Strange Cases The Tarot Card Mystery



FBI ajanı Claire Ellery genelde tuhaf davaları üstlenmektedir.En son davası küçük bir kasabadaki üçlü çocuk kaçırma olayıdır.Bu ilginç dvayı çözebilmek için tarot kartlarının yardımına başvuran ajan kaçırılan kızları kurtarıp şeytani bir planı engellemeye çalışacak.113.4MB
FBI Agent Claire Ellery has a knack for getting assigned strange cases. The latest—a triple kidnapping in a small, unknown town. But what initially seems like an open and shut case soon unravels into something much more sinister. Follow the tarot cards left by an anonymous source and search mysterious hidden object scenes for clues to help Agent Ellery rescue the kidnapped girls and stop an evil ritual in this chilling puzzle adventure game.113.4 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 46 yorum

su
9 Ağustos 2009 21:03

çok keyifli bir hidden oyunu..tavsiye ederim.saol şekocumm...

9 Ağustos 2009 21:09

sis cnmmmmmmmmmmmm muckssssssssss tşk ederim akşam yazdım 24 saat dolmadan siteye yüklemişsin bu ne hız şekercim hemen yüklüyorum :)

9 Ağustos 2009 22:49

afiyet olsunnnn:DDD

10 Ağustos 2009 00:05

oyun çok güzel sanırım kimse takılmadan oynar o yüzden yorum olarak tek bir şey yazıcam şuana kadar baya oynadım ve hiç bir puzzledada takılmadım ama bir dürbünle bakılan yer ordaki sandıgın şifresi 347-348-349 bu üçünden biri 000 başlarayak buldum ama tık dediğinde ekran bakana kadar sayı gitti hehe bende en son sayarken yani neyse anlayın işde 3den biri:=)))))))

10 Ağustos 2009 01:54

sıradaki sandığın şifresi 546 sonra oyun bitti sanırken bir an baktımki hapishaneye düşmüşüz :=))))burda kilitliyiz sanıyordumki çantamızda maymnuncuk varmış şimdi kapıyı açmak için şayet haritaya bakıyor gibi düşünürseniz güney -batı-kuzey-doğu-batı olarak anahtarı çevirceksiniz veya öne sola arkaya sağa sola diyede tarif edebilirim ekrana bakarken tam kurtulduk derken bir kapı çıkıyor şifresi 3420 tabi bunu buluna kadar baya uğraşdım aslında mantık kolay fakat varsayımlarım doğru yolu geç buldu yani ge-tm se-em harf sıralamasından birbirine denk olanı anca buldum ge----g<-->e yani 3 gösteriyor o şekilde şimdi kaçtım oyna devam :=)))

10 Ağustos 2009 02:05

bir polis memuru olarak bana verilen görevleri yaptığım halde neden hapsineye düşdüğümü düşünürken açıtığım gizli kapıda polis müdürünün ve suçuluların ayin yaptığını görünce olayı çözdüm :=)))))))))))))neyseki arkamda fbı ayini durdukduk ama oyun bitti :=(((((((((ühühüühüh

10 Ağustos 2009 02:06

son zamanlarda oynadğım kaliteli oyunlardan birisi diyebilirm 5 üzerinden 5 :=)sağol siscimmmmmmmm sen bitanesin ....

10 Ağustos 2009 02:10

bu arada şimdi baktımda yazmadan edemicem körmiyim safmıyım neyim diyimde gülün bari oyun açıklama kısmında kadın fbı mış bende polis sanıyordum hayallamyaaaa oynu tavsiye ed yükle oyna ama sadece resmine bak hiçççççççç açıklama kısmını okuma oyun bitince gel oku böyle bir tip ark dünyaya nadir gelir o yüzden bana iyi bakın eşim emsalim benzerim yok :P

10 Ağustos 2009 10:17

YÜKLÜYORUM HEMEN YETİŞMEYE ÇALIŞACAĞIM

MERHABA BU ARADA :)

10 Ağustos 2009 11:43

shera:)))))

selma,selam hoş geldin siteye

10 Ağustos 2009 17:14

HOŞ BULDUM
AMA BEN Bİ YERDE KİLİTLENDİM :(
BİNANIN İÇİNDE MERDİVEN GİRİŞİNDE BİR YERDE 3 ADET
RENKLİ TAŞLAR OLAN HALKALARI DİZEMEDİM :(

10 Ağustos 2009 18:35

YAPAMADIM AMA BEN :(

11 Ağustos 2009 00:34

bölüm sonundaki halkalar mı ? hani bir bölümünde aynalar var yansıma yapılıyor orasımı ?

