Return to Mysterious Island 2: Mina`s Fate



MACERA GERİ DÖNDÜ.mina ve maymunu Jeptekrar adadalar.Kahramanlarımızı almaya gelen helikoptere bir füze çarpıyor ve helikopter düşüyor.Bu enkazdan kaçın ve uygarlığa geri dönebilmek için adadaki maceranıza devam edin.
İlkini birlikte oynadığımız arkadaşlar hatırlayacaktır bu zevkli oyunu.Lütfen oyunu indirmeye başlamadan önce PCnizin altta yazan özellikleri karşıladığından emin olun.2.7 GB
Help Mina and her monkey, Jep, escape a Mysterious Island! After being trapped on the island, and discovering its ancient secrets, Mina is finally able to send out an SOS and rescuers soon appear. Return to Mysterious Island 2: Mina`s Fate finds these castaways barely making it to their seats, when a missile strikes the helicopter and sends it into free fall! Escape from the wreckage of a helicopter and return to civilization in this Large File Adventure game!2.7 GB

System Requirements:
* OS: Windows XP/Vista
* CPU: 1.6 GHz
* RAM: 256 MB
* DirectX: 9.0
* Hard Drive: 3411 MB

ÖNEMLİ NOT Tüm rarları düzgün yükleyip oyunu da hata vermeden rardan çıkartmayı başaran ama yine de oyunu açmaya çalıştığında siyah ekranla karşılaşan veya oyunu hiç açılmayanlar,ekran kartı sürücünüzü güncelleyin

Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 4
Part 5 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 5
Part 6 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 6
Part 7 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 7
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 218 yorum

18 Temmuz 2009 01:02

sis bu esas pc im değil özelliklerini yazıyorum. acaba oynuyabilirmiyim. acele cvp.
microsoft windows. profesyonel.versiyon 2002 service pack 3
intel(R)
celeron(R)
CPU 2.00 GHZ
2.00 GHz
1.25 GB RAM

18 Temmuz 2009 01:16

sanırım oynarsın bozo.sürücüde ne kadar boş alanın olduğuna ve ekran kartına bağlı.ekran kartın eğer ilk oyunu oynadığın pc ile aynı özellikteyse oynarsın

18 Temmuz 2009 10:21

sis,tam ben tatile giderken yükledin alacağın olsun:)

18 Temmuz 2009 12:58

oh ya oh daphne he he...

18 Temmuz 2009 19:42

yalnız bozocum, benden kurtulamazsınız. rar ları yükleyip tatilde oynamayı planlıyorum. ölümüne hidden. :):)

19 Temmuz 2009 00:10

bennn başlıyorummmmmmmmmmmmmm.
yok mu gelen:D

19 Temmuz 2009 02:14

helikopter suya düşüyor.minanın can yeleğini şişirdim.alttaki kolu çekmeyin.jep çıkıyor ama mina ölüyor.ve restart

19 Temmuz 2009 02:21

yanlış.yerdeki kolu çektim ama minanın sağındaki camdan minanın emniyet kemerini çözmeden çıkarsak kız ölüyormuş.
ya bi gülbeşeker vardı bu oyunun ilkinde bize yardım eden ve 2cisini soran.umarım haberi olmuştur oyundan.

19 Temmuz 2009 02:43

abla bacağına bandaj istiyor.ilk konuşma ekranından sonra solda ikonlar beliriyor.ama çözemedim daha.ve uykum geldi

19 Temmuz 2009 02:55

kızla epey bi cebelleştim sonunda mouse kıpırdatmayı becerdim 8nasık sormayın bilmiyorum).
eski oyundaki değirmene gittim üst patikadan.orda sandık bulup 2 item aldım.
ve mola.çok uykum geldi.
grafikler ilk oyuna beş basar

netçelebi
19 Temmuz 2009 03:28

İyi eğlenceler Sishyphos.. Ben yükleyemedim oyunu. Laptop özellikleri yetersiz.

19 Temmuz 2009 03:36

Olduuu.. :) Artık ben de turuncuyum :)

19 Temmuz 2009 10:01

ben oynuyamıycam bu oyunu sis. evde kavga çıktı. ne zaman bi rar indirsem virüs alarmı veriyor. ama bakıyorum garantinada bişi yok. fakat evdekilere anlatamıyorum 10 rar indirmiştim hepsini silmişler uyuzlar.

