Mystery Age – The Imperial Staff



Şiddetli bir kasırga kasabanızı tehdit ederken babanız bu fırtınanın sebebini araştırmaya karar veriyor.Ve antik Imperial asasının gizemli kara yağmura sebeb olduğunu öğreniyor.babanızı şeytani güçlerden kurtarmak için sizin uğraşmanız gerekecek.144 MB
After a powerful storm threatens your village, your father has decided to venture out in search of it`s cause. This exciting Hidden Object Adventure game will have you track down the pieces of the ancient Imperial Staff to stop the mysterious black rain, and save your father from an evil spirit! Explore the wilderness and solve perplexing puzzles as you search for this mythical weapon in, Mystery Age – The Imperial Staff.144 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

22 Ağustos 2009 23:53

yükledim başlıyorum :=))

23 Ağustos 2009 01:35

bu tarz oyunları oldum olası seviyorum hidden ama nesne hidden bide arada puzzle olunca daha hoş oluyor keşke full duble puzzle oyunlarda üretseler çok güzel olcak :=:===)))))):P

23 Ağustos 2009 22:43

bir solukta bitti =)
gerçekten güzel bir oyundu teşekkürler

25 Ağustos 2009 00:55

şimdi bitirdim mortiemer tarzı bir oyun çok hoş ve güzeldi oynamayan ark tavsiye ederim hemen yükleyin :=)))

25 Ağustos 2009 02:01

oyun düz hidden deriz ya onun gibi.hani nesneleri de parça parça topladığımız türden.
nesneleri topla doğru yerde kullan bölüm atla.bana sıkıcı geldi biraz.ilerleyince değişir mi bilmem sanırım üç bölüm falan oynadım...

25 Ağustos 2009 19:17

selam ben oyunu yukledim ve oynamaya basladim simdi ne gelecek derken baktim oyun bitti yani okadar guzelki basladim soluk alamadan bitirdim herkese tavsiye ederim
tesekkurler sishyphos ellerine emegine saglik

27 Ağustos 2009 01:38

soluksuz oynanabilecek bir oyun gerçekten hoş

5 Eylül 2009 23:16

güzel oyundu teşekkürler :)

su
5 Eylül 2009 23:43

ay ben bunu nasıl atlamışım yav...

26 Eylül 2009 12:34

güzel oyundu teşekkürler:)

23 Ocak 2014 13:21

sisciğim müsait olduğunda buna filefactory dışında link ekleme şansın olursa sevinirim taşakkürler

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template