Adams Venture The Search for the Lost Garden



Adam bir Templar kilisesindeki eski eserleri incelerken kutsal topraklarda Aslan Yürekli Richard için savaşmış bir şövalyenin anı defterine rastlar.Bu defterde dört büyük nehir tarafından çevrelenmiş bir alanı saklayan labirent ve mağaralardan bahsedilmektedir.Bu yerin kayıp cennet bahçesi Eden olabileceğini düşünen Adam kız arkadaşı Evelyn ve meslektaşı profesör Jacques Saint ve sadık köpeği ile birlikte kutsal topraklarda başlayan ve insanlığın doğum yeri olan Cennet bahçesini arayan bir maceraya atılır.414 MB
Deciphering relics in an old Templar Church, Adam uncovers memoirs written long ago by a crusader who fought with Richard the Lion heart in the Holy lands. The memoirs tell of a mysterious place with labyrinths of caves and grottos guarding the headwaters of four great rivers. Could this place be the legendary Lost Garden of Eden? This discovery sets off a great adventure that will bring Adam through familiar places through the Holy Lands, accompanied by Professor Jacques Saint Omair, his Girlfriend Evelyn and his ever faithful Dog, the team embarks on an epic adventure fraught with mystery and intrigue and danger in their quest to find the legendary birthplace of Humanity.414 MB





Minimum System Requirements-Minimum sistem gerekirliği:
OS: Windows® 2000/XP/Vista™
CPU: Intel® Pentium® 2.0 GHz or equivalent AMD®
RAM: 512 MB RAM (1 GB Recommended for Windows® Vista™)
Video: Nvidia 6200+ or ATI R520+ *
Hard Disk Space: 600 MB
Sound: DirectX® 9.0c compatible sound card
a pixel shader 3.0 compatible card for laptops.

Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

17 Ekim 2009 12:08

alıştığımız point click macera oyunlarından biraz farklı.daha lara croftvari bir oyun.ama çok keyifli.
hüff hangisini oynayacağımı şaşırdım bende.

17 Ekim 2009 18:09

oyun güzele benziyor ama linkler kırık sanırım

17 Ekim 2009 18:22

jooker linkler kırık değil.eğer free user olarak indirmek istediysen şu anda size hizmet veremeyiz 2 dk sonra deneyin diyor

17 Ekim 2009 19:45

bu güzel oyun için teşekkürkler sis kontroller çok rahat kamera açıları biraz zorluk çekerler

Adsız
18 Ekim 2009 05:14

slm bütün bölümleri indirdim fakat oyunu kuramıyorum yardımcı olabilirmisiniz

18 Ekim 2009 13:55

slm bende butun bulumleri indirdim buraya cikar diyorum dosya cikiyor icinde kurulacak oye cikmiyor kurulum bolumu inceledim ordaki bilgide yetersiz kaldi cunki kurulum yapacak bir sey cikmiyor dosyadan bu sekilde zorluk yasayan ve duzelten varsa lutfen yardim edermi

denizim37
18 Ekim 2009 15:27

aynı sorunu yaşıyorum hepsini indirdim ama kuramadım

19 Ekim 2009 13:07

Oyunu kurduğunuz zaman oluşan klasörde binaries isimli bir dosya var.oyun exe ikonu o dosya içinde

20 Ekim 2009 20:11

slm sishyphos binaries dosyasini actim exe ikona tikladim ve bu yazi cikti aynen yaziyorum



physxloader.dll bulunamadigindan uygulama baslatilamadi uygulamanin yeniden yuklenmesi sorun gideribilir

ben zaten oyun acilmadigi icin tekrar yuklemistim
iste durum boyle bir olanak varsa yardim edersen
sevinirim saygilar

5 Aralık 2009 14:18

Oyunun kurulumunda sorun var. pamuksel ile aynı sorunu yaşıyorum yardım edebilirseniz sevinirim...

5 Aralık 2009 15:07

8 numaralı yorumdaki gibi exe yi bulup çalıştırdığınızda eğer dll eksik uyarısı veriyorsa eksik olan dll dosyasını aşağıda linki olan siteden indirip oyunun kurulu olduğu klasörün içine yükleyin.

http://www.dll-files.com/

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template