Sherlock Holmes: The Awakened-Demo



Sherlock Holmes ve sevgili asistanı Dr Watson ile beraber yeni bir maceradayız.Gizemli kaybolmaları araştırıp karanlık bir örgüt olan Cthulu yu izleyin,ipuçlarını takip edip bu maceradaki gizemi çözün.165 MB
Travel the world and play as the world’s greatest detective, Sherlock Holmes, and his faithful assistant, Dr. Watson. Investigate a mysterious series of disappearances and use your wits to track down a dark group of Cthulu-worshippers. Follow the clues and solve the mystery of Sherlock Holmes: The Awakened, while being fully immersed in this Adventure game. Warning: Sherlock Holmes: The Awakened contains some graphic content and mentioning of the occult.165 MB


Oyunu kurduğunuzda çalıştırmak istediğinizde çalışmayacak ve size .dll dosyası eksik uyarısını verecek.kurulan oyun klasörünü açın ve phsyX klasörünü bulup içindeki exe dosyasını çift tıkla çalıştırın.kısa bir yükleme yapacak.sonra oyununuz hazır.
ÖNEMLİ NOT,OYUN DEMODUR

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Alternative Link
System Requirements-Minimum sistem gerekirliği:
OS: Windows XP/Vista
CPU: 1.4 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 2156 MB
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 33 yorum

29 Eylül 2009 18:01

sis harikasın:)
teşekkürler:)

29 Eylül 2009 18:03

DRİNA ALTERNATİF LİNK EKLEDİM BAŞKA BİR İNDİRME SİTESİNDEN.SANIRIM ŞİMDİ İNDİREBİLİRSİN

29 Eylül 2009 18:05

Babanne sizi düşünerek koydum valla oyunu.tek partlı ve çok büyük olmayan adventure oyunu.biraz ing bilgisi gerekiyor gibi ama çözülmeyecek gibi değil.inşallah açar sizin pc

29 Eylül 2009 19:12

sağolda sis,ben kesin yeni bir kasa almalıyım.desktoplara bakınıyorum nette bile.
olmuyor ama artık.her oyun yüklenmiyor.yüklediğim oyunlar yarım kalıyor:(((
teşekkürler herşey için:)

30 Eylül 2009 01:08

teşekkürler sis

30 Eylül 2009 01:21

rica ederim.yükleyip oynayabildiysen iyi oyunlar:)

nunu
30 Eylül 2009 15:19

babaanne sen indirdin sanırım ben oyuna başladım ama adamcağız heder oldu odada koşup duruyorum bi bıçak aldım bide kibrit nasıl aldım onuda bilmiyorum biri yardımcı olursa süper olcak

30 Eylül 2009 18:32

Arkadaşlar oyunu kurarken dil olarak ingilizceyi seçin öyle kurun çünkü bazı tariflri yaparken ingilizce olarak önümüzdeki ... yazan yeri tıklayın diyebileceğim. Oyunda sadece mausumuzu değil aynı zamanda klavyeyi de kullanmamız gerekiyor. W harfi tuşu objeleri yakınlaştırmaya yarıyor ya da 1 kişi olarak objelere bakmamızı sağlıyor bu görevi aynı zamanda mausumuzun orta çarkına tıklayarak ta yapabiliyoruz.E harfine bastığımızda diyalogları yeniden okuyabileceğimiz defteri açıyoruz. R harfine bastığımızda ise yakından baktığımız objeden uzaklaşıyor uz bunu faremizin (mause) ortasındaki çarka 2.tıklayışımızla da yapabiliriz. T harfine bastığımızda aldığımız notları okumamıza yarayacak. Space bar yani boşluk verme tuşumuz hint yerine geçecekmiş. Faremizin sol tuşu yönlendirme sağ tuşu koşmamızı sağlayacakmış ayrıca koşmayı cap tuşu ile de yapabilecekmişiz.

