Sherlock Holmes the Case of the Silver Earring



Ekim 1897 de Holmes ve arkadaşı Watson Sir Melvyn Bromsby tarafından bir partiye davet edilirler.Kızı Lavnia 'nın londradan dönmesi şerefine verdiği hoş geldin partisinde Bromsby öldürülür.Holmes hemen soruşturmaya başlar,ama davetliler arasında bir çok şüpheli vardır.Bu aslında seri olarak devam edecek cinayetlerin ilkidir.1.2 GB
Sherlock Holmes comes to life in this adventure: an investigation created in pure Holmesian style where your talent for deduction will be put to the test.
In October 1897, Sherlock Holmes and his trusted friend, Dr. Watson, are invited to a party hosted by Sir Melvyn Bromsby, a construction tycoon, in honor of the return of his daughter, Lavinia, from London. During his opening remarks, a gunshot kills Bromsby on the spot and creates pandemonium.
Sherlock Holmes decides to act immediately, and the game is afoot! There are a number of suspects amongst the invitees and friends of the deceased. It's the beginning of a long series of murders that must be solved as soon as possible.1.2 GB


Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download part 8
Part 9 indirmek için tıklayınız-Click to download part 9

password: wendys

Minimum System Requirements-Minimum sistem gerekirliği:
Supported OS: Windows98/Me/2000/XP/Vista
Processor: Pentium® III 600 MHz or higher and AMD Athlon
RAM: 256 MB
Video Card: 32 MB Microsoft DirectX9 compliant video card
DirectX Version: DirectX 9 or higher
Sound Card: DirectX9 compliant sound card
Hard Drive Space: 1500 MB free
Peripherals: Windows compatible keyboard and mouse
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 84 yorum

29 Eylül 2009 22:59

şiii niye kimse bişi yazmamış. Ben yüklüyorum.
Bakalım nasıl? hadi eller havaya...

30 Eylül 2009 01:19

bozom bende de yüklü kurulu durumda ama önce paradise a başladım.bu onu bekleyecek artık.

1 Ekim 2009 07:04

ben paradisi oynadımdı ya sis'ciğum. mecburen buna başladım başka oyunum yok. not alıyorum şimdiden yazssam mı yazmasam mı karar veremedim. ama yazmayım şimdi size zevki kalmaz. Birileri başlarsa bende notlarımı yazarım. tamam mı şeker?

3 Ekim 2009 10:16

yav arkadaşlar ben bu oyundayım nalet bi yerdeyim. oyunda bi yerde 4 tablo var. bu tablodaki gizli 4 nesneyi çizmem lazım. ama print screen yapmayı bilmiyorum. biri yazssın ya nası yapıcam. kaldım böle lök gibi.

3 Ekim 2009 22:38

Bozo bu oyun nalet bişey zaten ne aradığımızı biliyorum ne de topladığım ip uçlarının yeterli olduğunu... kapıya git daha işim bitmedi diyorsa dön bir daha ara. ip uçlarını kutulara yerleştirmem gerektiğini bile 1 saatte çözdüm :D

4 Ekim 2009 07:26

oyun delisi nerde kaldın sen? madem birisi oynamaya başladı. ben o zaman şimdiye kadar aldığım notları yazıyım belki bi faydası olur.
ama benim yerim şurası; tren istasyonundaki evdeyim. duvarda 4 tablo var. bunların içinde 4 tane gizli resim var işte benim o resimleri işaretlemem gerekiyor. fakat bi oyunun içinde nasıl screenshot yapılacak bilmiyorum. print screen yapıyorum ama doğal olarak resim painte yapışıyor. orda işaretlemem gereken yeri işaretliyorum ama bunun oyuna bi faydası yok. tekrar işaretlediğim resimi oyuna sokamıyorum yada yapıştıramıyorum. kaç gündür uğraşıyorum olmuyo.

4 Ekim 2009 07:39

Şimdi oyun ile ilgili aldığım notları yazıyorum:
oyun menüsüne esp tuşu ile ulaşılıyor. oyunu kendiniz save yapmalısınız. yeniden başlarken load yapılacak. save yaptığınız son sahne resmini muhakkak save alanındaki boş 4 kutudan birinde görün sonra üstte yeşil düğmeye tıklatın save yapıyım mı sorusuna yes diyin. tekrar esp tuşu ile ya oyuna devam edin yada çıkacaksanız exsitten çıkın.
oyunda bulunan her delil ve döküman yada görüpte alamadığınız itemlerle ilgili yazı, sağ click yapıp açtığımız item göstergelerinin solundaki dergide görünüyor. normal itemler ise item yerinde görünüyor. item kutusunun sol ve sağ okları var kutu dolu olunca oklarla aradığınız bulunuyor.
diğer tüm diyaloğ,resim, döküman ve bulunduğunuz yerin haritası dergide sol sayfada görünüyor.
bulunanları tek tek üstüne tıklayıp derginin sağ tarafına almanız yani kopyalamanız gerekiyor. sola görünen herhangi bir dökümana tıklayınca aynısının sağ tarafa geçtiğini görüyorsunuz. derğinin solunda 4 seçenek var.
1. kişilerle diyaloğlar ki bunlar önemli her bölüm sonunda bazı sorulara cvp verirken bu diyaloğları kullanıyoruz.
2. yapılan araştırmada bulunan deliller. ölçümler v.s yazıyor.
3. de bulunan döküman yazı resim v.s var
4. de de harita. oyun ilerledikçe haritada yeni yerler belli oluyor. ama tüm görevler yapılmadan yeni yere gidemiyorsunuz.

4 Ekim 2009 08:33

olamaz ya destan gibi yazdım gönderemedim.

4 Ekim 2009 08:40

tekrar yazıcam ama bu sefer kıssa kıssa;
balo salonu adam vurulur.
adamın yanından yazılı kağıt aldım
tam karşı sandalyeden white clotes aldım.
yemek odasından masadan not yazılı kağıt
yemek odasından sağdaki kapıdan çıkınca hizmetçiyle konuşup merdiven altında bi yere tıkladım alınmıyor ama tıklayın
hizmetçinin yanındaki kapıdan girin hemen yerden bag alın içine bakın pasaport bilet ve silah var.
itemlerde read yazan her şeyi muhakak reade tıklayıp okuyun.
gri koltuklu odadan ki burası pudralanma odası sehpadan frenc salons diye bi kitap arasından frenc arama diye bir kart aldım

4 Ekim 2009 08:45

sarı koltuklu oda sigara odsı oluyor. yerde tape measure ile ölçüm yaptım. sehpa üstündeki külleri aldım.
ilerledim banyoda lavaboya büyüteçle bakıp makas görüp kırmızı saç aldım.
Mutfaktan masanın altından ünüforma düğmesi alıp el işareti çıkan her yere bakıp calla konuştum. call aşçı.
mutfak çıkışı koridorda aynanın önünden black hair aldım. tekrar gri odadan etejerin yada tuvalet masası üstünden test tüpü ile beyaz toz aldım. aynadan fotoğraf aldım.
beyaz kapıların olduğu koridorda kapı önünden gene test tüpü ile beyaz toz aldım.

