Hide and Secret 3: Pharaoh's Secret FINAL



2000 yıldır ayrı olan eski Mısır firavun ve firavuniçesinin ruhlarını birleştirmek üzere yaptığımız yolculuğa devam ediyoruz.Piramit ve tapınaklarda yaptığınız seyahatte iyi eğlenceler.74 MB
Continue your globetrotting adventure around the world to reunite the spirits of an Ancient Egyptian Pharaoh and Queen, who have been separated for over 2000 years. Journey deep into undiscovered Pyramids and Temples to solve hidden mysteries in a quest to unlock the Secrets of Eternity!73.61 MB
Thanks to wendy


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Alternative Link
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 36 yorum

3 Eylül 2009 01:48

yaaa nolur yardım oyuna başlamadan kaldım yaa anlamıyorum ne istiyor

3 Eylül 2009 01:49

soprano saxphone diyor ama yok yada ben bulamadım sis lütfen yardım

3 Eylül 2009 01:56

ben sana yardım edebilirim ama önce oynu yükleyim ...

3 Eylül 2009 02:02

ayyy çook tşk ederim tıkandım sinir oldum yaa

3 Eylül 2009 02:05

çok eğlenceli bir oyun arkadaşlar tavsiye ederim

3 Eylül 2009 02:13

ama nasıl oynadın ilk başta istediği ney lütfen yardım

3 Eylül 2009 02:14

soprano saxophone ne ve nerde

3 Eylül 2009 02:14

ben bu oyunu down türkten indirmiştim devamlı error verdi. sona bi şekilde açtım nası yaptım bilmiyorum. sonra yeniden açmaya çakıştığımda mümkün değil açamadım. ama oynadıüım kadarıyla çok güzeldi.

3 Eylül 2009 02:18

ewt çok hoş bi oyuna benziyor ama ben nedense bi türlü listedeki soprano saxophoneyi bulamıyorum zaten listede bi tek onun adı var

3 Eylül 2009 02:18

meleğim ben oynu kurdum ama o soru oynun neresinde çıkıyor kurmadan mı kurduktan sonra mı soprana saksafon telefonu demek yanlış bilmiyorsam .....

3 Eylül 2009 02:54

arkadaşlar ben gidiyorum malum sahur vakti artık yarın inşallah çözüm bulunur sorularıma kafayı fena halde taktım buna herkeze bereketli sahurlar

3 Eylül 2009 02:58

ama neden bulamıyorum oyunu kurunca çıkıyo listede

Adsız
3 Eylül 2009 13:48

slmm.arkadaşlar canopic jar ları yerleştiremedim acil yardım.lütfennnnn.

3 Eylül 2009 14:14

BENİMKİ AÇILMADI :(

3 Eylül 2009 14:16

slm lar yaa banada söylermisin soprano saxophoneyi nerde buldun yaa oyuna başlaymadım bi türlü

3 Eylül 2009 14:16

bende dün geceden beri acil yardım diliyorum ama

3 Eylül 2009 14:21

yaa gerçekten oyunu oynayamıyorum nolur bi el atın shera yardım edcektin nerdesin

Adsız
3 Eylül 2009 14:34

bu soprano hangi bölümde

3 Eylül 2009 14:40

meleğim,
hangi bölümde olduğunu bir yazsana bu aradığın sopranonun?bir dolu bölüm var ki

su
3 Eylül 2009 15:19

bende başladım..valla güzel bu :)

3 Eylül 2009 20:30

arkadaşlar süper bi oyun ama kısa sürede bitiyor bu dediginiz soprano nedir anlamdım ben oynarken cıkmadı yada cıktı ben fark etmeden gectim ama nerede oldugunu yazarsanız yardım edebilirim ben bitirdim oyunu

3 Eylül 2009 22:31

melegım cnm yardım edicem dedım senin için oynu kurdum ama sen oynun başlamdan kaldım dedın ama ilk bölümü kastedıyorsun o dedıgın orda yok sana yazdım saxphone telefon demek eger oynun başında derken başka kısmı kastediyorsan akşam ılk bölümden sonra oynamdım ama senın için oynun içinde o telefona kadar oynucam söz başlıyorum şimdi .......

