Amazing Adventures The Caribbean Secret



Bir hazine ile 300 yıl önce Karayip Denizinde battığı iddia edilen bir İspanyol gemisini ararken eğlenmeye ne dersiniz?43 MB
Legend has it that a Spanish navy ship loaded with a secret fortune of gold went missing 300 years ago in the Caribbean Sea and has never been found.43 MB



İndirmek için tıklayınız-Click to download

Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

30 Ekim 2009 15:08

teşekkürler sis.Çok beğenerek oynadığım bir oyundu gel bakalım 3. bölüm senide bitereyim

30 Ekim 2009 16:37

bende basladm yüklemeye bekle kratos geliyorummm

30 Ekim 2009 16:41

ben de yükledim ama henüz başlayamam.
sadece hidden mı yoksa karışık oyunlar var mı yazarsanız sevinirim:)

30 Ekim 2009 16:48

teşekkürler sis:)
egecim düz hidden değil ama çok beğendiğimiz oyunlar gibi de değil:)
kararı sen ver.oyun yokluğunda oynanacak bir oyun:)))

31 Ekim 2009 00:27

sağol babaanne fikir verdiğin için:)
daha bakmadım ama bakıcam az da olsa:)))

3 Kasım 2009 13:07

yani bu tür oyuna göre bayağı uzun bir oyun.
inat ettim silmedim.nihayet bitti:)
ama hep aynı tempo.bir süre sonra sıkıcı geliyor.
ben inat yüzünden oynadım,yoksa oynamazdım:)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template