Autumn's Treasures: The Jade Coin



Autumn'a büyükbabasının saklı hazinelerini bulmakta yardım ediyoruz.Mirasını devraldıktan sonra büyükbabasının antika dükkanında bulduğu gizemli bir günlük sayfası atumn'u dünyada çeşitl yerlerde sürecek gizemli heyecanlı bir macereya sokar.111 MB111 MB
Help Autumn find her grandfather’s treasures in this Hidden Object Adventure game! After receiving her inheritance, Autumn finds a mysterious journal page in Gramps`s antique store, and follows his clues across the globe to recover priceless antiques. Autumn`s Treasures contain ancient secrets, that only you can discover! Can you help Autumn recover the mysterious relics of her grandfather`s past?



İndirmek için tıklayınız-Click to download
Alternative Link
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 59 yorum

15 Ağustos 2009 11:40

hmmm güzel gibi gözüken bir oyun bu.

15 Ağustos 2009 14:05

güzel güzel.düz hidden değil.nesne parçalarını bulup nesneleri tamamlayıp sonra nerde kullanacağınızı buluyorsunuz.
ing biraz lazım gibi

su
15 Ağustos 2009 14:07

ilk linkten yükledim.oyun güzel açıldı ama daha 2.oyun kuralını anlatırken yani şu kapıdan diğer yerlere geçebilirsin falan dediği an oyun ilerlemedi.2.linkten deniyorum :(

15 Ağustos 2009 14:11

HATA VERDİ AÇAMADIM :(

su
15 Ağustos 2009 14:32

anlayamadım ben bu işi...2.linktede aynı şey oldu.hani oyunun başında çekici aldıktan sonra kapıyı gösteriyorya ok çıkıyor hani..işte ordan sonrasında ilerlemiyor.oyunun donduğu falanda yok ama.

15 Ağustos 2009 14:46

Bende düzgün çalışıyor arkadaşlar.Sis gerçekten eğlenceli zaman geçirmek için ideal bir oyun

Adsız
15 Ağustos 2009 15:27

Bende su nun yaşadığı sorunu yaşıyorum acaba diğerleri alternatif linkten mi yüklediler yardım ve cevap lütfen.

sishyphos
15 Ağustos 2009 16:42

aşağıya yazdıklarım minimum sistem gerekirlikleri.pc niz bu özellikleri karşılıyor mu ona bir bakın.ben oyunda ilk bölümü bitirdim 2ci bölümdeyim ve hiç bir sorun olmadı.
System Requirements:
* OS: Windows XP/Vista
* CPU: 800 Mhz
* RAM: 512 MB
* DirectX: 8.1
* Hard Drive: 120 MB

sishyphos
15 Ağustos 2009 16:50

bu arada kinklerdeki dosyalar birbirinin aynı.alternatif linkleri olurda rapidshare linkleri ölürse sonradan link yenilemekle uğraşmayayım diye koyuyorum.iki linkten de aynı dosya iniyor yani.

nunu
15 Ağustos 2009 17:21

aynı sorunu yaşıyorum su çıldırdım acaba önce çekicin parçalarını mı bulcaz sis in açıklamasını okuyunca öle geldi bi deniyelim bakalım

15 Ağustos 2009 17:27

çekicin parçaları bulunacak nunu

nunu
15 Ağustos 2009 17:27

evet bi parçası geliyomuş aldığımda öbür parça nerdeeee bulan sölesin oyuna başlayamadım

15 Ağustos 2009 18:28

devam edecekmiş hımmmmm

su
15 Ağustos 2009 19:20

çekicin parçalarını alabilmem için önce kapıyı gösteren nal gibi okun tıklayarak yok olması lazım ama ı-ıhh ol-mu-yorrr :( :(

su
15 Ağustos 2009 19:26

nunu çekicin sapı hemen ekranın önünde ya..ben oyuna devam edemiyorum ama açınca gözüküyor yerde..

15 Ağustos 2009 19:35

su şekom,okun yok olması gerekmiyor.mouse ok üstüne geldiğinde kapı çerçevesi sarı bir dikdörtgen haline geliyor.neresine tıklarsan kaoıdan geçiyorsun zaten

15 Ağustos 2009 20:52

bende deniyorum oynamayi cekicin bir parcasini aldim ikinci parcasini ariyorum buyuk oku ne yapsak orda duruyor ayrica buyuk okla gelen yazida kaybolmuyor ilerleyen varsa bildirirse sevinirim

Adsız
15 Ağustos 2009 20:57

Daha önce yazdığım gibi bende aynı durumdayım bilgisayarım sis in yazdığı özelliki barındırıyor hem pc den kaynaklansa hiç açılmaz diye düşünüyorum sürekli burdan oyun indiriyorum ama ilk kez böyle bir sorun yaşadım demekki bu oyun birkaçımızı sevmedi ha ne dersiniz . :)