4 Ekim 2009 08:49

tüm alınanlar dergide solda yazıyor. muhakkak tıklayın üstlerine.
haritadan dışarı çıktım vatson devrede vatsonda herkesle konuşuyor. tekrar içerdeyim ve holmes oldum.item kutusundada sağ ve sol oklar var kutu dolu olunca herşey görünmüyor bu oklara tıklayın görmek için.
tık tık sesli odadan etejerin altından siyah küçük kutu aldım.
zırhın dibinden black sheet aldım. bazı şeyler önceden alınmıyor aynı yerlere yeniden girip çıkmak lazım.

4 Ekim 2009 08:52

zırhın yanındaki kapıdan leke ölçümü yapın.
tüm deliller tamam ama dışarı çıkamadım sonra yemek odasındaki kıza silahı tıklayarak konuştum. dışardayım.
vatsonla konuştum.
dışarda solda bi kapı önünden izmarit alıp adım ölçtüm.
hatitadan beker streete geçtik evdeyiz.
vatson kütüphaneden 3 kitap aldı.
bunlar dergide görünüyor. üstlerini tıklayın.
şimdi masda analiz yapılacakç holmes burda bizi yönlendiriyor.

4 Ekim 2009 08:56

önce beyaz clotesi alıp tasla suyun içine koyup ocağa koyup yakalım. içine soap koyun. temizlendi.
tekrar tasla su ocağa konup solvent atın ve kumaşı koyun.
siyah tozu yani külleri ocağa koyun ısıtın.
kırmızı ve siyah saçlar mikroskopa konuluyor.
küçük siyah kutu büyüteçle tıklanıp içindeki beyaz toz diğer 2 tozla mikroskopa konup bakılıyor. bişi olmuyor. 3 tanesi birleşti. şimdi sulu tas ocağa konulup birleşmiş tozlar konuluyor.
tüm bunların sonucu dergiye geçti. üstlerini tıklayın.

4 Ekim 2009 09:02

her günün sounda soru soruyor bizde cvp veriyoruz. verilen cevapları hangi konuşma yada döküman da bulduysak cvp tan sonra o bulduğumuza tıklayıp soru altındaki boş kutulara tıklayarak cvp.ları çek etmiş oluyoruz.
l. soru yes (patarson)
2. soru no maryy
3. soru no (about tabacco ve cigarette evidince yani tütün tahlili)
4. soru hayır (sattarwaite)
5. soru hayır ( misss lambert ve call)
6. soru evet (powder residue ve balistik book)
7 soru evet ( miss lambert ve quest list)

4 Ekim 2009 09:07

1. gün bitti 2. gündeyiz.
dergide yeni eklenen tüm raporları tıklayıp,haritadan salona dönüyoruz.
3 kişiyiz.
içerde mr grimbille konuşuyoruz. holmes dolaşıyor.
mutfakta calla konuştuk.
sigara odasından eldiven aldım.
powder odasından kırmızı çanta aldım.
çanta içindeki harison letter ve bilet okunacak dergiye kopyalanacak.
salona dön mary le konuş mary ölen adamın kızı sanırsam.
ölen adamın ofisine çıkılıyor.
vatson çalışma masasının çekmecesine dokununca patlıyor.

4 Ekim 2009 09:11

holmes çalışma masasının çekmecesinden 3 adet yanmış gazete parçası alıyor.
masadan kitap parçası, mektup,kalidasa abysi resmi, brombys ve grimble resmine büyüteçle bakılıp adamın omuzundaki yüzükteki işaret görülüyor.
youg livinia bromsby nin resmi alınıyor. bide medikal frenç diye bir rapor.
tüm bunlar gene dergide tıklanacak.
bu işer bitince haritadan flatham stationa gidiyoruz.

4 Ekim 2009 09:14

istasyon memurla konuş
bahçeyle uğraşan adamla konuş anahtar al. eve gir.
karanlık dışarı çık arkaya yürü. arkada varilin üstünden ayak izi ölçümü al.
tekrar binaya gir. tam girişte ejderha heykelinin altından kibrit al lambayı yak.
yerdeki ayakkabıları ölç.
sehbanın ayağının dibinden oyuncak al.
ilerle duvardaki tablolara bak

4 Ekim 2009 09:18

palyaço şeklinde makinayla oynamak için para yada jeton lazım.
geri dön kitaplıktaki kitaplara bak. dergiden kitaplıktan bulduğun şiiri oku. şiirin sonunda kırmızı çerçeveli yeri gör muhakkak.
şiiri tam anlamadım ama bi şifreler var.
yandaki kapıdan mutfağa gir.
incele
masada cin şişesi ve kanlı kapak var.
burdan çık oyuncak aldığımız sehpanın oralardan bakınca koridorda bi kapı daha var. ben çok kez giremedim. sona dolaşıp falan gelince giirdim. yada tam doğru yerde durmak lazım kapıyı görmek için.

4 Ekim 2009 09:20

içerde masa üsyünde bi dama gibi oyun var onu oynadım. oyunda bi kahverengi, bi beyaz taş sizilimi var.
aynı sayılar yan yana gelebilir ama renkleri farklı olmalı. oyun sonunda dama tahtasının altı açılıyoru ve para alıyoruz.
oyunu anlatmaya çalışıyorum.

4 Ekim 2009 09:23

1. sıra 1
2. sıra 10-3
3. sıra 6-8
4. sıra 7-3
5. sıra 3-9-3
6. sıra 5-4-2
7. sıra 9-8
8. sıra 8-2
9. sıra 1-4
10. sıra 5-7
bunun mantığı dökümanlardaki yanık gazetede görünen 55 rakamını her satırda tamamlamak.