19 Temmuz 2009 20:50

Yazık ya bozo.oyun temiz buna emin ol.Daha öncede söylemiştim avast veya nod32 gibi bazı programlar crack dosyalarını virüs olarak algılayabiliyor.benim kaspersky ve mcaffee salakları da oyunu tararken sorun çıkartmıyor silmeye kalktığımda vay vay vay bu potansiyel tehlikeli işlem diye çığlığı basıyor.nan siliyorum işte ne tehlikesi diyemiyosun tabi salak programlara:D
neysem ben oyunuma döneyim.grafikler falan muhteşem valla.hele 19 inch ekranda oynarkene adadaymışınız gibi geliyor insana

20 Temmuz 2009 02:16

hüngürrrr...

Gülbeşeker
20 Temmuz 2009 09:15

Merhaba Arkadaşlar ,
Haberim olmazmıı :))))
görünce gözlerim açıldı valla , çok teşekkür ederim sis , çok istediğim bir oyundu bugün yüklemeye başlıyorum umarım bilgisayarım da oyun açılır ...oyuna başlayabilirsen çok mutlu olacağım :) herkese selamlar sevgiler ...

20 Temmuz 2009 11:23

hoş geldin gülbeşeker.umarım oynayabilirsin sen de.
şimdi elimde 3 item var isimlerini yazayım.yine ing isim yazacağım ki kafalar karışmasın.
dirty rag
hook
leaf of a tree
sülfür gölünün oradan tinder aldım.
değirmende bir maymun var onunla konuşuluyor daha doğrusu bitlerini temizledim:DD
bir yerde mor çiçekler var alınması gereken ama yılan izin vermiyor.
ööle dolanıyorum başka da bir şey yapamadım daha.

20 Temmuz 2009 11:54

epey dolaştım.değirmen.kayalardan inilen kumsal,bataklık gibi olan göl tüfekli maymun mekanlarından aldıklarım.
large broken branch
blade of grass
slough of snake
orange
stick
raw eggs
clay
ocarina
worms
dried twigs
broken stone bottle
jerry can of gasoline
pipe
seaweeds
wheat mixed with sand.

20 Temmuz 2009 12:14

bir yerde short branch buldum.onu jebe çiğnettim pointed stick oldu.bir şeyi daha çiğnettim o da dirty spomge oldu.kirli bezi gölde yıkayıp minaya verdim bacağına sardı ve yaşam gücü biraz arttı.jebe kız banyo yap ve bir şeyler ye dedi.bir orange bir raw egg yedirdim.bir şey daha yemesi lazım ama elimdekileri beğenmiyor

20 Temmuz 2009 13:08

bütün rarları indirdim ,kurulumu yaptım, görünürde sistem gereksinimlerim de yeterli. yine de açamıyorum oyunu. oynayan arkadaşlara kolay gelsin. artık dönünce ev pc den tekrar denerim:(

20 Temmuz 2009 13:26

değirmene giden yolda hani fırının olduğu bir maymun var.o maymunun bitlerini ayıklamıştım.ona beg for food dedim maymuna fındık kırmak için taş verdi.
burdak bir oyun var fındık kabuklarını kırıyoruz.3 kere tıklanıyor biri kolunu kaldırmak için jebe,sonra fındığa ve yeşil daire olunca tekrar fındığa.10 fındıkta durdu.bir kısmını yedirdim ama gücü hala tam dolmadı.minaya geri dönüp caress tuşu ile sarılınca güç kısmı yeşil oldu.
bir motor sesi duyuldu kız maymuna git bak dedi.geri dönüp patikaya tıklayınca zaten yönü kendi gösteriyor.geçen oyundaki uçan robotlardan birini gördük.ardından mina çığlık attı ve yattığı ağaç dibine gidince mina kayıp.ordan değirmene çıkan merdivenlerde kanlı sargısını bulup aldım.yerden tüfek aldım.yukarda kaplan gibi bir şey dolanıyor ve mina seslendi dikkatli ol diye.yerdeki hayvan leşinde bir oyun oynamamız lazım karıncalarla ama daha anlamadım nedir.