3 Eylül 2009 23:54

shera yaa kusura bakma birazcık sitem ettim ama bak şimdi hani oyunda ilk olarak profil ismi istiyorda sen yazıyosun sonra başlıyor ilk listede bir sürü soprano yazıyo anlamdım

4 Eylül 2009 02:14

şimdi bitirdim oynu oyun çok süper zevkliydi oynamayan ark hemen yükleyip başlasın oyunun tarzı hidden-point clik-puzzle yani tam benlik :=))..........
meleğim senin dediğin yeri özellile baktıgım halde yok ama sana tavsiyem bir ekran görüntüsü çekip yükle.tc adresine resmi yükle ve link yada url resmin buraya yaz en azından o zaman sana yadımcı olurum belkide her oyuncuda hidden olan kelime kısmı farklı çıkıyordur çünkü saxphone bende veya soprana hiç görmedım ama şimdi nick değiştirip oyna bir daha bakim bari

4 Eylül 2009 02:16

allah alah oynu başa aldım ama ilk listede dediğin yok en isi sen benım dediğimi yap resim yolla lütfen şayet resim olayını bilmiyorsan sana yazarım nasıl olcak....

4 Eylül 2009 03:03

meleğim hiç yorulma sen bu oyunu oynuyamassın. pc kaldırmıyor. bende kurdum ilk oynadım sona kapadım tekrar açtığımda açamadım. hep error verdi sona tekrar indirdim. ve ilk açılışta soprano saksafon yazmaya başladı bi çok tane. bunun normalde olmaması lazım. bu durumda zaten oyun kitleniyo hiç bişi yapamassın. ya ekran kartımız yetersiz yada başka bişey var ki artık mümkün değil oyun bende açılmıyo.

Adsız
4 Eylül 2009 11:55

arkadaşlar canopic jar ları yerleştiremedim lütttfeeennn yardımmmmm iiiiisstiiyooorummm.

4 Eylül 2009 12:42

bozo çoook tşk ederim aynen dediğin gibi çıkıyo bendede bi sürü sopran saxophone yazıyo demek pc kaldırmıyo oyunu nihayet kaç gündür kafayı yiycektim onun yüzüden shera sanada tşk ederim benim için uğraştın sorunu bulmak için bende aynı bozo gibi demekki kitleniyo oyun

4 Eylül 2009 15:21

janopic jarları yerleştirdikten sonra pasaportların oldugu sayfaya git oradaki aranacak olanları bul sana asa ile kırbac vericek onu jarları yerleştirdigin yerde yerlerine yerleştir yerleştir

Adsız
4 Eylül 2009 16:41

teşekkürlerrr.... drina

4 Eylül 2009 16:48

rica ederim tekrar takıldıgın yer olursa yazman yeterli

su
4 Eylül 2009 19:18

güzeldi valla..
sıkıştıkça yani baktınız oyun akmıyor hemen pasaport lara dönün.mutlaka yeni bir puzzle çıkmış oluyor.

5 Eylül 2009 09:40

bitirdim. sıkmadan ilerleyen. çok sürükleyici bir oyun. zaman kısıtlaması olmaması ve bol hint vermesi de oyunu kolaylaştırıyor. tavsiye ederim

10 Eylül 2009 15:44

güzel oyundu ama çabuk bitti sanki Drawn The Painted Tower kadar uğraştırmadı =)

15 Ekim 2009 22:37

teşekkürler sis:)
oyunu yeni yükledim.gözümden kaçmış demek.
ama gerçekten çok güzel bir oyun.

12 Kasım 2009 21:41

teşekkürler sis oyun güzeldi oynamak isteyenlere tavsiye ederim...

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template