4 Ekim 2009 09:28

oyun bitti alttan açılan yerden para aldım. parayla palyaçoya gittim parayı atıp oyuna başladım. ama ilk olarak para atılıp sağ kola tıklanıyor. palyaçonun göğsünde çıkan kağıtları aynısını tamamlamak için soldai bize ait olan kağıtlardan birliyi seçip palyaçonun açık eline verdim. birinci oyun tamam 2. ye geldim yanlış yaptım paramıda kaybettim. işte buralarda sık sık save yapmak lazım ben yapmadığımdan şimdi ta geriye döneceğim.
yanlışta hep başa dönülüyor.
neyse palyaçoyu geçsem bile o tablolardaki gizli resimleri işaretlemem lazım ama onu bi türlü yapamadım. burda yardım istiyorum.

4 Ekim 2009 15:07

bozom o resimlerde prtscr yapmana gerek yok ki.
sol resimde ağaçlarda saklı bir geyik var.
2ci resimde ortadaki tepede bir ayı var
3cüsünde nehir kenarında bir yengeç gibi hayvan
4cüsünde kartal kafası var.
prtscr de senin yaptığın gibi painte yapıştırılarak yapılır.ama o prtscr yaptığın resmi oyuna sokmana imkan yokki.
ya da ben mi tam anlamadım ne yapmaya çalıştığını?
bu arada oynamadım daha onu da söyliyeyim

4 Ekim 2009 15:08

allam ya boşuna o resimlerle vakit kaybetmişim. meğer onlar yatak odsındaki yatak yanındaki nuhun gemisinin içine alınacak hayvan sıralamsıymış.
Bu arada nerde el çıkıyo dikkat edin eksik kalmasın herşeyi tıklayın ve damayı bitirip palyaçoyu çalıştırma jetonunu alınca save yapın ki palyaçoyla oynarken yanlış yapınca hemen geri dönme imkanı olsun.
ama ben şimdi palyaçoyu yazıcam siz zorlanmıycaksınız.
jetonu atın sağ ele tıklayın makina çalışınca göğsünde 3 kağıt var. hepsi as soldaki kağıtlardan maça asını alıp açık ele bırakın.
2. kere sağ eli indirin. busefer karo 4 ü alıp açık ele verin. üçüncü olarakta sinek 4 ü açık ele verin.
işlem tamam alttaki dolap açıldı bi yığın döküman var hepsini read yapın dergiye geçsin sonra tıklayın tek tek sağa geçsin.
nuhun mektubunda hayvanların gemiye alınma sırası var

4 Ekim 2009 15:11

ben mektuptan pek anlamadım ama deneme yanılma birazda anlıyarak sıralayı yaptım.1. yengeç
2. geyik 3. ayı 4. kartal hariç tüm hayvanlar en son kartal.
işte burda duvardaki yani palyaçonun yanındaki resimlerde sıralamada ipucu oluyor. çünki mektupta hayvanı tarif ederken şu resim bu resim diyor. ona göre sıraladım.

4 Ekim 2009 15:13

işlem bitti geminin kapısı kapandı. okumalar kopyalar bitti. sağ oklan çıkınca holmes anahtarın bahçede olduğunu söyledi.
bahçeye çıkın vatsonla konuşun anahtar veriyo. anahtarla yatak odsının yanındaki kapıyı açın bodrumdayız.
odunların arasında cesetin ayakları görünüyo. ölçün. az ilerden bi kağıt alın.

4 Ekim 2009 15:14

heheheh tam 1 dk önce ben yazmışım.neyse sevindim çözdüğüne

4 Ekim 2009 15:17

tekrar dışarı çıkın kapıdayız vatsonla konuşuyoruz. gene evdeyiz.

4 Ekim 2009 15:37

sorular başladı sona cevaplıycam bi türlü doğru cvpları bulamadım.

4 Ekim 2009 15:39

sağol sis ya ben sandım ki o resimdeki hayvanları işaretleyip ortaya çıkarıcaz meğersem onlar başka bir pazılda ipucuymuş. o resimlerdeki hayvanları sırasıyla nuhun gemisine sokup dolap açıyoruz. sağolasın. ya üç gündür kafayı yedim. tek başına zor oluyo yav oyun hadi birileri gelsin artıkın.

4 Ekim 2009 15:40

valla bu oyun sayesinde ptintscreen yapmasını öğrendim...

4 Ekim 2009 18:56

Bozo ben fowletin evini tamamladım 2.aşama sınavdayım. bu gün şehir trafoları değişiyormuş tüm gün elektriksizdik şimdi geldi ve oyuna atladım hemen. Şu an sherlok olarak yeni soruları ve yanıtları ile ip uçlarını karşı sayfaya aktarma noktasından başlıyorum hemen hemen aynı yerdeyiz daha iyi dayanışabiliriz.

4 Ekim 2009 19:51

kasayı açmak için
1
1 1
2 1
1 2 1 1
1 2 1 2 2 1 kodunu öyle yaptım böyle yaptım çözemedim. 1 1 1 1 1 1 den başlayarak çeşitli kombinasyonları yaza çize denedim ve de kasayı açtım. Benim gibi uğraşmak istemeyen olursa bulduğum kombinasyonu soranlara söylerim. Burada vermek istemiyorum belki de sayılar ve şifrelerle arası olan biri çözmek ister tadını kaçırmayayım...

4 Ekim 2009 21:08

Bozo Cementworks e gece gittiğinde bahçeye girer girmez oyunu save et ben etmedim yakalandım. Yakalandığım için soruşturmayı zamanında tamamlayamamış oluyorum ve oyun bitmiş oluyor...Şimdi oyunu save ettiğim oldukça başlarda bir yerden yeniden başlamak zorundayım ki dosyamı tamamlayabileyim :(

4 Ekim 2009 23:11

19:51 den bu yana hala yakalanmamanın bir yolunu bulamadım...İnat ettim sabaha kadar bile sürse denemeye devam :(

4 Ekim 2009 23:29

oyun delisi ben daha soruları cevaplıyamadım yanlış diyip duruyor. uğraşıyorum. ama sıkıldım belki tamamlıyamam. senin niyetin yok galiba cevapları yazmaya.

4 Ekim 2009 23:29

Ofise girebildim diye çok sevindim ama ofisten çıkıp tiyatroya girerken yakalandım bu kez. Ofisten çıkmadan oyununuzu save edin :( 3 saat te buna uğraşamam yarına kalsın artık ....

