The Cameron Files: Secret at Loch Ness



Özel dedektif Alan P.Cameron Devil's Ridge malikanesinde olan biten esrarlı olayları soruşturmak için tutulmuştur.Loch Ness gölü kıyısındaki güzel sakin bir Skoç kasabasında olan malikanede ürkütücü hayaletler,paranormal olaylarla dolu bir malikaneyi keşfedip,gizli laboratuarın hatta belki de Loch Ness gölünün karanlık sularının sırrını çözeceksiniz.954 MB
Private Investigator Alan P. Cameron has been hired to check out strange occurrences in Devil`s Ridge Manor. Located in the peaceful and serene Scottish countryside above Loch Ness, spooky ghosts and supernatural phenomena have invaded this once tranquil home. Explore the Medieval castle, a secret laboratory, and even the troubled waters of Loch Ness to solve the mystery in the exciting Large File Adventure game, Cameron Files - Secret at Loch Ness. 954 mb
THANX TO TAC-CM


Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5

MİNİMUM SİSTEM GEREKİRLİĞİ

OS: Windows XP/Vista
CPU: 600 Mhz
RAM: 128 MB
DirectX: 6.0
Hard Drive: 1162 MB
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 99 yorum

17 Ağustos 2009 22:24

yüklemeye başladım diğer oynumuda bitirmeden bu oyna başlamıcam tabi inşallah puzzle bir oyundur :=)))

18 Ağustos 2009 18:47

uzun bir animasyon filmden sonra malikanenin öünde buldum kendimi kapıyı çaldım hintli bir adam açtı içeri buyur etti kısa bir konuşma yaptık sonra soldaki kapıya dönüp tıklayınca yaşlı bir kadın geldi baya dertli bir hanım bir ara da bayıldı geri ayıltık gitti başımıza bu evde ne gelcek sankim ruhani güçler filan :P:P:P derken evi bodrum salon tavan odalar derken sadece yatak odasında (üst kat )komodinin üstünde şahsıma yazılmış ki cameron sanırım biz oluyoz bir mektup buldum .......şimdilik bu kadar

22 Ağustos 2009 01:54

sheranın dediği yerde yani yatak odasından yatak üzerinden çamta alınıyo. çantada kamera, bi toz, bıçak. ip merdiven boş kağıt var. sonra altlarda mutfak buldum mum aldım ama tam nerden bilmiyorum.

22 Ağustos 2009 02:01

bozoooooooo muckkkk
özledim nan:D

22 Ağustos 2009 02:30

sheradan devam yukarda yatak odası var. yatağın üstünden çanta aldım. çanta içi malzeme dolu. mürekkep

22 Ağustos 2009 02:40

yav ben ne kadar zor yorum gönderiyorum. her seferinde başarısız yeniden dene diyo. neyse mucckk sis. çantada mürekkep, kamera, bi toz, boş kağıt ve bıçak var. ordan çıtım yukarıya çıktım. bişi yok yukarı çıkan taş merdivenlerin başında bu sefer aşşağı inen bi taş merdiven var ordan mutfaktayım. girişte sağda masanın çekmecesinden mum ve kibrit aldım. solda ilerde bi kapı daha var tahta. ona gelmeden küçük bi dolaptan pass key aldım. ilerde şöminenin yanında lavabodan bez aldım. geri döndüm bi tepsi var çay fincanlı. küçük asansöde hemen sağında kolu çektim fincan yukarı çıktı. ha o arada anahtarı alınca çanlar var onlar hareketlendi. lady mac farleyin çanı çaldı.
çay nereye gitti bulmak için aranırken yeniden ilk odaya geldim kadının bayıldığı koltuğa baktım minderin altından kolyeyi buldum. içinde hap ve small key var. bu arada flaskop burbon almışım. satranca baktım. masadaki gazeteyi okudum. kitaba baktım çıktım. ikinci kat merdiveninin başında daha önce giremediğim kapıyı açtım. laydinin odasındayım fincanı arıyorum emme yok bulamadım. şimdilik bu kadar.

25 Ağustos 2009 01:01

acaba bu oyunu niye kimse oynamıyo merak ettim. oda oda dolaşmaktan başı dönen varsa oturup dinlensin sona devam etsin. hadi bekliyorum..

25 Ağustos 2009 02:37

bozoooooooooooooo hele şükür geldin bende seni bekliyordum oh be :=)))))))) ben başladım bıraktım 2 oyun bitirdim bir yarım oynum daha var onuda bu gece bitirim yarın devam edicem bu oyna beraber oynarız .....hayırlı sahurlar

sishyphos
25 Ağustos 2009 10:32

tatilden dönünce oynayacağım ben :))

25 Ağustos 2009 16:52

fincanı çamaşırhanede buldum.içine hapı koyup trkrar laydinin odasına gidip çayı içirdim. konuştu. uyudu. yatağın sağında solunda çekmeceli etejerler var.

25 Ağustos 2009 17:17

çekmecelerden klorform,rag ve picture aldım. small key ile banyo tarafındaki etejer üzerindeki çekmeceyi açtım attic key aldım. çıktım odadan. pass key ile aynı katta şövalye zırhının yanındaki kapıda girdim yeşilli bi oda.
bi çekmecede kitaba baktım not vardı. turunculu bir küçük masa bu. sona bi şekilde arkasına yada yanına geçtim. bi işlem yapmam gerektiğini gösteren çark işareti çıkınca oksit powderi döktüm. sonra mürekkebi döktüm. itemlerdeki boş kağıdı bastırıp parmak izi aldım.
yeşil odadan çıktım.ileride taş merdivenlerden sonuna kadar çıktım sondaki kapıyı attic keyle açtım. içerdeyim. karanlık. ilerledim oprtalara doğru şamdan buldum mumları yerleştirip kibritle yaktım. karşıya doğru bi dolap var ordan harita aldım. harita item tablosunda altta en sağda katlanmış şekilde görünüyor. daha ilerde tek mum yanan masadan yada sehpa herneyse üstündeki kutudan albüme baktım ve lord mc ıvır zıvırın resmini aldım. çıkmak istedim kapı geçit vermiyo. gene odanın ortalarına doğru üstüste bırakılmış kutulardan levye aldım. levye ile tahta çakılı pencerenin tahtalarını kırdım. göle baktım loch ness heyvanını gördüm. pi poz resimini çektim. tam geri döndüm sandalyeli yerde bi kapı var onuda levyeyle açtım. geri dönüp merdivenden insem ya, yok olmaz illada karşıda bi kapak gördüm,açtım ve indim. ciyakkkk...
ciyaklama sebebim burda bi hayalet vardı tüydü. çay fincanını aldığım çamaşırhanedeyim gene. kapıda çıktım. ilk kata indim ilk perdeli odada bişi yapamadım.
oyunun başındaki bayılan hatunun tam karşısındaki odaya girdim. burasıda kırmızılı oda.
tam kapının karşısındaki dolaptan mead diye bi sürahi yada biblo neyse işte onu aldım.buranın da tam karşısında camekanlı dolaptan bıçakla kapısını açıp bir yazı aldım. şimdi dolaşıyorum ama artık bişi yapamaz oldum heralde eksik bişilerim var.

