Age Of Oracles: Tara's Journey



Tara kendi dünyasından gizemli bir gerçeküstü dünyaya çekildiğinde yanında yol göstericisi olarak sadece sihirli tavuskuşu vardı.Tara kaderini izlerken siz deçok eğlenceli bir oyuna hazır olun.57.4 MB
Pulled from her own world into a foreign and mysterious realm, Tara must meet the difficult challenges set before her by a magical talking peacock! Discover a wonderful and hilarious cast of characters that will bring Tara closer to her destiny in this fun and exciting Hidden Object Adventure game. Explore the lush and gorgeous landscape as you journey back to your home in Age Of Oracles: Tara`s Journey.57.4 mb
Thanks to Wendy

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

24 Eylül 2009 18:33

sis teşekkürler:)
hemen yüklemeye başlıyorum:)

24 Eylül 2009 19:26

arkadaşlar;
düz hidden değil.ilginç bir oyun:)

24 Eylül 2009 19:52

bu oyunda tersten başladık.nesneleri odada bulacağımıza,nesnelerin yerini odada buluyoruz

24 Eylül 2009 22:25

sishyphos
ellerine saglik super bir oyun
herkese tavsiye ederim cok seviceksiniz

24 Eylül 2009 23:35

chapter 5 'teyim.kolay ve zevkli arkadaşlar:)

denizim37
24 Eylül 2009 23:37

evet oyun güzel ama çok kolay ve çok tekdüze ben bir süre sonra sıkıldım bana göre süper değil ama düz hiddenlere göre fena sayılmaz bir kere bol hintli, bu oyunlara yeni başlayanlar için ideal ama biz tecrübeli olanlar için çerezlik diyebilirim

26 Eylül 2009 03:54

zaman geçirmek için güzel hem basit hemde oyalayıcı bir oyun :=)))

26 Eylül 2009 21:35

güzel güzel zaman geçiriyordum ki.... aşıkları bitirip kasanınçarklarını yerleştirdim birden fatal error verdi bilgisayar. oyunu yeniden kurup oynamam gerekiyormuş. ben de yeniden kurup oynamamayı seçtim...

28 Eylül 2009 17:49

Oyun için teşekkürler.

Adsız
30 Eylül 2009 15:37

zaman gecirmek icin oynanabilir.arada atraksiyonlar olsada onlarda tekduze...ha ama oynadimmi oynadim :)
(su)

16 Kasım 2009 15:10

karanlık ve uzun oyunlardan sonra ilaç gibi geldi. çok beğendim

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template