Alexandra Fortune Mystery of the Lunar Archipelago



Kaybolan büyükbabasını aramaya ve Ay takımadalarının sırrını keşfetmeye hazırlanan Alexandra ve arkadaşı jay ile birlikte geçmişten kalan büyük bir uygarlığın kalıntılarını keşfederken sınırsız eğlenceye de hazır olun.Çözülecek sır sadece Alexandranın değil dünyanın geriye kalanının da hayatını etkileyecek.195 MB
Join this whip smart young lady as she sets out to find her missing grandfather and unravel the mystery of the Lunar Archipelago, a cluster of islands that contains remnants of every great civilization throughout history and hides a treasure of unimaginable worth. As you guide Alexandra and her friend Jay through this thrilling hidden object quest, you'll solve ingenious puzzles, enjoy visually stunning 3D locations and crack a mystery that will not only change Alexandra's life forever but has the potential to affect the entire world!195 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 25 yorum

15 Ekim 2009 23:05

teşekkürler sis:)
hemen yüklüyorum.
su selammmmmmmmmmmmm:DDD

Adsız
15 Ekim 2009 23:17

super babaanne sen, oda oyunlarındaki misin ? ben eskiden hep orda oynardım. şimdi hidden lere terfi ettim

15 Ekim 2009 23:47

selam adsız:)evet bende hiddene merak sardım artık hep burdayım:)
nik alsan adsız olarak çıkıyorsunda:)

Adsız
15 Ekim 2009 23:52

nasıl alınıyor, google hesabımı

16 Ekim 2009 00:01

evet adsız.yandaki sağ üstte mini chattende yorum yazabilirsin.orda da üstte name yazan yerden isim alıp bize katılabilirsin:)

16 Ekim 2009 00:09

sağol sis hemen indiriyorum

16 Ekim 2009 00:11

oyun çok güzel arkadaşlar:)
oyun arayanlara tavsiye ederim.

Adsız
16 Ekim 2009 00:22

şimdi oyuna başlıyorum nıck sonra alırım. tşk. oyunlar çok güzel

16 Ekim 2009 00:36

d@phne siz adaya gidersinizde biz gidemezmiyiz:)
valla oyun çok kolay ama müzikler falan süper:)
demedi demeyin oyunu zevkle oynuyorum:)

16 Ekim 2009 00:54

ilk bölümde adadaydık.harikaydı:)
(herkes adadayız deyip duruyordu kaç gündür.tabi ben ve oynamayanlar bakıp duruyorduk üzgün zgün:(nihayet bizede nasip oldu adalı bir oyun:)

2.bölümde mutfaktayız.kahve hazırlıyorum.ama kaşığı bulamadım:(((

16 Ekim 2009 01:08

hay allah:)uykulu uykulu oynarsam böyle olur işte:)
anahtarla çekmeceyi açtım.tabiki kaşık çekmecede:)))

16 Ekim 2009 01:17

sis çok harika bir oyun yorum yazmaya pek gerek yok sanırım herşey rahatlıkla bulunuyor gördüğüm en iyi oyunlardan bir herkese tavsiye ederim

16 Ekim 2009 01:31

tamtamla çalınan müzik harika

16 Ekim 2009 02:08

oyun güzelmiş :))

16 Ekim 2009 11:06

güzel oyundu çabuk bitti.
nesneler seçilir büyüklükte.grafik güzel.müzikler güzel.
bitmesine üzüldüm.ayrıca çok kolay bir oyundu.takılmadan oynanabiliyor:)

17 Ekim 2009 23:18

selam arkadaslar
siz oyunu bitirdiniz ben ikinci bolumde takildim
tamtan calan cocuk varya orda renkli taşlar tas tüg sopa gibi hepsini topladim bir tüg kaldi bulamiyorum tavuk mu kaz tügümü bilmiyorum birtanesi yok
lutfen yardim edermisiniz

18 Ekim 2009 13:17

selam sishyphos
oyun icin tesekkurler harikaydi
ben once takildim sonra oyunu cuzdum
emegine eline saglik

Adsız
19 Ekim 2009 13:06

arkadaşlar bende 2 bölümde o tüylerdeb 1 tanesini bulamıyorum. lütfen yardım edermisiniz..

19 Ekim 2009 13:42

adsız selam:)
kase ile tohumları birleştirip toucanda kullandın mı?

Adsız
19 Ekim 2009 14:29

teşekkürler süperbabanne....

23 Ekim 2009 02:23

benim oda sitesinden artan zamanlarımda oynadığım hiddenlerdan biri:D
ama çok gerilerde kalmış yorumumu şimdiden yazayım da unutmayım zaten bitmek üzere.
ama çok zevkli gerçekten oynamaynalar için tavsiye ederim.

babaanne oyun güzeldi derde ben oynamaz mıyım:DDD

27 Ekim 2009 01:21

çok kolay ama zevkli bir oyundu.....alexsandra başdan sona her işi yaptı sarışın genç uyudu uyudu yattı keyfine baktı one ayaktı anlamadım :=)))))))))) finalde güzeldi siyahi güzel kızla bitti ing az oldugundan olayı kavraymadım :=)))))))))ilgimi çeken son şeyde güzel alexsandra finalde mektup okurken çalışma masasının üstünde kuru kafa vardı :P bu kadar hoş bir hnm niye öyle süse iktiyaç duymuş ilginç dicem ama bu kez hemen yorumum üstüne yorumlar yagcak oyunun tarzınında bayan indian jonsun kuzeni filan :=)))))))kısacası oynamayanlara tavsiye edilir........

su
16 Ocak 2010 18:58

sanırım 3 link dede sorun var.yada ben son linkden beceremedim

16 Ocak 2010 19:09

filefactory linki çalışıyor.diğerlerini kaldırdım.mediafire linki ekleyeceğim ama 2 saati bulur

19 Mart 2010 08:24

indiremiyorum hepsi hata veriyorrr :(:(:(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template