Alabama Smith in the Quest of Fate



Alabama Pompeinin yıkılışına zamanda geri yaptığı yolculukta canını zor kurtardığından bu yana sakin bir hayat sürmektedir.Ama şimdi kitaplarını bir kenara atıp Peru'ya insanlığın kaderini tayin edecek bazı tılsımları aramaya gidecektir.Alabama ve sevgilisi Anastasia'ya Talih kristallerini bulmakta ve zaman tılsımını ortaya çıkarmalarında yardım edin.132.3 MB
Ever since Alabama Smith barely escaped with his life after going back in time to witness the destruction of Pompeii, he's been living a scholarly life. Now it's time for him to toss aside his books and head to Peru for an all-new time-twisting adventure involving powerful relics that could alter the destiny of mankind!Join Alabama and his girlfriend, Anastasia, as they hunt for the elusive Crystals of Fortune using the Amulet of Time. Jump back and forth between the past and the present to solve mind-bending puzzles, search for cleverly hidden objects and stop a shadowy nemesis from finding the Crystals first!132.3 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 27 yorum

8 Ekim 2009 21:52

yaa bu da çok güzel gibi:)))

babaanne oynarsan iyi değil sen beğenmezsin falan yaz olur mu.maksat içim rahat olsun:DDD

8 Ekim 2009 21:53

yaşa sis hemen yüklüyorum

8 Ekim 2009 22:04

teşekkürler sis:)hemen yüklüyorum.
oldu egecim.
ama güzele benziyor.biraz inceledimde resimleri falan.
yazarım başlayınca:)

8 Ekim 2009 22:18

güzel araştırma oyunu ilki kadar güzel tavsiye ederim

8 Ekim 2009 23:24

bu ara alanya istanbul arası mekik dokuyorum bakıyorumda yorumlara fırsattan istafede ilk yorum yarışı olmuş bir ay gibi olmucam ama dönüşüm muhteşem olcak :P

oyun sıralaması şuan aynı sizlerleyim yorum yazmıyorum çünkü vaktim kısıtlı uzun oyunlarıda malisef es geçtim :S

9 Ekim 2009 00:08

ehehhee hepsini bitircez işte shera:DD
yenilerini de yükliycem.deli gibi oyun oynaycaksın sadece hepsine yetişeyim diye:DDD

9 Ekim 2009 09:21

arkadaşlar oyun gerçektende güzel.tavsiye ederim.
ama benim pc de görüntü rezalet.çoğu nesne görünmüyor.

Adsız
9 Ekim 2009 14:37

arkadaşlar meraba bana yardım edermisiniz şu boyama işinde takıldım kilim örneğide işe yaramadı ne yapıcam imdaaaaat

Adsız
9 Ekim 2009 14:40

yardım eden yokmu arkadaşlar

9 Ekim 2009 16:36

adsız yardım etmek isterdim ama bende aynı bölümde kaldım :(

9 Ekim 2009 16:43

adsız buldum galiba kilimdeki şekiller çıkıyo ya karşımıza o tabloyun düşünerek yazıyorum.elimizde 4 kova var yeşil sarı kırmızı ve siyah kırmızıyı sağ alt köşedeki yuvarlak bölüm var oraya döküyoruz sarı sağ üste köşeye yeşili sol üst köşeye ve siyahıda sol alt köşeye sonra fırçayı döktüğümüz yerlere batırıyoruz kilimdeki gibi aynen renklendiriyoruz

9 Ekim 2009 17:05

ben kilimdeki gibi aynen renklendirdim ve geçtim o bölümü labirente girdim labirentin çözümü baya uğraştırdı ama başardım :)
kapıdan içeri giriyoruz ve başlıyoruz düz-düz-sola-düz-sağa-sola-düz-sağa-düz-sağa-düz-sola-düz-sola-düz-sola-düz-sağa-sola-sağa-düz-düz-düz-sola-düz-sağ-düz-sağa-sola-sola ve labirentten çıkıyorusss

su
9 Ekim 2009 17:10

maalesef bu oyun oynayamadım.ekran kartııı:(:(

9 Ekim 2009 17:31

bitirdim oyunu güseldi :) su senin adına üzüldüm ekran kartını yükseltemiyomusun

9 Ekim 2009 17:31

şu boya olayını tam anlatacak biri yokmu :(

9 Ekim 2009 17:33

nerdede takıldın tam olarak boyama bölümündemi yani ne renk olduğunu kilim gösteriyor zaten

dudu
9 Ekim 2009 17:53

bluegirl renkleri bi yazarmısın şekilleri boyadım ama olmuyor

9 Ekim 2009 18:27

dudu senin için tekrar oynadım çünkü aklımda kalmadı sıralamayı yazıyorum umarım karışık olmaz.
sağ üst köşedeki şekil SARI
bu şeklin yanındaki SİYAH
sarı olan şeklin hemen altında tersten köpek gibi bişi var o da KIRMIZI
üst merdiven KIRMIZI
alt merdiven YEŞİL
düz köpeki gibi olan şekil YEŞİL
yeşil köpeğin altındaki KIRMIZI
merdiven şeklinin altında kalan sağdaki şekilde SİYAH
umarım yardımıc olabilmişimdir.

ayşen
9 Ekim 2009 18:59

slm bn oyunu bitrdim çok güzel bir oyun tşk ederim emegine

9 Ekim 2009 22:35

bluegirl teşekkür ederim saol

Adsız
10 Ekim 2009 15:26

bu oyunun çözüm linki varmı arkadaşlar varsa yazabilirmisiniz

11 Ekim 2009 18:46

bluegirl teşekkürler:)
arkadaşlar şu boyamam olayında;taşa kilimin tamamını yapmıyoruz.o şekilde düşününce karışık geliyor.
taştaki şekillere bakın o şekillerden kilimde olanları bulun.kilimde hangi renkse o şekiller taşa da o renk boyanıyor.sanırım 6-7 şekil var zaten taşta olup ta kilimden aradığımız.

zaten bluegirl gayet güzel tek tek anlatmış...

13 Ekim 2009 12:31

çok güzel oyundu. başından kalkamadan oynayıp bitirdim. puzzlelar zordu

Adsız
13 Ekim 2009 16:15

off kilim boyanmıo ondan önce bişimi yapmam gerekio anlamadım delircemm

13 Ekim 2009 20:32

adsız ben yeni oynadım. sana yardımcı olabilirim. önce boyaları kilimin boyanacağı taşın üstündeki doğru yerlere koyman gerekiyor. boyaları da şimdiki zamandan alacaksın. sonra fırçanı batırıp defterdeki şekilleri bul ve kilimdeki renklere göre boya

Adsız
19 Ekim 2009 15:32

çok teşekkür ederim daphne oyunu oynamıodum sinir olduum için senin sayende yeniden oynamaya başladım tşkkr:)

1 Nisan 2012 18:18

linkler iptal olmuş

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template