4 Elements [Final]


İstek üzerine eklenmiş bir match oyunu.Gizli nesne bulma da var ama çok fazla değil.Çok eğlenceli bir oyun ben demosunu online olanını keyifle oynamıştım.52.9 MB
The ancient kingdom is in trouble! The magic of the four elements that kept it running for centuries has been corrupted by evil powers and the altars no longer yield the energy of life. It is up to you to unlock the 4 ancient books of magic and collect 16 mysterious cards that will help you restore the kingdom to life. An adorable little fairy will be your aide in this perilous journey as you encounter elementals, dragons, knights, and various magic creatures. Using a mix of classic addictive game play ideas but taking them to a new level with innovative twists, explosive bonuses, spectacular visual effects, and fascinating storyline in amazing animation, this game is a load of fun.52.9 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
VEYA
Alternative Link
Oyunu rardan çıkarttığınız zaman iki dosya göreceksiniz.Set up ikonundan oyunun kurulumunu yapın.Sonra masaüstüne yerleşmiş olan ikona sağ tıklayıp özellikler -hedef bul deyin ,önünüze oyunun kurulmuş olduğu klasör açılacak.Rardan çıkmış olan FIX klasörünü açıp içindeki ikona sağ tıklayıp kopyala deyin ve ilk açtığınız oyunun kurulu olduğu klasöre yapıştır deyin.Size bu dosya zaten var değiştireyimmi diye sorması lazım Evet seçin.Bunu sormazsa cracki doğru yapamamışsınız demektir dikkat edin
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

4 Eylül 2009 00:50

ben oyunu yukledim oyun acildi ne yazikki 60 dakikalikmis neyse
emege saygilar

4 Eylül 2009 01:10

pamuksel,
bak yukarda koyu renk yazılarla oyunu cracklemeyi anlattım.onu yapmazsan tabi 60 dk olur.
ve hala yapabilirsin oyunu kaldırıp tekrar kurman ve cracki yapman yeterli

4 Eylül 2009 20:45

tesekkurler sishyphos
dedigini yaptim ve oyun duzeldi iyiki varsin sagol

10 Aralık 2009 16:33

Ben daha önce oynamıştım güzel bi oyun ama bazan çıldırtıyo sonuca varamayınca

3 Eylül 2011 03:02

allam 64 cü levelda kaldım 3 gündür. 63 ü de 3 günde geçtim o başka.ama bu son level yaaa ,niye bitiremiyorum:(

3 Eylül 2011 12:57

heh heh heh...:))))

3 Eylül 2011 20:52

yihuuu bitti bitti bitti:))))

Adsız
21 Temmuz 2012 01:07

masaüstündeki ikonu sağ tıklayıp özelliklere giriyorumda hedef bul u nereye yazacağımı bulamıyorum acemiyimde biraz.daha açık anlatabilimisiniz lütfen.bu işlerde yeniyim kusura bakmayın

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template