Campfire Legends - The Hookman



Karanlık bir gecede Christine'in romantic planları alt üst olur.Bir dağ kulubesinde gizemli ipuçlarını arayarak başladığı macerası hayalinin çok ötesine geçecektir.125 MB
Uncover the story-behind-the-story from one of the scariest tales ever in Campfire Legends - The Hookman, a hidden object adventure of darkness, shadows and frights!
On a night as black as ink, Christine's plans for a romantic getaway go horribly awry. It starts with a ransacked mountain cabin and mysterious clues, and ends in a place far, far worse that she can possibly imagine.Walk in Christine's footsteps and experience the fright of this fateful night before your very eyes! Help her piece together events of what has happened and how to stay alive. Only with nerves of steel and a clear mind can you find life-saving objects and solve challenging puzzles. Can you escape the Hookman and make it out alive?125 MB
thanx to TAC-CM

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 61 yorum

9 Ekim 2009 15:27

nalet vida ve tornavida yokkkkk:(

9 Ekim 2009 16:08

tamam panik yok varmış.sadece önce bir anahtar bulmak gerekiyormuş:DD

9 Ekim 2009 16:44

Ya bu kesinlikle çok eğlenceli bir oyunmuş.

9 Ekim 2009 17:11

Evin önüne gelidinğinde kapıyı açmak için anahtar istiyor anahtar evin basamağını çıkmadan hmn önünde duran 2 taş parçasının arasında anahtarı alarak eve girdim hiç bişi bulamadım :) sonrasında garaja gittim garajda çekmeceyi açtım çekmecede çıkan kaıt ın üzerindeki çizimde tornavida ve vidaları bularak evin penceresinde bulunan kilidi sökmem istenmiş garajın sağ tarafdaki bölümünde kırmızı bir araç dolabı var burayı açamak için yine anahtar gerekli anahtarsa hemn kırmızı araç dolabının üst tarafındaki kahverengi ahşap dolapda anahtarı alarak araç dolabını açtım ve vidayı aldım. Aynı bölümde bir çim biçme makinası var tekerleri yok bunlara teker bulmamız istenmiş ilk teker hemen makinenin sol arka planında devam ediyorum.

9 Ekim 2009 17:17

aha Hell:S
ciddi ciddi oynuyorsun yani:D

9 Ekim 2009 17:23

evet :D hazır yakalamışken anahtar nerde ablacım? pencere kolunu vidayı slikonu buldum ama tornavidayı bulamadım bi türlü :S

9 Ekim 2009 17:29

buldum bile :D tornavida yine kırmızı araç çantasının içinde yanlız oyuna belli bir akıcılık sağlamışlar yani tornavidanın kırmızı araç dolabında olduğunu bilmeniz onu hmn ordan alabileceğiniz anlamına gelmiyor :) Oyun bir şekilde sizi yönlendiriyor yani kendince yapılması gerekenleri ve itemleri sıralamış.

9 Ekim 2009 17:34

evin içine girince önce aşağıda sigorta kutusuna bakıyoruz.sonra 6 tane sigorta bulup doğru renk sırasıyla yerleştiriyoruz.bendeki sıralama:
kırmızı-mor-yeşil-pembe.
sesin kaynağını bul diyor.yatak odasındaki radyo onu tamir etmemiz lazımmış.gereken parçaları o dışardaki ardiye gibi kısımda da aramayı unutmayın.radyoyu tamir edince.salonda panodaki frekanslara yani önce 95.4 sonra da 100 fm e ayarlıyoruz.haberleri dinleyip katili öğreniyoruz.
her ekranda minik böcek ya da mücevher gibi bir şey oluyor onlar hint.almayı unutmayın

9 Ekim 2009 17:34

Abla neden uyarmıyosun Duman'ın garajda olduğunu :S ruhumu aldı valla hık hık diyip gidiyodum

9 Ekim 2009 17:36

Sigorta renkleri sıralaması herkezde farklı sanırım bendeki sıralama aynı değil

9 Ekim 2009 17:55

şimdi telefonu tamir edip şerifi aramamız lazım.4 parça gerekiyor.
mutfak dolabında
-garajda ilk odadaa çekmecede
-basementa inince sağ rafta
yine orda merdiven altına tıklayınca karanlık dedi.mum sağ rafta kibrit mutfak dolabında.
mumla merdiven altına bakınca son parça.
tlf numarası için yatak odasına aynanın önündeki kağıda bakılıyıor.tüm parçaları yatak odasında.numara 555-8056 ama puzzle tamamlamak lazım.şerifle konuştuktan sonra arabadayız.dkiz aynasına tıklayıp onun parçalarını buluyoruz.