4 Ekim 2009 23:37

yazıyorum bozo
1) evet yes ipucu Murray ile görüşme hani fowlerın evinin ordaki adamla konuşma

2) evet development of crime belgesi eve gelen dedektifin verdiği evraklardan herkes partiye katıldı diyor ya o işte

3) Hayır Herman Grimbıl ile görüşme baba kız geçinemzdi ve nedenini anlattığı konuşma...

4) Evet bu da bromsby nin fowlera yazdığı mektup 11/12/ tarihli olan...

5) evet Kayıp olan yastık holmesın notlarında

6) evet !. ip ucu bahcede varilin üzerindeki 10 ölçülü ayakkabı notu holmesun, 2. camdaki tornavida ve parmaklık yok notu...

kusura bakma yardım istemeden yazınca oyunun tadını kaçırıırm diye yazmadım :D

5 Ekim 2009 01:01

sağolasın oyun delisi cvplar doğruda nerde hata yapmışım anlamadım. bi türlü okeylemiyor. gözümden kaçan bişi var arıyorum.

5 Ekim 2009 01:39

of ya buldum herman grimbilin iki görüşmesi var 3 soruda 15 octobor olana tıklamalıymışım. ben diğerine tıklıyotdum.

5 Ekim 2009 10:35

ofisten çıkıp tiyatroya girmek te bir ölüm habire yakalanıyorum. Her halde oyunun en keyifli ama aynı zamanda da en sinir yerleri buralar. Ofise yüzlerce kez yakalanıp oyunu defalarca load ederek 3 saatte girdim. Tiyatroya 1 saatir uğraşıyoum henüz giremedim ama nasıl pozisyon almam gerektiğini belirledim sanırım şimdi iş zamanlamaya kaldı gibi.... Bozo buralarda vazgeçmezsen oyun çok kolay :D geliyor sonra :)

5 Ekim 2009 10:45

Milimetrik ayar gerekiyor Holmes da kabak gibi ortada durmayı seviyor istediğim yerde durmuyor..yakalanmaktan bıktım usandım :(

5 Ekim 2009 10:56

ofisten çıkınca inventory den warehouse anahtarını alıp elde anahtarla koşuşturmak kapıya görünmeden ulaşırsanız içeri girmeyi yakalanmama olasılığını arttırıyor bu kez içerdeyim... şans :D

5 Ekim 2009 10:58

kısaca 2. guizden sonraları şöyle;
masaya geçip tahlilleri yapıyoruz. ayrıntı yazmıyorum holmes yönlendiriyo.
sonra vatsonla konuşuyoruz. vatson istasyonda görünüyor. memurla konuşma banktan white tüy alma. vagondan gene tüy ve izmarit alıp görev bitince vatson evde görünüyor.

5 Ekim 2009 11:01

holmes dışardan 2 çocuk çağırıyor. konuşmalar...hariştadan tekrar balo salonuna gene konuşmalar.
ofise çıkılıyor. kasa açılıyor. kasayı açarken düğmelere değil rakamlara tıklayın.
kasa kodu 312211 olacak.
kasadan çıkanları alın.
haritadan cement works a gidin. kapıdaki adamla konuşup anahtar alın.

5 Ekim 2009 11:07

kapıda anahtarları kullanın ofise çıkın köprü modeline bakın. solda maketin durduğu masa ayağından sarı anahtar alın. duvardaki resimleri inceleyin.
karşı odaya geçin tablonun altındaki kasayı ofisteki kasadan alınan anahtarla açın.
dökümanları alın anahtar alın.
soldaki fil heykelinin hortumuna tıklayıp küçük maket bromsy alın. çıkarken dolap üstündeki indian heykele bakın.
karşı odada maket adamı köprüdeki yerine koyup alttan anahtar alın. karşı odadaki masanın çekmecesini açın. dökümanları alın anahtar var alınmıyo. sağda kaplan heykeli var heykel masasının altındaki yerden bi döküman alın. tekrar evdeyiz

5 Ekim 2009 11:09

burada tekrar subay ve çocuklarla konuşmalar oluyor. bunlar bitince haritadan cement worksa gidiliyor. artık gece olmuş hemen save edin.
çünki burda bi koruma ve köpek var onu geçip içeri girmek lazım ben hala geçemedim. geçince ayrıntılı yazarım.

5 Ekim 2009 11:38

KOlay gelsin Bozo :D 3 sınava geldim. 2 sınavla 3. sınav arası en zorlayıcı bölüm bence en keyiflisi de bu bölüm oluyor.

5 Ekim 2009 11:46

oyundelisi mümkünse yorumlarında şunu yaptım bunu yaptım diyosun ya; bide nasıl yaptığını yazabilirmisin?
mesela köpeği ve korumayı nası geçtin?
muhakkak bi püf noktası vardır.
Bizden sonra oynayacak olan arkadaşlara ve bana inan çok faydası olacak. Burda amaç adım adım çözümü paylaşmak. şimdiden teşekkürler.

5 Ekim 2009 12:20

İşler karışıyor kılık bile değiştiriyoruz... OYNAMAMIŞ OLANLARA ÖNERİYOrum. Olabildiğince yardım almadan oynarsanız gerçekten bir dedektif gibi hissediyorsunuz kendinizi...3 gündür kah sinir olarak kah büyük keyif alarak oynuyorum. Oyunun 4.günündeyim sherlockun uzun uzun açıklamalarını da esc tuşuna basarak atlatmayı keşfettim, daha hızlı gidebilirim sanırım...

5 Ekim 2009 12:23

her belgeyi gerçekten okuyun, herkesle konuşun ve kimin neden bahsettiğini aklınızda tutun sınavlarda işe yarıyor.. Ama Holmes un evde uzun uzun değerlendirmelerini dinlemek zorunda değilsiniz :D

5 Ekim 2009 12:27

Bozo 3 saatte geçtim ilk ofise girerken
1 koruma ekrandan kaybolur kaybolmaz koşarak ekranın sağ alt köşesinde ayak çıkıyor oraya gittim.
sonra ortada hangarlar var ya karanlık bir yer oraya saklandım. bekçi tiyatroya doğru dönünce köpek te giriş kapısına yakın 2. elektrik direğini geçince ofise koşuyorsun. bunu yüzlerce kez denedim birinde başardım...

