Vampire Saga Pandora's Box



İspanya amerika savaşının dehşetinden kaçmaya çalışan Matthew Ward bir kargo gemisine gizlice saklanır ve kendinden geçer.Uyandığı zaman kendini tekin gözükmeyen bir çok tabutun ortasında bulur.Geminin tayfası kayıptır ve Matthew uykusu sırasında gördüğü korkunç kabusların etkisi altındadır.Ve birileri onu gizlice izlemektedir.İyi eğlenceler.103.5 MB
With a chilling crime at the center of its spellbinding story, Vampire Saga is not intended for the faint of heart. Join Matthew Ward as he steals aboard a cargo ship to escape the violence of the Spanish-American War, passes out and then wakes up to find himself alone with several sinister-looking coffins. Where did the crew go? Why is Matthew having strange visions? And whydoes he feel like he's being watched?103.50 MB

Thanks to Wendy

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Alternative Link
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 82 yorum

12 Eylül 2009 15:53

hemen inidiryorum =)

12 Eylül 2009 16:07

bende indiriyorum hemen :D:D:D

12 Eylül 2009 17:42

teşekkürler sis:)
arkadaşlar bende başladım.oynayabildiğim kadar oynayayım bakalım:)
telefon konuşasından sonra taksi ile gittiğim eve girmeden merdivenin sağındaki çalılıklara tıkladım.istenilen nesneleri buldum ve sonunda taş aldım.
kapı önüne gelince taş ile kapının solundaki camı kırdım.merdivenin sağ tarafında kablolar var bağlantısı kopmuş.
kapı önündeki kilimin sağ üst tarafını tıklayınca altından firkete aldım ve kapı kilidine tıkladım.şimdi kapıyı açmaya çalışıyorum.
sizlere de kolay gelsin:)

12 Eylül 2009 17:51

4 kez sağa çevirince firkete ile kilidi kapı açıldı ama bu seferde kapıya zincir takılı içerden.
neyse bahçaya geri gelince biraz önce girdiğimiz yere giriyoruz.tekrar istenilen nesneleri bulunca bu kezde pense alıyoruz.
kapıya dönüp penseyle zinciri kesiyoruz içerdeyim:)

12 Eylül 2009 18:39

içerde sağdaki kırık camlı yerden ammo yazılı nesne aldım.
sonra soldaki banyoya girdim yanda duran merdiveni aldım.lavabo üzerindeki dolabı tıklayınca istenilen nesneleri buluyoruz ve sonunda bant alıyoruz.
tekrar dışarı bahçeye çıkıp bahçede nesne topladığımız yere giriyoruz ve yeni nesneler bulup onun sonundada tamirci anahtarı alıyoruz.

12 Eylül 2009 18:44

elimdeki bantla merdivenin solunda kopuk kabloları yapıştırdım.sonra içeri girip merdiveni kırık merdivenin üzerine tıkladım.
yujarı yatak odasına çıktım.benden aspirin ve su isteyen biri var.

oyun güzel arkadaşlar oynamanızı tavsiye ederim.
çözüm yorumları yazıpta keyfinizi kaçırmayayım.zaten kolay.çok zor yerlerde yazarım artık:)

12 Eylül 2009 19:13

zaten gemiye bil gel yazmaktan vazgeçersin :=)))))))))))ben gemideyim ölü kaptanı buldum bide adam ölüd gözlerim önünde silahıma mermi takıyom habire sonumuz hayır ola yani :P:P:P:bu gidiş pek iyi değil silah filan savaş mı olcak ne :=))))iftardan sonra görüşürz geç gelirsem sakın benı oyunda geçmeyin :P bööööööö

12 Eylül 2009 22:53

ay misafir geldi nihayet gittiler :P şükür kaldıgım yerden ilerlicem yazıda olmadıgına göre en önde benim :=))))))

12 Eylül 2009 23:23

sheracım sen öyle san canım:)))
kaptanın odasında önce hayaletler var sakın korkma:)))
bakalım şifre herkeste aynımı çıkacak?

