Princess Isabella: A Witch`s Curse



Prenses Isabella büyük aşkı Prens adam ile evlenme hazırlığındadır.Bir geziden eve dönüşünde kalesinde şeytani bir gücün yer aldığını fark eder.Her odaya bir kötülüğün yerleştiği kalesi kalede yaşayan herkesi de aynalara çevirmiştir.İp uçlarını bir araya getirip bu şeytani güzü alt etmeye çalışırken size dost bir peri yardım edecek.101.3 MB
Princess Isabella is all set to marry the love of her dreams, Prince Adam. After returning home from a trip, however, she finds that an evil curse has been placed on her castle by a mysterious witch. The curse has placed evil in every room, and turned everyone inside the castle into mirrors! Follow a fairy friend as you piece together the clues and save your friends and family in this game.101.3 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 82 yorum

22 Ağustos 2009 19:04

Evett bir hafta 10 gün kadar siteye oyun ekleyemeyeceğim,çünkü şehir dışında olacağım.O yüzden zaten geçen hafta oyuna boğdum siteyi.Umarım ben dönene kadar oyunlar idare eder:))
Öbür site yetkililerimiz Ege ve Su mümkün olduğunca oyun talepleriyle ilgilenecektir.
İnternetim olacak yokken ama eskisi kadar sık giremem.
Herkese iyi eğlenceler.

22 Ağustos 2009 20:41

Teşekkürler Sishyphos...

su
23 Ağustos 2009 01:18

şu prensesi bi kurtariim ben :P

Adsız
23 Ağustos 2009 01:32

mükemmel bir oyun

23 Ağustos 2009 03:10

slm..şu marble olan puzzle anlayan varmı ? ne yapacaz burda?yardım edermisinizz?

su
23 Ağustos 2009 17:27

çok güzel bi oyunn..sis teşekkürler.
hemen başlayın derim ben şahsen kanaatimce bizzat kendim :P

denizim37
23 Ağustos 2009 18:54

arkadaşlar dance hall odasındaki piyanoda takıldım tellerini taktım ama doğru tuşları bulamadım gamezeboda çözümü var ama yanlış herhalde yapabilen varsa lütfen yardım!!!

23 Ağustos 2009 21:42

ya bunu ben de oynayacağım ama benim pc program indirmemeye başladı oyunu indiremiyorum.

şimdi sis diye seslensem burda olmadığını biliyorum ayıp olacak:D

23 Ağustos 2009 22:44

indiriyorum ...

23 Ağustos 2009 23:49

yükledim başlıycam takıldığınız yerlere gelince size dönerim ark :=)

24 Ağustos 2009 00:22

bence oyun çok basit çözümlü linklere bakmanıza gerek yok ark bu tarz oyunları zaten oynuyorsanız klasik çözüm yolunu bulmak kolay yani bana öyle geliyor şimdi puzzle soru soran bir ark cevab verecem ama marble dedii puzzle acaba hangisi bende şöyle yazım belki doğru cevap olur ilk gelen puzzle tablo gördüm oradaki bir kırmızı lı adam resmi olan sanırım birde aslan da resimde o olcak tabi resmi yapmak için sağ alt daki çarkatna çevirip sola alt yukarı devam edin resim oluşuyor 2.puzzle ise çarklar vardı onları tarifi şimdi sag sol anlatamıcam direk resim aldım yükledim linkten bakınız
http://img258.yukle.tc/image.php?id=7166princess_puzzle.JPG açmassa url
http://img258.yukle.tc/images/7166princess_puzzle.JPG bundan sonra ki puzzle yappoz yani sol tarafdakı resımde size söylenen parçları tamaladıysanız ilk tabloya yerleşcek ondan sonra kapı açılıyor içerdeki kavanoz puzzle turuncu mavi yeşil toplar sırayla tıklancak şöminel puzzle içinse kırmızı şişe dökülcek şimdi bu kadar ......

su
24 Ağustos 2009 00:29

denizim37:piyanonun tüm tuşlarını taktıktan sonra zaten solda hangi notalara basacağını gösteriyor.yani;•F, E, F, E, F, D, E, F, G, F, G
ve içinden ayının tırnağını veriyordu galiba..