20 Temmuz 2009 13:50

kısa yeşil ot parçası ile sağda beliren büyük ekrandaki karıncaları topluyormuşuz.sonra sağdaki ağaca tırmanıp değirmenin içine girip mina ile konuştum.antiseptik istedi.kanlı bandajı gölde yıkadım.
yılanlı yere gittim.ocarina denen aletle parmaklarına tıklayarak müzik çaldım.yılan ayaklanmışken bırakınca arkadaki mor çiçeği adı austral thyme onu minaya verdim.et yiyen karıncaları istedi.karıncalarla kızın bacağını dikmem gerek ama kaçıyorlar yaraya koyunca.
ve mola biraz.çalışmak da lazım:dd

20 Temmuz 2009 14:37

karıncaları koyar koymaz tıklayıp deriye gömmek lazım.bir karıncam arttı.
yıkanmış bezi de verdim bacağına sardı.dışarı çıkmak lazım ama kaplan orda diyor.pencereden geri çıktım bir ağaçta kütük asılı.ordaki arı kovanına dokundum arılar üşüştü.bataklık olan yere attım kendimi arılardan kurtuldu.
ama sonrasında tıkandım

20 Temmuz 2009 15:08

tekrar arılara tırmandım uzun yeşil stick ile kovanı alıp merdivenlerden değirmene çıktım ve kovanı atıp kaplanı kaçırdı.minaya gittim bana yıkan dedi.fındık kırdığımız yerde su var.dirty sponge suya tıkladım sponge oldu.
ama bu hayvanı temizleyemiyorum.
göle girmiyor
bataklığa giriyor temizlenmiyor
sünger ve suyla da kendini temizlemiyor bi türlü.8

20 Temmuz 2009 15:23

aman ya temizlemişim maymunu.neyse kızın omzuna çıktım ve pencereden bir robot gördü düştüğü yere gidelim dedi.suya daldım maymunu omzumdan ayırıp.fresh water mussels diye bir şey aldım.daha derinde de bir şey var ama dalış giysim olmadan zor dedi.
sahile indim sextant sigh aldım.ordaki ve yukardaki robotlara şifre girmek gerek sanırım.

20 Temmuz 2009 15:31

üst taraftaki robotu deaktive etmemiz lazım.
1860 yazıyor nautilusun tarihi.
1=1
8=2
6=3
0=4
geriye kalan rakamlar 0.bi altta yazan rakamı buna göre yazıyoruz tuşlara dört yeşil ışık da yanıyor robot ayrılıyor .ve tornavida lazımmm.
hadi bakalım odalarda tornavida bulmöaya alışığız da adada nerden bulacaz

20 Temmuz 2009 15:47

tekrar maymunu bırakıp göle daldım.helikopterin içinden aldıklarım.
steel cable
plastic envelope
multiblade knife
spool of string
handle
crawfish 8 (cesedin sırtından 3 tane)
çakıyla robotun içini açtım ama ortaya çıkan devrelere ne yapılacak bir fikrim yok.

20 Temmuz 2009 16:09

yanmış olan devreleri tıklayınca çıkardı.sahile inip oradaki robotun devresini aldım çakıyla açıp.denize bir şelale dökülmeye başlamış.kablumbağacık hala tırmanıyor.
yukarı çıkamıyorum çünkü kaplan tepemde dolanıyor.oradaki elektrik devresinde bir puzzle var

21 Temmuz 2009 16:16

basamaklardaki elektrik panosunu çakıyla açtım.sağlam robottan aldığım devreleri ele alınca onlar alta listeleniyor.uygun olan devreleri koydum .şuna bakıyoruz.eğer o devreye üstten gelende tek yeşil ışık varsa devrenin üst kısmıda tek olacak.eğer soldan gelen kabloda solda 3 ışık varsa devrenin solunda da 3 olacak.
aynı mantıkla bozuk robotu da yaptım

21 Temmuz 2009 16:46

robotla konuşmaya başladığımızda nautilusun battığını ve helikopteri adadaki kontrolden çıkmış jeotermal motorun ürettiği bir volkan kayasının düşürdüğünü öğreniyoruz.motoru tamir etmemiz lazım.yol gölün altındanmış ama dalış giysim yok diyor mina.verilen ilk harita anlaşılmıyor 2ci harita da yanmış bir kağıt.kuzey plato eteklerinde 340 feet yükseklik.elimizdeki ip ucu bu

21 Temmuz 2009 17:02

adada değişiklikler var şimdi.bir yere eskiden ağaçta kütük asılı olan yere kaya düşmüş ve ordan bir bataklığa yol açılmış.maymunun fındık kırdığı yerde yerde bir kap vardı onu alıp fırına koyabiliyoruz şimdi.ve yıkık köprünün orda kız ilk defa maymunlara baktı.
çamuru geçemiyorum.mina girmiyor maymun da boğuluyor