15 Ağustos 2009 21:07

galiba oyle oldu bizi sevmesi icin ne yapmak lazim bilmiyorum belki devam eden olur da bizide aydinlatir bizde oynariz selamlar adsiz

Adsız
15 Ağustos 2009 21:26

Ben biraz takıntılıyım alternatif linkten de indirdim bu kez hiç açılmadı iyimi.Gitti canım baytcıklarım yaaa.Neyse arkadaşlar oyunu açan vede oynayan arkadaşlar bizim içinde oynasınlar bari kolay gelsin onlara.Ben başka oyunlara uçayım bari. :).
Selam Pamuksel kader canım boşverelim gitsin.

15 Ağustos 2009 21:35

arkadaşlar,oyundaki o kocaman ok size ne yapmanız gerektiğini gösteriyor ve maalesef çok sabit fikirli. siz onu yapmak istemeseniz de istediğini yapmadan ortadan kalkmıyor. dolayısıyla size nereyi gösteriyorsa oraya tıklayın. zoraki iyilik bu olsa gerek. başlangıçta biraz daha sık ortaya çıkıyor yardımsever ok. sonra sizin oyunu öğrendiğinize kanaat getirdiğinden olsa gerek ki daha az ortaya çıkıyor.

15 Ağustos 2009 21:46

rar dosyasından oyunu başka bir dizine kurdum ve 3 kere oyuncu açıp ilk bölümü baştan oynadım.ilk odada bize ok çekiç parçasını,ardından kapıyı,arada sanırım kırmızı yakutu(inventory yanındaki ) sonra çekici eline al anlamında çekici gösteriyor.tek yapılan tıklamak.
sonuçta oyun dosyasında sorun yok.eğer ok gösterdiği yere tıklamanıza rağmen kaybolmuyorsa oyunu silip aynı rardan tekrar kurmayı deneyin.yine de olmazsa hep hatırlattığım gibi java,flash player ve direct x programlarınızı güncelleyin

15 Ağustos 2009 21:49

-ilk odada önce bir askı ve günlük parçaları toplanıyor. askı tavandaki demire asılınca yere birşey düşüyor. ve tahtaların arasına kaçıyor. yeri süpürmek için süpürge ve tahtaların arasına düşen parçayı almak için de mıknatıs yapıyoruz. bu bir anahtar.
-ha bir de çekiç yapmıştık en başta. çekiçle ön odadaki tablo düşürülüyor,altında kasa var. yer çatlağından alınan anahtar ile kasa açılacak ama bir kod var. arada bazı günlük sayfaları ve kasa kodunun yazılı olduğu bir kağıt aldık. kod bende yıldız-yıldız-kare-daire. kasaya önce anahtarı sonra kodun olduğu kağıdı tıklayınca bir puzzle çıkıyor. anahtara kodu giriyoruz . kasa açılıyor. kasadan defter sayfası alıyoruz. sayfalarda neler yapmamız gerektiği yazıyor zaten. parçalarını tamamlamamız gereken nesnelerin üzerine gelince kaç parça bulacağımız ve şekilleri görülebiliyor. sağdaki mücevher de hint. kullandıktan sonra tekrar dolması için bir süre beklemek yetiyor. bence zevkli bir oyun. takıldığınız yerleri sorarsanız seve seve yardım ederim. onun dışında yeterince açık gibi geldi bana. çok laf kalabalığı yapmayayım dedim.

15 Ağustos 2009 22:15

yetiş hadi guatelamadayım ben:))

15 Ağustos 2009 22:25

ben de geldim şimdi guatemalaya

15 Ağustos 2009 22:40

guatemaladaki harabelerde yukardaki taşları tamamlayacağımız bir puzzle var. mantık sudoku mantığı. her sırada ve sütunda her şekilden bir tane bulunacak

15 Ağustos 2009 22:49

ahha mısır bölümünde slider puzzle var.ne bahtsızım ben ya:(

15 Ağustos 2009 23:28

mısır da bitti.parise gidiyorum . artık yarın devam ederim

nunu
15 Ağustos 2009 23:41

çıldırdım artık tekrar tekrar açtım yok olmuyor size iyi oyunlar sapı bulamadım o ok delirtti beni

16 Ağustos 2009 02:22

tuh ya güzel oyuna benziyor ben daha neti yeni açdım oynuda yeni gördüm hemen yükleyim başlıcam :=)

