National Geographic Adventure - Lost City of Z



Bir National Geographic araştırmacısı olarak kayıp amazon şehrini arıyoruz.Yağmur ormanlarının güzel görüntülerinde kayıp şehir ile ilgili ipuçlarını ararken aynı zamanda kayı kızkardeşinizi de bulabilecekmisiniz?91 MB
Tavsiye eden kratosa teşekkürler
Explore rainforest scenes and find clues to follow the trail of a missing National Geographic researcher, and discover the Lost City of the Amazon. Using the tools and clues you find along the way, trace the paths of explorers who searched for an ancient civilization. Decipher mysterious messages and uncover the trails of generations of explorers in your quest to find your sister. Will you be able to find the elusive City of the Amazon as well?91 MB
THANKS TO TAC-CM



İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

su
15 Eylül 2009 12:49

sis ve kratos teşekkürler....
sizler için indiriyorum :P

su
15 Eylül 2009 13:10

şöyle bi baktım..valla güzel.tez indirin sizde:D

15 Eylül 2009 15:59

bu kadar canlılık görmemiştim sanki kalitesinde izliyormuşum gibi hd

15 Eylül 2009 16:12

yazıyı düzeteyim hd kalitesinde

15 Eylül 2009 16:23

Arkadaşlar grafikler çok kaliteli, doğadaki bazı hayvan dostlarımızla tanışıyoruz resimlerini çekerken. Ancak bildiğimiz düz gizli nesne oyunu, tek zor yanı ise bazı nesnelerin çok iyi gizlenmiş olması keskin gözlere gerek duyuluyor. Düz hidden sevenlere...

15 Eylül 2009 19:43

teşekkürler:)
bende yüklüyorum:)

24 Eylül 2009 14:48

ben takıldım hatta ikinci kez yeniden başladım aynı yerde takıldım 4 objeninde yerini aynı yerde diye gösteriyor hint istedigimde ama biri bile yok orda ki sonuna yaklaşmıstım artık

Adsız
27 Eylül 2009 00:42

ben bu oyunu çok beğendim paylaşım için tşkrlr

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template