9 Ekim 2009 17:55

hahhaha hell kediye ben de zıpladım.hem de iş yerinde.

9 Ekim 2009 18:03

Ya sigorta panelinin yan tarafındaki kaıtta anladığım kadarıyla 3 tane yeşil sigorta ışığı aktif hale gelmeli diyor ben getiriyorum ama hareket bereket olayı yok? Ne kadar duman o kadar randuman dedik 3 tanesinide yeşil yaptık cux ne yapıcam? Sigortaları panele yerleştirirken kombinasyon deniyorum! Baska bir yolu yok değilmi? Yani sigorta sıralamasını gösteren bir zımbırtı?

nunu
9 Ekim 2009 18:30

sis from hell teşekkürler oyunu indiriyorum benim için yazdınız demi kolyca oynıcam takılınca

9 Ekim 2009 18:45

adamın biri geldi.erkek arkadaşımız sanırım.ateş yakcakmış hazret.önce panoya tıklıyoruz ve lakeside görüyoruz.ateş için dallar orada zaten.eve zoomlamayı da unutmayın.sonra gerekenler için woodsa gidiyoruz hayvan ininin önünde yerde gereken.mikado oynar gibi topluyoruz.gelip ateş yerine koyunca çakmak istiyor o da arabada.
şimdi motor bozyldu elektrik kablosu lazım.radyatöre tıklayınca sıcak rag ile tut diyor o da woodsda ağaç dalında.radyatöre rag ile tıklayınca su istedi.konserve kutusu woodsda hayvan ininde.yaklaşlmazmışiben olsam ben de yaklaşmam o hayvana.taş topladık 3 tane hepsi woods bölümnde.
kediye taşları atıp konserveyi aldık ateşin orda solda su doldurduk radyatöre koyduk.şimdi de lastik patladı.
gereken parçaları bulamadım henüz.elektrik kabloları da yok.o göl evinin kapısında bir puzzle yapılması lazım

9 Ekim 2009 18:47

hell,sigorta kutusu mantığı şöyle.
dörder dörder yerleştiriyorsun.yanan her yeşil ışık rengi de yeri de doğru demek.sarı ışık renk doğru yer yanlış demek

9 Ekim 2009 22:58

göl evi kapısı puzzle şöyle.yeşil ışıklar yanacak şekilde ve sivri uçları yukarı bakacak şekilde sıralıyoruz.soldan sağa 4321 oldu bende.ortadaki yuvaya sürükleyip sağa alıp sonra aşağı yukarı kaydırarak yapılıyor.sağ en alt ve üst yuva en solu göz önüne alın.
göl evinde içerde soldaki masadaki makineye zoom yapınca chisel var.o arabada torpido gözünü açtı,anahtar aldık.anahtar da bagajı açtı.gereken 3 nesne lastik kriko ve wrench ordan çıktı.krikoyu lastiğe taktık kaydı tahta lazım dedi.tahta araba bagajına uzaktan bakarken ağaca dayalı.tahtayı koyduk kriko lastik wrench kullandık somunları istedi.biri o lastik ekranında diğer 3ü de bagajda bir şeyi devirdim bi ton somun arasında.
onları da taktık wrench ile sıktık olay bitti.
ortalarda dolanan spooky bir abi var .kızımız onu patrick sanıyor şimdi patrick arıyoruz.
gölevinde yerde soldaki puzzleda daireleri çevirerek hepsini aynı renk yapıyoruz ama bi halta yaramadı henüz.
direkteki pzzle 3 parça istedi:
buton masada,handle solda şişeler arasında,paper roll direğin dibinde sağda yerde.
bunları takıp sağa sola tıklayınca bir msg okuduk bir punch card daha sordu.
masadaki punch card makinesine gittik.şimdi oradaki ışıkları değişebiliyoruz.masanın üstündeki haritada ipucu.oradaki sıralamaya göre yaptık ama feci kasıyor adamı söyliyeyim.
aldığımız kartı direkteki makinede kullanınca gizli geçitten bahsetti.
gizli geçit woods içinde hayvan ini ilersindeki gülleri ayırınca.
ordan mezarlık ve crypt odasına girdik.odada sağa okla ilerleyince duvarda puzzlelar var
birine pembe oval parça ,birine 5 taş,birine 8 gri taş lazım.8 gri taş crypt bölümünde.onları takınca duvardaki puzzle a zaten solda resim olarak var ne şekle getireceğimiz.ehh bu da kasıyor.