21 Temmuz 2009 17:38

yippi geçtim.jeb ile oynuyoruz.elimize de bambu sopayı alıyoruz.önce daldaki mavi meyveleri sopayla düşürüp yerden aldım.sonra sopa elimizde iken suya tutunca çarklar beliriyor.tıkladığımızda derinliği kontrol ediyor.3 sığ nokta var.köprü ve mina arkamızdayken sağ önümüzde ilki.2cisi geldiğimiz noktadan sola dönünce suya devrik ağacın orta hizası gibi.3cü de gelinen yerden en sağa dönünce .
şimdi minayı getirmem gerekiyor.yeni bir yerdeyim.bir direk var sanırım onu indirmem gerek ama nasılını bulamadım daha

21 Temmuz 2009 18:31

adada dolaşırken topladıklarım:
charcoal,
4 tahitian gardenia
bunch of palm fruit
lemurid ( fare gibi bir hayvan .short pointed stick ile aldım)
3 honeycomb bir ağaçtan ( çamurlu olmak gerek alabilmek için )
water spinach

o direği jeb itmeli sanırım ama güçsüz .epey bi şeyler yedirdim.bir gıdım yer kaldı canının yeşil olması için ama elimde kalanları yemiyor.
tıkandı kaldı oyun

21 Temmuz 2009 23:58

ya yardım yaaa.bu saat oldu doyuramadım ben bu maymunu hala.

Adsız
22 Temmuz 2009 15:18

arada minaya kucaklattırın

22 Temmuz 2009 18:38

SİS bende inat ettim tekrar yükledim. az biraz kasıyo ama işte oynamaya çalışıyorum. kaplan yukarda sahilden çıkılamıyor ya ordayım. devreyi halletmeye çalışıyorum. bide sen short branc diye bişi bulmuşun. what fayda aramadığım yer kalmadı yok yok yok.

22 Temmuz 2009 19:56

ayrıca devreyide tamamlıyamıyorum. yanmış parçaları yerlerine koydum ama o sağa sola çevrilen naneyi halledemedim. keşke resmi olsa.

22 Temmuz 2009 22:55

short branch kavşaklardan birindeydi galiba bozo

23 Temmuz 2009 01:16

yukardaki robotun devrelerini yanlış koyunca yanıyo. hadi yeniden son save den başlıyorum allam ya bi kolayı yak mu?

24 Temmuz 2009 10:55

sis ya nerdesin ? şu üstteki robotu halledemedim.
robot herüf bişiler diyo anlamıyorum. sanki devrelerden biri eksik. bazen makina çalışma sesi çıkıyo devreyi yerleştirince bazen curuk diyo bazen hiç ses çıkmıyo bazende konuşuyo. bi devre varki üst bir sağ bir sol üç taneli böyle iki yere ihtiyaç var ama elimdeki devrelerde bu şekil bi tane. dünden beri uğraşıyorum olmuyo.

24 Temmuz 2009 15:56

bozo,
aşağıda basamaklardaki devreye taktıklarını geri aldın mı?

24 Temmuz 2009 18:59

nayır nolamaz almadım allahım ya. ben bunadım kesin...

24 Temmuz 2009 19:00

kendime temmuz 2009 gerzeklik ödülünü veriyorum. tikkattttt...

26 Temmuz 2009 16:42

biri yardım etsin yaw.mina bataklığın karşı kıyısında.kütüğü devirip onu yanıma geçirmem lazım ama bu maymunun gücü yetmiyor hala devirmeye.ne yedirebildiysem yedirdim .inventory de kalan şeyleri yemiyor.3 gündür burda takıldım .

26 Temmuz 2009 17:02

yippiiiiiiiiii
sonunda becerdim ya.bilmemne larva diye kurtcuğa benzer bi şey vardı.tek diye onu denememişim.onu yeyince oldu.şimdi minaylayız tekrar

26 Temmuz 2009 17:21

şimdi o alet edevat olan yere gelince,hani bina gibi olan ocak olan değil yerdeki taş kapağı açınca bir maymun gelip bazı şeyler çalıyor.ve maymunun eline yetişmek zor.burayı hileyle geçtim.inv deki her şeyi nerdeyse elime toplayıp öyle açtım kapağı.
kapağı açtıktan sonra alınanlar.
rusty axe
chalk
weight
grindstone
red pigments

26 Temmuz 2009 18:01

yine aynı yerden nail ve rusty saw blade çıkardım.grindstone takıp tekrar naili taktım.alttaki pedalla çalıştırıp baltayı biledim.saw blade denen şeyi de pasını temizledim sanırım .kayalıkların orda çam ağaçlarını kestim 2 tane 21 foot boyunda kütük yaptım.birini çalılığın üstüne koyup jeb i yolladım trulca red berry aldı.biraz daha yukarda kızgın maymunlar var.
çalışma yerinde saw blade ve naili taktım geriye.elimdeki kütüklerden bi 9-12 lik bir 6-15 lik kestim.
ocak olan taş yerde yerdeki taşa 15lik kütüğü koydum.
multi knife ile spool of string birleşti cord oldu.
cord+weight+sextant sigh birleşti lever oldu.bunlar son alınan belgelerden birindeydi.
lever ile o direğe ilk yol ağzından bakabiliyorum.
ve yine takıldım ne yapmam gerek anlamadım.