12 Eylül 2009 23:25

adama aspirini verince, odadan bulduğumuz su bardağını aşağıda banyodaki lavabonun altındaki boruyu tamir edip dolduracağız adama vereceğiz kratos.

12 Eylül 2009 23:35

kaptan odasdında halının ucnu kaldırınca altından çıkan siyah kaplı defteri elimdeki kalemle karaladım şifre çıktı.
bende şifre 4679
kasayı açtım içinde protectör aldım.tabanca ve mektupta var kasada ama onlar şimdilik alınmıyor.

12 Eylül 2009 23:50

babaanne iki ağızlı anahtar ile damlayan borunun üzerine tıkladım ama bir şey olmadı

13 Eylül 2009 00:01

kratos hole çıkınca yukardaki avizede lavabonun altındaki kırık boruya takılacak vana var.önce lambayı yakıp sonra tüfekle labaya ateş edceksin.sonra içindeki vanayı alıp lavabonun altındaki yerde bulunan boruya takacaksın.boruyu kapatıp lavabonun altındaki hortuu tamir edceksin.sonra musluğu açığ bardağa su koyabiliyorsun

13 Eylül 2009 00:19

süperbabaannem ben nesleleri topladim evin onune geldim senin dedigin gibi caliliklara tikladim amma hic birsey olmuyor calilarda tik yok tas falan alamadim yanlis nerde yapiyorum lutfen yardim edermisin

13 Eylül 2009 00:27

tamam tasi buldum cami kirdim gene nesne bulmaya baslsdim

denizim37
13 Eylül 2009 00:53

Ben teknede projektörü o sanırın yağ isteyen yerin ordaki sisteme taktım orda kaldım ne yaptıysam olmadı geçen varmı orayı

denizim37
13 Eylül 2009 00:56

Sanırım o şifreli yerdeki tabanca için kurşun bulmak lazım bence o sandık öyle açılacak ama nerden bulamadım

13 Eylül 2009 02:02

bitirdim çok keyifliydi ama oyun başından beri vampiri kız sanıyordum biz oglan vampirmiş sonra kız vampir oldu yaşlı adam ne ayaktı anlamdım derken bizim oglanın yaşlı haliymiş resimlerde durmadan değişti son kanaatim vampir kız ve baya çapkın kolyedeki adaylar sürekli değişiyor :=))))))yalan rüzgarı gibi oyun hehe....

13 Eylül 2009 02:10

denizim sandık derken hangi odadaki sandık ? çalışma odasındaki açık kahve dolabı diyorsan o sadece yüzükle açılıyor .....aslında oyun çok basit sadece sürekli gemiyi dolaşmak gerekiyor çünkü her hidden sonunda bir nesne alıyorsun silaha gelince evet bütün kurşunlar alıncak zamanla tabi...projektör dediğnide anlamadım kastetdiğin şey oyunda tabi yeşil ve kırmızı düğme olan yerde açık olan kısma takılan şey mi eger oysa dalgıç kıyafetinin başını almaya yaklaşmışsın demek oluyor onu o makinaya dakınca suya dalcaksın zaten yüzüklükte denizdeki bogulmuş kaptanın parmagında......

13 Eylül 2009 02:15

aklımdayken geminin çapasını hareket ettirdikten sonra karşıda bir adaya bakıcaksınız telescopla işde oraya yaklaşınca evde benim gibi dolaşmyın boşuna diye yazıyorum tekrar çapayı denize atıcaksınız.........neyse babanne kare kare yazara size :P

13 Eylül 2009 02:18

birde not geçim oynun en üstünde zaman çizgisi var oynun sonuna ne kadar yaklaştıgınızı gösteriyor.

