Iron Roses



Iron Roses isimli müzik grubunun nasıl dünyanın en ünlü grubu haline geldiğini anlatan bir oyundayız.Alex kahramanımızın tüm dünyası müzik olup eski grubu Iron Roses dan ayrıldıktan sonra bir işten başkasına sürüklenip hiç birinde aradığını bulamamış ve hala bir gün tekrar müziğe dönmenin hayalini kurmaktadır.Alex'e eski grup arkadaşlarını arayıp bulmasında ve onları tekrar bir araya gelmeye ikna etmesinde yardımcı oluyoruz.127.47 MB
Go behind the scenes and get the real story of how Iron Roses became the world-famous band they are today in this music-themed, problem-solving adventure from Sandlot Games! Alex's true love in life has always been music, particularly the music of her former band, Iron Roses. After an acrimonious split, her former bandmates went their separate ways and Alex drifted from job to job, still dreaming of one day making it big in the music industry. Help Alex navigate a bustling urban landscape as she frantically searches for her former bandmates and tries to convince them to enter the upcoming "Battle of the Bands". Track down their lost equipment, interact with intriguing characters, and use all of your problem solving skills as you make the long, hard climb to the top!127.47 MB
Thanks to wendy and Ghost

Minimum System Requirements:
OS: Windows XP/Vista
CPU: Pentium III 800MHz or better (1.0 GHz Vista)
RAM: 512 MB System RAM
Video: 128MB AGP Video card with Full DirectX 9 support
Audio: DirectX compatible sound card
Internet Explorer 5.0+, AOL 5,6 or MSN browsers
Direct-X 9c (10 Vista)


İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 71 yorum

5 Eylül 2009 22:58

oyun galiba hatalı exe dosyayı yok oyunu kurup oynayabilen varmı acaba

6 Eylül 2009 00:59

Nil ben kurdum ve oynadım.hala da kurulu durumda.aldığın hata ne söylersen bakalım.

6 Eylül 2009 01:56

Bende de sorun çıkmadı. Oyuna başladım ama henüz çözemedim. Ah şu oyunları neden türkçe yapmazlar bilmem ) İngilizce bir sürü konuşma ve yazılar var ama anlayan kim? Mutfakta, banyoda, salonda dolaşıp duruyorum. Bakınıyorum ama ne yapacağımı çıkaramadım henüz. Birkaç nesne aldım öylece duruyor.

6 Eylül 2009 02:21

ben dışarı çıktım ama takıldım kaldım bişey yapamıyorum:(((

6 Eylül 2009 18:37

gitar penasını lynn denen kızın olduğu odada sağdan alınca ve ,inv içinde gitara tıklayınca gitar çalmaya başlıyorsunuz.oyunda amaç notaları yakalamak.bunu doğru yapınca o odada soldaki bookcase içine bakabiliyorsunuz ve anahtarları alıyorsunuz.doğru anahtarla soldaki kapıdan çıkılıyor ama dışarda ev sahibi var.ve lynn den yardım etmesini istiyoruz.
şimdilik buraya kadar geldim

6 Eylül 2009 18:52

öbür odaya geçip pencereden sokağa indim.sola doğru yürüyüp bir gece klübüne geldim.içeri girmek istiyorum ama kapıdaki goril beni bırakmadı.yine sola devam edip arka kapıya geldim.orada oturan martinle konuştum.şarkısını bir araya getirmeye yardım etmeliymişim.sola devam edip bi dolu kağıt prçası topladım.bunları bir araya getireceğiz ama sanırım parçalar eksik henüz.ve devamını da bulamıyorum hiç bir yerde.
bu arada oyu yeni release olduğu için hazır yazılı bir walktru hiç bir yerde yok.çakallık edip aradım da:DD

6 Eylül 2009 23:43

ooof ya ne güzel herkes oynuyor kıskandım valla ben yükleyemedim bile oyunu:(

7 Eylül 2009 00:08

kağıt parçalarında takılmış durumdayım.ne yapacağız yaw.birleşmiyorlar da.oynayan varsa bir yardım pls