25 Ağustos 2009 17:17

yav neden hep 2 kerede gönderebiliyorum yorumlarımı anlamadım. allak allak.

Adsız
25 Ağustos 2009 19:53

evden dışarıya çıktım haç heykelinin yanına gittim onun önüne şişeyi koydum sonra cam seraya gittim ordan bıçakla çiçeği kesip aldım onuda haçın önüne koydum hayalet çıktı konuştum ahanda bi baktım evdeyim giriş kattaki odalardan birinde gramafon çalıyor oraya gittim onu durdurdum sesler var ama adamları bulamıyorum duvarda bi işaret var ama elimdeki malzemelerin hiç biri olmuyor aramaya devammmmmmm

25 Ağustos 2009 21:11

madem o kadar ısrar ediyorsunuz ben de indirmeye başlıyorum bakalım:DDD

25 Ağustos 2009 22:25

bozo izindeyim :=)))))) hayaleti gördüm çamaşır hanedeyim şuan mola veriyorum sonra devam edicem ...

26 Ağustos 2009 01:13

bozo dediğin her şeyi yaptım ama ana kapıdan dışarı çıkamıyorum sen başka yerden mi çıktın dışarı acaba ???

26 Ağustos 2009 01:21

şimdi adsız araya ufak bi yorum eklemiş ama bi işlem var onu yapmasak dışarı çıkamıyoruz. oturma odasına döndüm. ilk oda hani heryeri gezdim di bişi yapamamıştım. neyse şömine önündeki cam sehpaya burbonla tıklıyoruz. adam içkiyi içiyor. bardaktan kristal alıyoruz. artık dışarı çıkılıyor. dışarıya çıkıp hep sağ gidiliyor. sera var seradan phalanepsi flower alınıyor bıçakla. ordan tekrar şatonun önüne gelip tam karşıdaki yere gidiliyor. haç şeklindeki taşın dibine yeşil biblo ve çiçek bırakılıyor. peri geliyo. vır vır. sonra kendimi küçük yatak odasında buldum 2. güm 11 desember oldu. ordan çıkıyoruz konuşmalar var konuşmaları izleyince kütüphaneye geliyoruz. sesi takip ediceğiz emme önce gramofonu boğuyoruz. merdivenlerden yukarı çıkılıyo artık ve sesler iyice yaklaştı. tavanı sıkı arayın bi yerde büyüteç çıkıyor tam o yer tıklanınca kapak açılıyo. bi herüf ve hatun kişi konuşuyor. dinliyoruz. bitiyo aşağıya iniliyo kapıya doğru bi pencere boşluğu yer var orda inceleme yapınca ejderha oyması görüyoruz. bişi yapılmıyo şimdilik tekrar dışarı.
dışardan gene dış kapının açıldığı koridora gidiyoruz orda iki şövalye zırhı ve elinde meşale tutan kadın heykelleri var. dış kapıya arkan döük ışıklı heykel ile zırh arasındaki bankda çanta var. içinden signet rink alıyoruz. merivenden deminki herüf iniyo vı vır. tekrar dışarı bu sefer hep sola gidiliyor. binanın tam solunda merdivenler var ordaki kapıdan içeri. ha bu arada itemlerde harita varya ona tıklayınca istediğiniz yere gidiyorsunuz. ben önce köprüyü tıkladım körüden itibaren binanın sağındaki kapıyı buldum ordan pense aldım varillerin arasından sonra bi şıngırtı duyuldu. ordaki kapıyı da açınca. az önce gördüğüm bi nöbetçi vardı geldi ve beni vurdu bam. game over oldum ve uzun süreden beri save yapmadığımdan tekrar başlıyorum. demekki o kapıdan girince penseyi bulunca hemen save yapılacak. ha o arada bu yere kayıkla gelmişim yav unuttum onu yazmayı.

26 Ağustos 2009 01:22

shera netim kesikti yeni yazabildim kristali bulmadan çıkılmıyo dışarı.

26 Ağustos 2009 01:29

evde dolaşırken alt kat tabi içki olan bir sehpa gördüm viskiyi döküp içtim meger onu yapmadan dışarı çıkamıyormuşum adsız dışarı çıktım yazmış bende seni bozo sandım oyna devam edim dedim demek arada içki kısmı yazılmamış :=)))))))) şükür buldum adsız keşke bozonun yorumundan sonra diyerek devam edseydin arada içki içilcek diye eklenirdi hyr yani bir ara oynumda sorun var diye silmeyei bile düşündm :P.....

26 Ağustos 2009 01:32

bozo bende buldum yazmaya geldim ama maşşalah sen gelmişsin hehe ya bir şey sorucam bende yorum yazarken 2 kez tıklıyorum hep hata var diyor işlem başarız diyor birde her yorum yazarken google hesabımı sıfırdan açmak zorunda oluyorum sinir geldi yani daha önceki site yazarken her seferinde google haesbımı açmıyordum direk shera diye beni tanıyordu sorun sadece bende mi yada nerde ?