denizim37
13 Eylül 2009 02:37

valla bende ingilizce olmadığı için arkadaşlar sözlükle bu kadar oluyor ben o noktada kaldım her yeri dolaşıyorum ama işin içinden çıkamıyorum yüzük falan yok bende hiddenlerin hepsini bitirdim dalgıç kıyafetinin başı dediğin o scuba denilen şey ise zaten aldım onu ama takıldım

denizim37
13 Eylül 2009 02:38

geminin çapasını nasıl hareket ettiriyoruz onuda bulamadım:-((

denizim37
13 Eylül 2009 02:40

sandıkta kaptanın odasında

13 Eylül 2009 02:55

sürükleyici bir oyun arkadaşlar ben bitirdim başlayınca bitirmeden bırakmak zor

13 Eylül 2009 07:53

günaydın arkadaşlar:)
denizi protectoru takınca kapaka geri kapanıyor zaten.sonra scuba denen şeyi o kompresöre tıklıyoruz.balıkadam kıyafeti giymiş oluyoruz.kırızı düğeye değilde yeşil düğmeye basınca kompresör çalışmaya başlıyor.ve böylece deniz altına inebiliyoruz.

(tabi kırmızı bidona önce huniyi takıp elimizdeki yağı boşaltmamız gerekiyor en öncesinde kompresörün çalışması için.)

13 Eylül 2009 08:02

balıkada kıyafetini giyince denizaltına daldım.aşağıda ölü kaptana tıkladım,iskelet başlı anahtar ve parağındanda yüzük aldım.
geiye tekrar çıktım.koridora girmeden(pasli kolun bulunduğu güvertedeyken) üstteki güvertede nesne topladım ve sonunda kanca aldım.

13 Eylül 2009 08:09

kaptan odasına girdim.masada istenen nesneleri topladı sonunda nahtar aldım.daha sonra kaptan odasındaki masanın arkasındaki küçük pencereye tıkladım, ordaki kuşa balık verdim,uçtu gitti.

13 Eylül 2009 08:16

kuş uçunca aşağıdaki kayığa indi.hayalet geldi adaı öldürdü,sonra anahtar aldım.tekrar yukarı çıktım.kaptan odasındaki açık kahve sandık dolabı yüzükle açtım.yüzüğü tıklayınca ekrana yüzük taşı geliyor.arma şeklinde onları karşılıklı köşeli tıklayıp karartınca sandık dolap açılıyor.

13 Eylül 2009 09:16

ordan yağ ve yapıştırıcı aldım.kırmızı kollu şeyi yağladım.sonra o şeyin önündeki yerdeki zincirli kilidi kayıktan aldığım anahtarla açtım.orda merdivenden aşağı indim.istenilen nesneleri topladım sonunda ip aldım.
tekrar yukarı çıktım.balıkadam oturan güvertede üst tarafa çıktım istenilen nesneleri topluyorum.
sonunda mermi aldım.

13 Eylül 2009 09:21

deniz altına indim.çapanın üstündeki kayaya ipi bağladım.
sonra yukarda main kabine gitti.galley yazılı odada istenilen nesneleri toplayıp sonunda mermi aldım.
main kabine çıkıp yerdeki bota elimdeki yapıştırıcıyı sürüp sonrada botun hemen arkasında gerili bezden bıçakla kestiğim parçayı yapıştırdım.
boıt rulo haline geldi onuda aldım.
yukarı çıkıp kaptan odasına girdim.istenilen nesneleri topladım ve mermi aldım.
dışarı güverteye çıktım.aşağı kargo hola indim.nesneleri topladım ve mermi aldım.
stern e gittim.yağladığım kırmızı kolun orda asılı olan kısma kancayı taktım.kola tıkladım kanca açık olan yerdeki kapaktan aşağı indi.
sanırım aşağıda kancaya bağlamak için ip gereke.bakacaz:)))
tekrar deniz altına indim.aldığım botu ip bağladığı kayanın üstüne serdim.
şimdilik bu kadar:)görüşürüz:)))

13 Eylül 2009 10:46

tekrar main kabine gittim.istenen nesneleri topladım.sonunda mermi aldım.
mermileri kaptan odasında kasanın içindeki tabancaya yerleştirdim.1 mermi daha bulmam gerek.5 tane mermi vardı, onları yerleştirdim.
ve tıkandım.
sheraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa uyuma kalk lütfen:)))))
ne yaptıysam tıkandım.lütfen bitiren arkadaşlar ipucu yazarsanız sevinirim:)))
teşekkürler...