11 Ağustos 2009 00:39

eğer bahsettiğin bölüm ev içindeki renkli taşlardan oluşan halkalar ise önce tüm odalardaki görevlerin tmmlanmış olması lazım yani en son halka yapılcak bütün herşey tmmsa halkaları kendi içinde çevirceksin dönerken renk yancak mesela halkalar iç içe 3 yeşil yandıysa sende 3 yeşil sıralıcaksın tabi diğer renklerdede sıralama aynı olmalı yani çok zor degıl kısacası yanan renkler sönünce aynı yere aynı renki kaydırmak denk getirmek ....

11 Ağustos 2009 08:57

renkler hiç yanmadı ki
her odada işiniz bitti diyor
ama ben aynaları sılaradığım odada tereddütteyim
aynaları sıraladım ama aynalar birbirine ışık iletmedi ve ordaki işlem bitince aynalara dokunamıyor olmam lazım değilmi ben aynalara tıklayınca geri alabiliryorum

11 Ağustos 2009 09:03

akşam demekki kilitlenmiş
şimdi açtım aynalar yansıyor
merdiven başındaki halkalar da yanmış :):)

12 Ağustos 2009 02:34

Teşekkürler Sishyphos.. Oyun görsel olarak güzeldi ama heyecan ve zorluk yoktu. "Kuros" da aldığım keyfi arıyorum hala.. Oyunda tıkanacaksın, zorlanacaksın ki; bitirdiğinde "ohh!" diyebilesin... ;)

12 Ağustos 2009 17:02

GÜZEL OYUNDU

AMA CİDDEN KUROS VE SAMANTHA BENİM İÇİN ÇOK EĞLENCELİ

12 Ağustos 2009 22:48

çok güzel bir oyundu gerçekten. tatilden döndüm, başladım ve 3-4 saatte bitirdim. sis'e teşekkür ediyoruz ve devamını bekliyoruz

13 Ağustos 2009 01:12

sishpyhos slm ben oyunu bitirdim amma sonu gelmedi devami var galiba bekleyelim bakalim
emegine ellerine ve yorumlara tesekkurler

ezgi
13 Ağustos 2009 09:46

ya arkadaşlar hepiniz bitirdiniz tebrikler ama ben hala ilk baştaki karanlık odada yım ışığı açamadım hint de kullanıyorum fenerin yerinigösteriyor ama tıklayınca bir şey olmuyor ne yapıcam lütfen yardım

14 Ağustos 2009 02:06

ezgi oynu silmiştim ama senin için yeniden yüklüyorum şuan bitince hemen oynu yeniden oynayıp bakıcam o karanlık odayı neden açamadın tmm mı cnm azcık sabret

14 Ağustos 2009 02:42

ezgi bu yorum senin için tek tek yazıyorum .......
play diyerek oyna başladık .ilk karşıma gelen ekranda garaj kapısı var sagındaki kırmızı düğmeye basdım puzzle çıktı burda ki puzzle boruları birbirine birleştirip aşağıya ulaştırınca puzzle bitti kapı aralandı;içeri girdim yerdeki trafik dur kırmızı işaretin önündeki tarot kartını aldım açtım office anahtarını bul yazıyor yerdeki kelebek resminin önundekı anahtarı aldım aşagıdaki item çantasını tıklayınca anahtar aktıf oldu merdivein yukarsında ofice yazan kapıdan içeri girdim tam karşı duvardaki tarot kartını tıkladım resimde gösterilen eşyaları ofice içersinden topladım yeni bir anahtar verdi sonra item tablosundaki fotograflardan ilk ona basıp yani garaj kapısına geri döndüm ve tekrar içeri girdim bu kez sağ yerdeki halterin ordan kırmızı tarot kartı aldım çıkan tarot ta bant parçaları toplancak vede topladım bantım oldu sonra ofice tekrar girdim sağdaki havalandırma kablosunun kpouk yerini bandla yapıştırdım ordan çıkıp yine ilk ekrana geldim yani garaj kapısına burdan sola tekneye gittim ve tekneden içeri girdim dümenin sagındaki tarot kartını tıkladım ve bana ing yazan nesneleri buldum