birde unutmadan,bazı yerlerde kırılması gereken objeler var.onların üzerine tıklayıp,peridende taşı seçince bir dolu itemde öyle verdi.(ben yeni keşfettimde hani benim gibilere yazdım ) :D

su
24 Ağustos 2009 00:38

şu dolapda göz olan yeri tam çözemedim ama sanırım.4 renk taşı bulduktan sonra o oyunu oynayabileceğiz.bende sadece yeşil vardı.hangi renk taş seçili ise o renk taşlara ateş ederek (tekli olursa fayda etmiyor.yanyana en az3 olmalı)ilk o rengi bitirip diğerine geçiyoruz.çok güzel anlatamadım sanırsamki :)))

24 Ağustos 2009 00:53

oyun genelde puzzle ve çok yazılacak bir oyun değil.hint kullanılıyor rahatlıkla.

ayı olan ekranda tırnaklarını takarken ki bnir eksik kalmıştı oralara tıklarken piyanonun notalarını verdi.(sanırım sağ taraftaki kolonu tıkladım)notaların yerleri solda belli ona göre çalarken bir notanın harfi belli değil ya da ben göremedim.deneyerek onun da G olduğunu buldum.ordan da bir tırnak aldık.

Adsız
24 Ağustos 2009 00:54

http://www.gamezebo.com/games/princess-isabella-witchs-curse/tips-tricks/princess-isabella-witchs-curse-walkthrough
Çözümleri bu link ten bulabilirsiniz arkadaşlar ingilizce ama

24 Ağustos 2009 00:54

evet su biz de aynı fikirdeyiz.taşları bulmayınca oynanmıycak herhalde :)

24 Ağustos 2009 01:16

şimdi piyano olan puzzle yaptım dogru tuşa basınca siyah oluyor nota tek tek deneyince zor da degıl zaten çoğu nota aynı şimdi sıralama şöyle olcak F-E-F-E-F-D-E-F-G-F-G :=)

24 Ağustos 2009 01:19

HEHE hey maşşallah bende aheste aheste oynayıp yazım diyordum herkes gelmiş hoşgeldınız ark sayfayıda yenilemmmmmmm

24 Ağustos 2009 01:39

aç kapa oynu pcm dondu yorum yazcam diye bu arada son cümlemde sayfayı yenile yapmadım yazcakdım klavyemde takıldı meger pili pitmiş :=)))))))))

24 Ağustos 2009 04:23

ben bitirdim daha doğrusu kızım bana pek bırakmadı :) zevkli ve eğlenceli bir oyundu.takıldığınız yer olursa yardımcı olmaya çalışırım.ama olacağını zannetmiyorum.sıkıldığınızda puzzle ları geçme şansınız bile var :)

Adsız
24 Ağustos 2009 15:01

merhabalar arkadaşlar kapının üstünde hani ay şekilleri olan pazılda takıldım yardım edermisiniz

Adsız
24 Ağustos 2009 15:03

yardım eden yokmu?

Adsız
24 Ağustos 2009 15:12

ege ordamısınız bana yardım edermisiniz

su
24 Ağustos 2009 15:58

çokkkk güzel bi oyundu..son finalde şu elbise düğmelerinde kafam karışmıştı.meğer mouse ile aşağı yukarı kaydırıp iliklerinden çıkarıcakmışız :D

(şekoya özel not:organizma yav bu oyun ) :P

su
24 Ağustos 2009 16:00

adsız yanlış hatırlamıyorsam 11 ve 18 yapacaksın.

24 Ağustos 2009 17:39

geçekten çok beğenedim hiç takılmadan sahura kadar oynadım bıraktım biraz öncede bitirdim .....cadıyla yarışmak da güzeldi :P yanlız doğan bebekde cadı galiba filmin sonundan onu anladım :=)))))))) 10 üzerinden 10 veridim bu oynu süper tam benim tarzım :D:D:

24 Ağustos 2009 19:03

adsız onlar için oyun ilerlerken iki adet çark alacaksız.sonra biri sana ipucu verecek kasım 18 iye onu da 11 18 olarak giriyorsun.

24 Ağustos 2009 22:04

harika bir oyundu ve gerçekten zordu bitirdim...sonunda evlendiler çocuğu oldu hatta ama sanırım bu oyunun devamı var çünkü aynada cadı gülümsedi :(

25 Ağustos 2009 00:19

oyunu bitirmek üzereydim..ki bugün oyunu açmaya çalıştgımda access violation at 0x6810f92b (tried to read from 0x1adcdc04)program terminated. hatası veriyo..bu nedir?neden çıkıyo?daha önce defalarca oynadım ama oyunun sonuna dogru oyun açılmıyo.bilgisi ola n yardım edebilirmi?ne olur yardımcı olursanız bilgilendirirseniz sevinirim..şimdiden teşekkürler..