13 Eylül 2009 11:18

nihayet çözümü buldum:DDD
kargo odasına indim.bastonla yüke tıkladım.ip kancaya takıldı.yukarı çıkıp kolu çeviirnce yük yukarıya çıktı.tekrar aşağı indim yükün arkasında kapı açılmış.oraya girdim:)))
şükür ya:))))

13 Eylül 2009 11:32

ama ama bu olmaz ki:(((
oyuna devam edemiyorum,oyuna tıklayınca pc kapanıyor.3 kez denedim olmuyor:(((

denizim37
13 Eylül 2009 12:03

ben o huniye konucak yağı bulamadım o yüzden takıldım sanırım hatırlayan varmı nerdeydi?

denizim37
13 Eylül 2009 12:19

sonunda buldum teşekkürler

13 Eylül 2009 16:05

babanne sürücüdeki hafıza durumu yani boş alan nedir ona bir bakın.boş alanınız oyunu çalıştırmaya yetmiyor olabilir

13 Eylül 2009 16:28

uyandım çok tan :=)))))babannem o kayıktaki adamı ölüdren hayalet degil ki şuanda oynun içindeki sensin oynun sonunda görcen arada eksiikler olmuş yazım ilk önce denizaltı kıyafetini aktif yapacak makinenin kırmızı kapağı açılcak huni yerleşcek sonra yag dedğiğmiz şey itemlerde kova gibi bir nesneydi yanlış hatırlamıyorsam birde aşagıdaki mumya sandıgı yukarı çekmek için gerekli alet de paslı o alete yağlamak gerkiyor oda sanırım çalışma odasından aldım diyeceme ama emın degılım takıldıgınız yerde solda hint var ona basın o zaten kullancagnız nesne elınızdeyse gösteriyor...

13 Eylül 2009 16:30

pardon hint sagda ya aslında kımse takılmaz sandım keşke not alsaydım nerde ne kullancak ...

13 Eylül 2009 16:52

içime sinmedi yorumlar çok karışık zaten oyun karışık o yüzden oynu yeniden oynayıp en baştan itibaren yazıcam size .......

su
13 Eylül 2009 17:45

5 kurukafa anahtarı bulup yerine koydum ama kombinasyonu bulamıyorummmmm

denizim37
13 Eylül 2009 18:52

Sonunda bitirdim çok zevkli ve uğraştırıcı bir oyundu takılan olursa hatırladığım kadarıyla anlatırım su (skip) var konbinasyonda bekle dolsun puzzle bölümlerinin hepsinde var

13 Eylül 2009 18:52

su anahtarları çevirerek ortada kurukafa altta kurdele olacak biçime getireceksin

su
13 Eylül 2009 19:05

denizim ve oyun delisi teşekkürlerr....:)

13 Eylül 2009 20:09

malisef oynu silip kurmama ragmen oyun son kaldıgım yerden başlıyor .........neyse zaten takılan ark oyun bitirmeyı başarmış...


oyun delisi müzik kutusunu sormuşsun en kolay puzzle oydu zaten şimdi yukarda 5 nota var dimi yani her sırada bir tuşa basıcaksın diyelim ilk sırada ilk tuşa basınca sağdaki düğmeye bas müzik kutusu aşağıya döncek eger senin basdıgın yuvarlak kırmızı yanarsa yanlış demek oluyor o zaman ilk sıradan 2.ye basıcaksın dogru tuşu buldugunda kırmızı yanmaz sadece aşağıya dogru kayar ilk sıradan dogru notayı bulunca bir üst sıraya geçiçeksın yani tek tek deniceksın yuvarlakları 5 sıra dogru olunca puzzle tmmlancak ve yeni nota işaretleri gelcek sanırım 3 müzikte tmm oluyor umarım anlatabilmişimdir.

13 Eylül 2009 20:10

kuru kafalı puzzle kolay sadece her dönen kısmı hesaplamak gerekiyor bittiginde büyük kuru kafa ortada olcak ve kurufayı daire sarcak şekılde....