16 Ağustos 2009 04:46

çok basit eglencli ve zevkli bir oyun hiç takılmadan tüm puzzları şuana denk yaptım çindeyim ama bazı puzzlerin diğerlerinden karışık size gelir diye yazıyorum bir tanesinde borular vardı basınca rengi yeşil olup su akıyordu burada 4 yeşil yapmanız yeterli ama basdıgınız düğemeden akan su diğer düğemeye ulaşmayan olcak;bir diğerde bir puzzle üç kristal vardı oda kavuniçi yeşil pembe olcak şişeleri ona göre dökeceksiniz dogruysa yanıp söncek çine geldiğinizde bir bomba var ondaki kabloların renk sıralamasını şöyle ----yeşil sarı siyah beyaz mavi kırmızı kavuniçi pembe olcak ......uykum geldiği için yarım bırakıyorum ama oyun gerçekten hoş yani bu arada dikkatiniz çektimi bilmem ama aradgınız nesnede parçası eksık ve bulamıyorsanız hintin dolmasını beklemenıze gerek yok nesnenın üzerine tıklamadan mosuyle gelınce kaç nesne kaldığını vede nesne olarak ne bulcagınızı yanı eksık parçayı gösteriyor.......

ayrıca ark bazılarınızda oyun takılmış anladıgım kadıryla bir kaç kez banada olmuşdu sis den yardım aldıgımda anladımki pc den sorun kaynaklanıyrodu yani pc nizi bir virüs taramsından geçiniz yada restleyıp oynu silip aynı rardan yeniden kurun buda çözüm olmassa pc bir önceki sisitem geri yukleden tarıhe dönderin derim bende çoğu zaman yaralı oldu :=)))tatliş rüyalar uaynık varsa :P:=))))))

16 Ağustos 2009 14:32

slm shera1
bende senin tavsiyene uydum oyunu sildim pc yi resetledim oyuncu adimi degistirdim nafile olmuyor yardim sever buyuk ok ve (there are objects like door that will let you travel to diffrent are as )yazili pankart yok olmuyor yani olmam diyor sans diyelim

16 Ağustos 2009 14:58

Öyle diffrente yolculuk yapman için sana izin verecek olan kapı gibi nesneler vardır
pamuksel sana çıkan yazıyı tecrüme ettim böyle diyor acaba sen oynu hangi kısmında ok yön gösterirken takıldı yazarmısın ? bide sadece takılan ok mu yoksa oyunda hiç mi mousen hareket etmiyor ?

16 Ağustos 2009 15:15

şimdi aklıma geldi dün akşam uykudan yazmayı unutmuşum sanırım hintli bir yerdi fotograf makinesini veridiğiniz adam sonra bir kabalıkta olcak sizde onu kalabalıkta bulup fotosunu çekceksiniz sanırım 5 veya 6 kez yakalamak gerekiyor sonra o kısım gidiyor tabi adamın tipi derseniz pantolon ve gömlekli açık renk elbisesi var genelde kapı olan yerde ortalara kaçıyor ..birde hayalet çıkacak müzikli bir salonda ordaki puzzle da hayaletin el işaretlerinin aynsını arkadaki budilerden bulup tıklıcaksınız dogru olunca el işareti değişcek hayaletin buda 5 veya al 6 değişik işaette bitiyor

16 Ağustos 2009 15:28

ayyyyyyyyy şok oldum müzede oyun bitti tuh ya :=((((( neyse contine yazdı devamı gelcekmiş.....

16 Ağustos 2009 16:14

shera1 bende buyuk ok takilmiyor devamli kapiyi isaret ediyor yani kapiya dogru gidip geliyor ilk olarak cekicin bas tarafini aldim sonra kapiyi gosteriyor mausum hareket ediyor yani takilma diye birsey yok kapinin her milimini tikladim birsey olmuyor BUYUK OK GİDİP GELİYOR okadar

su
16 Ağustos 2009 17:46

aynen pmukselin dediği gibi işte.oyunda donma falan yok.mouse hareketli.kapının çeveresinde de sarı bir dikdörtgen falan olmuyor maalesef.hay bin kunduz yav :(

16 Ağustos 2009 18:59

tmm anladım şimdi hemen oynu silmiştim rar duruyor ordan yükleyip tekrar bakıcam hata nerde yazıcam size

16 Ağustos 2009 19:10

1.resim
http://img256.yukle.tc/image.php?id=46221.JPG

2.resim
http://img251.yukle.tc/image.php?id=34922.JPG

şimdi arklar şayet mouseniz hareket ediyorsa oyunda sorun yok ilk önce ilk resimdeki çekiç başlıgını alıp konuşmaları tıklıcaksınız sonra ok size kapıyı göstercek oku tıklıcaksınız 2.resim odada içeri girince ok size krsitali göstercek kriatale basıcaksınız yani burda okun amacı şu oynu nasıl oynucagınız size anlatıyor bu bölüm başı bitince zaten siz oka göre hareket etmiceksiniz sadece oynun başında tanıtım ve ögretim için sonra zaten siz nereye dönerseniz oraya ok gider ayrıca oyunda birden fazla tıklarsanız ok kendı eksenınde döner bazı hidden oyunlarında oldugu gibi yanlış ve fazla tıklanınca ok takılır herhalde daha önceden oynadıgınız oyunlardanda tecrübe etmişsiniz inşallah bu kez oynu devam şansınız olur birde böyle deneyin