26 Ağustos 2009 01:54

bozo gramofonu bulamadımmmm :=((((((((

26 Ağustos 2009 02:11

aman be körmüyüm ne bütün evi dolaşdım kütüphanedeymiş yeni gördüm şükür :=))))))))

26 Ağustos 2009 02:35

bozo senin dediğin kapıyı açmadadım adını unuttum şidmi şu derede dönen çarkın adı neydi oraya gittim penseyle kilitli yani zincirli olan kapıyı açtım şimdi heh hatırladım değirmen yani oraya geldim orada bir şey yapılcak ama ne daha elimdeki itemleri denemedim şimdi denemeye gidiyorum :=))))

26 Ağustos 2009 02:56

buldum buldum :=)))) itemlerim hepsını denedım olmadı sonra itemlerı birleştirim dedım bezle şişe birleşti (chlorfom ne adı işde )sonra onu değirmenın çarkına tuttum ısladdık galiba sonra geri dönüp penseyle kırdıgım yerleri geziyordumki içeri girdim başka bir yer sanırım ordan da içeri girdim burda dolaşırken arkamda bir değişik kapı gördüm camlı bir kapı içeri girdim bekçinin sırtı dönük o hazırladıgım bezle bayılttım adamı hıhıııııııı yaşasın kötülük :P sonra yanımda bir sopa gördüm böyle asa gibi açtım içini anahtar aldım tekrar masaya baktım ki yerde çanta var içini açtım kitap aldım .........sahur yemeği hazırlıcam herkse hayırlı sahurlar artık yarın ilerlemiş olan yerden devam ederim iyice hazırcı oldum zaten :=)))))))))))))))))iyi geceler

26 Ağustos 2009 02:56

shera ya benim pc de bi sorun var. deminden beri mozillayı açamadım kayboldu. ekpolırdan şimdi ulaştım bu yorumu yazdım yazdım artık kapatıcam deminden beri 2 reset attım. yorumları bende 2 kerede gönderiyorum. google hesabındaki şifre falan yazınca altta küçük kutuyu işaretle hesap açık kalsın denilen kutu. bölece herseferinde giriş yapmassı. ama buna rağmen bende hep 2 seferde gönderebiliyorum.
neyse değirmen gibi olan yerde kayıktan inince 4 varil var ortalarında kerpeten yada pense neyse onu al. direk karşı kapıdan girme adam kovuyo. kerpetenden sonra çarkın olduğu yere gidip içeri girin. ilk girdiğimde kapıyı açınca herif beni vurmuştu. şimdi herif yok kapıyı açtım bi sürü imbik var.kahverengi bi kapı var ordan giriyoruz nöbetçi arkası dönük biz rag ve klorformu birleştirip herife tıklıyoruz. herif bayıldı orda kaldım dolaşıyorum.

26 Ağustos 2009 02:58

artık yazmam imkansız hale geldi benimde bulduklartmı yazmışsın shera iyi geceler.

26 Ağustos 2009 03:03

bozo emeklerine sağlık sen olmassan ben o çantayı gördüğüm halde açamazdım evde dolaşır dolaşır sonrada oynu silerdim herahlde bir şey bulamayınca :=))))))

26 Ağustos 2009 03:05

bozo o kutucugu işaretlıyorum hesabım guya açık ama yinede her seferınde google hesabını yenıden giriyorum neyse .......

26 Ağustos 2009 04:31

adam baygın yere bakıyoruz asayı görüyoruz daha önce anahtar almıştık shera yazmış. asayı alıp dışarı çıkıp çarka gidiyoruz. çarkı asa ile durduruyoruz. su kesildi. tekrar içeri. mekanın ortalarına doğru yere bi merdiven iniyor ordan aşşağı iniyoruz ilerleyince sağda elektrikli sandalye var altında ktudan amber disk ve mirror disk alınıyo. tekrar sandalyeye tıklanınca sandalye dönüyor arkasında kapı var yüzükle tıklayıp kapıdan geçiyoruz. ilerliyoruz 3 tane giriş yeri var ilk ikisinde bişi yapaamdım. son kapıdan giriyoruz. bi mekan daha burda dalgıç kıyafeti ve başlık falan var. ben daha önce buraya gelmiştim. neyse ahşap kapıdan dışarı çıkıp tekrar malikaneye gidiyoruz. isterseniz haritadan da gidiliyo. gene kütüphanedeyiz. dragon oyması olan pencere gibi yere gidip asa ile dragona tıklıyoruz. gizzli çalışma odası açıldı.ileride kitaplı dolabın alt kısmını chest keyle açıyoruz romen rakamlı bi mekanizma var. ben epey döndüm dolaştım. sona buldum siz aramayın. itemlerde alud alıanne treaty diye bi kağıt vardı. onda romen rakamları yazıyor. aynısını uyguladım. MCCXCV açıldı. bi sandallye ile ilgili kağıt bu. sona yukarılara çıktım. en üst katta tezgahtan metal eldiven ve pencere yani window handle aldım. şimdi oyunu save edin. çünki sandalyeyle işiniz bitince kapı hizmetçi tarafından kapatılıyo. adamımız windows handle ile camı açıp aşşağı inmek isteyice ip kesilip game over luyo. ben bi kere öldüm. sandalyeye hi. dokunmadan save yapın yoksa save çalışmıyo. sandalyeyi kağıttaki gibi numara sırasıyla metal eldiven kullanıop açtım. iple inerken gene ipim kesildi ama bu sefer suya düştüm. gfizlice dinlediğimiz kadın ve bi, adam beni kurtardı. ha sandalyenin işi bitince oturma yerinden pembe kristali aldım dı. bişiler konuşuldu.
bugün 3. gün 19 december. ben yatar by by.

26 Ağustos 2009 17:05

bozo bir şey dikkatimi çekti oyunun başından beri game over oluyorsun ben daha hiç olmadım hep seni takip ettiğim için arkadaşlık bu olsa gerek benim için kendini önden gidip feda ediyorsun :P

bozonun kaldığı yerden devam ediyorum misafir odasından oyna başlamış olduk burdan aşağıya kütüphanye gidiyoruz dragon heykeli olan yerden asayla içeri giriyoruz ilk katta ki çalışma masasının çekmecesinden bir anahtar birde tornaivda mı desem bıçak mı bir alet işde neyse burdan yukarı çıktım labartauvar galiba burası çıkar çıkmaz yanımda duran gri dolabı aşagıdan aldıgım anahtarla açtım ki kapıymış orası :=)))))))))) sonra yukarı çıktım solumda rakamlar olan bir makine var ona basıncaa düğemesi çalıştı hayır çalıştırdım ama neyi çalıştırdım bilmiyorum hemen oyunu save yaptım :P sonra arkama baktımki bir dolab var açtım onu içinden kartal heykeli ve bir kitap aldım sonra kitaba baktım ki hay bakmaz olaydım kareköklü fizikli kimyalı bir anlatım sanki frankeştayn mı yapacaz tarifi var az tulu frankeştayn neyse ..............DEVAMI AZ SONRA dicem ama bulursam tabi ......