30 Eylül 2009 18:40

oyunun otomatik save etmediğini de belirtelim çıkmadan önce save etmeyi unutmayın... Kötü bir kabustan uyanarak başlıyor oyun ve sonra 2 yıl öncesi londradaki bir olayı yaşamaya geri dönüyoruz. DR Watson geliyor, konuşuyor yiyiyor ve gidiyor işte o zaman oyun başlıyor.
Pencerenin yanındayız zaten bir bıçak alıyoruz oradan sonra farenin sol tuşu ile pencerenin sol tarafında kalan konsolun üzerinden kibriti alıyoruz.Bu sıralarda ve elimizle yapacağımız işler sırasında imleç ( körsır) el biçimini alıyor, yürümek için ise ayak izleri biçimini alıyor. Sonra odanın bize göre sağ tarafındaki 2 . kapıya doğru holmes u yönlendiriyoruz kapının tokmağında imleç el halini alıyor tıklayınca kapı açılıyor. İmleci tıklayarak dışarı çıkıyoruz merdiven başına geliyoruz ve aşağıda görünen kapıya tıklayarak kapıdan çıkıyoruz. Gazateci çocuk avaz avaz haber duyuruyor şimdi ona tıklayarak konuşmaya çalışacağım.

30 Eylül 2009 19:10

bu arada yanlış yazmışım faremizin sağ tuşu ve I harfi inventorymizi açıyor arkadaşlar. Gazeteci çocuğa tıklayp konuşuyoruz. arkasından aldığımız gazete açılıyor kitap görüntüsünde aşağı doğru olan okla aşağı bölümleri yukarıya doğru olan okla yukarı bölümleri okuyoruz.First person perspektive yazan yere tıklayarak açılan sayfayı kapatıyor faremizin orta kısmına tıklayarak hareket yeteneği kazanıyoruz. Sonra yürümeye başlıyoruz bu arada diyaloglar önemli wtson kitapçıya git yeni kitaplar al demişti meğer kitapçı aramamız gerekiyormuş...

30 Eylül 2009 19:14

sonra sokakları dolaşmaya başlıyoruz "I had no reason to go there" dedeiği yerlere gitmiyoruz. At arabasının duduğu yönün tersine yürüyoruz . köşede yeşil bir binada Baker street yazıyor oradan sağa dönüyor ilerliyoruz. Çiçekçi kadını görene kadar gidiyoruz. Çiçekçi kadının karşısındaki köşeede Barnes Bokkstore yazan kapıya tıklıyor içeri giriyoruz.

nunu
30 Eylül 2009 19:15

oyundelisi başladın çıkamadın ben burda yorum bekliyorum aşk olsun neyse biraz uğraştım evinönündeyim delil buldum polisle ev sahibiyle konuştum devam edemiyorum

30 Eylül 2009 19:16

Kitapçıyla konuşuyoruz. Kitapçının bölümünün yanında turuncumsu bir kanepe benzeri şey var onun üzerindeki kitabı alıp okuyoruz. kapatıp diğer bölümlere yöneliyoruz. Ortadaki satandda sehpa üzerinde balıklarla ilgili bir kitap daha buluyor, okuyup kapatıyoruz. Kitapçıya gidiyoruz alıyorum diyoruz. Bakalım çıkınca ne yapmamız gerekecek :D

nunu
30 Eylül 2009 19:19

pardon sayfa açıktı yorumları göremedim teşekkür ederim

30 Eylül 2009 19:35

Sokağımın köşesine geldiğimde Watson seslendi kaptanın hizmetçisi kaybolmuş polis te olayın o sıralar sıklıkla oluştuğunu belirtti. Evin arkasına dolandım baraka gibi yere girdim. Orada kasede afyon, kasenin yanında tel buluyor ip ucu olarak analiz ettirmek üzere saklıyoruz. yerde garip balığa benzer şekil görüyoruz sanırım kitaba bakacağız.

30 Eylül 2009 20:31

Barakadan çıkıyoruz barakanın yanından duvara doğru ayak izlerini takip ediyoruz. Duvarın dibinde ayak izleri üzerinde imleç el şeklini alınca tıklıyoruz ayak izlerine
alimizde bir büyüteç ve mezura gibi bişey var. Büyüteçle sağ ayakkabının bir çivisinin eksik olduğunu görüyoruz sol ayak izinin üstündeki sol izde ise bir deniz kabuğu parçası buluyor ve alıyoruz. Elimizde mezura varsa ölçeceğiz diye düşünüp ülmeye çalışıyoruz. Bende gıcırtılı sesler çıkıyor ama Holmes ölçtüm falan demedi bakalım ilerlerken ölçüp ölçmediğimi bir şekilde anlarım heralde.. Duvara yaklaşıp gözden geçiriyoruz evet birşeyler var diyor.
İnventory den bıçak falan alıp deniyorsun ama bişey olmuyor...