sen onca zaman oynama küçük hiddenları sonra git bööle bela bi taneye sar.akıl yok nan bende:D

9 Ekim 2009 23:32

sis oyun yapan kişi senin kedine ne kadar ücret ödedi çok iyi korkutuyor bu oyun oynadıklarından en iyisi

9 Ekim 2009 23:41

teşekkürler sis:)
2,5 saatte ancak yüklendi.
bende başlıyorum.kurulurken pc yi kastı,bakalım oynarken ne olacak.
haydi hayırlısı:)

9 Ekim 2009 23:59

şimdi crypt odasında duvardaki dairesel puzzle için gereken parça boat house da yerde sağdaki hani yaptım bi halta yaramadı dediğim puzzle ile açılan kutudan çıktı.dairesel puzzle kolay .bunda tek dikkat edilecek renkleri oturttuktan sonra bir de pembede üçgen mavide kare yeşilde daire olacak şekilde daireleri bütün olarak çevirmek lazım.5 taş gereken puzzle için 2 taş ordan çıktı.ve ben takıldım kaldım.diğer puzzle yapamıyorum bi türlü:(

10 Ekim 2009 00:01

off hele şükür birileri geldi yardıma:DDD
babanne özellile konuşmalar görüntüler sırasında tıklayıp geçmeye kalkmayın.benim laptopu bile kasıyor oyun

hehhehe kratos:D

10 Ekim 2009 00:18

Sonunda geçtim şu sigorta panelini :)

10 Ekim 2009 00:33

Abla radyo tamirini yaparken istenen itemleri buldum fakat kırmızı kablo kaldı nerde olduğunu anımsıyormusun?

10 Ekim 2009 00:36

eheheheuu yaptımmmmm.
anam sonunda 8 gri taş yerleşen puzzle bitti.ama iki kere tip aldım.tip nasıl alınıyor.habire dönüp dolaşıyorsunuz tüm ekranları ve hint veren böcekleri buluyorsunuz.amaç büyük kare taşın sola gelmesi.onu yapınca açılıyor ve kalan taşlar da çıkıyor.bu taşları duvarda sol üstteki puzzle a koyuyoruz.bu kolay amaç soldaki adamı sağa sağdaki kızı sola geçirmek.
bu da bitince bir kız hayaleti çıkıyor ve diyor ki babam bizi geri getirmeye uğraşıyor.bizden kalanları ve evrakları yok et.
hadi bismillah

10 Ekim 2009 00:36

kırmızı kablo tv nin sol yanını önce elle açıp sonra penseyle içinden kesiliyor

10 Ekim 2009 00:39

teşekkürler

10 Ekim 2009 01:02

Baya bi gerilmiştim mekanda telefonu tamir edip şerifle konuştum baya bi içimi rahatlattı. Tmm kızım sen merak etme ben burdayım sen adres ver kimse bişi yapamaz biz neciyiz burda erkek arkadasın yokmu senin salakmısın ne yapıyosun tek başına orda gibisinden bi kaç kelam etti tipsiz olduğu halde mucks dedim adama bakcez devamına.