26 Ağustos 2009 17:19

buldum buldum :=) o çalıştırdığım makineye bir daha baktım sayılara basınca yanıp sönüyordu bende şuana kadar buldugum kagıtları inceledim telegraf yazan kagıtta kodlar vardı oradaki kodlardan ilk olmadı 2oldu makine yeşil yandı kod 75436 sonra alttaki lamba için ıd 65 yazanı girdim oda pembe yanda sagıma baktım çark işareti var itemlerden parmak izi olan kagıtı taktım makina çalıştı sonra kagıt yok oldu kagıda ne oldu bilmiyorum ben bir gidip bakim bari .....

26 Ağustos 2009 17:26

kagıt yok :S yuttu makine kagıdımı hala çark çıkıyordu fotografı verdim onuda aldı arkasından hala çark birde nerden aldım bılmıyorum ince bir kagıt var sanki şehır adımı şahıs adımı ne yazılı onuda verdim nihayet çark durdu ama kagıtlar nere gitti orası muamma şimdi burda yapılcak bir şey bulamadım aşağıya iniyorum....

26 Ağustos 2009 18:11

of ki ne of bir saattir evin her yerini dolaşdım hatta dışarı çıkcaktımki birde ora bakim kapı kilitli sinir oldum labaratuvara geri döndüm kagıtları verdiğim makineden kagıt alınabiliyormuş ::S neden acaba hep jetonum geç düşer anlamdım gitti neyse burdan kagıt alınca aşagıya indim bir mekanizma var daha önceden aldığımız diskler takılıyor kavhe ve beyaz diskler ama bir şey eksik sanırım bir geri adım atınca diskler menume geri gelıyor şu son buldugumuz kitapda frankeştayn tarıfı bır de ona bakım diskten başka ne parça eklencek.......

26 Ağustos 2009 18:18

tmm tahminim gibi tarife bakınca o frankeştayn yani yarım adam sandığım dikkatli bakınca kartal oldugunu anladım :=)))))))))))))))))))gerçekten tuhaf bir bakış açım var ......

önce kahve diskler sonra beyaz diskler sonra kartal yukarı tam ortaya sonra pembe kristal alt ortaya yerleştirdim ışınlı mışınlı bir şey oldu anlamadım böyle kartal ruhumu geldi yoksa kartalı kopyaladık mı bilemiyorum yanlız bir yazı vardı kartalda ing anlamdım anacım kartalımı kristalimi aldım ev turuna çıkıyorum .........

26 Ağustos 2009 18:28

ev turuna çıkcam dedim ama sonra aklıma geldi önce bir makineye bakim dedim şu kagıt yutan yeni kagıtlar gelmiş sanırım 3 tane aldım herhalde faks makinesi gibi bir şey olsa gerek bu makine diye düşünüyorum veya fotokopi de olabilir neyse şimdi ev turuna devam.....

26 Ağustos 2009 18:37

merdivenlerden aşağıya indiğimizde şapkalı bir adam resmi var daha önce çark işartei vardı ama açılmıyordu şimdi bakınca resme tıklaıdm açıldı arkasından bir kutu çıktı itemlerden benim tornavidamı bıçakmı diye bahsetttğim alet kutu açtı içinden anahtar ve kagıt aldım .............

26 Ağustos 2009 18:47

ev dolaşırken kilitli oldugum dış kapıya bakdımki artık açık dışarı dolaşırken daha önce ya görmedim yada level açık oldugu için gidebildim bizim malikenin ilerisinde bir ev var sera doğru giderken gördüm sera solda iken tam karşıda sonra kapıya geldim elimdeki anahtarı taktım ama anahtarım kırıldı hayalet geldi bir şey söyle sanırım bu eve girmek için başka yol bulmam gerek ......

26 Ağustos 2009 19:07

buldum değirmene gitmek için kayık bindigim yere geldim ama kayık yok sonra daha önceden gördüğüm bir kutu vardı açılmayan onu açtım içinden ip ve kanca aldım ama kutuyu açarken nesne kullandım mı hatırlamıyorum şuan açlıktan nevrim döndü geri o anahtarı kırdığım eve geldim sağda yukarda bir yerde çark çıktı iple kancayı birleştirdim şimdi çatıdayım yanlız burdan inemiyorummmmmmmmmmmmmmm bozoooooo bu şekilde ne anlamadım :S

26 Ağustos 2009 19:09

daha ilerlemicem bari gidimde yemek hazırlayım iftara ........artık geç saatlere doğru gelir bakarım bozo yetişşşşşşşşş :=)))))

27 Ağustos 2009 01:24

sheradan devam; çatıda işaretler var onları doğru sıralamalıyız. item çantasında kopmuş bi renkli kitap sayfası olması lazım. rasathane kulesindeki faks makinasından almıştık sanırım.
bu bir şiir ve ip ucu burda. anladığım kadarıyla; ben taştan ve güçlüyüm kutsal bi yerim ve anahtar da benim adım di,yor. bu şey dini bi yer çatısındayız. küçük kağıtta da SIRDACH şapel yazıyor. diğer renkli kitabın son sayfasından önce çatıdaki işaretlerin latin harfi karşılıkları var buna göre SIRDACH yazan sıralamayı yapıp, sırayla işaretlere tıklayınca işateli bu tabela açılıyor şapelin içine iniyoruz.

27 Ağustos 2009 01:37

şapelin içinde ilerleyince sağdaydı galiba duvarda yazı var. yazıdan anlaşılan kral kraliçe ve şövalyenin bakışları karşılaşacak mı ne öle bişi diyo. tam merkezdede renkli bi yer var oraya girilecek ama etrafında üç tane heykel var onlar çevriliyo. bitanesinde gözler çok net yeşil görünüyo diğerleri belli belirsiz aa onlarda yeşil görünüyo. birbirlerine bakacak gibi evirip çevirirken şekil denk geldi ortadaki kapak açıldı içerdeyim.