25 Ağustos 2009 00:56

oyun güzel ama teknik olarak berbat. bende oynarken pc.min başına gelmedik kalmadı. bide yavaş tı ki sormayın gitsin. hata verenler hiç üşenmeyin yeniden indirin kurun.

sishyphos
25 Ağustos 2009 10:30

esr@@,
acces violation uyarısı genelde bir program yüklendiği dizinde bulunmayınca verilir.
mesela,diyelim ki C sürücüsünde program files altına yükledin oyunu,ve bir şekilde o dizinden bir sebeple oyun dosyasının bir kısmı ya da exesi silindi.pc oyunu açmak için o dizine bakıp da dosyayı bulamayınca acces violation uyarısı verir.
tavsiyem eğer pcden kazayla oyunun herhangi bir dosyasını silip silmediğine bak.eğer bir şey silinmediğine eminsen sistem geri yükleme yapmayı dene.

26 Ağustos 2009 01:33

teşekkürler..oyunu tamamen sildim ..yeniden yükliycem..bakalım oynayabilecekmiyim..

Adsız
26 Ağustos 2009 13:45

merhaba... oyunun sonunda spain princess bulmamı söyleyen bir kitap var orada ne yapacağımı bulamıyorum... yardım edebilecek varmı..??

Adsız
26 Ağustos 2009 13:48

sesimi duyan varmı??? :)

26 Ağustos 2009 16:23

önemli değil adsız.ben de na yapacağımı düşünmüştüm ama tahminim ordaki küre için ipucu o.çünkü ben küre üzerindeki yerleri rastgele tıklarken anahtar almıştım.sonra kitabı buldum kitapla bir şey yapmadım.

küreden anahtar aldın ve kitabı buldunsa devam et...

27 Ağustos 2009 09:45

BALERİN DEN SON AYNAYI ALAMIYORUM
BALERİNİ KUTUYA YERLEŞTİRDİM
ÇEVİRME KOLUNU ÇEVİRİYORUM AMA NAFİLE
BİŞİ OLMUYOR

YARDIM LÜTFENNN

su
27 Ağustos 2009 12:51

selma;hatırladığım kadarıyla balerini koyup kolu birkaç kez çevirince,balerin kendi dönüp müzikle dans ediyordu.müzik tam bitmeden birşey vermiyordu.

27 Ağustos 2009 17:34

sinekleri topluyorum sonra yediriyorum ama yetmiyor sinekler napıcağım ben?

27 Ağustos 2009 17:35

sinekleri topluyorum sinek kapana yediriyorum ama olmuyor napıcağımmmmmmm?

su
28 Ağustos 2009 00:01

nüket;yanlış hatırlamıyorsam sinekleri toplayıp orada bulunan kap gibi birşeye koyuyorduk ve yakıyorduk.(umarım doğru hatırlıyorumdur yav:D )

28 Ağustos 2009 01:13

teşekkür

28 Ağustos 2009 02:45

ben nüketin kızıyım ve bu oynunları sevmıyorum bu oyun çok mu uzun

2 Eylül 2009 10:42

ben tatil yaparken ne güzel oyunlar oynamışsınız! sizi gidi sizi. tatil , locness derken kaçırmışım bu oyunu. çok güzelmiş. gece başladım. bugün biter herhalde:D

Adsız
3 Eylül 2009 10:29

SİLAHLA YERLEŞTİRMEDEN BİR ŞEY ANLAMADIM YERLEŞTİRİM HALA AMA BİR ŞEY OLMUYOR BİR TANEDE ELİMDE KALDI FAZLADAN TÜFEĞİN UCU

Adsız
3 Eylül 2009 11:36

ya bende o sinekleri aldım ama kap bulamıorum vede yan odasındaki muslukların tepelrini nasıl çeviricem bilmiorum lütfen yardım edinn!! yoksa kafaı kırıcam..xd

3 Eylül 2009 11:56

arkadaşlar sinekleri toplayıp o et yiyen bitkiye yedirecek ve o yerken ateş büyüsüyle ona saldıracaksınız. yukarda bir güç ibresi var. o azalacak. bunu bir kaç kez deneyin sonunda bitki ölüyorç sinekleriniz biterse dönüp aynı yerden tekrar toplayabiliyorsunuz. ben her seferşnde 3er 5er verdim sineklerden.