13 Eylül 2009 20:33

suyn altındaki botu nasıl şişireceğiz

13 Eylül 2009 20:50

kratos aklımda ama adını unuttum nesnenin ya zaten hint bas o sana menude gösteriyor hangi nesneyle bot şişer tabi hidden kısımların tmmlayıp o nesneyi aldıysan ......

13 Eylül 2009 20:52

suyun altında derken botu iple baglandıgın kayaya yerleştirdin demi? kaptanın ölü oldugu yerde

13 Eylül 2009 20:57

ark bütün odaları tekrar tekrar dolaşın çünkü oyun point clik tarzı yani bir şey yapınca bir bakıyorsun biraz önce dolaştıgın hiç bir şey olmayan odaya biraz sonra hidden kısmı gelmiş ve nesne alıyorsun oynun zahmetıde burda sürekli dolaşcan ve size bir kolaylık gösterim hint tuşunuz doluyken bir odadan başlayıp bütün odalarda hint basın o zaman oyun size yön göstercek sıradaki yer ve puzzle eger basmadan dümdüz giderseniz daha çok dolaşırsınız tecrube ettım sonradan jetonum düşdü :=)))))))

13 Eylül 2009 21:09

hepsiniyaptım birodada baygın bir bayan buldum sonra odaları araştırdım bir şişe buldum bayana koklattım bir şey olmadı

13 Eylül 2009 21:47

Suyun altındaki botu şişirmek için kırmızı bir gaz balonu var. gemide gizli objeleri taopladığımızda buluyoruz

13 Eylül 2009 22:02

bu kırmızı gaz balonunu deniz altında kaya üzerine koyduğumuz bota bağlıyoruz ve şişince kaya kalkıyor gemiye dönüp çapayı cekiyoruz.

14 Eylül 2009 01:23

kratos şişeyi çaydanlıkta kaynatman lazım hatırladıgım kadarıyla yemek odasına git kazanın altından odunları al kazana koy kibritle yak sonra çaydanlıgı yerleştir içine şarap koncak kaynamış şarabı kadına vercen ....

su
14 Eylül 2009 17:53

çaydanlığa sadece şarap değil birde kırmızı biberleri ekliyoruz.daha sonrada aynı odadan kupa alıp(mug) içine koyuyoruz ve kıza öyle içiriyoruz.

15 Eylül 2009 00:53

arkadaşlar ben herkesten sonra başladım diye yazmadan oynuyordum. baktım epeyce ilerlemişim. ama kim nerde takılmış bir türlü anlayamadım. nerden başlayıp yazsam ki?

15 Eylül 2009 00:54

hint ve defter ilerlemek için gerekli ipuçlarını veriyor. bir de takılınca heryeri dolaşın , illa ki parıldayan biryer çıkar karşınıza. orda yeni obje arayın,çözülüyor oyun

15 Eylül 2009 01:00

ben çıpanın demirini çektim,gemi yola çıktı. kıza söylediğiniz gibi biberli rom hazırlayıp içirdim. kaptanın odasına yatırdım. daha sonra kız elma istedi. onu arayıp buldum,yedirdim. kız iyileşti. olanları anlattı. sonra iki şey oldu, önce karşıda bir ada gördüm sanırım. teleskop bulup bakarken adaya çarptık. bir de kargodan çıkardığım sandığın ipi koptu, ambara düşüp kırıldı. içinden mumya çıktı ve kaçtı. kırılan sandıktan asa gibi b irşey aldım. kaptanın odasındaki pencereden sandala geçip asayı ölü denizcinin eline tutuşturdum.mumya oraya geçince de bıçakla kayığın ipini kestim. mumyadan kurtulmuş oldum

15 Eylül 2009 01:03

bir de bir ara şimdiki zaman geri döndük. ( biliyorsunuz gemideki olayları büyükbaba anlatıyor). büyükbaba müzikkutusunu bulmamızı istedi. önce bahçeye çıkıp tornavida bulduk. sonra banyo penceresinin vidalarını söktük. müzik kutusu orad. bir rölesi eksik. yine banyo lavabosundan nesne topladık. ne aldık hatırlamıyorum. yukardaki çekmecenin anahtarı olabilir. çekmecede röle ve tabanca var. tabanca için bir mermi bulmamız gerekti. yine bahçede bulduk sanırım.tabancayı doldurup büyükbabaya verince anlatmaya devam etti.