27 Temmuz 2009 19:02

ateş yakmam lazım ama yakamadım bi türlü sis sen oynamıyorsun sanırım

27 Temmuz 2009 19:40

özlem,
oynuyorum ama bir önceki yorumumda lever yaptım sonra takıldım.lever ve direk ile ne yapılacağını bi bulsam.

27 Temmuz 2009 23:23

ya lütfen oynayan birileri varsa yazabilir mi lever ile direğe bakıp ne yapmamız lazım:S

28 Temmuz 2009 00:48

siscim nasıl anlatim bilmiyorum umarım başarılı olurum şimdi leverle direğe bakıyorsun ya onu mausun sol tuşuna basılı tutunca imleç yukarı aşağı oynuyor direğin tam ucuna getir sonra sola doğru dön bir ağaç üstünde kuş var onun üzerindede tıkla sonra fabrikaya doğru git yüzünü ağaçları kestiğimiz noktaya dön leverle o tarafa bak ortalarda bi yerde kıpırdama olacak sonra oraya git umarım anlamışsındır

28 Temmuz 2009 15:59

bu arada gizli geçitteki maymuna dikkat et yine elindekileri çalıyor

28 Temmuz 2009 17:15

sis hadi seni bekliyorum ne yaptıysam ateşi yakamadım :((( bu arada gizli geçitte kil yığını var ordan böcek çıkartılacak birazcık uğraştırıyor:)))

28 Temmuz 2009 19:08

off sonunda hallettim ya lever olayını.ağaç kestiğim yerde uğraşıyordum dünden beri özlem.ama o çalışma alanında yani sawmillde yapmalıymış.sen yazdın ama ben anlamadım tabii ki:DD
neyse bu gece ilerlerim artık biraz.şimdi minayı doyurmam lazım

28 Temmuz 2009 19:21

ateş yaktım ya o kolaydı.
bir pole yani ağaçtan kestiğim kütük + tinder + sextand sight ( lever yapmıştık ya onu bozdum) bu birleşti ve fire ready to burn oldu adı.onu ocağa yerleştirdim.ama eski oyundan hatırladığım buna körük gibi bir şey lazım .eski oyunda da ateşi koyup körükleyince pişirebiliyorduk.bir de yemek pişirebilmek için kap kacak yapmamız lazım

28 Temmuz 2009 21:13

sextand sight hiç aklıma gelmemişti :)))) bu arada sende ıspanak varmı yemek yapmak için lazımmış biraz mola veriyorum

28 Temmuz 2009 21:34

oyyy ben ıspanağı maymuna yedirmiştim ama:(((

mis2001
29 Temmuz 2009 05:23

Sishyphos kaplanın olduğu yerdeki devrede gerekenleri yerleştirdim 5 tane yeşil lamba yandı ama dedektör çalışmıyor bulmacadaki tüm beyaz ışıklarda mı yanmalı bi türlü geçemedim lütfen yardımcı olurmusun

29 Temmuz 2009 10:27

kaplanın olduğu yer derken,kaplan yukardayken taş basamaklardaki devreyi mi söylüyorsun acaba?
eğer orası ise ben o bölümde sadece 3 tane devreyi doğru taktım ve onun dışında hiç bir şey yapmadım.
basamaklardaki devrenin benim oyunumdaki resmini görmek için
buraya tıklayın

29 Temmuz 2009 10:28

haa bu arada devreleri koyduğun yerin kapağını kapatman lazım.

29 Temmuz 2009 13:53

ateşi yanlış yerde yakmışım.eski ada kısmına geçiyoruz ve ordaki fırının karşısında tabakları yapıyoruz.eğer soldan elleri ıslatmazsak yapamıyoruz.12 tane tabak yaptım her biri farklı şekillerde.ateşi de oradaki fırında yakıp tabakları pişiriyoruz.