7 Eylül 2009 00:32

sis bende orda takıldım kaldım hiç bir şey bulamadım yardımı bende aradım ama hiç bir yerde yok:))))

7 Eylül 2009 00:37

EHEUHEHEH
ya bir parça kağıdı almamışım.o yüzden geçemiyormuşum.ekranın alt ortasına yakın bir kağıt .onu alınca bir boz yap yaptım .kağıdı birleştirdim.martine verdim.martin içeri geçmeme izin verdi.barmenle konuştum.onun davul sopalarını bulursam gruba geri dönecek sanırım.ortadaki businessman ile konuştum.
ilk girdiğim bölümden süpürge alıp soldan sahnenin oraya gidip orayı temizledim.sonra yine adamlarla konuştum.ortadaki business cartlarını istedi.geri gidip çöp torbasını aldım içinden business cartları bulup adama verdim.çöpü de dışarı çıkıp çöplüğe ( dumpster ) attım.
bu arada amp bozuldu businessman benden yenisini istedi ve para da verdi.evime geri döndüm.camdan indiğim yerde yerden çürük domates alıp ev sahibinin camına attım.o cama gelince sola gidip binadan içeri girdim.anahtarla daireyi açıp içeri girdim

7 Eylül 2009 00:38

geçtim özlem geçtim.hadi yetiş hemen.bu arada yardımı biz yazıyoruz işte:DD
oyunun ilk çözümü burda olacak

7 Eylül 2009 00:48

:(((
ya ben bu ekran kartı işini nasıl halledebilirim çatlatmayın adamı ya:DDD

7 Eylül 2009 00:49

bende buldum o kağıdı sis bende sana yazmak için geldim geri :)))) sinir kağıt saklanmış

7 Eylül 2009 01:02

onun tel yolu ekran kartının değişmesi ege.ama her kasaya her ekran kartı da olmayabiliyor.boarda uygun mu diye bir bilene sorman lazım.

7 Eylül 2009 01:04

ampı evden aldım.kız bu arada yemek yemek istedi.geri klube gittim ampı verdim epey bi lafladık yine abiyle .işe aldı da sanırım ben kabul etmedim işi.
eve geri döndü.arkadaşı lynn için kağıtlar buldu bu sefer.sonra bir telefon numarası aramaya başladı tobu aramak için.
kapının solundaki çekmecede telefon yazan kağıt parçaları.
o ekranda sol üste sıkışmış tek bir kağıt kaldı ve niyeyse o kağıdı alamıyorum bir türlü.mal gibi de önümde duruyor kağıt.el işareti de belitiyor.ama tıklayınca almıyor:S

7 Eylül 2009 01:19

off oyun mu takıldı yaaa.alınmıyor o üstteki kağıt:(((

7 Eylül 2009 01:45

ben aldım sis sanırım oyun takıldı haritada yeni yer açıldı internet cafe bende orda takıldım hadi yetiş seni bekliyorum

7 Eylül 2009 01:59

bilgisayarları virüslerden temizledim sis hala takılımı oyun

7 Eylül 2009 02:01

yok özlem hiç bir şekilde alamıyorum o kağıdı.yeni oyun açtım tekrar deneyeceğim

7 Eylül 2009 02:55

evet oyun takılmışmış.yeni yunda sorun kalmadı.kağıtları birleştirip sonra o numarayı aradık.sonra dışarı çıkabilmek için landladyye mutfaktan bir şeyler verdik.klübe gidip barmenle konuştuk sopalarının resmini mailledi.
internet cafeye gittim.makas usb printer kartuşu ve kabloları aldım.kartuş ve kablo printera takıldı.usb yi pc kasalarına takıp virüs öldürmece oynuyorum.