5 Ekim 2009 12:32

Ofisten çıkınca daha şanslıydım yine onlarca kez yakalandım ama öncelikle anahtarı elime aldım çünkü kapı önünde anahtar almaya çalışırken yakalanıyorsun.
ofisten çıkınca holmestan başka kimse yok görünmüyor. ekranın sağ alt köşesine tıkladım. oraya yöneldim. birkaç yakalanmada korumanın ortadaki hangarların oradan dndügünü köpeğin hareketini iyi izledim. Ekranın alt köşesine tıkladığında 2. elektrik direğinin orada duruyor holmes buradan hangarların aşağısına doğru bir ata arabası (atsız tabi) na benzeyen bişey var onun arkasına saklanıyorsun. 2 çubuğa yakın durmayı seviyor ama orada görülüyorsun. daha arabanın arkasına doğru durdurmayı başardığında bekçi hangarların köşesini döndükten hemen sonra arkasından ama ekranın alt kısmından kapıya doğru koşuyorsun. Epey yakalanıp içeri girmeyi başardım. Umarım yararı olmuştur...

5 Ekim 2009 12:44

arkadaşlar genelde burada çözüm olunca kendimi zorlamadan buradan kopya çektiğim ve de oyunun keyfini çıkartamadığım için sorulmadıkça yorum çözümleri vermemeye çalışıyorum. Bozo çözümlerin oluşturulması taraftarı ben de bozonun ladığı yerden çözümleri vereyim o zaman. Haritada cementhouse tıklayınca kendimizi kapıda buluyoruz gece... yerde bir merdiven var onu alıp duvara dayıyor ve merdivene tıklayarak içeri giriyoruz.

5 Ekim 2009 12:51

Amaç bekçi ve 2 köpeğine yakalanmadan gündüz girdiğimiz ofis binasına girmek. Burada uyaracağım bir keç nokta var. bir her yerde yönelmemizi sağlayan ayak işaretleri çıkmıyor gitmek istediğimiz yeri tıklarken gidemeden yakalanıyoruz. Bekçi ve köpeği ekrandan çıkar çıkmaz ekranın sağ alt köşesinde imleç ayak işaretine dönüştüğü yere tıklayın. !. sıra hangarların önünde açıkta duruyorsunuz. Buradan 2. sıradaki karanlık hangarlara doğru gidin orada kutu gibi bir şey var ben en karanlık ve ofise yakın yer diye orayı seçtim. Olabildiğince hızlı olmak ve de şansınızın yardım etmesi lazım. bir kaç kez yakalanmayı göze alın bekçinin ve köpeğin hareketlerini iyi izleyin. Ofis kapısının önünde imleç ayak işareti şeklini alıyor imleçi oraya yerleştirin. bekçi tiyatro binasına döndükten bir süre sonra köpek 2. elektrik direğini geçince önce yürüyün sonra çift tıklayarak koşun, ama beklerken anahtarı elinizde hazır edin sarı renki anahtar. Köpeğin ekrandan çıkmasını beklemeyin geç kalınıyor. Bol şanslar...

5 Ekim 2009 12:55

İçeri girdiğinizde doğru üst kata çıkın.ve deri kaplı 2 kanatlı kapının olduğu ofise girin. daha önce filin hortumunu kımıldatarak heykelciği almıştık ya aynısını yapın. Heykelcikle odadan çıkın ve köprü maketinde heykelciği yerine yerleştirin düşen anahtarı alıp tekrar filin olduğu odaya girin. Masanın çekmecesini açmış belge ile anahtarı almamıştık bu kez belgeyi ve anahtarı alın. Belgeyi okuyun. Odadan çıkıp aşagıya inin kapıdan dışarı çıkın ve hiç hareket etmeden oyunu save edin.

5 Ekim 2009 13:01

İnventoryi açın çekmeceden aldığınız anahtarı elinizde tutun. Ekranın sağ alt köşesinde imlecinizin ayak işaretleri verdiği yere tıklayın. 2. elektrik direğinin orada kendinizi(holmes) göreceksiniz. Buradan yine ekranın sağ alt köşesinin biraz daha ortasına doğru tıklayın ve orada at arabası gibi bişey var oraya yönelmeye çalışın holmes inatçı bazen yürümüyor. yada çubuklara yakın duurup yakalanmayı seçiyor. Bekçi tiyatro binasından sizin olduğunuz yöne doğru gelip araba gibi şey ile hangarlar arasına döndüğünde hangarların ekranın altındaki köşesine ve de oradan tiyatro binası kapısına doğru koşun... Şansınız açık olsun..
yalkalandıkça save ettiğiniz oyunu load edip deneyin pes etmek yok ben ofise 3 saatte tiyatro binasına 1 saatte girdim :D

5 Ekim 2009 13:02

Tiyatro binasının kapısına ulaşınca anahtar zaten elinizde kapının ekranın soluna doğru kısmının alt bölümlerinde el işareti çıkıyor tıklayın Watson ile birlikte içeridesiniz...

5 Ekim 2009 13:06

İçeri girince karanlık kapını sağ tarafında lamba var invetory den kibriti alıp üstüne tıklayın aydınlanacaksınız. Sonra ilerleyin dar koridorda solda çuvalların olduğu yerde yerde izler var büyüteçle onlara bakın. Koridorun sonuna ilerleyin. dönünce kapı var 2 kanatlı tahta kapı bunu bıçak kullanarak açın. içeri girince yine karanlık sağda lamba var. onu kibritle yakın. aydınlanınca kapının yanında kanlı kumaşı mikroskopla inceleyin.

5 Ekim 2009 13:11

girdiğimiz kapının karşısındaki kapıya gideceğiz ama kilitli. Ben çok dolaştım siz dolaşmayın henüz oradan ayrılmadan kapının sol tarafında duvarda anahtarlar var onu alın. hemen anahtarların aşağısında ise bez var onu da inceleyin ve alın ( maske yapacağız onunla).
ekranın sağına dogru ilerleyin karşınıza tek kanatlı bir kapı gelecek. Onun solunda ise bir kanca (pole) var ama şimdi alamıyoruz onu. yeri unutmayın. En son aldığımız halkadaki anahtarlarla bu kapıyı açın içeri girin ( BU girdiğimiz yer bir oda oyununda ismini anımsamıyorum kullanılmıştı) yerde koca bir boşluk ve tahtadan köprümsü bişey var o boşluğun etrafını dolaşarak ya da köprümsü şeyden geçerek kapıya ulaşın. anahtar kullanarak içeri girin.