10 Ekim 2009 01:06

Ya şaka bi yana benim simetri takıntımdan sebep çok kasılıyorum oynarken yer ayağımın altından kayıyo ya her yer her yerde valla kasım kasım oyun oynuyorum.

10 Ekim 2009 01:19

şinci.
crypt bölümünde ön odada:
2 defter 1 kavanoz
crypt arka odada 2 kavanoz biri sanırım duvarda puzzle yapılan yerlerden ve 3 defter.
hepsini sobaya atcakmışız levye istedi.sobadan geri çıkınca hemen ekranın sağında levye.
yaktık efenim aletleri soba patladı.
sıra geldi nalet elektrik kablolarına.kapı yanındaki şifre paneline gidin kanca isteyecek,kanca da ön odada.
sonra kapıda biri belirecek (zıplamayın benim gibi) ve kapıya kancasıyla vurmaya başlayacak.yapılacak şey kancasına tıklamak.
o sırada kayıp kahraman patrick gelecek kıza sen arabaya git diyecek.elektrik kabloları bildiğimiz oyun işte aama çözüm şuydu altta soldan sağa mavi,sarı,yeşil ve kırmızılı olan.
arabayı çalıştırınca sonrası film zaten. bu ablada bi kötülük sezdim ama ben.
bitti bu arada kısaymış

10 Ekim 2009 01:22

hahahha hell sana göre değil o zaman hidden oyunları.daha ne dağınık odalar gördük biz:D

Adsız
10 Ekim 2009 01:55

bir solukta bitti bu oyunda ama gerçekten çok güzeldi...çok zor değildi hidden puzzle oynamaya alışık olanlara göre kolay bir oyundu bence =)
eline sağlık Sishyphos ...
(JENELİF)

10 Ekim 2009 02:01

valla jenelif epeydir oynadığım büyük oyunlar harici puzzle ağırlıklı olan bir oyundu.hoşuma gitti valla

Adsız
10 Ekim 2009 17:29

evet benimde hoşuma gitti bu oyun güzeldi benim sevmediğim şey bu kadar güzel oyunların bana çok çabuk bitiyormuş gibi gelmesi :D
JeNeLiF

10 Ekim 2009 19:35

bence ikinciside gelecek harika bir oyundu

Adsız
11 Ekim 2009 11:01

oyun bence de çok güzel fakat saveleyip çıkmak zorunda kalmıştım kaldığım yerden açamadım ekran karardı kaldı sebebi ne olabilir acaba her seferinde baştan mı açmak zorundayım.

11 Ekim 2009 16:03

ben de bitirdim ne güzell:)

arkadaşlar elinize sağlık.gerçekten güzel oyundu.gerilim filmi de diyebilirizz:D

11 Ekim 2009 16:05

adsız ben de iki kez oynamak zorunda kaldım.oyun epey bir kasıyor pc leri.arkadaşlar da yukarda söylemişler zaten.ama baştan başlamaya değer cidden güzel oyun...

11 Ekim 2009 16:18

şişşş hell aferim yav. gözlerim yaşardı. oyun oynamışsın.

11 Ekim 2009 23:54

bu kadar övülünce ben de oynadım. güzel ve sürükleyiciydi de biraz kısa mıydı yoksa ada ve paradise üstüne bana mı öyle geldi? :))

12 Ekim 2009 00:03

kısaydı valla

Adsız
12 Ekim 2009 19:15

arkadaşlar şu 8 taşlı bölümde yardımcı olabilecek kimse varmı acaba bir acemi oynuyor yardım edermisiniz birde 5 taşlı yerde taşların yerini

12 Ekim 2009 19:49

8 gri taş crypt bölümünde.onları takınca duvardaki puzzle a zaten solda resim olarak var ne şekle getireceğimiz.ona göre yapıyorsun.ama eğer slider puzzle konusunda iyi değilsen dön dolaş diğer mekanları hint topla ve puzzle için tip al.bitmez başka türlü.5 taşlı puzzle kolay.kaydırarark sağdaki insanı sola,soldakini sağa geçireceksin

