Romance Of Rome FINAL



İmparatorluğa ait olan kutsal emanetler çalınmış ve onları geri getiren imparatorun güzel kızı ile evlenerek ödüllendirilecek.Marcus'a çalınanları bulup geri getirmesi için yardımcı oluyoruz.Antik Roma şehrinin en güzel noktalarında oyunlarımızda aynı zamanda para kazanıp işimize yarayacak kılık kıyafet ve itemler de satın alacağız.iyi eğlenceler.90 MB
Romance Of Rome game opens as you learn that imperial relics are stolen and the Emperor promises to marry his beautiful daughter to any person who brings them back. Only you can help Marcus findt he stolen relics and win the heart of the Emperor’s daughter.Travel to every corner of the ancient city of Rome like Coliseum, Thermae, Forum and more,collect skillfully hidden items, earn money, get original trophies and complete challenging quests to earn love and worship of Roman citizens.90 MB



İndirmek için tıklayınız-Click to download
Alternative Link

-buradan sonrasını etiket ekledikten sonra siliniz-
Yazının altına etiket eklemeyi unutmayın,listeden oyuna uygun olan etiketleri seçin.
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

su
3 Eylül 2009 22:28

valla güzel bu yemin ki bak :)

3 Eylül 2009 23:01

su sen ne yapıyorsun bu ne hızz aaa sonradan başlayıp solladın herkesi her oyunda yorumun var maşallah nazar değmesin:D

dur sen kız okula başlasın benim işim ne bütün gece oyun.yetişmem lazım sana aldın başını gitin:DDD

3 Eylül 2009 23:07

Aynen ege,oyun dayanmıyor hatuna.Kimdi o bize bir kaç ay önce hay hiddenınıza diyen bakiim:DD

3 Eylül 2009 23:56

arkadaşlar tek kelimeyle mükemmel ötesi bir oyun tavsiye ederim ben oynuyorum yarıladım bile

su
4 Eylül 2009 00:28

:D:D

4 Eylül 2009 02:15

hakkaten güzelmiş oyun.başta bir takıldı oyun bizde ama tekrar kurdum oyunu nazar değmesin nerdeyse bitecek:)))

4 Eylül 2009 02:25

yüklüyorum mmmmmmmm :P yükle yükle şaşırdım hangisini başlayım bitirim sis anacım bu yıl ders çalışcam üniversite sınavları için ama daha kitap kapağı açamadım pls lütfen az yükle :P

4 Eylül 2009 03:53

Bitti bile çok güzeldi tavsiye ederim :)

5 Eylül 2009 01:44

hoş bir oyun adamı varlıklandırıp bide evlendirdik :=))tabi en hoşuma gidende köpekti çünkü aynı benim kuzuma benziyor :=)))))(kuzu derken yani köpeğim onu kuzum diye seviyorumda :P :=)))))))))))

6 Eylül 2009 21:19

hata verdi ya acaba bende mi sorun var :(

6 Eylül 2009 21:57

sanırım hata bendeydi şu anda iniyor

6 Eylül 2009 21:57

nasıl bir hata veriyor jenelif?
şimdi linki denedim sorun yok.ama rapidshare bugün biraz yoğun.mutlaka 2 dk beklemeye alıyor kafadan

7 Eylül 2009 01:09

evet rapid yoğunluğundan kaynaklanıyormuş.kurdum ve bitirdim güzel oyundu =)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template