Rescue at Rajini Island



Captain Walsh ve ekibindekileri ararken çıktığınız destansı bir macerada bilinmeyen bir adaya düştünüz.Antik kalıntıları keşfedin araştırın ve kaybolmuş bir uygarlığın izlerinden yola çıkarak kayıp ekibin başına gelenleri çözmeye çalışın.Eğlenceli bir hidden oyunu.75 MB
Embark on an epic adventure into the unknown as you search for Captain Walsh and his missing crew of adventurers; lost on an uncharted Island. Explore ancient ruins and search for evidence of a lost civilization. Gather diary entries from the crew and un-scramble foreign symbols and engravings as you follow a path of clues...but toward what answer?75 MB
thanks to wendy


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

su
14 Ağustos 2009 21:58

ınınınnnnnn.....haber vericiim..bi bakiimm :))

Adsız
14 Ağustos 2009 23:17

Sishyphos oyunlar için teşekkürler.İlk bunu indirdim ama tavsiye etmiyorum arkadaşlar çok basit düz bir hidden diğerlerine bakacağım ben oynayan olursa kolay gelsin demiyim çok kolay çünki. :)

Adsız
14 Ağustos 2009 23:22

Özür dilerim ya tam yorumu yazıp oyuna geri döndüm oyun farklılaştı erken öten horoz misali ayıp ettim galiba. :(

14 Ağustos 2009 23:46

Ben de aynı şeyi diyecektim. Oyun basit gibi görünüyordu ama ağaçta sıralamamız gereken şekilleri çözemedim.

14 Ağustos 2009 23:54

yükledim bende başlıyorum bakalım nasıl :=)

14 Ağustos 2009 23:55

Buldum... ekranın sağ alt köşesindeki kitapta sıralamayı görebiliyorsunuz.

15 Ağustos 2009 02:18

şimdi bitirdim oyun kolay ve basitti hem hint vermişler hemde invortiy yazan yerde tüm level puzzlelerin cevabları mevcut .....netçelebi senin gibi bende o ağaçda yarım saat uğraşdım sinir oldum tek tek denedim sonra ya bu kitapda menüde başka yer mi var diye basınca giden dk acıdım :=)))))neyseki vermişler ben o şekıllere 123456 diye rakam koyup rakamsal sırayla denedim sonlara doğru kafam rakamları hafımda tutarken karıştı neyse adamları adadan kurtartık uçakla gittiler mühim olanda bu zaten :=)))))))))

denizim37
15 Ağustos 2009 12:50

Bence keyifli bir oyun,ama kolaydı hemen bitti.

26 Eylül 2009 22:13

şimdide bunu yükledim.oynamaya başlayayım bakalım:)

26 Eylül 2009 23:19

ya ben bunu nerde oynadım allah allah:)))

27 Eylül 2009 11:53

yüklemişken diğerlerini sildiğim gibi silmeyip tekrar oynadım:)))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template