Becky Brogan: The Mystery of Meane Manor



Old Haven kasabasında Becky Brogan'ın okul görevi onu kasabanın dışında bulunan gizemli Meane malikanesine götürür.Evin çevresini garip bir sis kaplamıştır ve girişte bir fal kutusu durmaktadır.Becky ile evin gizemli geçmişine bir yolculuk yapmaya ne dersiniz?86.6 MB
In the sleepy village of Old Haven, Becky Brogan's school assignment has led her to the mysterious Meane Manor on the outskirts of town. A foul mist wafts around the dilapidated house; an old fortune teller box sits abandoned in the foyer; and eerie journal pages from the past take Becky on a seek-and-find mystery hunt.86.6 MB
thanx to TAC-CM

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
Alternative Link

Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

su
13 Eylül 2009 19:03

sizler için yükledim bakiim nasıl bişey die...grafiği çok güzel.her bölümde bulunan kediler bize hint olarak dönüyor.birde hintle arama kısmı değişik...

13 Eylül 2009 20:53

indiriyorum bakalım bu oyun nasıl :=)

denizim37
13 Eylül 2009 22:17

arkadaşlar oynayanlar yazabilirmi düz hiddenmi indirmeye değermi ben düz hiddenleri sevmiyorumda

su
13 Eylül 2009 23:17

denizim37; ben 2 bölüm oynadım.her ikisindede şimdilik sadece obje buldurttu..ama genelde bu oyunların arada puzzle bölümleride olur.bunda da vardır die düşünüyorum.

denizim37
13 Eylül 2009 23:32

sağol su

14 Eylül 2009 23:06

ben baya oynadım ama puzzle göremedım düz hidden sanırım oyun kedilerde hint .....

16 Eylül 2009 00:34

shera nasıl güzelmi oyun indirsemmi bilemedim

6 Ekim 2009 10:36

yüklemeye başladım.kısa bir oyun.
tam benim pc ye göre:)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template