Deamon Tools ile Mount/Mount Image to Deamon Tools

Daemon Tools programı cue/bin, iso, ccd, bwt, mds, cdi, nrg, pdi, b5t gibi CD imajlarını, bilgisayarınızda sanal CD sürücüsü oluşturarak CD'ye yazmadan açmanızı sağlar.Öncelikle programın kurulum exesini indiriniz.Sonra aşağıdaki resimli önermeleri takip edin.

Programın windows 7 ile uyumlu son sürümünü BU LİNKTEN indirebilirsiniz.










Araç çubuğunuzda beliren deamon tools ikonuna:



NRG dosyasına tıkladığınızda sanki CD takmış gibi, oyun kurulum penceresi açılıyor

Bundan sonra yönergeleri takip ederek kurulumu gerçekleştirin.

BİLGİSAYARIM klasörünü açtığınızda yeni bir CD sürücünüz oluştuğunu göreceksiniz.


Birden fazla sanal sürücü oluşturabilirsiniz.


In Hell'e teşekkürler hazırladığı için.Sorularınıza Sishyphos ve In Hell yardımcı olacaktır.
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

19 Ekim 2009 20:44

SİS baya hızlısın ben bendeki deamonu silip bunu yükleyeyim diyorum hem güncellemiş olurum (eğer güncellemek gerekiyorsa),hem ne yaptığımı bilerek yapmış olurum hem de ne işe yaradığını görürürüm ... Ne dersin????

19 Ekim 2009 20:51

teşekkürler sis ve hell:)
deneyelim bakalım:)
haydi hepimize hayırlı olsun.

19 Ekim 2009 22:19

ben denedim kurduktan sonra ilk isi mozıllamı sonra laptobu kapatmak oldu cok korktum bir dahada dokunmadım:)

19 Ekim 2009 22:40

kurdum bende pc ye:)))

19 Ekim 2009 23:54

nilcim program kurulum öncesi zaten bilgisayarı yeniden başlatacağım diye söyler.sen ona dikkat etmemişsindir.,
bird hunter simgesi örnek oyun simgesi.bilgisayarınızda onu aramayın sakın boşuna.
programı denemek isteyenler şu linkteki oyun dosyalarını indirip deneyebilir.

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/10/popcap-games.html

20 Ekim 2009 09:37

sis valla bende bird hunter dosyası niye çıkmadı diye epey uğraştım.iyiki yazdın bunu.allahım ya kendime gülüyorum şimdi:DDD

20 Ekim 2009 13:04

tekrar deneyecegim sis ama senin nette oldugun anı yakalamalıyım destegin gerekebilir ayrıca benim pc yi kapattı ama işlem tamamlanmadan daha kurmadan kapattı o yüzden korktum deneyemedim tekrar

22 Ekim 2009 20:17

tesekkurler sishyphos bende yuklemek istedim rapidhare error veriyor sen cok guzelde resimlerle izahat etmissin kurmasi cok kolay olacak tabi yukleyebilirsem ellerine emegine saglik

1 Kasım 2009 01:51

sis ben bu deamon tools u kurdum. iyide bacım bu benim ne işime yarıycak bilmiyom. o bana bakıyo ben ona.
neyse SAW diye bir oyun var.The Video Game diyor.
tabiki ben dalgınlıkla bunu indirdim ama oynuyamadım.
googleden aradım deamon tools lazım der. bende burdan kurum ama oyunu gene açamadım. yane korkunç gerçek ben mountlama yapmayı bilmiyom demi? üf ya pc cahiliyim ben ya off.nedcez acaba? yane boş vaktinde bide saw'a bakıcan demi gülüm?

1 Kasım 2009 13:48

Selam bozo abla. Ya bak resimli anlatımda nasıl mount yapacağın aslında çok ayrıntılı bir şekilde anlatılmış. Deamontools sanal bellek sürücüsü demek bazı oyunlar pc ye kurulduğunde deomon'a ihtiyaç duyuyorlar. Sen deomon kurduğunda ki zaten kurmuşsun, oyunu deamona yönlendiriyorsun pc de onu cd sürücüsünde bir cd varmış gibi algılıyo online olduğun bi ara yardımcı olmaya çalısırım ama resimli anlatımdan daha açıklayıcı olamıyacağmı şimdiden söyliyeyim :D

15 Kasım 2009 15:08

Hell ve Sis Dostlar, ellerinize sağlık, şimdi 2 noktada uyarı yapmak gerekiyor:

1) Sisim linkten Deamon Toolsu indiremiyoruz, Rapidin söylediğine göre 10 indirimlik sınırlı bir servismiş ve 10 indirim dolduğu için hizmet alamıyormuşuz:D

2)Hellciğim, spirit of eyes da 2 cd oluştu. İnan 1 cd olsaydı mount işlemi açıklaman yeterli olacaktı benim gibi bu işlerden anlamayan biri için. Güzel kardeşim şu 2. ve de gerekirse 3. cd leri nasıl mountlamaya devam edeceğimiz bölümünü de eklersek sanırım mükemmel olacaktır açıklamalar:D

Emekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.

15 Kasım 2009 18:08

Arkadaşlar Spirit of Eyes oyununu kurarken: şekilde ve yazıda açıklandığı gibi cd 1 dosyasını sanal drivera koyduktan sonra önüme bir install menüsü çıktı. İnsatlldedikten bir süre sonra, 2.cd yi drivera sürün ve tamamı tıklatın anlamında bir uyarı geldi. Sanal driverdan cd1 i unmount ederek yerine cd2 yi mount ettim ve ok. klikledim. İnstall işlemi tamamlandı dedi ve C:/ altında oyunlar ve programlar içine kurulum yaparak masa üstüne oyun başlatma kısa yolunu da kurdu.
Şimdi oyunun kısa yolunu tıklayınca kısacık bir oyun başlıyormuşçasına ses geliyor sonra siyah ekran oluyor. ctrl+alt+delete ile baktığımda c:/ altındaki oyunun yanıt vermediğini görüyorum.
BEN NEREDE YANLIŞ YAPTIM TEKNİK DESTEK BEKLİYORUM LÜTFEN :(

15 Kasım 2009 18:24

Arkadaşlar yanlış yapmamışım, Tomb of Zojir de olduğu gibi bu oyundada K-Lite Mega Codec oyunun açılmasına izin vermiyormuş. Programı silince oyunum açıldı. :D

15 Kasım 2009 18:48

1)Beyond the spirit of eyes dosyasını torrentten indirince ayrı bir klasöre alın
2) rarlardan birine tıklayın size Cd1 ve CD2 klasörleri oluşturacak
3) cd1 klasörüne girin ve burada da rar dosyaları ile beyaz renkli başka dosyaların olduğunu göreceksiniz. BU rar dosyalarından birini buraya aç deyin size bir Cd1 kalıbı yapacaktır.
4) 3 teki işlemi CD2 dosyasında da tekrarlayıp Cd2 kalıbını elde edin.
5)Deamon toolsa mount edeceğiniz cdler bunlar arkadaşlar cd kalıpları :D

15 Kasım 2009 19:35

link değiştirildi.
bir sürücüye ayrı ayrı cd mountlamak yerine sağ klikte gelen number of devices kısmından 2 seçerseniz 2 sürücünün oluşur cd1 ve cd2 yi bu sürücülere mountlayıp bir daha uğraşmazsınız

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template