Drawn The Painted Tower.



Drawnın dünyasına hoş geldiniz.İris'i kırtarmak için Boyalı Kuleye girip sırlarını ortaya çıkarmanız gerekiyor.Kulenin her bir katı bir lanetle kilitlenmiş durumda ve sadece en yaratıcı maceraperestler bu lanetleri kaldırabilir.Boyalı dünyalarda fantastik karakterlerle karşılaşacaksınız,bazıları size yardım edecek bazıları ise sizi durdurmaya çalışacak.188 MB
Enter the world of Drawn. Unravel the secrets of the Painted Tower while overcoming challenging puzzles on your quest to save Iris. A curse has locked each floor of the tower, and only the most creative adventurer can find a way through.Enter lush painted worlds and meet fantastic characters who will help you…and sometimes try tostop you, on your quest through the dream world of The Painted Tower.
Beware! Darkness approaches the tower. Can you save her in time?188 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 66 yorum

7 Eylül 2009 02:33

wuuuuuuu sis süpersin bu saatte oyun hemde benim oyunu yüklemişsin şekercim :=)))))mersi öpüldünüz mucksssss..

Adsız
7 Eylül 2009 11:40

oyunu dowland ettikten sonra kurmak istediğimde hata alıyorum yardımcı olurmusunuz

denizim37
7 Eylül 2009 13:42

arkadaşlar oyun güzel takılanlar için çözüm linki
http://www.bigfishgames.com/blog/drawn-the-painted-tower-walkthrough/#1

7 Eylül 2009 14:41

adsız aldığınız hatayı yazın ki sorunu görebileli.
direkt binary exe file iniyor zaren rar falan yok.çift tıklayıp çalıştır deyip oyunu kuruyorsunuz

7 Eylül 2009 15:46

Haa bu arada oyunla ilgili teknik bir not,grafikleri çok yüksek.Downloadda 188 MB dosya gördüğünüz halde kurulum için sürücüde 600 küsur Mb yere ihtiyaç duyuyor.Bana laptopumda pc yetersiz kaldığı için mavi ekran verdi mesela.

Adsız
8 Eylül 2009 10:11

sishyphos microsoft hatalı rapolu alındı işleminiz yarım kaldıysa silinecektir.hata raporu gönder yada gönder diye ikonlar çıkıyor.

Adsız
8 Eylül 2009 11:55

arkadaşlar asansörle çıkılan saat kulesinin üstünü bir türlü geçemiyorum.gündüzü geceye çevirdim ama yıldız olayını bir türlü çözemedim. sağ tarafa hourglass ı yerleştirmem gerekiyor ama bir türlü yapamadım. oyunun çözümünden de anlayamadım. nereye ve nasıl yerleştireceğim?lütfen yardımcı olurmusunuz....

denizim37
8 Eylül 2009 12:12

aynı yerde bende takıldım valla çıkamadım işn içinden çözebilen varsa yazsın lütfen..

Adsız
8 Eylül 2009 13:52

Önce gündüz yapın ve mavi elbiseli adama cam saatinizi verin.Işıltılı olacak. tekrar gece yapın ve yıldıza saatinizle tıklayın.

8 Eylül 2009 14:07

Adsız dedi ki... 6

sishyphos microsoft hatalı rapolu alındı işleminiz yarım kaldıysa silinecektir.hata raporu gönder yada gönder diye ikonlar çıkıyor.


PC desteklemiyor.Büyük olasılıkla ekran kartı veya ram yetersiz.yapacak bir şey yok

Adsız
8 Eylül 2009 14:12

yardım için çoook teşekkürler.

8 Eylül 2009 16:19

ya ark köprü olan yerde kızın kalbin taktım köprüye basdım köprü yıkıldı elimdeki iğne iplikle haritayı dikcem diye düşünüyorum ama aşağıya inmek için gerekli oklarım yok sinir oldum oyun mu dondu yoksa bende mi eksik var ????

denizim37
8 Eylül 2009 18:43

ya zor bir oyunmuş epey uğraştırdı

8 Eylül 2009 21:46

kesinlikle harika bir oyundu...bitirdim ama gerçekten çok uğraştırdı =)

9 Eylül 2009 03:14

şhera iğne iplikle haritayı değil ağaç resmi olan tabloyu dikicen. eline batırma iğnyi. bazı harflerim çıkmıyuo kusura bakmayın gene klavye susam dolmuş temizliycem bi gün..

su
9 Eylül 2009 22:24

evet gerçekten güzel bi oyundu ama kuros,dream kadar diil valla :D

10 Eylül 2009 01:48

bende takıldım arkadaslar banada bir yardım nolurr saat yapılacak kuledeyim çadırın önündeki gear almam gereken adam sürekli saat uygun degil diyor sanırsam nasıl almayı basardınız ordaki saat parcası ve yagdanlıgı hala oynayan varmı oyunu yoksa herkes bitirdimi