29 Temmuz 2009 14:28

Minayı doyurdum.yaptıklarım.
çamurlu gölden jep ile 2 tane dirty blue dessert alıp temiz gölde yıkadım blue dessert oldular.
2 kaba su koydum kapları yaptığım yerden.
temiz göle inen yoldaki kırmızı yapraklı ağaçtan 2 tas marple syrup aldım.
wheat mixed sand +water with vase birleşince wheat sand ve wase oldu.
değirmende wheat öğüttüm 2 kap flour aldım.
değirmende oil palm kernes öğüttüm 1 kap palm oil aldım.
crawfish ve sea mussel fırında pişti yendi.
water+flour with vase+egg+honeycomb birleşti pasta oldu pişirince yendi ve kızın canı yeşil oldu sonunda.şimdi ne yapcaz bakalım.

29 Temmuz 2009 14:31

haa yazmayı unutmuşum .bu seferki ateşi yine pole sextant ve illegible paper kullanarak yaktım.sextant geri alındı yine.

29 Temmuz 2009 14:51

yeni ada kısmına geçtim.sawmill olan yerden kayalıklara geçip tırmandım.maymunun biri yine soydu beni .orda sağa jep gidiyor bir maymun daha var ve boyalı delikli bir taşın başında oturuyor.
sarmaşıkla alta kumsala indim.bir termite nest var yiyebilirim diyor ama neyle yakalayacağım bulamadım.
kumsalda gemisinin enkazı var.
aldıklarım:
can of dried green paint.
empty coconut shell ( biri kafama attı yukardan)
shellfish.
biri kumsalda biri kayalığın dibindeki kumları eşeleyince çıkan yeşil iki tane oyun var.henüz bir fikrim yok ne yapılacağıyla ilgili.
yine takıldım sonuçta

29 Temmuz 2009 15:04

yine kumsalda temiz su olan yerden cliff reads ve wild peas aldım.yeşil nesnede clay ile kalıp yaptım 6 tane.geri dönerken saw millde kazanın altına ateş yaktım bu sefer dried twiggs sextant ve large broken branch kullandım.oradaki kazana su doldurdum.
eski adaya fırına dönüp yaptığım kalıpları pişirdim.

29 Temmuz 2009 15:09

sis elindeki kille onların şeklini çıkart sonra değirmenin ordaki ateşle pişir biri 9 diğeri 6 adet taş oldu. Adaya geri dön kumsalda onları yerleştireceğimiz bir yer var şekilleri yapamzsan resim yollarım umarım anlamışsındır zira anlatma özürlüyüm

29 Temmuz 2009 16:56

pipe kazan ve soba gibi şeyin arasına bağlandı.
bir gardenia koydum tabakla parfüm aldım
kırmızı meyve koydum alkol aldım.
alkol+ red pigment red paint oldu.
bıçak +bottle cork oldu.
cork + red paint red cork oldu.
6 lık pole+ cord+ hook + red cork fishing pole oldu.
ona da worm takıldı ve oltam var artık

29 Temmuz 2009 17:16

9luk kalıbı almak biraz zor.kumsalda soldak,i palmiyeye jebi tırmandırıyoruz.kayalığa doğru bakınca küçük bir mağara var.jeb oraya atlıyor.dumanlar falan çıkıyor sonra.jeb clay kullanarak 9 kalıbı alıyor.
bu kumdaki puzzle mantığı nedir ya özlem??

29 Temmuz 2009 17:28

mantığını çözemedim http://img194.imageshack.us/img194/4740/72371133.jpg ama istersen burdan bak bu arada dalış yaptığın yerden balık tutulacak

29 Temmuz 2009 20:37

sağol özlem,resim olmasaydı yapamazdım ben bunu mantığı çözemedim çünkü.
neyse orda bi fidan çıktı puzzle bitince.onu alıp kayalığın dibinde yeşil taşın ordaki toprak şeye gömdüm.sulayınca büyüdü ve turkuaz sıvı diye br şey aldım kapla.
üste çıktım soldaki maymun hırsız maymun sanırım.ona o turkuaz sıvıyı verdim arkasını dönüp boyamaya başladı soldan geçebildim.duvarda yeşil bir şey var alamadım.
soldaki palmiyeye zıplanıyor ama niye zıpladım bilmiyorum.zıplar zıplamaz o deli maymun gelip attı beni.
tekrar geçmeme de izin vermiyor.
balık tutmak da çok zor yaw

29 Temmuz 2009 20:56

çözdüm balık işini.
sol klik olta suya
mantar kıpırdayınca yine sol klik ve sağda gösterge belirecek.balık yeşilken kliklemiyoruz aşağı kayıyor.kırmızıya dönünce klikliyoruz az yükseliyor sonra yine aşağı kayıyor.ta alttaki fileye düşene kadar.4 tane yakaladım 3ünü pişirdim.
ve ööle dolanıyorum şimdi.ne yapılacak fikrm yok.şu kötü maymunla bir şey olmalı ama nedir.