14 Ağustos 2009 02:58

bana havandırma pervanesi verdi sonra item çantamdan anahtarı çıkarıp dümendeki yere anahtarı taktım ve ofice gittim aldıgım pervaneyi bandladıgım yerin üstündeki havalandırma yerine taktım sonra bandaldıgım yerin aşagısındaki kutuya basdım havalandırma çalıştı tarot kartı yere düşdü aldıgım tarot kartını açınca ing kelimeler çıktı eşyaları topladım mavi anahtar verdi bir önceki ekran olan yani ofice girdigimiz odaya döndüm yani merdiven olan ordan soldaki gri dolabı anahtarla açtım tarot kartı çıktı ve ing kelimeler var onları yine buldum el feneri verdi staff only yazan kapıdan içeri girdim yani gri dolabın yanındaki kapıdan her yer karanlık item çantamdan feneri çıkardım tıkladım mosuemle tıkladım fenerle etrafa bakdım tam karşımdaki oyuncak treniin vagonundan tarot kartı aldım taortta çıkan eşyaları buldum bana benzin verdi

14 Ağustos 2009 03:00

tekneye döndüm solumdaki kapaklı yere benzini dökdüm içeri girip dümenin ordaki anahtarı basıp çevirdim tekne çalıştı şimdi denize açılıyoz :=))))

14 Ağustos 2009 03:01

1.bölüm bitti ... takıldığın yer olursa yazarsın ezgicim.....

ezgi
14 Ağustos 2009 09:43

ya inanmıyorum oyunu yeniden mi yükledin çok iyisin vallahi.çok çok sağol öpüyorum.

Adsız
14 Ağustos 2009 12:03

arkadaşlar aynaları yerine koyamadım bi şey eksik diyor sanırım çerçeveleri yok odalarda bitti anlayamadım nunu

su
14 Ağustos 2009 12:19

nunu;4 tane ayna koyma yeri var.aynalarıda başka bölümlerden alabiliyorsun karları çözdükçe.4 aynayı doğru yerlere koyunca(zaten hangisi nereye gösteriyor)o bölüm bitmiş oluyor.çerçevelerin 4üde o odada.iyi bak.

su
14 Ağustos 2009 12:21

ha kar çözmek ne dersen onu bende bilmiyorum.sen kartları çöz yeter :P

nunu
14 Ağustos 2009 18:32

su teşekkür ederim saol nunu çıldırcaktım kurtardın beni !!!

26 Eylül 2009 13:33

sis link error veriyor:(((
sorun ne acaba?
yükleyemedim.

27 Eylül 2009 15:04

ben bir yerden buldum sis.şimdi onu yüklüyorum.
teşekkürler:)

27 Eylül 2009 16:08

http://rapidshare.com/files/266104822/Strange.Cases.The.Tarot.Card.Mystery.part1.rar


http://rapidshare.com/files/266104823/Strange.Cases.The.Tarot.Card.Mystery.part2.rar



oyunu oynamak isteyen arkadaşlara:)

27 Eylül 2009 22:13

LİNKLER DEĞİŞTİRİLDİ.TEŞEKKÜRLER BABANNE

1 Ekim 2009 21:34

selam arkadaşlar,

1 Ekim 2009 21:37

uzun zamandır oyun yorumlarınızı okuyarak çok güzel oyunlar oynuyorum, teşekkürü borç bildim. Gerçekten hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Sağolun, sevgiyle...

1 Ekim 2009 22:04

Selamlar semkarpol,hoş geldin siteye ve iyi oyunlar iyi eğlenceler

Adsız
24 Kasım 2009 14:27

meraba bende bu oyunu ne zamandır bekliyordum ama sevincim kısa sürdü linkler error veriyor nasıl indiricem mümkünse yardım edebilirmisiniz...

24 Kasım 2009 16:00

LİNK YENİLENDİ

Adsız
24 Kasım 2009 19:39

çok teşekkürler sayenizde oynamaya başladım..

Mad Sean
22 Şubat 2010 10:08

arkadaşlar şu sirk bölümünde "grabber game" deki coin'i nerden bulucaz acaba... yardım ederseniz sevinirim... :)

28 Ekim 2011 22:55

konu eski ama genelde sitede fazla kırık link olmuyor diye bir heves oyunu indirmeye çalıştığımda açılan "letitbit.net" "sitesindenЗапрашиваемый файл не найден
File not found
şeklinde bir yazı geliyor :(
eğer link yenileme imkanınız varsa memnun olurum...teşekkürler

28 Ekim 2011 23:23

sebnem yarın upload edebilirim en erken.

29 Ekim 2011 17:16

LİNK YENİLENDİ

29 Ekim 2011 23:19

çok teşekkür ederim :-D
hemen indirmeye başlayacağım

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template