27 Ağustos 2009 01:53

bozo harflere karşı olan şekıllerı defterden buldum ama bu nasıl olcak bu şekıllere dokununca değişmiyor :=((((((((((((

27 Ağustos 2009 02:00

buldum şükür bende tutup taşları elimiz değiştircez sanıyordum sadece tıklamak sonradan geldi aklıma :=))))) içerdeyim

27 Ağustos 2009 02:09

bozodan devam içeri girdikten sonra duvarda yazı var onu okudum sonra önümdeki kolondan taşa basdım arkamdaki kapı kilitlendi tekrar kolona baktım çark var karşımda kartal resmi bende kolona kartal heykelini koydum kapı açıldı kolidordan dışarı çıktım bahçeden eve girdim hintli abi beni karşıladı biraz konuştuk ve 4.gün misafir odasındayım .....

27 Ağustos 2009 02:22

odadan dışarı çıktım alt katı dolaşırken kapının yanındaki oda ama hangisi unuttum şimdi pencerede imleç çıktı dışarı baktımki bizim su canavarı orda sonra dışarı çıktım canavar bakim dedim olmadı dışarda dolaşırken sera nın orda bir el arabası buldum içinde hortum vardı aldım el arabsını ve hortumu ama ne hikmettirse hortumu göremıyorum item tablosunda sonra adam kendsi bir odaya girdi ki buraya daha önce girmiştik burdan dalgıç elbisesi şapkası ve ayakkabısı aldım onları el arabsına koydum sonra orda bir direksiyon mu desem vana mı ona basdım o nereyei açtı bilmiyorum şimdi gidip bakıcam :=))))

27 Ağustos 2009 02:31

one işe yaradı bilmem ama dışarı çıktım içerde başka bir şey yapılmıyor tekrar bahçeyi dolaşırken seraya gittim içerde bir iskoçyalı var onunla konuştuk göl kenarına geltik ki buraya dikkat adam dalgıç kiyafetlerini giymiş ve suya indi bozooooooooo bu su beni bozacak nerdesin yahu boğulmayalım amanınnnnnnnnn ....

27 Ağustos 2009 02:41

bende sudayım deminden beri ve fenalık geldi içime oyunu kapadım. valla bugün çok yorgunum artık yarın devam edip su altını yazarım.

27 Ağustos 2009 02:47

bozo dön dolaş banada fenalık geldi kırık bir gemi sonrası yerde şişeler ve isklet vardı o çivarda başka şişe gördüm kırık aldım onu ama hala dolaşıyorum of offffff

27 Ağustos 2009 02:51

http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcLl/LochNessUnderwaterMaze.htm
ahanda su altının krokisini buldum ama şimdi uğraşamam hadi shera umudumuz sende

27 Ağustos 2009 02:53

ben o nalet kırık şişe ve iskeleti bulamadım ki bulsam krokiye bak ilerde bi kapı var sonra ordan giriliyo. ve oyunu save et orda çünki sanırım geri dönüş var ve o zamanlı kapıyı bulunca save et bence.

27 Ağustos 2009 02:54

ha bide ilk suya girdiğimiz yerde bisiklet var dikkat et işaret o oluyo. yani o kapıdan sona tekrar çıkıyoruz. krokiden o anlaşılıyor. by by

27 Ağustos 2009 14:10

bozo bu su altını yakında krokisini bilem çıkarırım senin verdiğin linke baktım ama bir şey anlamadım neyse bak şimdi

deniz altına iner inmez kayıt etmiştim ordan başla tarif edicem sana şimdilik bu kadar buldum

ilk başladığımız ekran düz ileri basıyoruz-oku sağa kaydırıp ileri- sola kaydır ileri şimdi soluna dön yere bak bir çift erkek ayakkabısı görcen ona bakınca ayakkabı tam karşındayken oku saga kaydır (tam sağ )ileri bas burda kırılmış bir tekne görmen lazım tkeneyi gördüysen save yap bu bölüm anlatımım 1.si :=))))))

27 Ağustos 2009 14:15

şimdi anlatım 2. :=))) kırılmış tekne bakıyorsunya sola doğru dön yani teknenin ucu sağındayken düz ileri basıyoruz -sağ kaydır ileri bas-sola kaydır ileri bas-sağa kaydır (yeşil sazlık var gördün mü burda)sazlık tam yanından ileri bas -sol kaydır ileri bas şimdi eğil yere bak yerde bir kasa şişe var bazıları kırık burda save yap ......yanlız benim aldıgım kırık şişe burdaki şişeler değil şimdi gidim iskeletim i bulum

27 Ağustos 2009 14:32

yerdeki şişelere bakınca oku sag kaydırıp yarım arka dön ve ileri bas-sola dön yerde ikiye ayrılmış demir enkazı var

27 Ağustos 2009 14:38

demir en kazını görünce yani uçak veya küçük gemi neyse

demir enkazını görünce sağa oku kaydır ekranın solunda demir enkazı sagında kayayı gördüğün zaaman dümdüz ileri bas sonra arkanı yavaşça dön yere eğil bak kırık iki şişe ve iskelet görcen şişeyi al save yap..

27 Ağustos 2009 14:41

sonra iskelet sağındayken ekranın düzm düz ileri bas burda yerde ikeye ayrılmış sandal görceksin ......save yap iftardan sonra devam ederim

27 Ağustos 2009 16:18

dün gece başladım biraz ve pencereden göle bakıp yaratık görme sahnesinde ben hiç bir şey yapamıyorum.itemleri, menüyü açamıyorum.oyun donup kalıyor ama bir umut eksik yaptığım bir şey vardır belki diye sorayım dedim.

tahtaları levye ile söküp tıklayıp yaklaşıyorum pencereye ondan sonra tık yok:(

28 Ağustos 2009 10:12

ege loch ness i görünce resmini çekmen lazım. tam camdan bakarken sağ klick yap kameraya tıkla resim itemlerin arasına yerleşiyo. daha sonra resmi çekince o alandan çıkıyosun hemen kendini bi kapı önünde buluyosun. işte o kapıyıda levyeyle açıp ilerde bi kapak buluyosun kapağı açınca hayalet var. burası çamaşırhane.
shera yosunlu kapıya geldim save yaptım. geri dönmeye uğraşıyorum ama zamanlı vaktim yetmiyo. fakat bi kolaylık buldum. save yapıp başlayınca yosunlu kapıya şieyle tıklamadan geri dönüş yolunda dilediğin kadar alıştıra yapıp yolu iyice ezberleyip öyle oynanabiliyo. ben şimdi dönüş yolunu seri gidebileceğim şekilde ezberlemeye çalışıyorum. başka yolu yok tariflere bakınca hani linkini verdiğim krokiye göre bulup iyice seri olup öle döneceğim.