29 Temmuz 2009 21:26

cliff read diye bi otumsu şeyi çakıyla boya fırçası yaptım.bitkideki mavi sudan boyaladım.orda bir şey çizilmesi gerek bitkinin ortasına da çizdiklerim kayboluyor.
imdakkkkkkk

29 Temmuz 2009 22:54

ah ah o şekli yapana kadar canım çıktı boya yapan maymunun ordaki şeklin aynısını çizeceksin onunda resmini istersen yollarım

29 Temmuz 2009 22:56

kırmızı boyadanda vermeyi unutma bu arada sağdaki boşluğa bizde resim çizicez

30 Temmuz 2009 00:55

off niye yükledim ben bu oyunu yaaa:(((
olmuyor bi türlü o şekil özlem.aynısını yapamıyorum siliniyor .

30 Temmuz 2009 01:36

sis nasıl anlatsamki inan defalarca denedikten sonra yapabildim uc kısımlar içe doğru olacak soldaki biraz kısa sağdaki daha uzun birde birbirlerine baksın uzun kısımlar şu yazdığımdan bişey anladıysan süpersin:))) resim yollasammı onun içinde sana bi bakim dur

30 Temmuz 2009 01:52

sis http://img40.imageshack.us/img40/3926/adszuyw.png burdaki şekle göre çizmeye çalış elimden bu kadarı geliyor umarım yaparsın daha maymunlarla uğraşcaz gelde birlikte çözelim sabahtan beri uğraşıyorum

mis2001
30 Temmuz 2009 13:39

Arkadaşlar kaplanın orda takıldım ben dedektirü çalıştırdım kapağıda kapadım ama duvardan duvara kırmızı bir ışık yok ya da kaplan nasıl dedektöre gelecek anlamadın ne olur yardım...

mis2001
30 Temmuz 2009 14:14

Kapağı kapayınca bütün yeşil ışklar yandı devre çalışıyor ama kaplan nasıl aşağıya gelecek kaplanı aşağı çekecek birşey mi lazım acaba anlamadım bi türlü:(

30 Temmuz 2009 14:31

mis 2001,
kaplanın inmesi için bir şey yapman gerekmiyor.devreleri doğru taktıysan kapağı kapadığın anda zaten cutscene başlıyor ve laserin kaplanı öldürdüğünü görüyorsun

30 Temmuz 2009 15:28

mis 2001 kapağı kapadıktan sonra altta bi yer var ona tıkla sanırım ona bastıktan sonra lazer çalışıp kaplan aşağı iniyordu yanlış hatırlamıyorsam

30 Temmuz 2009 15:29

sis resmi yaptığını söle senden haber bekliyorum :) daha çok iş var maymunlarla dost olucaz

mis2001
30 Temmuz 2009 17:01

Ay kızlar sonunda oldu aşağıda durup devrenin kapağını kapadığımda yeşil yanan lambalardan birini kırmızı yanacak şekilde puzzlı oynamam gerekiyormuş..Teşekkür Ederim ayrıca sizlerede..

Adsız
30 Temmuz 2009 21:48

merhaba arkd.elasu ben.bende indirdim oyunu ama yılanın ordaki mor çiçekleri aldım minaya verdim almıyor.antiseptik nerde bulamadım.ayrıca bataklık gibi bir yer var orda da mor çiçek gibi bişey var alamıyorum:(:(yardımmmm nasıl alıcam.şimdiden teşekkürlerrr...

30 Temmuz 2009 22:32

elasu mor çiçek gibi dediğin şeyi ilerliyen zamanda alacaksın et yiyen karıncaları aldınmı bu arada

30 Temmuz 2009 22:35

sis beni burda yalnız bıraktın alacağın olsun maymunlarla arkadaş olim bari:)))

Adsız
30 Temmuz 2009 22:52

et yiyen karıncaları aldım bacağına da koydum daha sonra sargı bezini veriyorum almıyor yıkadım bezi onuda almıyor:(deli oldun:)antiseptik ne nerden bulucam orda kaldım karıncalardan sonra ne yapmam gerekiyor sargı bezini alması için ne yapmalıyım özlemcim yardımcı olursan sevinirim.