7 Eylül 2009 02:59

bu gece bu kadar.bendeniz uyur.iyi geceler

7 Eylül 2009 03:22

ehehe bırakamadım.3 ayrı pc de de usb kullnıp virüs temizledim.sonra elektrik kesildi.arka odada fuse toplayıp kutuya taktım.printerdan bir kağıt aldım.
marta restoranına gttim.orda önce yemek servisi sonra boş kahve fincanları toplama oyunları vardı.en son da martanın arkasındaki dolaptan drumsticks buldum.muzik dükkanına sopaları tamire gidiyorum sanırım.
bu sefer bıraktım ama:DD

Adsız
10 Eylül 2009 02:10

e ondan sonra ne olacak lütfen yazarmısınız

10 Eylül 2009 11:54

birisi bu oyunun çözümünü anlatır mı lütfen

10 Eylül 2009 11:55

kasanın şifresi ne

Adsız
10 Eylül 2009 13:02

lütfen çözüm bekliyoruz

Adsız
10 Eylül 2009 13:25

nüket siz printere masıl geçtiniz lütfen yardım edermisiniz

10 Eylül 2009 13:27

printere ne acaba unuttumda

Adsız
10 Eylül 2009 13:54

bilgisayarlarda takıldım anlatırmısınız

Adsız
10 Eylül 2009 13:55

orayı geçemedim lütfen

Adsız
10 Eylül 2009 15:17

nüket siz yazarmısınız

10 Eylül 2009 17:32

tamam ama dediğinden anlamadım tam olarak nerdesiniz anlatırmısınız???

Adsız
10 Eylül 2009 18:54

bilgisayarlar vardıya resim falan vardı orda neyapcaz
internet cafede

10 Eylül 2009 19:42

orda usb ile 3 ayrı pc de virüs temizleme oyunu oynayacaksınız.printera kablo ve kartuş takılacak sonra elektrikler gidince fuse ları toplayıp p puzzle çözeceksiniz.sonra printerdan bir kağıt alınacak

10 Eylül 2009 21:52

printerden kağıdı alıp internet cafeden çıkacaksınız taksiye gideceksiniz marthanın restorantına gidip çalışacaksınız

Adsız
10 Eylül 2009 22:02

ondan sonra
ne yapcz cevap ltfn

11 Eylül 2009 01:04

son yazan adsız,
22 numaralı yorumu oku

Adsız
11 Eylül 2009 03:35

onları geçtim sopaları neyapcaz birde internet cafede eller çıkıyor lütfen yardım

Adsız
11 Eylül 2009 03:39

oyunu anlatın lütfen

11 Eylül 2009 03:43

sopalar derken asını yazarsan adsız yardım etmeye çalışayım ama anladığım sopalarsa müzik dükkanına gidip tamir ettir

Adsız
11 Eylül 2009 12:50

ettirdim
sticker verdi şimdi ne yapacağım ltfn cvp

Adsız
11 Eylül 2009 14:34

cevap lütfen ya takıldım

11 Eylül 2009 17:05

adsız, daha önce bilgisayardan bastırdığın bir resim olacak onu ve stickerları satıcının yanındaki makinaya tıkla. o resim stickerlara basılacak. stickerları da yeni aldığın sopalara tıkla. böylece kırılan sopaların aynısını yapmış olacaksın. bir de ad alırsanız kime cevap verdiğimizi biliriz.:D

11 Eylül 2009 22:00

sopaları tamir ettirdikten sonra konser cutscene seyrettik ve kırık bir kolyemiz oldu.kendimizi evde bulduk.kolyeyi lynn in babası tamir edecek.klübe gidip kolyenin eksik parçasını alıp taksi ile haritadan jewelry shopa gittim.yeşil arabalara kağıt yerleştirme oyunu oynadık.adam kolyeyi tamir ett.
yine taksiyle crashin oteline gittik.body guarda gözlük bulmamız lazım içeri girmek için

Adsız
11 Eylül 2009 22:15

cutscene nedir acaba

11 Eylül 2009 22:16

otelden çıkıp arka bahçesine geçip çimenlikten gözlük parçalarını alıp birleştirdik.guarda verdik bizi arka kapıdan soktu.kapıdaki adam içeri almadı.sağa doğru ilerleyip bagaç şeysine girip odaya girdik.bu abi bizi alışverişe götürmemi isted.iodadan çıkmadan gitarını aldım.mağazaya gidip giysileri seçtik ve adama gydirdik.şimdi de gitarının sorunu varmış music shopa gidelim dedi.
nan herkes bi şeyler istiyor bu kızdan

11 Eylül 2009 22:17

cutscene yani senin dahil olmadığın bir film seyrediyorsun adsız.herhangi bir şey yapmadan.