28 Ağustos 2009 10:14

sis'ciğim ya bi el at şu işe şu mesaj göndermeye enaz 3 kere uğraşıyoeum yorum gitmiyo. benim pc de mi bi kelek var. yoksa yorum göndermede mi. ömrümü çürüttü valla. bu nedenle bi çok oyunda yorum yazmıyorum.

28 Ağustos 2009 10:15

ilk mesajda bu sıkıntıyı yaşıyorum. bak bundan öncekini bi kerede kabul etti. heralde yanlış bişi yapıyorum.

28 Ağustos 2009 10:18

ha bide bu oyunu oynuyanlara bişi söylüycem. boşluk tuşu ile ilk açtığımızda hep başlangıçı gösteriyo ya orayı geçmek mümkün oluyo. konuşmaları boşlukla geçebiliyoruz. yorumlara girmek içinde klavyedeki windows tuşu yeterli oluyor. crtl ile tabın arasında bu dediğim yer.

28 Ağustos 2009 10:51

geri dönüşü yazmaya çalışıyorum;
ileri
ileri sol
ileri ve sağ( kırık tekne)
ileri (iskelet ve şişe)
ileri ve hafif sağ ( şişe ve kutunun üstünden)
ileri (büyük siyah kaya) sağından ileri
sola
ileri ve sağ
ileri sola
ileri ve tam sağa ( batık gemi)
batık geminin hizasından ileri
bi ileri daha sağa dön bisiklet
bisikletin arkasından yukarı
sudan çıktık.
ama genede oyunu başlatmadan bu rotayı tam öğrenin bi kaç tekrar gerekiyo. sonra tekrar load yapıp save yapılan yosunlu kapıdan başlatıp süratle çıkılıyo. vakit yetiyo yani.

28 Ağustos 2009 11:18

sudan çıktık bana yardım eden adam yerde yatıyo. şatoya doğru hamle yapınca çığlık duydum. içeri girdim lord mac farleyin ofisine girdim. hertaraf dağılmış. layd geldi konuştuk. odasında tabanca varmış. odaya çıktım yatağın solundan mavi mermerli shpadan tabanca aldım. bütün evi gezdim bişi olmadı. harita kullanarak su çarkının olduğu yere geldim. ilerlerken sağdan çuval aldım. içeri imbiklerin olduğu yere girdim. bişi yok. nöbetçiyi daha önce bayılttığımız odanın yanından kapıdan dışarı çıktım. hizmetçi beni bayılttı. mahzende uyandım. itemlerimden kristaller bi de yuvarlak bi şekil vardı yok olmuş. duvardan. kayış yada halat gibi bişi aldım. elektrikli sandelye gene çalışmıyo. sandalyenin soluna kayışı tıkladım dolandı. tam karşıdaki en sağdaki pencereye de tıkladım ve dışarı çıktım. burda oyunu save edin. çünki gene game over oluyoruz.

28 Ağustos 2009 11:46

tam camdan çıkılan yerde aşşağıda bi çanta var. ben çok zor buldum. çantayı alın. hizmetçi ateş ediyo sizde itemlerden silahı alıp hizmetçinin üstündeki kum torbasına ateş edin. torba düşüp hizmetçi imha oluyo. hizmetçinin yanındaki çantadan mavi kitap al. peri geliyo konuşuyor. 21 december oldu. gene şatoda misafir odasındayım. by by devamı sona.

28 Ağustos 2009 16:02

ev de dolaşdım bir şey yokk son buldugumuz kitabı okudum bağları bahçaleri dolaşdım bodruma inmeye kara verdim :S sonra kuş olan kapıdan ilerleyince yerde üstünde şekiller olan taşdan bir çark buldum yanlız uğraşma aşamasındayım şuan taş dönüyor ama isim ve şekil ne olcak ......devamı az sonra :P

28 Ağustos 2009 16:17

taşı çözdüm fakat şöyle taşın bir yerine ışık geliyor oraya denk gelen harf N olcak sonra aradaki taş dönüyor yanlız burdaki şekilli aklımda tutamadım zaten çevirirken dogru şekılse clik sesi duycaksınız sonra sesi duyunca bakdım ne açıldı diye odamızın içinden kapı açılmış içeri girdim ama çıkış yok arkamdan kapı kitlendi sonra merdivenelerden yukarı çıktım koldirda dolaşırken bir camda imleç çıktı içeri baktım o yeşil lli adam ve kuş üyeleri ayin için hazırlanıyor animasyona seyreddikten sonra süre çıkıyor ben burda arkamı döndüm sanırım ileir basdım birinin gölgesini gördüm ama game over olmadım orda saklanmak mı gerekiyordu bende saklandım dı anlamadım ama o kısmı geçmiş oldum :P şimdi dolaşıyorum koldidorları burası ilginç bir yer bir camdan baktım bir adamcağızı elektrikli sandalyeye bağlamışlar başka bir camda labaratauvar gördüm sonra ilerlerken bir odaya girdim duvarda vana mı direksiyonmu ne işde ondan vardı çevirdim onun nereyi açtıgını henüz bilmiyorum ............devamı az sonra

bu arada yahu bozo şu altr tuşunu başdan deseydin her seferinde animasyon seyreddim :=)))))aç kapa helak oldum

28 Ağustos 2009 16:27

o çark mı direksiyon mu vana mı neyse onu cevirdiğimi odadan çıkarken karşıma baktım 3 şekil var merak ettim elimi bir değim dedim :P bina evrim mi değiştirdi ne binanın sanırım krokisi değişti :=))))))))))) odaların yeri değişti yada gizli odalrı açtım sanırım o şekıllerın her üst 2sinded basdım 2 yanım da sag ve sol oda çıktı içeri girdim bir şeyler aldımda unuttum ya bir bakım gelim ......

