Tri-Peaks 2: Quest for the Ruby Ring


İstek üzerine eklenen bir kart oyunu.Tex ve Ally Carter ile birlikte tüm dünyayı dolaşırken yakut yüzüğü araıyor ve müza için değerli nesneleri de topluyorsunuz.Hindistan Çin gibi yerlerde yeni tapınaklar keşfederken kartlarınızı doğru oynamaya dikkat edin.İyi eğlenceler Shera:)
Join Tex & Ally Carter as they travel the world escaping danger in their quest for the ruby ring. Collect artifacts for the Museum, but be sure to play your cards right. Complete hands to advance Tex and Ally while avoiding hazards. Explore new temple sites in India, China, Easter Island, and other secret locations. Win six new card backs in Tri-Peaks 2: Quest for the Ruby Ring.


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

18 Ağustos 2009 18:43

sis canımmmmmmmmmmmmmmm mucksssssss tşkler beni kırmyaıp yükledin sen bitanesinnnnnnn :=))

18 Ağustos 2009 21:01

sishpyhos
sen bir harikasin tesekkurler
oyun harika tabi kagit oyunlari sevenler

18 Ağustos 2009 21:03

sishpyhos
nedesem bilmiyorum
tek kelimeyle supersinnnnnnnnnnnnnn

18 Ağustos 2009 21:04

sishpyhos supersinnnnnnnnnn

18 Ağustos 2009 21:06

sen harikasin sishpyhos
iyiki varsin tesekkurler

18 Ağustos 2009 21:30

çok zevkli bir oyun demi pamuksel 1 saatlik dowlandı oynadım yarım kalınca üzülmüştüm şimdi devam edicem :=)))

18 Ağustos 2009 22:03

shra1 evet cok zevkli ben herzaman kagit oyunlarina bayilirim bende yukledim ve oynuyorum tabi ikisinide yukledim ben ikisi icinde sishpyhossa tesekkur ederim ve sanada senin istegin uzere siteye konmus

18 Ağustos 2009 22:17

hişşş abartmayın yaa.
:))

19 Ağustos 2009 00:05

sis :P pamuksel tşk tşk derken bir bakcaksın ki yorumlar 100 'ü geçmiş hehehe :=)))))))))))))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template