Frankenstein


Yeni oyun
kurulum kolay,ilk ekrandan anlaşıldığı kadarıyla oyun güzel,
menü basit,hint bol:)
daha ne olsun iyi eğlenceler...

New game



İndirmek için tıklayınız-Click to Download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

26 Ağustos 2009 17:12

çiğdem teşekkürler tavsiyelerin için:)
diğerini indiriyorum kontrol edip yüklerim geceye anca sanırım.

bunu açamadım demişsin.çok kolay açıldı bende.rar dosyasına sağ tıklayıp extract here dedim.oyun adıyla yeni dosya oluştu ona tıkladım içinde oyunu başlatan ikon vardı ona tıklayınca açılıyor zaten.

Adsız
26 Ağustos 2009 20:04

İndirme sayfası çıkmıyor

26 Ağustos 2009 20:34

haklısın adsız çıkmıyor.rapid de sorun var sanıyorum düzelecektir...

26 Ağustos 2009 20:37

evt sorun rapidsharenin kendi sitesinde hiç bir sayfası açmıyor:(

Adsız
26 Ağustos 2009 22:38

Açıklama için teşekkürler ege

27 Ağustos 2009 00:13

rapid düzelmiş adsız:D

su
29 Ağustos 2009 19:03

oyunu yükledim ancak açmadı.Frankenstein exe bir sorunla karşılaştı kapatılması gerek yazdı.

29 Ağustos 2009 19:45

su sırayla deneyeceklerin,
rarı silmeden kurduğun oyunu sil.
aynı rardan başka bir dizine oyunu kur.
yine sorun varsa direct x sürümüne bak.
yine olmadıysa rarı tekrar indir tekrar kur.
yine olmadıysa ekran graphic kartın yetersiz kalıyor olabilir.denoya söyle ekran kartını bi güncellesin:)

su
29 Ağustos 2009 20:20

şekomun bunları bana kaçıncı yazışı yaaa :(
ay ne kalın kafalıyım ben.
teşekkür ederim.

Adsız
2 Eylül 2009 07:18

çook kötü tamamen vakit kaybı...

2 Eylül 2009 13:47

Çok güzel. Bloğun harikaymış.

2 Eylül 2009 14:45

teşekkürler tazenane:))
Senin bloğun kadar iştah açıcı değil ama:D

20 Aralık 2009 20:53

ben şimdi bunu indirdim mi hatırlayamadım :)

21 Aralık 2009 00:26

ahahahha jenelif,bak ege babanne ve daphne gibi yap.daha oyunu indirirken yorum yaz.atlamazsın:D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template