Luxor


Aynı oyunun 2ci ve 3cü serilerini farklı linklerden yükleyebilirsiniz.İkisi de full sürümdür.her biri yaklaşık 40 Mb civarıdır.Luxor 3 için Skarabeye teşekkürler.

Return to LUXOR to unravel one of the greatest mysteries of Ancient Egypt! Wield your scarab shooter when a precious artifact under your family’s guardianship is robbed. The quest takes you out of Egypt and on an expansive journey to resolve the shroud of mystery surrounding the fate of the great Queen Nefertiti.



LUXOR 2
LUXOR 3
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

8 Eylül 2009 18:37

rica ederim sis asıl sna teşekkür ederim harika bir oyun insanın beynini yıkıyor şiddetle tavsiye ediyorum :D

8 Eylül 2009 22:43

Skaaaa beni luxor manyakı yapan skaaaaaa:DD
zumadan 5 ayda anca kurtarmıştım kendimi be kızım.

12 Eylül 2009 04:37

hahaha sis ben bitirdim sonunda 11 son level miş bricks of egypt ve camelot serisi vardı luxorla bir onda dadanmıştım bi ara onlarıda bulim de bide onlara dadanalım

21 Ocak 2010 15:28

luxor 3 nasıl indiricez bana sayfayı açtığımızda ne yapıcağımı yazarmısınız

21 Ocak 2010 16:32

mavi renkli click here to start download yazısına tıklayacaksın.sonra gelen pencerede diske kaydet seçeceksin

Adsız
27 Mart 2010 21:28

8-4,5 i geçemiyorum kolay yolu var mı

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template