28 Ağustos 2009 16:31

hımm solumdaki odadan sitcirk asid nitrcik asid ve glyrc sanırım adı yani 3 şişe almışım dolaptan birde damla çubugu sanırım deney yapcaz diğer sağdaki odada ise elektrikli sandalyeye baglanmış adam vardı onun hemen yanındaki makinenin ışıkları basarak kırmızı yaptım adamın elleri açıldı ...ama bir şeyler eksik galiba adamı henuz ordan çıkaramadım

28 Ağustos 2009 16:38

yani şimdi anlamadıgım adama bakınca elimde yeşil şişe var ama itemlerimde görmedim yanımızdaki masada aynı şişeden var offff kafam iyice karıştı neyse adama yeşil şişeyi verince kendine geliyor elektrikli sandalyeden kalkıyor sonra arkamı dönünce süre çıktı:S döndüm dolaşdım ne yapıcam henüz fikir sahibi olamadım ..........

28 Ağustos 2009 16:51

yani ağlamak istiyorum sanırım yapmam gereken şeyi anladım gibi ama süre gitti neyse başdan başlıcaz şimdi dolaşırken katların tarifini yapamıcam bende nerde gördüğümden emin değilim koldorlar çok karışık yerde bir vana kapa var ve şifre istiyoren son aldıgımız mavi not deferınde kodlar vardı 421 yazınca o kapak açılıyor içeri giridim devam eddim aşagıda deniz altı var üstüne çıktım ama içine giremedım burda ne yapılcak bilmiyorum geri çıktım yukarı koldirdorda dolaşırken en üst kata çıktım duvarda şifre yeri var 532 yazdım kapı açıldı buda not defterınde vardı kod sonra içeri girdim çark çıkıyor ama ne koncak şuan bilmiyorummm bozooooooooooooo çok acıktım ve kafam karıştı

28 Ağustos 2009 17:00

hakketen kafam durmuş şimdi çözdüm olayı ya dmein yazmayı unutmuşum labaratuvarda birde turuncu kitap vardı formül yazan orda nitrik 120 sitrik 80 glyc 5 yazıyordu sanırım süre başladıgında ordan deneyei yapıp kapılara çıkmak galiba yanlız ben asidlerden birini döker dkömez adam patlayıp yandı :=))))))))))gelde çöz şimdi denemeye devam........

28 Ağustos 2009 17:07

içime fenalık geldi ne yaptımsa deneylerim patlıyor benden bu kadar zaten bugun çok acıkdım vede çok yorgunum .....PR.DOKTOR bozo tıbbın tüm geleceği senin parmaklarında bu deneyi başarsa başarsa bir tek sen yaparsın iftardan sonra işim çıkmassa gelicem ............herkese hayırlı iftarlar ark

28 Ağustos 2009 22:29

bozo bir oyun var yeni gelmiş onu indircem ama sen nerdesin hala tıbbın mücizesini gerçekleştirmemişsin :=)

28 Ağustos 2009 22:30

bu oynu sen kurtarmassan booynu bükük yetim kalcak adamı yaka yaka öldürmekten en sonunda kacıcak yani kaçmıcanı bilsem formül ile uğraşcam ama :=))))))

28 Ağustos 2009 22:54

bozo çözdüm galiba patlamanın sebebi ni :=)))) şimdi önce miksere 120 nitrik asid sonra 80 sitrik asid sonra 5 glyc döküyoruz ondan sonra miskeri alıp soldaki tabaga döküyoruz sonra damla çubugunu batıryoruz sağımızdaki yeşil şişeye kum dökuyoruz itemlerde çuvaldan kum var sonra hazırladıgımız karşımı kumlu şişeye dökuyoruz formul tamam ........ bende sabahtan beri formulu yapıyorum hafaya uçuyp patlayıp ölüyor adam yeşil şişeye önce bir şey eklemek aklıma gelmemişti şimdi formulu nerde kullanabilirim bakim.......

28 Ağustos 2009 23:15

şiiiii shera ya uçmuçsun kızım dur ya bi bekle.falla ancak oturdum pc ye şimdi sana yetişmeye çalışacağım.bakalım. hala oynuyosan ileriki saatlerde buluşuruz. ok mu?

29 Ağustos 2009 00:30

bozooooooo :=)))) tmm cnm zaten yeni geldim nete misafir geldi yeni gitti zaten biraz zor çözerim burayı ..........

29 Ağustos 2009 00:40

formulu yaptıktan sonra yerde daha önceden gördugum vanalı yere gelip 421 yazıp içeri girdim daha önceden farketmemiştim makinenin önlerine doğru yerde kova var onu alldım ama itemlerde bir şey key diye alet olmuş bir kadın var kafesde birde kadının oldugu yerın tam karşı duvardında kollu bir yer oraya o keyı taktım kolu çektım kadın boguldu :=))))))sanırım bir şey eksık bakacam şimdi..

29 Ağustos 2009 00:49

buldum yorumumu düzeltiyorum şimdi labaratuvardan formulu yapınca dışarı çıkıyoruz ama labaratuvarın sagında 2 kolidor var ilk olan yani labaratuvarın kapısının sag yanındaki koldirdodan devam edin bir kez sonra sola döünün denizaltına giden şifreli kapı burda 421 yazıp içerdeyiz karşımızda kocamn deniz altı ve yanımızda bir buyuk makine var onun öününde yerde kova var kovayı almıyoruz tabi kovanın içinde key var yani çubuktan anahtar onu alıyoruz ve deniz altına sırtımızı dönuyoruz tam karşıdaki duvarda küçük bir makine var kollu onu n yanına gidip o makienın soluna anahtarı takıyoruz ve kolu aşağıya çekiyoruz ve kadın kurutluyor burdaki saatli sürede ortan kalkıyor ..........

29 Ağustos 2009 00:50

demin kolu yukarı çekmiştim kadın ondan boğulmuş :=))))))))))))

29 Ağustos 2009 00:55

sonra kadının yanına gittim penseyle kadının kafes zinciri kestim konuştuk şimdi deniz altının oldugu yerdeyim bozo yetiştin mi bana bekliyorum seniii...........

29 Ağustos 2009 01:07

bir yorum daha ekleyim bari bozodan ses yok deniz altının etrafında dolaşırken üstüne çıktım arka kısmında torpida mu diyorlar ateşleme yerimi ne orada çark vardı oraya formul olan şişeyi koydum .......