3 Eylül 2009 11:57

tüfekler için de şunu yazabilirim. altlar ve üstler ayrı ayrı yerleşiyor. kenarda şekillerin izleri belli . doğru alt ve üstler eşleşip yerleşince odanın büyüsü çözülüyor.

Adsız
3 Eylül 2009 12:34

çoook teşekkür ederim gerçekten kafayı kırıcaktım bulamadım die:) bide ktphanenn olduğu yerdeki dünyada şarkı yapmam gerekiyor onu nasıl yapıcam yani hangi notalarla...

4 Eylül 2009 00:38

adsız, şarkıları çalabilmek için önce notaları bulmak gerekiyor. dünya maketindeki şarkının notaları çay odasındaki gramofon tamamlanınca çıkıyor. noralar yukarda görünüyor. aşağıdaki düğmeleri doğru yere kaydırınca yukardaki nota siyah renge dönüyor. tamamı siyaha dönünca alttaki oku birkez en baştan sona getir . sonra o kendi çalıyor.

4 Eylül 2009 02:17

evet, ben de bitirmiş bulunuyorum. 10 üzerinden 10

Adsız
4 Eylül 2009 11:03

piyanodaki noartalar nsıl oluyor hayaletleri dans ettirmek için

Adsız
4 Eylül 2009 12:42

piano odasından balkona çık elindeki kırmızı boncuğu veriyosun kuşlara ordan notalar çıkıo sonrada yapıosun doğru hatırlıyorsam notalar: F E D F A G A B

Adsız
4 Eylül 2009 12:43

ya ben baya ilerledimde bana yemek odasından sonraki odada saati ayarladıktan sonra kilitli kapıdaki anahtarı kırmızı istiyor ama benim elimde mavi anahtar var açamıyorumda o yüzden dünden beri çaresini bulamadım yardım edermisiniz?

4 Eylül 2009 13:21

adsız, powder roomda saati yaptığın yere çok yakın bir noktada bir yer açılıyor. saklı nesneleri bulacaksın. bunu tamamlayınca sana mavi anahtar verecek. bununla mavi kilitleri aç. mavi kilitler dining roomdan sağa giderek ulaşılan bir hallwayde kapıda. kırmızı anahtarı ise study de bulacaksın. orada bir dünya var. belli bir ülke istiyor. yavaşça çevir küreyi. ispanyaya denk gelince açılacak ve kırmızı anahtarı alacaksın.study'ye ise mavi anahtarla açtığın kapıdan geçiyorsun. umarım yardımcı olabilmişimdir.

Adsız
7 Eylül 2009 14:00

bnim en son aynayı tamamlamam için son bi parça kaldı ama onu bulamıorum vede study'de kitabı açtığımda bana globe daki ispanya prensesini bul dio ama ben o kitapta takılı kaldım 2 gündür bulamadık annemle nasıl yapıcağımı. tüm heryeri bitirdim bi orası kaldı yardım edermisinizzzzz lütfenn...??

su
7 Eylül 2009 14:47

adsız;(yav bi nick yazın böyle adsız die hitap etmek garip geliyor :D )aynalı yeri hatırladım ama o kadar çok oyun oynuyorumki inan sana yardımcı olamıycam.verdiğim yerden bir bak bakalım belki çözersin.
http://www.gamezebo.com/games/princess-isabella-witchs-curse/tips-tricks/princess-isabella-witchs-curse-walkthrough

Adsız
7 Eylül 2009 14:56

ben orayagirdim resmine baktım ama orda napıcağımı göstermiyor ben ondan sonraki bölümleri oynadım ama orda takılı kaldım bulamıyorum (bu arada ben betül)

su
7 Eylül 2009 14:59

hay allah yaa..ben balık hafızalıyımdır betül yardımcı olamıycam.ama mutlaka birisi yazar merak etme.

7 Eylül 2009 15:12

globe da işaretçiyi portekiz ile ispanya sınırı üzerine getireceksin.tam yerini de sarı kitapta görebiliyorsun.tam yerini bulunca kırmızı anahtar verecek.