10 Eylül 2009 02:06

elinde bir adet ok resmi olması lazım aslında o saatin yelkovanı onu arkadaki büyük saate yerleştireceksin.arkadaki büyük saati 7 30 yapacaksın.sonra kapı açılacak içeri gireceksin sana gear istediğini söyleyecek elindeki oyuncak ayıyı pembe kıyafetli adama verince sana gear ı alman için izin verecek ve alacaksın sonra içerideki makineye takacaksın o parçayı.umarım yardımcı olabilmişimdir olamadıysam tam olarak nerede kaldığını yaz elimden geldiğince yardım ederim =)

10 Eylül 2009 02:17

tesekkürler jenelif dediklerini yapmıştım zaten saatin akrebini takıp 7.30 yaptım cıktım indim-indim cıktım yukarı saat tamircisine fakat pembeli satıcı ingilizcemde berbat ama sanki bu saatte olmaz gibi birseyler diyor bana ve gear vermiyor alamıyorum nerde eksik yaptımki diye dolanıp duruyorum

10 Eylül 2009 02:35

mükemmel bir oyun bence...zorlu ve zevkli..oynamayanlara tavsiye ederim...

10 Eylül 2009 02:41

tekrar tesekkürler jenelif sayende gectim o kısmı tamirci amcamla konusmayı akıl etmemişim tekrar tekrar konusmak gerekiyorya atlamısım ben o kısmı simdi gündüzü geceye cevirmem gerek işim cok daha evet esra güzel bir oyunmuş cok zevkli emegi gecenlerin eline saglık

Adsız
10 Eylül 2009 14:00

selam bende oyunu indirmek istiyorum ama su an hata verior error yazıo raidshare de neden :(

10 Eylül 2009 21:28

denizim37 bitirdinmi aslanların gözlerinde takıldım ben yardım bekliyorum:(

10 Eylül 2009 22:10

YENİ LİNK EKLENMİŞTİR

11 Eylül 2009 01:41

bozo harita derken zaten agacı kastedimiştim genede sagol benım demek istedgıım aşagıya gitmesı gereken ok çıkmıyordu yani oyun dondu mu diye sormuştum zaten orda oynum bozulmuş şimdi aynı oynu 3.kez sıfırdan kurup başladım inş gene donmaz........:S

11 Eylül 2009 02:36

kimse yokmu bana yardım edecek arslanlı kısımda kaldım ben yine :(

11 Eylül 2009 04:22

arslanlı kısım dediğin buz olan tablo galiba yanılmıyorsam.elindeki kupa elma ve bibloyu altın suyuna batırıp teraziye koyduktan sonra ejderha kızıp ateş üflüyor ve girişteki buz olan heykel eriyor altından 'canvas' yazılı bir parça çıkıyor buzlu tablonun parçası.yerine yerleştirdikten sonra tablonun içine gidiyorsun puzzle ı yapıyorsun ortadaki heykelin sağ gözü sağdaki heykelinde sağ gözü yeşil yanacak şekilde olmalı.sonra kapıdaki friend yazan aslanın burnuna tıklıyorsun ve bıyıklarının yardımıyla dişlerini kapatıyorsun.foe yazan aslanın dişlerini kapatmayacaksın ama...kapı açılıyor ve içeri giriyorsun sonrasını yazmayayım takılırsan yazarsın.umarım anlatabilmişimdir biraz uzun oldu ama =)

Adsız
11 Eylül 2009 04:34

3 tane göz 4 tane heykelin oldugu yerde takıldım bitiren arkadaslar yardımcı olabilirler mi

11 Eylül 2009 16:41

jenelif canım aslanlardayım tam olarak ama anlatımından anladımki resmin dısındaki aslanın agzı acık benim ikisininde hemen denemem lazım cok tesekkkkür ederim:D

Adsız
11 Eylül 2009 16:58

arkadaşlar ice fire kısmındayım aslanları çözdüm tablonun içine girebildim tavandaki gözü buldum ama diğer 3 gözü bulamıyorum anladığım kadarıyla gözlere fillerin ortasındaki heykelden ulaşacağım ama heykelin buzunu bir türlü eritip gong un parçasını alamadım yardımcı olursanız sevinirim