29 Ağustos 2009 02:55

dön dolaş yukarı kata çıkıyorum şifreli odaya çark çıkıyor ama elimdeki nesneler olmuyor sonunda tam pes etmişken aklıma geldi hani labaratuvar ve eletrikli sandalye olan odaların tam arasındaki kolanda 3 şekıllı düğme vardı onlara basınca odalar açılmıştı aklıma geldı tekrar basdım kırmızı mavi ve sonra beyaz basdım hatırladıgım kadarıyla bu levelın başında profsörun odası görünmüştü animasyonda o odanın kapısı açıldı sanırım o odaya yada daha önce girmiştik hatırlayamadım neyse o odaya girdim masanın çekmecesini açtım içinden anahtar pense birde masa üstünden kutu aldım sanırım bu anahtar o şifreli kapının odasındaki camlı bölmeye açıcak diye umud ediyorum şimdi yukarı çıkıyorum.....

29 Ağustos 2009 02:59

koldirodan en yukarı merdivenleri çıktım kapıya 532 girdim camlı bölmeyi anahtarla açtım ama iiçindekini alamıyorum şuan

29 Ağustos 2009 03:04

hehe almayı başardım cam bölmeyi açınca anahtarla sonra içindeki taşın sağ yanına kutuyu koyuyoruz sonra taşıda penseyle alıyoruz (el ile denemeyın game over oluyor tecrube ettım :=)kutuya taşı koyup kutuyuda alıyoruz........bu gecelik bu kadar hayırlı sahurlar nerdesin bozoooooooooooo oynun içine mi düştün yarın öğlene kadar yetiş bariii

29 Ağustos 2009 09:12

başlamış bulunuyorum ben de . Size yetişmem zor görünüyor ama bakalım elimden geleni yapacağım

29 Ağustos 2009 14:06

shera yazmış ama dog da kızı kurtarmak için hemen kola basmayın makinanın sağ yanında ufak bi kol var ona basıcaksınız. sonra penseyle inen kafesin zincirini kesin deniz altıya gir. nitro gliserin yani yeşil şişeyi torpidoya yerleştirin.
burdan sonrasını shera yazmış.
sheradan devam.
elektikli sandalyeyi bulun düğmeleri yeşil yapın sona alta giden merdivenleri bulun ordaki kapıyı açın kuzgunun olduğu tüneldeyiz. zaman çalışmaya başladı bu arada harita çalışır vaziyete geldi. haritadan şatoya gidip mac bilmem neyin ofisine girip rasathaneye git tabi ofise girerken gene asayı dragon işaretinde kullan.
yukarda hatunla konuş diyagram başlıyor deniz altı çalışıyo pencereden bak lock nessi gör.
hemen kamrayla tıkla bommmmm. deniz altı uçtu.
neymiş efendim lock ness bi deniz altıymış gerisi öle devam ediyo sona dışarda krosa gidiliyo. haç şeklindeki kaya. oraya çantayı koyun hani casmlı bölmeden bişi alıp içine koymuştuk. peri geliyo vır vır lar sona oyun bitiyo.

29 Ağustos 2009 15:45

hehe bozo akşam gelcem dedin bende seni bekle bekle oynu oynmadım bitrimişsin bende bitirdim :=)ellerimize sağlık diyelim artık oynayan ark afiyet olsun :P byeeeee.................

29 Ağustos 2009 15:47

daphanecim nerde kaldın yetişmek artık imakansız ama nasılsa sen o oynu 2 günde bitirrsin bitirde şu nancy el atalım yada ben omegayıda oynamadım henuz vede cleopatrayı....

sahra
29 Ağustos 2009 18:51

slm bende bu oyunu oynuyorum ama deney kısmında takıldım.her seferinde patlıyor

29 Ağustos 2009 22:15

shera akşam netim uçtu yazamadım. yetmiyo sonra pc geçici çöktü. tüm numara mozilla fire foxtaymış. artık windows xp yi desteklemiyomuş firefox. en eski sürümü sadece çalışıyo. herkesi uyarıyımda nolurnolmaz.

29 Ağustos 2009 23:37

bozom eminmisin yaf?
firefox 3.5 var bende.mis gibi de çalışıyor şimdilik..

29 Ağustos 2009 23:40

haa bu arada yorum yollama sorununa bi açıklık getireyim.artık düzenleme seçeneği var.ilk yorumu yazdınız ve gönder dediniz.yorumunuz gitmeden bir pencerede ve sağ üstünde düzenle seçeneği ile görürsünüz.tekrar gönder tıkladığınızda yollar yorumu.bunu blogger yaptı ben değil .düzenleme imkanı veriyor.
2ci konu ise sayfada çok uzun süre kalıp da yorum yazdığınızda yollanamadı der altı üstünde kırmızı yazılarla uyarır.tek yapacağınız tekrar göndere tıklamak

30 Ağustos 2009 01:39

sis valla çöktü. sonra araştırdık. bi çok sitede mozilla artık windows xp de çalışmıyor. desteğini çekmiş yazıları bulduk. bitanesi sadece eski versiyonu çalışıyo ama oda belli zaman sonra kalkıcak diyordu. durup duruken açmamaya başladı. sona birden mozilla yok oldu. önce anlamadık tekrar yükleyince herşeyi kitledi çok uğraştık. mozillayı tamamen silince düzeldi.

30 Ağustos 2009 01:42

sahra
deneyde 4 nitrik asit, 4 sülfürik asit bir gliserin koy ölçü kabını yandaki büyük kaba dök. damlalığı büyük kaba tıkla. sona itemnkli çarklı yerden almıştık. onu şişeye tıkla sona damlalığı şişeye tıkla patlamaz.

30 Ağustos 2009 13:22

sheracığım ve bozocuğum, sessizce ve sizi takip ederek oynuyorum. siz çok ayrıntılı yazdığınız için birşey yazma gereği duymadım. şu an 3ç güne başladım. telgraf çekeceğim.

30 Ağustos 2009 17:28

eh o zaman sana kolay gelsin ama çabuk bitir gel nancy drew dosser oynuyorum ........:=)

1 Eylül 2009 15:08

sonunda bitirebildim. çok güzeldi. tavsiye edilecek oyunlar arasında üst sıralara yerleşti

su
2 Eylül 2009 14:39

son partı yüklüyorum.işallah bi sorun çıkmadan açar.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template