puzzle çıktı. bunlardan ne yapacağız?

10 Ekim 2009 23:37

enigmanın ilk satırlarının üzeri çizildi. şimdi son iki satır kaldı:hatırlatayım
kollarını bişey yaptıklarında(twixt diye bir kelime bilmiyorum,kavuşturmak olabilir mi)ay şekil alacak
.zenginliğin göz kamaştırması biryeri terkedecek(agape nedir onu da bilmiyorum
sanırım o yarım daireleri karşı karşıya getirip ay şekli vereceğiz

10 Ekim 2009 23:46

karşı duvardaki şeklin aynısını yapacakmışız. o zaman duvar açıldı ve hazine odası çıktı ortaya. fakaaaat, tavandaki yılanlar kafamıza düştü. bir tane çok zehirli olan da long john'un boynuna sarıldı. onu yılandan kurtarmak gerek

11 Ekim 2009 00:06

kaptan sürekli parmaklarını kıpırdatıp yeri gösteriyor. yerde tavandan güneş ışınları vuran bir nokta var. oraya birşeyler yapılacak. elimdeki itemları denedim. mağaradan aldığım aynayı koyunca ışıklar yılana vurdu, yılan kaçtı,hazineyi aldılar ve happily ever after gerisi.Bitti.:D

11 Ekim 2009 00:38

Soldaki elini kıpırdatıyor.Bizdeki yazı tahtasını(slate of crayon) sponger(deniz süngeri) ile kombine ederek temizliyoruz.Bu yazı tahtasını(slate of crayon) eline veriyoruz.
Bize güneş ışığını işaret ediyor.Hemen altımızdaki, güneş ışığının bulunduğu yuvarlak zemine aynayı koyuyoruz.Işık yılanın gözlerine yansıyacak ve yılanı sıcak basacak, o da basıp gidecek...

11 Ekim 2009 01:20

daphne bozo elinize sağlık:)
sayenizde bitti valla.
diğer adam yarım kalmıştı ilaç gibi geldi...

son puzzler sıkıydı daphne takvimle ilgili ipuçların ve açıklamaların olmasa çok zorlanırdım yapabilir miydim bilmiyorum...

11 Ekim 2009 01:20

burdaki diğer adam derken minalı adadan bahsetmiştim efendim:DDD

11 Ekim 2009 09:17

vala dafne helal bitirmişsiniz. Ben de kaldığım yerden devam ediyim bari.

11 Ekim 2009 13:02

yapardın egecim.iş başa düşünce neler yapmıyoruz biz. bir puzzle mı çözemiyeceğiz. bol deneme,yanılma,bir de enigmadaki ipucu sorularla çözülüyor:))

11 Ekim 2009 13:03

bozo,hadi bitir de yeni bir oyuna başlayalım hep birlikte

11 Ekim 2009 15:47

bittu. hangisini oynıycaz?

Adsız
14 Ekim 2009 18:19

bu oyun nasıl savelenir baştan oynuyorum hep yardım

14 Ekim 2009 19:29

adsız;item kutusunu açabiliyorsan(ki sağ klick yaparak açılıyor) eğer sol üstte menü seçeneğini de görüyorsundur.menüye tıklayınca SAVE GAME diyeceksin.tarih ve saatiyle oyununu saveleyecek.sonra oyuna başladığında SAKIN NEW GAME DEME.burda LOAD GAME seçneğini tıklayıp tarih ve saatiyle kayıt yaptığın pencereye tıklayıp kaldığın yerden başlayacaksın.her kayıt yapmanda ayrı bir pencere açacak.yani ilk yaptığın kayıttan en sonrakine kadar tüm kaldığın yerleri göreceksin.tabi sen en son kaldığın yeri seçip devam edeceksin.

Adsız
15 Ekim 2009 02:10

olmuyor yaptım nev game yanıyor loud game yannmıyor

15 Ekim 2009 07:37

adsız,iilk açıldığında new game görünür. new game yazısının sağ tarafında aşağı ve yukarı oklar ve ok yazısı olacak. o oklara tıklayarak istediğin seçeneğe gelip ok truşuna basacaksın. yani oyunu kaydetmek için oklarla save game seçeneğini görene kadar aşağı veya yukarı git,sonra ok tuşuna tıkla. daha önceden kaydettiğin bir oyunu oynamak için da ayn ı yerden load a game seçeneğine gel,yanda daha önce kaydettiğin bütün oyunlar açılacak,(tabii önce açılan kullanıcı adına tıklaman gerekecek)açılan save edilmiş oyunlardan hangisine istersen tıklayıp yine ok tuşuna tıklarsan o oyuna geri dönebileceksin. bu sana en son kaydettiğin dışında daha önce kaydettiklerine de dönme şansı verecek. eğer yine olmazsa yaz lütfen.

22 Ekim 2009 16:13

güzel oyunlardan biriydi yardım eden arkadaşlarımın ellerine sağlık

17 Ocak 2010 23:10

selamlar bn önceden iğneyi taşa sürtmüştüm şimdi tuzağı dikemiyorum yardım edermisiniz oynayan arkadaşlar...

18 Ocak 2010 02:07

bittii :))))

yardımını esirgemeyen arkadaşlara binlerce teşekkür ederim iyiki varsınız...
oynamayan varsa da şiddetle tavsiye ederim :)))

Adsız
2 Şubat 2010 17:42

ben de bitirdimmmmmmmmmmmmmmm:D kuki

3 Şubat 2010 13:03

başlıyorummm..........

25 Mayıs 2010 13:20

oynayamamıştım.yüklemeye başlıyorum:)

2 Haziran 2010 12:54

Selamlar ,
Ben bu oyunu yükledim 6 part ı birden .Buraya çıkart dedim ama oyunu açamadım lütfen babaanne yardım edermisiniz nasıl açıcam oyunu .Sevgiler

2 Haziran 2010 15:31

oya annane nasıl bir sorunla karşılaştığını yazarsan daha rahat yardım ederiz. açmaya çalışırken hatamı verdi belirtirsen iyi olur

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template