12 Ekim 2009 19:50

benim yorumlarımı okursan verebileceğim kadar detayı yazdım

su
13 Ekim 2009 23:38

çok güzeldi yaa..son zamanlarda oynadığım en güzel oyunlardan biriydi.en helecanlı yerinde de bitti.son sahnede adamın kapıdan bakan gözlerini görünce koltukta zıplamışım valla :D

14 Ekim 2009 00:57

ehehhehe garajda kedi fırlayınca bastım ben çığlığı:DDD

Adsız
15 Ekim 2009 19:59

campfire legends the hookman slm arkadaşlar ben bu oyunun telefon bölümünde kaldım 3 parçayı topladım 4 cüyü alamıyorum mumu alamıyorum kibritide nasıla alıcaqm bir yerde eksik bişeymi yaptım acaba

15 Ekim 2009 20:21

11 numaralı yorumda detaylı yazıyor.önce merdiven altına tıklaman gerekiyor ki mumu kibriti alabilesin.
bu oyunda olaylar sıralı.bazen bir işi yapmadan bir sonraki aşamaya geçemiyorsunuz

21 Ekim 2009 13:11

Yeni oynamaya başladım. Telefonu filan yaptım ya bakalım gerisi nasıl gelecek. Ama Keyifli ve insanı eğlenceli şekilde zorlayan bir oyun. Tavsiye ederim.

Adsız
22 Ekim 2009 18:31

göl evi kapısını açamıyorum

22 Ekim 2009 18:51

göl evi kapısı puzzle şöyle.yeşil ışıklar yanacak şekilde ve sivri uçları yukarı bakacak şekilde sıralıyoruz.soldan sağa 4321 oldu bende.ortadaki yuvaya sürükleyip sağa alıp sonra aşağı yukarı kaydırarak yapılıyor.sağ en alt ve üst yuva en solu göz önüne alın.

22 Ekim 2009 22:41

uzun süredir oynadıgım en güzel oyunlardan biriydi bu oyun umarım devamı cabuk gelir:)

ebru
24 Ekim 2009 21:55

arkadaşlar telefonun son parçasını bulamıyorum tamam merdiven altında diyorsunuzda ben mum ve kibriti alamıyorum lütfen yardım merdiven altına tıklıyorum karanlık yazmıyor daha doğrusu radyoyu tamir edene kadar tıkladığımda o yazı çıkıyor sonra yazı çıkmıyor mumu ve kibriti alamıyorum nerde hata yapıyorum yardımmmmm edin

25 Ekim 2009 00:14

merdiven altına tıklamadan mum alınır hale gelmiyordu.yorumları yani benimkileri sırayla takip edersen iyi olur ebru.çünkü oyunda hareketler sıralı idi

Adsız
25 Ekim 2009 02:23

arkdaşlar radyonun frekans kağıdını bulamıyorum sinir bastı hintte bi salak
yardım ya
please help mee

25 Ekim 2009 02:29

adsız 8 nolu yorumda salonda panoda denmiş frekanslar için.bir bak istersen yoruma.

ebru
25 Ekim 2009 11:40

deliricem ya lütfen bu oyunu bitiren biri bana yardım etsin radyo tamirine kadar herşey yolunda gidiyor telefona geliyorum parçaların üçünü buluyorum son parça merdiven altında tamamda tıkladığımda karanlık yazısı çıkmıyor ve mum la kibriti alamıyorum oyunu on defa baştan oynadım her seferinde aynı yerde takılıp kalıyorum lütfen yardım

şermin
25 Ekim 2009 12:46

frekansları biliyorum son bir parçası var radyonun eksik frekansın olduğu yereksik bulamıyorum

25 Ekim 2009 13:09

Yardım için aşağıdaki resimli çözüme bakabilirsiniz.
Çözüm linki,tıklayın

3 Nisan 2010 17:31

oynayamamıştım.şimdi bitirdim.gerçekten güzel bir oyunmuş:)

Adsız
21 Ekim 2010 23:48

linki yenileyebilir misiniz acaba,oyun silinmiş

2 Kasım 2010 19:48

LİNK YENİLENMİŞTİR.YİNE DE SORUN OLURSA İLETİNİZ LÜTFEN

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template