5 Ekim 2009 13:23

İçeride kapının yanında küreğe dikkat edin. ama şimdi alamıyoruz onu... Ekranın soluna inatla tıklayın önümüzde üstü brandayla örtülü bir görünüm geliyor. sanırım 3. halkayı (deneyin el işareti çıkıyor hangisinde çıkıyorsa) bıçakla kesin. Holmes öksürmeye başlıyor adam bayılmadan odadan kaçın. maske yapmanız gerekiyor. Daha önce bezi alamadıysanız şimdi gidin alın ( ben oynarken bu dönemde aramıştım maskeyi neyle yapacağım diye, 2 kanatlı tahta kapının solunda halkadaki anahtarları aldığımzı noktada yerde). inventoryde bezin üzerine gelip "use" seçeneğini tıklayınca maskeniz yüzünüzde oluyor. Tekrar öksürmeye başladığınız odaya gidin. ölü eline uzanınca bir şey gerekiyor. Kapının yanından küreği alıp denemeniz lazım olmayacak tabiiii. başka bir şey gerekiyor. 2 kanatlı tahta kapının karşısındaki tek kanatlı kapının yanında pole var demiştim onu almak için geri dönün.

5 Ekim 2009 13:30

Pole ü alıp tekrar ölünü olduğu odaya dönün ve ölünün elinin olduğu noktada pole ü kullanın bir pasaport ve bir içki şişesi bulacaksınız bunları alın. Watson gelecek onunla konuşun.Sonra dışarı çıkın. Dışarıda 3 gölge sizi kovalayacak buralarda sizin bir şey yapmanız gerekmiyor sadece sizi kovalayanın yüzünü aklınızda tutun ki ilerleyen bölümlerde bu adama ait bir belge okumanız gerekecek (belki başka şeyler de olacaktır o kadar ilerlemedim) bu garip isim de nerden çıktı demeyin :P

5 Ekim 2009 13:33

ya sanırım 2 kanatlı tathta kapıdan girdiğimizde baktığımız kanlı kumaşın oradan bir de saç aldığımızı yazmayı unutmuşum özür...

5 Ekim 2009 13:39

Holmes un evindeyi elimzdekileri değerlendirdiğimiz 3. sınavdayız:

1 Evet delil: Goblet ile görüşmemiz gündüz geldiğimizde bize anahtarı veren adam.

2. Evet delil:1. si brombsy nin abbys önündeki resmi 2.si Captain Lowrie belgesi

3.Hayır delil:marry ile son görüşmemiz iyi adam değildi dediği konuşma.

4. Evet delil:Lloyd yazan belge

5. Evet delil: Ölüden aldığımız pasaport adam fransız.
inventory kapattıktan sonraki Holmes değerlendirmelerini ESC tuşuna basarak atladım ne konuştuklarını bilmiyorum :)

5 Ekim 2009 13:47

Watson olarak belgeleri okumam gerekiyor. İnspectordan gelen 3 belgeyi okuyun. Holmes sonra okursun hadi sheringforda gidelim diyor. Dışardayız bir gürültü seringford çalışanları gösteri yapıyor ilerleyenmiyoruz holmes'un sağında küçük bir kapı var oradan giriyoruz. Polis memuruyla konuşuyoruz. Yanlız yaşayan bitkilerle uğtraşan biri HUnter öldürülmüş. polisle konuşmamız bitince içeri giriyoruz yerdeki kan lekesine bakıyoruz. Karşıda dolap gibi şeydeki resime ve 2 rula kağıtlara tek tek tıklıyoruz. Dönüyoruz pencerenin yanına gidiyoruz pencere alt çerçevesinde siyah bir iz var ona bkıyorr ve ölçüyoruz. iz yarım olduğundan ölçü 8den büyük 12 den küçük diyoruz. Dışarı çıkıyor warsonla konuştuktan sonra seraya giriyoruz. Hunter ın odasına uzak kapıdan girince 1. sehpalardaki saksılara tıklıyoruz ing. dışından... 2. sehpadakiler tıklıyoruz 1 sinde ne arıyorum diyoruz vaz geçmeyin arkada kahverengi saksılı kküçük çiçeğe tıklayınca altından bir kağıt çıkıyor. Watsonu kağıttaki adrese yönlendiriyoruz kendimiz haritadan baker streete tıklayıp eve dönüyoruz.

5 Ekim 2009 13:51

Evde tiyatro binasında bulduğumuz ölünün şişesini inceliyoruz. Yapımcının adı ile ilgili olarak kitaplıktan ansiklopedi alıyoruz. Şarap evine gitmemiz gerekiyor.Haritada tıklıyoruz gidemiyoruz kılık değiştirmemiz lazım. İnceleme nmasasının yanındaki kapıya tıklıyoruz kılık değilştirdik şimdi haritada riçmond abbeyi tıklayabiliriz.

5 Ekim 2009 14:36

Richmond abbey karşımızda kapıyı çalıyoruz konuşma penceresinde peder görünüyor.( şarap evi değilmiş sağlıklı bitkilerden likör yapıyorlarmış) pederle konuşuyoruz.konuşma tümüyle bitince pederin işaret ettiği sol patikaya harabeleri bulmak umuduyla dalıyoruz. İlk kavşakta sola dönmeyin köprü yıkılmış. SAĞA dönün. Küçük bir gölete ulaşıyoruz. Göletin orada taştaki oku da görün.göletin yukarısaına yürüyün tek yol varmış gibi görünüyor ama canlı ağaç ile devrilmiş ağaç arasında belli belirsiz patikaya gelin. yürüyün bundan sonraki kavşakta ekranın alt kısmında sağdaki geldiğimiz yol soldaki kapalı ortadakinden ilerleyin.Bir kavşaga daha gelince 4 yol varmış gibi görünen yerde v harfi kadar sivri ayrımı olan yoldan yukardakine gir. Bundan sonrasını kapalı yollara gide döne takip edemedim. Bir yolda yeşil şişe kırığı göreceksiniz. bu şişe kırığının olduğu yol gitmemiz gereken yol gibi. O yalda ilerledim duman kokusu alıyorum dedi ekranın sol üst köşesine yakın bir yerde ateş ve duman gördüm oraya yürüdüm. kanal ağzı gibi bir yerdeyim buharlar püskürüyor ve ekranın sağ üst köşesinde bir saat tiktaklıyor. Hemen oyunu save ettim. sanırım balirli bir zaman içinde yapmam gereken bir şey var yoksa oyunu tamamlayamayabilirim.