16 Ağustos 2009 19:15

bu arada kapıda sarı bir dikdörtgen çıkmıyor resimdeki dikdörtgenı ben koydum sadece beyaz bir ışıklı çerçeceve var oyunda o sarı çerceve fikri kimden çıktı acaba :=))))))))))bende anlayasınız diye paintten sarı çerçeve yaptım şayet kapıda beyaz ışık çıkıyorsa doğru sorunsuz oyun demektir....

su
16 Ağustos 2009 19:23

shera kardeş anlatamadım galiba..çekiç başlığı alınıyor tamam bi sorun yok.sonra kapıyı gösteren ok çıkıyor.oda tamam.işte orda oku tıkla diyorsun ya, hah o ok tıklanmıyor.sadece gidip gidip geliyor .anlıyacağın içeri sokmuyor beni.(silip tekrar yükledim.ı -ıhhhh....)oynayanlara kolay gelsin.

Adsız
16 Ağustos 2009 19:32

Su üzülme bende aynı durumdayım vede anlatamadım iki gündür .

16 Ağustos 2009 20:13

Valla buna ne sebep oldu anlayamadım ben.Son aklıma gelen,pc nizdeki başka bir programın engellemesi, ki bu da çok nadir olacak bir şey yani.Hani herhangi birinizin pc si başına oturabilsem kesin çözerim konuyu da,benim çevremde görebileceğim pc si olan herkeste sorunsuz çalıştı oyun.

Adsız
16 Ağustos 2009 21:04

Sağol sis yeterince ilgilendin zaten. Bizler için yeterince zaman ayırıyorsun teşekkürler.Ne yapalım bu oyunda eksik kalsın ben vazgeçtim zaten bu oyundan sitemiz oyun dolu biri olmazsa biri.

16 Ağustos 2009 21:08

ark o zaman yapacak bir şey yok yani inanın elli kez açıp bakdım oyna ama oku gösteren kapıyı bir kez tıklamayla giriyor yani oyun bozuk değil pc nizden kaynaklanıyor sağlık olsun başka oyunlarda beraber oynarız üzülmeyin lütfen :=)

16 Ağustos 2009 22:49

sonunda bitirdim. güzel oyundu.teşekkürler sis. oynayamayan arkadaşlara üzüldüm. neyse island kadar büyük bir kayıp da değil bence. o nedenle çok üzülmeyin :))

17 Ağustos 2009 15:02

hmm güzel yorumlar var yükleyelim bakalım =)

17 Ağustos 2009 20:09

shera1 selam
verdigin bilgilere binlerce tesekkurler sen elinden geleni yaptin verdigin resimleri acamadim amma ne soylemek istedigini anladim ben tekrar oyunu yukledim ve c deyil d ye yukledim orda kurdum netice ayni neyse baska oyun oynariz
genede sagol

17 Ağustos 2009 22:22

pamuksel resimler açıyor bende http olan kısma yaz link kopyalayıp bu arada gözden kaçtı sanırım bak bu oyunda çok güzel yani ben begendım istersen yükle şuan oynuyorum :=)

Mystery Masterpiece: The Moonstone

17 Ağustos 2009 22:59

güzel oyundu çok zor değildi açıkcası ama zevkliydi bir solukta biten oyunlardan ... =)

17 Ağustos 2009 23:17

sagol shera1
resimlere bakarim tekrar
tavsiye ettigin oyunu bende oynuyorum arada baska birsey olmassa
ben simdi azadeyi oynuyorum
tekrar tesekkurler shera1

18 Ağustos 2009 02:02

tavsiyemi sil istersen çünkü oyun yarı kısmında malisef tek itemle bozuk :S keyifle oynarken hayal kırıklıgına ugradım

Adsız
24 Ağustos 2009 01:36

arkadaşlar buoyun nasıl save oluyur teşekkürler

Adsız
27 Ağustos 2009 13:19

save nasıl arkadaşlar

Adsız
27 Ağustos 2009 14:25

oyun menüden çıktığında kendi kendine save oluyor.

26 Eylül 2009 12:40

aynı sorunu bende yaşadım.ok hareket ediyor ama oyun ilerlemiyor:(((

su
27 Nisan 2010 18:45

nihayet meşhur çekiçli oyunu oynayabiliyorum.sorun pc denmiş.babanecim sizde deneyin derim :

27 Nisan 2010 22:53

teşekkürler su:)
hemen yüklüyorum:)

28 Nisan 2010 01:33

kendime not:senin gıcık pcn actı ve sen oynadın bu oyunu

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template