30 Eylül 2009 20:35

Bir de duvara arkadan bakayım diye düşündüysen tam isabet... Arkaya dolaştım ayak izlerinin devamı var duvarda da yine evet bişey var diyor ama bıçak falan burada da kar etmiyor. Etrafa bakınınca yan eve dogru tahta perdelerin dibinde bir merdiven buluyoruz. Ayak izlerini olduğu noktada mausun ortasına tıklayıp yakın pozisyona girmeden merdiveni kullanamadığımızı söyleyeyim. Yakın pozisyonda merdiveni demirlerin yamuk göründüğü yere kyup tırmanıyoruz. Demirlerden en solda olanında tele benzer şeyi ( doku lifiymiş bitkisel) alıyoruz. Merdivenden inince baker sokağında analiz ettirmeliyim diyor. Şimdi doğru baker sokağına

30 Eylül 2009 20:57

Baker sokağında laboratuar aradım ama evimde yapacakmışım analizi evin kapısında imleç el halini alıyor ama bu sefer de araştırmamı tamamlamadım geri dönmem lazım diyor. Eve geri döndüm bu kez barakanın kapısına büyüteçle baktım kapı zorlanmamış. Ayak izlerinin başladığı yerde ayak izlrinde büyüteçle bişey görmedim ölçü de alamadım yine gıcırdıyor ama bir yorum gelmiyor. Duvar dibinde de ayak ölçüsü alamadım ayak ölçüsü almayacaksak mezuranın işi ne alacaksak nasıl alacağız öyle yapıyorum böyle yapıyorum gıcırdıyor sadece... nunu nerdesin yardım :D

nunu
30 Eylül 2009 21:22

ben bahçenin arkasına geçtim ayak ölçüsünü aldım ayakkabının bi çivisi eksik onuda sölüyor geri döndüm hepsiyle konuştum watson napcan diyor kaldım orda

nunu
30 Eylül 2009 21:25

ayak ölçüsü için mezurayı ayak ucuna tut çek ölçüyü veriyor

30 Eylül 2009 22:32

Tekrar tekrar dönüp duruyorum. evde barakanın kapısının üzerinde bir kumaş parçası buldum onu aldım ama ayak ölçüsü almam lazım galiba inventory açılınca rapor kısmına bakıyorum ayak izleri ile ilgili başlık kırmızı hakla çözememişim ayak izleri meselesini. Sağ ayakkabıda çivini biri yok, sol ayakkabı izi üzerindeki silik ayak izinden deniz kabuğu aldım. Mezurayla her ayak izine çeşitli biçimlerde tıkladım. Sokağa tekrar çıkıp arka taraftaki izlere takip ettim tahta kapının oraya yönelmişler kapıya gittim oraya gitme nedenim yok diyor. Ama ayak izi sorununu aşamadım bu nedenle araştırma yapamıyorum analiz yapamıyorum oyunun burasında tıkandım.

30 Eylül 2009 22:42

nunu sağol ya teşekkürler. ölçüyü alınca kapının önündeki ev sahibiyle uzun uzun konuşuluyor sonra ekran değişiyor kendi evinde buluyorsun kendini. sende öyle olmamışsa eksik clue bulmuşsundur. şimdi analiz yapacağız.watsonu da kitapçıya gönderdik.

30 Eylül 2009 23:06

analiz masaındayız holmes a tıklayınca masa yakınlaştı bir cımbız bir de neşter aldım. Solvent tuzlu su asit ve birşey daha 4 şişe aldım bunları sırasıyla elimdeki kumaş lif uyuşturucu topu ve deniz kabuğuna uygulayacağım. o da yarına kalsın başım döndü ölçü alacağım diye...

nunu
1 Ekim 2009 00:36

oyundelisi DELİ oldum resmen merdivenle bez parçasınıda aldım kitapçıya gittim eve gitcem derken iyi olmuş kitapçı merdiveninde çamur var alamadım herhalde eve döndüm işin bitmedi diyor benim işim bitti yarın görüşürüz yazmayı çook isterdim ama bulamadım yine sana kaldı