şimdi oyuna dönelim çözdükçe paylaşmaya devam...

5 Ekim 2009 14:54

Arkadaşlar saatin yarısı yeşil,kalanın 2/3 sar 1/3 turuncu. 1 turu tamamlamadan ateşi söndürmemiz gerekiyor. Daha önce bu yolu ararken sağda bir yerde turuncumsu ekmek tahtası ile damacana arası biçimli bir şey görmüştüm yolda. bakmak istemiştim bakamamıştım. O yolu aklınızda tutabiliyorsanız tutun. Çünkü saat çalışmaya başladığında geri dönüp o bidonu alıp gölete gidip suyu doldurup tekrar saatin tiklemeye başladığı yere dönüp ateşi söndürmemiz gerekiyor. Bunu iyi ki save etmişim diye sevinerek yazıyorum, ne yapacağımı bulana kadar zamanın çoğu geçti bir de gelirken kaybolduğum gibi dönerken de kayboldum. Şimdi load edip yeniden deneyeceğim hadi bana kolay gelsin :D

5 Ekim 2009 15:06

2. denememde suya ulaştım. Ve ekmek tahtası_damacana gibi şey dedğimin kova olduğunu gördüm. kovayı doldurdum ama zaman doldu. Yangını söndürdürdüğümde devam ederim gelişmeleri yazmaya...

5 Ekim 2009 15:33

saatin tiktakladığı yerde kendi etrafınızda geriye dönün koşarak ilk kavşağa gelin. Koşarak soldaki kovayı alın. Koşun ilk kavşaktan sola sonraki kavşaktan sağa dönün. Göletin yukarısındaki alana geliyoruz. kovayı koşarak suyla doldurun. Koşarak geri dönün. sağ, sol, sağ, sol, ileri. Kanal ağzına ulaşın kovayı alıp yangını söndürün. kanaldan içeri girin. holmes'un yanıda ekranın sağ tarafında mumu seçeceksiniz onu yakın. Delil aramaya ballayalım. Yerde mürekkep lekesini inceleyelim. yatakta birinin uyuduğunu görelim. şişelerin abbeyden olduğunu görelim. Ekranın altında imleç adım şeklindeyken yürüyelim. Şişelerin yanınadki ayak izini ölçelim size 10. İleri doğru tam karşıda kemer var oraya yürüyelim. Duvarda imleçin el şekli aldığı yeri tıklayalım. farklı renkte bir yer var bıçakla tuğlayı çıkartalım. mektubu alalım. aşılan oyukta 2 rulo kalıyor okunamıyormuş. yanık kitapları tıklayalım orada bişey bulamıyoruz.Bulduğumuz mektubu okuyalım diğer bir dedlildekiyle aynı yazı...Burada işimiz bitti.

5 Ekim 2009 15:55

abby ye kadar yürüyerek dönün. orada haritada baker str. tıklayın Holmes evde. Sonra sheringforda tıklayın. Sheringfordda watson grimble konuşmasını. sonra watson inspecter konuşmasını ve Holmes, inspector konuşmasını dinleyin.Kalidassa abys ile ilgili mektubu okuyun.Lavinyayı oturnma odası (yada pudra odası) bulun konuşun. İnventorydeki resmi gözterin. Sessiz kalmasını isteyin.

5 Ekim 2009 16:12

Watson ile Baker str. evin kapısı önünde konuşuyoruz. İçeride ise 4. sınav başlıyor. neredeyse 4 saattir oynuyorum. biraz mola 4. sınav yanıtları akşama..

5 Ekim 2009 17:20

4. değerlendirmede soru yanıtları ve ip uçları şöyle:

1. yes, Wang Jui belgesi
2. yes, polis Appleby diyalogu
3. yas, richmond abby deki papaz Brother diyalogu
4. yes, biri Thread W diğeri tread WC belgesi
5. Yes, Kalidasa abys başlıklı mektup

bu yanıtlardan sonra, watson, holmes ve sonra inspector bielikte sohbet ederler. İnspectör de lavinyanın katil olduğunu düşünmemektedir. Holmes astor tiyatrosu ile firebanks tiyatrosunun ilişkisini belirtir Astor tiyatrosuna gitmek için haritaya tıklarız.

5 Ekim 2009 17:59

Astor tiyatrosunda kapı önünde yerleri süpüren dekoratör, tüm sanatçılar ve çocukla konuştuktan sonra soyunma odasına giriyoruz. Sahnenin hemen solundaki kapıdan. Burada Doris ile konuşuyoruz ve ayanın yakınındaki, ekranın solundaki, kapıdan arka koridora geçiyoruz. Burada araştırma yapmamız gerekiyor. çıktığımız kapının bir gerisindeki odaya giriyoruz.Sehpadaki kağıdı alıyoruz guacomo gibi bir şey okuyoruz. Açık defteri okuyoruz. elbise listesi alıyoruz . karşıdaki gardrobu denetliyoruz, bütün hepsini tek tek tıklayın, elbiseler eski ama bir şey (zırh galiba) kayıpmış onu öğreniyoruz. Odadan çıkıp soyunma odasına dönüyoruz. ip ucu galiba bu bölüm için nesnelerden çok konuşmalar olacak gibi görünüyor.

5 Ekim 2009 18:14

Ya bir türlü soyunma odasına dönemiyorum. Holmes başka delil bakalım diyor koridorda bir şey olmuyor ne imleç ele dönüyor ne de ayağa... az önce çıktığım odada da sadece açık defter gibi şey üzerinde imleç el halini alıyor orada da watson durmadan 3 ayrı başlık okuyor... Neyi eksik bıraktım acaba..

5 Ekim 2009 18:30

İnventory açık olduğundan görememişim. soyunma odasından ileri doğru koridorda yürüyün. Karşınıza bir kapı çıkacak onu tıklatın. Astor tiyatrosunun 3 sahibinden biri richard çıkacak onunla konuşun. ( anlaşıldığı kadarıyla kahya görünen bayan davenport bir artist ve de astor tiyatrosunun ortaklarından, digeri jeffry. latin america turnesinde jefry ve davenport kaybolmuş. bir de Lavinya nın söz ettiği küre olayı var ortalıkta)Nereden aldım bilmiyorum (lavinya vermiş olabilir) inventorydeki delil olarak richarda küpeyi gösterin. Konuşmayı tamamlayın ve soyunma odasına dorisin odasına dönün. döndüğünüz kapının yanındaki kapıdan çıkın...