15 Eylül 2009 01:04

anlattıklarımda hata veya eksik varsa kusura bakmayın. dediğim gibi herkes bitirdi diye not almadan oynuyordum.aklımda kalanları yazıyorum şimdi

15 Eylül 2009 01:07

gemi karaya oturunca çıpayı tekrar indirdik. önce denize dalıp deniz altındaki yolu araştırdık. kırık bazı tahtalar var. onları kazıp çıkarmak için küçük kazma bulduk. bunu geminin altındaki delikten girerek bulduk. oraya 2-3 kez girip her seferinde yeni nesneler bulduk. 4 vida bulunup elimizde olan ing. anahtarı ile sıkıştırınca adaya çıkılıyor.

15 Eylül 2009 01:11

adada ilk çıktığımız yerde solda bir düzenek var. elimizdeki yağla yağlıyoruz. sonra yine heryeri dolaşıp eksik bir parçasını buluyoruz. ilerleyince denizde baygın bir adam var. onu sudan çekmek için kanca buluyoruz.kancayı bulmak için o tamir ettiğimiz düzeneği kullanarak kayığı kaldırmamız gerek. iskeletin olduğu yerin tahtalarını baltayla kırın. sonra denizaltından içeri girin. içerdeki zinciri önce içerdeki vinç halkası gibi şeye, oradan cama, sonra dışarı çıkın, ordaki vinç halkası gibi şeye ve makineye tıklayın. düzenek tamamlanınca kayık kalkıyor ve kanca çıkıyor.

15 Eylül 2009 01:13

adamı ayıltmak için amonyak tuzu gerek. gemiye geri dönüp buluyoruz. ayılınca adam kızın anlattıklarını yalanlıyor. hemen gemiye dönüyoruz. kız kayıp. şimdi ben de ne yapacağımı arıyorum.

15 Eylül 2009 01:55

slm daphne
ben senin yorumlarinla devam edebiliyorum yoksa takilip kalmistim
ellerine ve klavyene saglik cok sagol

15 Eylül 2009 21:01

dün kaldığım yerden devam.
adada tamir edilmesi gereken bir balon bulduk. tamir edersek onunla adadan kaçabilirmişiz. kaptanın kamarasındaki kız kayıp. yatakta madalyonun 2. parçasını bulduk. İlk parça elimizdeydi zaten. birleştirip aldık madalyonu. içinde kızın resmi bir de kanlı erkek resmi var. Aniden kız belirdi,kafamıza vurdu.bayıldık

15 Eylül 2009 21:21

tekrar günümüze,büyükbabaya döndük.kadını yatak odasına kilitlediğini,barikatı kaldırıp girmemi söyledi.önce koltuk,sonra dolap kalkıyor. odaya girdik. koltuk aktif. oradan vidaları aldık.bulduğumuz vidalar aynanın sağındaki menteşelere takıldı.ayna kenara çekildi. şimdi lambaya ulaşılıyor. önce fişini çektik. tamir etmek gerek . eski ampul bir bez veya eldivenle çıkacak,yerine yeni ampul takılacak. banyo dolabı aktif.ampul alındı. dışarda çalılık aktif. eldiven alındı. lamba tamam. ışık yanınca elimizdeki(müzik kutusundan alınan)madalyon parçası ile kızın boynundakini birleştirip baktık. içinde kız ve büyükbabanın gençlik resmi var.çıkıp büyükbabayla konuştuk

15 Eylül 2009 21:41

şimdi geçmişteyiz. odada ayıldık.deftere göre kız vampirmiş ve ondan kurtulmak için gemiyi batırmalıymışız.
adaya adamı bulduğumuz yere gittik.orada duvardaki can simidi aktif.yırtık kağıt aldık. birleştirdik.balonu kurmak için gerekli şema bu. balona tıklayınca yerdeki parçalar şemadaki numara sırasına göre yapıldı.en üste de daha önceden bulduğumuz parçayı ekledik. tamamlandı.balona tıkladık. balon uçmaya hazır. şimdi gemiyi batırmalıyız.
su altındaki batığa gittik. iskelet aktif. el testeresi kazandık.