Adsız
8 Eylül 2009 09:50

ben globe açtım ama kitabı sonra farkettiğim için kaldı öyle dün btün gece uğraştım yapamıyorum deliricem en son annemne abime sordum ama hiçbirimiz yapamadık çnkü tek yapıcağım son yer orası oda kaldı öyle..:( yardım edin lütfenn

Adsız
8 Eylül 2009 15:43

Ben oyunların acemisiyim ama bu oyun çok hoşuma gitti.Mutfaktan cellar diye bir odaya girince karşıdaki kapının üzerindeki bulmacayı çözemiyorum.Gamezeboya da baktım oradaki gibi yaptım ama olmadı!Bu kısmı hatırlayan varsa yazabilirmi acaba?Teşekkür ederim..

8 Eylül 2009 16:09

sağa klik
sola klik
üste 2 kere
sola 2 kere klik.

Adsız
11 Eylül 2009 13:56

Powder Room u bulamıyorum .GAmezabo dada bununla ilgili bilgi yok. NErden girilir bu powder room a takıldım kaldım :(

Adsız
11 Eylül 2009 16:28

ya ben 2.çarkı bulamıyorum arkadaşlar bütün odalar temiz görünüo.tarihi yerleştremedm kafayı yicem

28 Eylül 2009 15:00

millet oyunu bitirmiş biri olarak bana sorabilirsiniz, hatırladığım kadarıyla yardımcı olurum.

4 Ekim 2009 21:15

arkadaşlar study deki kitabı sonra farkettim bende kırmızı anahtarı da aldım kullandım puzzle çözüldü ama study çözülmemiş görünüyor yardım lütfen

4 Ekim 2009 21:18

müzik kutusunun anahtarınıda bulamıyorum delirecem oyunu bitiremedim bir türlü

4 Ekim 2009 21:27

kaçıncı bölümdeydi study bi yazarmısın.ya da hatırlat biraz

4 Ekim 2009 21:32

aşağıdaki linke tıklayarak resimli çözümü ulaşabilirsiniz

çözüm için tıklayın

4 Ekim 2009 21:46

8. bülümde ispanya prensesiyle ilgili bir kitap var.bana gönderdiğğin linkten baktım kitaptaki spain kelimesini bulmak gerekiyor heralde ondan sonra globe açılıp kırmızı anahtar bulunuyor ben tamamen tesdüfen açtım

4 Ekim 2009 21:56

yardım için sağol bitirdim oyunu nihayet

4 Ekim 2009 22:02

rica ederim:)

Adsız
2 Kasım 2009 12:19

arkadaşlar 2. katta takıldım kaldım.böcekleri ezemiyorum. kötü ruhları kovamıyorum. elimdede bezden başka bişi yok. bütün odalarda temiz gözüküyor. yardım edin..

2 Kasım 2009 15:17

adsız;resimli ve türkçe çözüm linki veriyorum.umarım yardımcı olur:)

http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/princess-isabella-witchs-curse/tips-tricks/princess-isabella-witchs-curse-walkthrough&ei=idvuSoDEEczK_gb5-fSEDw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CA8Q7gEwAA&prev=/search%3Fq%3DPrincess%2BIsabella:%2BA%2BWitch%2560s%2BCurse%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

Adsız
26 Ağustos 2010 09:58

merhaba ben esma. büyük hole girince yukarda karşıda ay saati gibi bir şey var. onu nasıl çözücem. bi yardımcı olsanız

26 Ağustos 2010 12:51

esma oyunu bizler oynayalı cok uzun zaman oldu hatırlamakta zorlanıyoruz canım ama bak yorum 74te babanem cözüm linki vermiş:))

Adsız
26 Ağustos 2010 12:57

biliyorum eski oyun olduğunu. bana dün kukıs onerdi bunu. yeniyim ya :))). ama takıldım burda işte. yorumları okudum ama yine çıkamadım içinden.

26 Ağustos 2010 13:02

chate gelirmisin canım orda yardımcı olmak daha kolay

26 Ağustos 2010 15:35

esacım resimli ve türkçe çözüm linki.kolay gelsin:)


RESİMLİ VE TÜRKÇE ÇÖZÜM LİNKİ

6 Ekim 2010 01:56

oyun eski ama çok güzelmiş,çok da karışık..tesadüfen buldum ellerine sağlık sis teşekkürler

10 Ekim 2010 17:05

ada çok teşekkürler oyun süperdi hele sonu :)))

oynamayanlara tavsiye ederim..

22 Aralık 2010 01:15

gecikmelide olsa indiriyorum teşekkürler.Bu siteyi seviyorum :))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template