11 Eylül 2009 22:32

music shopda da gitar birleştirmece oynadık sonra taksiyle toby nin ofise gittik walter çıkmamıza yardım edecekmiş.sağ asansör tobyye sol asansör waltera gidiyor.walterda ekranlarda iki oyun vardı biri sequence oyunu biri fark bulmaca.bunları yapınca anahtar aldık.binanın dışında toby ile buluşunca bir yere gittik crash de orda.müzik aletlerini yerleştirmemiz lazım şimdilik 2 gitar koydum.klübe geri gidelim dedi bu kiz

11 Eylül 2009 22:59

klübe gidip toplam 4 tane çöp torbası buldum.birinden kapakları topladım.torbaları çöpe attım.garaja gittim 3 adam da hazır ama eksikler var.kniths bilmemne diye bir yere gidip 2 parça eşya aldım.babamın evine gidip ordan da 2 parça aldım.3 adamın ikisinin isteği kaldı geriye

11 Eylül 2009 23:32

toby'nin evindeki kasanın şifresinin ne olduğunu bilen var mı

12 Eylül 2009 00:02

nükhet kasanın şifresi sehpanın üstündeki tarih sol taraflarda sanırım yerini tam hatırlamıyorum

12 Eylül 2009 00:12

tarihi giriyorum açılmıyor

12 Eylül 2009 00:24

tarih aynıysa nükhet 8 5 1845 her sayıda ortadaki butona basman gerekiyor

12 Eylül 2009 01:23

yapıyorum hiç bir şey olmuyor takıldım kaldım

Adsız
12 Eylül 2009 03:18

kasaya yazılın numaraları girin tam yukarıda imlece gelsin numara sonra ortaya bas numaraları çevir ortayabasın

Adsız
12 Eylül 2009 03:19

daha sonra walturun garajındaki müzik aletlerini bulun hint yardımcı oluyor

Adsız
12 Eylül 2009 03:22

onları yerine koyun bu arada claba ugrayın çöpler var orda çöpün içinde gazoz kapakları onları barmene verin

12 Eylül 2009 12:54

şifre tab olarak ne yazarmısınız

12 Eylül 2009 12:54

şifre tam olarak ne

Adsız
12 Eylül 2009 13:54

53 deki numaraları imlece getir ortaya bas dalgalanma oluyor 53 oku

12 Eylül 2009 19:43

imlece ne

12 Eylül 2009 19:45

bütün oyunları oynadım ve hepsini bitirdim ama bu oyunu anlamadım ya

12 Eylül 2009 19:46

imlece nedir?

12 Eylül 2009 19:52

53 numaradaki sayıları uygula demek istemiş arkadaşımız nükhet 8 ortadaki butona bas sonra 5 ortadaki buton 1, 8,4,5 içinde aynısını uygula her sayıda butona basman gerekiyor

12 Eylül 2009 19:55

bende basıyorum zaten ama olmuyor

Adsız
13 Eylül 2009 03:18

yukarıda imlece getir sonra çevirdiğin düğmenin ortasına bas

Adsız
13 Eylül 2009 03:19

çevirdiğin düğmeye iyi bak ileç orda çıkıntı tam sayıyı üstüne getir ortaya basın

13 Eylül 2009 14:14

arkadaşlar şu kağıt parçasını daha bulamadım tam nerden alıyoruz sinir oldum ekranın tam ortasına düşüyor demişsiniz bakmadık delik bırakmadım ama bulamadım lütfen yardım edin

13 Eylül 2009 14:20

joker o çöp bidonu olan ekranda tüm kağıt parçaları.yani martinin kapı önünde oturduğu ekrandan sola geçince olan ekranda.benim zor bulduğum kağıt pc ekranının tam orta ve alta yakın kısmındaydı.

13 Eylül 2009 14:59

sonunda buldum teşekkürler

Adsız
27 Kasım 2009 16:06

yha anahtarları alıom hiç bir anahtar doğru deil dior:S

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template