15 Eylül 2009 22:00

dön dön,başım döndü. en son adadai can simidini aktif buldum yine. çakmak aldık. testereyle oradaki sandığın kilidini açtık.içinde dinamit var. dinamiti saracak birşey gerek. gemiye ana kabine gittik. yelken bezinden bıçakla bir parça kestik.geri dön, dinamite sar ve al,geriye dön,kargo bölümünde arka kısma geç,dinamiti koy, çakmakla yak, hemen adaya kaç.
Gemi patladı. Balona koştuk.kız orada ve adam ölmüş.kızla konuştuk sonra balona binip kaçtık.
Günümüze döndük yine. büyükbaba odasına gidip mataradaki kutsal suyu bulup kızın üstüne dökmemi söyledi. odada koltuk aktif. matarayı bulduk döktük. kız bana bir vurdu,ve seninle son suza kadar beraber olacağız dedi,çıktı büyükbabaya senin en değerli şeyini yani torununu çalıyorum dedi ve onu öldürdü. madalyondaki resim değişti. benim resmim oldu. yani kız beni en son sevgilisi olarak seçmiş oldu ve oyun bitti.

17 Eylül 2009 00:16

bitti...düz hidden sanmıştım ama oyun gayet güzeldi uğraştırdı yani =)

17 Eylül 2009 01:51

daphne senin yorumlarinla oyunu bitirdim sagol var ol

sishyphos sanada tesekkurler oyun superdi

Adsız
26 Eylül 2009 13:49

bu oyun nasıl savelenir

26 Eylül 2009 14:14

adsız zaten oyunun başlangıcında isim alıyorsun ve oyundan her çıkışında otomatik olarak save oluyor.
başka bir şey yapmana gerek yok.
önemli olan oyuna başlamadan isim alman.

27 Eylül 2009 00:10

ben yorum yazmamışım buna.yoksa unutuyorum oynadığımı:D

ben bu oyunda return to ravenshearst havası aldım.o çok daha güzeldi gerçi ama bu da hiç fena değildi hani:)

Adsız
27 Eylül 2009 19:26

arkadaslar oyunları acabilmek için winzip mi gerekli ? yardımcı olabilirmisiniz..

27 Eylül 2009 22:16

winzip değilde winrar daha sağlıklı bir perogram.sürekli sürüm güncellemesi yapılıyor.bu linkten indirebilirsiniz.
Winrar indirmek için tıklayın

27 Eylül 2009 22:17

hahah perogram değil program tabii:DD

4 Ekim 2009 21:00

silahi büyükbabaya verdim, vampirin odasına girmami istedi ama... olmuyor, koltuk ve dolap kıpırdamıyor!.. takıldım.. sıkıldım kaldım.. yardımmm...

4 Ekim 2009 21:18

kurşun doldurdun mu silaha

4 Ekim 2009 21:22

vala hatırladığım kadarıyla yatak odasına girmemizi istediğinde sandalyeye ve gardroba tıklıyorduk o kadar.

4 Ekim 2009 21:33

aşağıdaki linke tıklayarak resimli çözüme ulaşabilirsiniz

çözüm için tıklayın

5 Ekim 2009 19:43

teşekkür ederim.. ama hala ilerleyemedim.. beceriksizliğim tuttu sanırım :(

5 Ekim 2009 20:08

medusa, resimli ve türkçe çözüm linki veriyorum.


http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/vampire-saga-pandoras-box/tips-tricks/vampire-saga-pandoras-box-walkthrough&ei=ryfKStXGKoP5_AaWu9z0BA&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3DVampire%2BSaga%2BPandora%2527s%2BBox%2Bwalkthorough%26hl%3Dtr

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template