11 Eylül 2009 17:05

slm adsız ben oraya gelemedim henüz üzgünüm fire&ice bölümündeyim

Adsız
11 Eylül 2009 19:42

buzlu tablonun içindek heykelin buzunu eritebilmek için diğer parçalarını takmak lazım sırasıyla.buzlu heykelin parçaları kayıp o odada yerde 3 parça olması gerek o parçaların hepsini (sanırım 5 taneydi) toplayıp heykele yerleştireceksiniz daha sonra eriyecek arkadaşlar.fblinil evet resmin dışındaki friend yazan aslanın ağzını kapatmamn gerek diğeri açık olacak.tablonun içindeki kapıda da ortadaki heykelin ve sağdaki heykelin sağ gözleri yeşil yanacak.umarım karışık bir anlatım olmamıştır =)
ayrıca adsız arkadaşım diğer üç göz o odada değil ejderhanın ordaki sandıkta onu da bir puzzle varo nu bitirince alacaksınız eğer takılırsanız yardımcı olmaya çalışırım seve seve =)

Adsız
11 Eylül 2009 19:42

ben jenelif bu arada =) =)

11 Eylül 2009 21:56

şükür bitirdim oyun çok güzel 10 numara ama bölümler arası 2 saatte yüklenmese daha zevkli olcaktı yani ..........

11 Eylül 2009 22:10

adsız buzlu tablodaki en yukarda basınca açılan gözler var hemen kartal heykelinin üstünde onlara basınca ortadaki dairede yeşil yaprak değişiyor sıralama vermeıcem kurcalarken kaç kez göze basdım hatırlamıyorum iişde dogru olunca açılıyor ve heykel eriyor sende önündeki kalkanı alıyorsun sonra ordan çık tam karşındaki alevli ejdarhalı tabloya gir tablo içinde sola git kazana kalkanı at altından kalkan olsun tekrar sağa dön ejdarhanın önundeki 2 kalkanın yanına yani3 yere kalkanı tak elindeki sopayla 1 3 22 1 tıkla kalkanları ejdarha bayılıyor yerden anahtarı al sandığı aç sonra sandıkta oklar var en üstünden başlayark tutup oku dibine kadar it sarı halka yanınca çekmiş oluyorsun okları oklar bitince puzzle var burda köşedeki üçgen şekıllerı tıkla ortada her üçgene ait şekıl çıkcak sende 3 iç içe halkayı şekıldeki anlama uygun çevirceksın dikdörtgen olan yere ayarlıcaksın mesela sana kırmızı bir nokta vercek sende kalp çilek elma koycaksın 3 rengı kırmızıya yada nal vercek sende nal demirci döğme malzemsi diğeride kılıç dı sanırım 4 üçgen bıtınce en son bir şekıl daha çıkcak bitince mekanizma açılcak içinde 3 fil için gerekli göz ve halka alıcaksın ...........

başka takıldığın olursa yazarsın

12 Eylül 2009 20:20

oyun çok harika

12 Eylül 2009 20:22

arkadşlar acaba bana kim söyleyebilir gözlerin kaç kez kırpıldığını

Adsız
12 Eylül 2009 21:30

arkadaşlar bende kuledeki aynalarda takıldım yardım ederseniz sevinirim

su
12 Eylül 2009 21:45

güzel bi oyundu..çok sıkışırsanız burdan çaktırmadan yardım alabilirsiniz..

http://www.gamezebo.com/games/drawn-painted-tower/tips-tricks/drawn-painted-tower-walkthrough

Adsız
13 Eylül 2009 03:09

rapıdshar oyunu vermiyo error veriyo yardım

Adsız
13 Eylül 2009 03:12

alternatif linkten indir.

13 Eylül 2009 21:14

oyunda birbölümde gözleri kırparak bir şey almaya çalışıyorduk hangi göz kaç kere kırpalacak yardımcı olurmusun

13 Eylül 2009 21:22

gerek kalmadı arkadşlar su çözü vermiş teşekürler su

Adsız
13 Eylül 2009 22:28

teşekkürler indirdim saol

14 Eylül 2009 01:16

oyunu az önce bitirdim zorladı ama deger cok güzel oyun bu arada basta jenelif olmak üzere hepinize cook tesekkür ediyor iyi geceler ve iyi bayramlar diliyorum

23 Eylül 2009 19:20

ya kabagı nasıl kesecem bi yardımcı olurmusunuz

23 Eylül 2009 20:15

emesra kabağı kesmen için yapman gerekenler resimli olarak gösterilmiş.ama ingilizce.sanırım yardımcı olur.

http://blog-assets.bigfishgames.com/Walkthroughs/Drawn-The-Painted-Tower/drawn-the-painted-tower020.jpg

23 Eylül 2009 20:33

saol orayı biliyorum geçtimde kabagı ama şimdide 3 kafada takılı kaldım ortadaki kafaya neyi yerleştrcem resme bakarak sen yardımcı olurmusun