5 Ekim 2009 18:32

Küre değil küpe olacaktı.(

5 Ekim 2009 19:38

oyun delisi harikasın sağol beni bi çok zahmetten kurtardın. tüm bunları yazmak çok zordu. eline sağlık.
bide bu herşeyi yazmak benim isteğim değil sadece sitenin politikası bu. yani bi oyunu (oda oyunlarını da katıyorum) en kıssa zamanda en doğru çözüp en sağlıklı açıklamaları yapmak. Hassasiyetine tekrar teşekkürler.
ben hala ofisten çıkamadım. sen iyice ilerledin. Tabiki yazmak sana kaldı he he. inşallah ofisten ham yapılmadan çıkarım da biran önce sana yetişirim.

5 Ekim 2009 19:38

Bu kapı sahne arkasına (backstage) açılıyor oradaki adamla konuşun. koridorun sonunda victorya(bayan devenportun eşyalarının kilitli olduğu oda var) şimdilik oraya gitmeyin çünkü kapı kilitli, richarda da gitmeyin meşgulüm diyor kapıyı açmıyor. Soyunma odasına dönüp tiyatro salonuna dönün. Kapıdan çıkınca çocuk var tiyatronun yeni sahibi olduğunu söylemişti. onunla konuşun astorun bütün anahtarlarını sorun. anahtarları alın tekrar soyunma odasına, oradan da sahne arkasına geçin. Koridorun sonuna yürüyün.Kapı ekranın sağ alt köşesinde merdivenlerin tepesinde. merdivenleri çıkamıyoruz bulunduğunuz yerden astorun anahtarlarıyla kapı koluna tıklayın.watson geldikten sonra kapı kolunu tıklayın odanın içindesiniz.
burada solda dolap gibi şeyin önünde yerde birşeyler var onlara tıklayın 2 şey alıyoruz ama inventoryde görünmüyor.önündekiler alınınca sandık olduğunu görüyoruz ona tıklayıp büyüteçle bakın.Soltaraftaki gri alanda dalgalar eksik buraya inventoryden küpeyi uygulayın. o zaman 2. bir küpeye gereksinim var diyor.

Odadan çıkın geriye ta prova yapılan tiyatro salonuna dönün. Bu kez sahnede olan ve önceki konuşmamızda küpeden söz eden kıza küpeyi gösterin. kendisininkini isteyin o dorisinkini de beklerseniz getiririm diyor. Boşuna beklemeyin sözünü tamamladığında küpeler inventorynizde oluyor.

tekrar geri dönün ve sandığın başına gidin soldaki gri alana elimizdeki küpeyi uygulamıştık, sağdaki gri alandaki eksik görünen yere konik deniz kabuğuna benzeyeni, ortaya da balığa benzeyen küpeyi uyguluyoruz. sandık açılıyor sandıktan kağıt ve rsim alıyoruz. diğerleri gereksiz diyor.sahneyi kapattığımızda yukarda sağ üst köşedeki geri işaretini tıkladığımızda kendimizi kapının önünde ispectörle konuşurken buluyoruz.

5 Ekim 2009 20:37

Bozo koşman gerekiyor galiba :D

Holmes aslen brezilyalı olan ve asıl adı richards olmayan Richardsı tutuklamasını söyledi inspektöre. Watsona soruları ise ölçüsü alınan ayak izlerini inceleyip sonuca varması, 2 sorusu ise o sırada bilgi getiren çocuğun belgelerini değerlendirerek Fowletin yastıkla uyuyp uyumadığını bulması...

5 Ekim 2009 21:15

younu save edeyim derken ne ayakkabı ölçülerinin olduğu belgeyi ne de çocuğun getirdiği belgeyi inceleyemedim save etmek için bastığım ESC tuşu o bölümü atlamama neden oldu. az önce yazdıklarımdan sonra oyuna 5. değerlendirme sınavıyla başlamak zorunda kaldım.
yanıtlar:

1 yes, Benim çocuk dediğim aston tiyatrosundaki çocuk bruce aston diyalogu

2 yes, bayan sullivan diyalogunga kırmızı peruktan söz etmişti.

3. yes, 1. sitaa ilk başta mutfakta üniforma düğmesi bulunduğu raporu 2. si soyunma odasında zırh olarak hatırladığım üniforma eksikliği notları
4. yes. veronica devenport 1. antik dealer 2. french visit card belgelerinde geçiyor..

bu sınavdan sonra istersek cevaplayabileceğimiz bir sınav var. 6 soruda ölü 6 kişinin katilleri soruluyor. ben bunları yanıtlamadım 7. soru cevapları doğru yanıtlamadınız final movisine geçmek istermisiniz sorusuydu buna da yes dedim.

5 Ekim 2009 21:20

VE Sherlock Holmes sheringford ta watson, lavinia, inspectöre katili ve bu sonuca nasıl ulaştığını geri dönüş canlandırmalarıyla anlatırken içeri çavuş herrington ve jeffers girer.. whyt collins in de içinde olduğu (kuzen) inanılmaz düzenek ve cinayetler geri dönüşlerle tarafımıza verilir... tabi biz HOlmes rolü oynadığımız için konuşulanların tümünü yetersiz ingilizcemiz yüzünden tam anlayamasak ta yeğen collinsin annesinin parasıyla bu yerlere ulaşan amcasının parasında gözü olduğu için bu cinayetleri işlediği sonucuna varmış oluruz :D

7 Ekim 2009 00:36

oyundelisi ben daha ateşi söndürme yerine geldim. dün benim pc sukoyuverdi hiç bakamadım. şu ana ateşi södürme yerindeyim ama bırakıcam. sabah 5.30 da kalkıyorum. benim oğlan 6.10 da okula gidiyor. yarın yetişirim inşallah..

7 Ekim 2009 00:46

oyundelisi,
eline becerine sağlık valla bitirdiniz bu oyunu da.teşekkürler yorumlarınıza:)
bozom sağolasın kurt oyuncu,ahh bi de pc sukoymasa

7 Ekim 2009 12:49

yetiştim vede bitirdim. oyundelisi tekrar teşekkürler sayende son kısımlar su gibi geçti. katili bulduk filmi syrettik. eh daha ne olsun.yav colins hangisiydi unuttum ya he he.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template