1 Ekim 2009 00:37

önce deniz kabuğunu inventoryden aldım inventory kapatıp mikroskoba tıkladım. Yakın görüntü haline gelince neşteri değil cımbızı kullanın. Holmes konuşunca raporu okudum inventoriden kumaş parçasını aldım inventi kapatıp mikroskoba tıkladım yakın görüntüde kumaşa tıkladım ama bişey olmuyor holmes konuşunca raporu okudum bu kez inv ten lifleri alıp mikroskopta baktım. neşter ya da cımbız şimdi unuttum yakın görüntüde oygulayınca yukarıda tahta bir tepsi kenarına benzer bişey içinde lifin bir parçası oluştu holmes boyalı falan gibi bir şey dediği için kimyasal analiz gerekiyor. mikroskoptan çıkıp invente girdim lif parçasını alıp soldaki kimyasal deney makinesine koydum. Boya dediği için solvent ( çözücü) yü tekrar invente girip aldım çıktım onu da makineye uyguladım. Altta 3 çeber döndü falan rapor çıktı onu da okuduktan sonra inventten oyuşturucu topunu aldım mikroskoba koydum. Ykın görüşte neşterle kestim ortada toz parçaları gibi bişey oluştu holmes konuşunca cımbızla onları aldım yine tepede tepsi gibi şeyde göründüler mikroskoptan çıkıp invente girdim. tozcukları alıp kimyasal işlem için makineye koydum. üzerine inventten asit alıp uyguladım. Holmes ısıtmalıyım dedi tekrar kibriti alıp makinedineye tıkladım analiz bitti rapor çıktı onu da kapattım.

1 Ekim 2009 00:40

sonra aşagıda Watson olarak oyuna devam edilmeye başladı. Gazeteci çocuktan bilgi al para ver demişti gazeteciyle konuştum. prensesin de koruması kaybolmuş. Sonra Barns kitapçısına git demişti oraya gittim. Kitapçı alt raflarda olabileceğini söyledi şimdi onu arayacağım.

1 Ekim 2009 00:57

Kitabı yine orta bölmedeki sehpanın üzerinde buldum aldım okudum. kitapçıyla anlamsız bir konuşma daha yaptım çıktım holmesun evine gittim. Yukarı çıkıp odaya girdim azıcık atıştık holmes watson olarak( beni ) imtahan ediyor. Kaybolanlardan biri londranın hangi semtinden di diyor tabi nerde bende o hafıza... Hemen diyalogları okumaya başlayın ardından kim bilir neler soracak :D

1 Ekim 2009 11:23

nunu benim dediklerimin dışında bir şey gerekmiyor. söylediklerimin hepsini almışsan evin önüne git konuşma işaretine tıkla o seni eve taşıyor zaten... Kaldığım yer sınav gibiydi, tuzlu su deniz kabuğu ip uçlarını değerlendirerek sorunun cevabını DOCKS olarak yazdım. yanda çek işaretine tıkladım sınavı geçtim. Önüme oyun başlangıcı gibi bir sayfa geldi oyun şimdi başlıyor diye ve imlecim el şeklinde uzun süre bekledim bişey değişmeyince sayfaya tıkladım ve oyun kapandı...

1 Ekim 2009 11:25

oyunu açıp save ettiğim yerden load ve arkasından back tuşlarına basarak oyunu tekrar oynadım aynı yerde tekrar aynı sayfa geldi ve yine oyun kapandı.. Sanırım bu final değil demo oynanamıyor sorun çözülmedikçe boşuna indirmeyin bence :D

1 Ekim 2009 12:05

hmmmm sanırım haklısın demo imiş oyun

Adsız
15 Haziran 2010 10:32

ya arkadaslar bu 2. bölümde ben takıldım nasıl gecılıor yardım please !!!!!!!!!!!

9 Haziran 2011 21:29

arkadaşlar bu oyun çok güzel ama oyunu kapatıp tekrar girdiğimde her seferinde baştan başlıyor acaba nasıl kaydedilir yada bilidiğiniz bi çözüm varmı eger yardımcı olursanız çok sevinecegim teşekkürler...

9 Haziran 2011 22:17

8-9 ve 10 nolu yorumlari okuyun

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template