23 Eylül 2009 23:15

emesra siteye giremedim.o nedenle yorumunu geç gördüm.sana türkçe çözüm linki yolluyorum.umarım yardımcı olur:)
ben oyunu pek oynayamadım pc kaldırmadı sildim.



http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/drawn-painted-tower/tips-tricks/drawn-painted-tower-walkthrough&ei=AoG6Sub-Bc2LsAa4vsyRBA&sa=X&oi=translate&resnum=2&ct=result&prev=/search%3Fq%3Ddrawn%2Bthe%2Bpainted%2Btower%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

23 Eylül 2009 23:18

http://74.125.43.132/translate_c?hl=tr&sl=en&u=http://www.bigfishgames.com/blog/drawn-the-painted-tower-walkthrough/&prev=/search%3Fq%3Ddrawn%2Bthe%2Bpainted%2Btower%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr&rurl=translate.google.com.tr&usg=ALkJrhhVTMU6EMW_V5rRGL4bJi3PNI2-IQ

bu da başka bir türkçe çözüm linki...

Adsız
24 Eylül 2009 00:15

BEn OyunU ŞimDİ BİTİrDİm....

MuhteŞem Bİr oyUN Fakat BİRaZ ZOR :D

Bİr HİnT Linki DE BenDeN....

BU SİteNİn HİnT AÇıkLamaları Çok GÜZEL...

TÜrkÇe ÇeVİRİ YapılMIŞ LinKİ GÖnderiYOrum....

İyi OyunLAr....

http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/drawn-painted-tower/tips-tricks/drawn-painted-tower-walkthrough&ei=Q4-6SoGyF53J_gacnJDlBQ&sa=X&oi=translate&resnum=4&ct=result&prev=/search%3Fq%3Ddrawn%2Bthe%2Bpainted%2Btower%2Bhints%26hl%3Dtr

Adsız
24 Eylül 2009 00:16

AAa BABAAnneNin LinKİNİ GÖrMemİşim AYnısı yahuuu :D

SOrRy....

24 Eylül 2009 15:04

ya ben ordaki yardımı istmiyorum eger mümkünse sizden istiyorum

24 Eylül 2009 15:26

emesra benim pc kaldırmamıştı oyunu çok az oynayıp silmek zorunda kalmıştım.tekrar yüklüyorum şimdi.umarım bu kez sorun çıkmaz.
arkadaşlardan mutlaka duyan olur sana yardım için.

24 Eylül 2009 15:40

ne yazıkki yüklerken sorun oldu.iptal ettim emesra.
keşke yardımcı olabilseydim:(((

25 Eylül 2009 09:42

nese sorun degil sen k.b

Adsız
4 Ekim 2009 17:45

korkulukta kaldım yardım edermisiniz?

6 Ekim 2009 00:19

paradise oynadığım için siz oynarken oynayamamıştım,ama aklım kalmıştı. bugün oynadım ve bitirdim. çok keyifli oyunmuş. tavsiye ederim oynamayanlara.
-adsız,korkuluk sırayla kayıp parçalarını nistiyor. bulup verdikçe o da sana birşey veriyor. önce eldiven istiyordu sanırım.resme girmeden önce aldığın sincap resmini kütüğün üstüne koyunca karga kaçıyor ve eldiveni alıyorsun.bu sefer sana çubuk gibi bir şey verip şapkasını bulmanı istiyecek.sağda derenin karşı kıyısındaki çalıları çubuklarla it. şapka çıkacak.şapkayı başına koy. bıçak verip gözlerini isteyecek.böylece devam ediyor bu

gizmo
7 Kasım 2009 19:14

merhaba iki linktede hata var rapid sayfasını acmıyor bakarmsnz

7 Kasım 2009 19:30

üstteki link sağlam.ve rapid sayfası değil mediafire sayfası.sağda "click here to start download "yazısına basıp indirmeye başlayabilirsiniz

3 Mart 2010 15:30

oynayamamıştım.
umarım bu kez sorunsuz oynarım:D

4 Mart 2010 13:52

mükemmel ,mükemmel,mükemmel.
başından sonuna kadar süper ötesi bir oyun.
oynamayanlara tavsiye ederim.
emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler.
zevkle oynadım.keşke bu tür oyunlar daha sık gelse:)

11 Mart 2010 14:55

Harika harika gerçekten çok güzeldi,şimdi bitirdim.ellerine emeğine sağlık sis'cim,darısı yenilerine...

11 Haziran 2013 18:14

Linkler çökmüş tekrar yüklerseniz sevinirim.

10 Temmuz 2013 15:29

LİNK YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template