Adsız
30 Temmuz 2009 23:17

austrial theme diye mor bir çiçek antiseptik.

Adsız
30 Temmuz 2009 23:19

yılanın orda ocarina ile müzik çalıp yılanı ipnotize edip almıştım

30 Temmuz 2009 23:36

karıncaları bacağına koyduysan sargı bezini alması lazım austrial theme vermeyi denedinmi

mis2001
31 Temmuz 2009 01:09

Arkadaşlar bu yeşil boyanın kapağını nasıl açacağız..

31 Temmuz 2009 02:01

niye açcan ki .ben daha kullanmadım onu .ama çakı dene illa açmak lazımsa.haa dur kullandım.leonardı korkutmaya kullandım br kere

mis2001
31 Temmuz 2009 03:10

Buldum gazla gevşetip resim yapan maymun var ya ona vercez.

mis2001
31 Temmuz 2009 03:12

Maymunları ne kadar memnun edersek mağrada saldırmıyorlar sanırım .ben üçünü memnun ettim onlar meyve atmıyor diğer ikisi atıyor..

mis2001
31 Temmuz 2009 03:14

Birde resim yapan maymuna boyaları verince fırçayla onun boyalarından kullanıp tam sağda duvarda bir boşluk var oraya minanın resmini yapıyoruz..

mis2001
31 Temmuz 2009 03:17

Ben resmi tamamen tamamlayamadım beyaz boyayı nasıl yapacağımı bulamadım kireç+yağ birleşiyor ama birşey daha lazım onu bulamadım onuda bulsam bizim ressam maymunnun barı yeşil olacak..Bende minanın resmini tamamlayacağım...

Adsız
31 Temmuz 2009 03:30

elasu ben sonunda bende puzzle ı yaptım:)ama sizden baya gerilerdeyim:))arkadaşlar kaplan var çıkamıyorum sahilden nasıl çıkıcam ordan:(

31 Temmuz 2009 03:40

mis 2001 elinde midye kabukları var ya onlarla yapılacak ocak olan kısıma git ateş yak jep bacaya çıksın deniz kabuklarını bacadan aşağı at aşağı toz olarak iniyor elindeki tozu suyla birleştirince sulu kireç oluyor onlarıda palm yağı ve tebeşirle birleştir

Adsız
31 Temmuz 2009 03:43

bbu arada özlemcim tşk ederim sana sayende geldim oralara kadar ama sahilden çıkamıyorum kaplan var neyapıcam çıkmak için:)??

31 Temmuz 2009 03:47

yorumları dikkatli okursan nasıl yapacağı yazılı 29 . yorumda sis anlatmış ama yapamazsan yardımcı olmaya çalışırım

Adsız
31 Temmuz 2009 04:01

yapamadımmm özlem:(:(puzzle ı yaptıktan sonra yeşil ışıklar yanıyor ama orda takıldım olmuyoor:((sahile geri dönüyorum robotta hiç bişi yapamıyorum takıldım:(neyi eksik yapıyorum ki??

31 Temmuz 2009 04:14

devreleri taktın o zaman sen kapağı kapatıp yeşillerden birini kırmızı yap

Adsız
31 Temmuz 2009 05:14

tk ederim özlem sonunda OLDUUU:):)ama artık biraz araa:)uyku vakti:))iyigecelerr..yarın görüşmek üzere iyi bak kendine

mis2001
31 Temmuz 2009 14:19

Teşekkür ederim Özlem bende deniz kabuklarının birinden çakıyla delip kolye yapmıştım hiç aklıma gelmemişti...

mis2001
31 Temmuz 2009 14:36

Bu arada arkadaşlar Jep yalnız olarak, yere düşen kuşları, deniz kabuklarını atmak için çıktığımız yerdeki ağaçtaki yuvada olan kuşları,birde çamların içinden geçen yerde(Sawmill den köprüye giden yolda) kaçan sincabı ağaçlardan kestiğimiz sopayla avlıyor maymunları memnun etmek için kullanıyor.Ressam maymunun ordaki duvarda sıkışan kertenkeleyi ve sahilde kum tepesinin içindeki beyaz böcekleri (termite)hani eski adada bulduğumuz ince bir sopa varya onla yakalıyor.İlk önce kertenkeleyi alın tabi sonra sopa dolu oluyor.Bir de yine Jep Sawmill den köprüye giden yolda çamlardan birinde yine bal varya kirli gölde kirlenip onlarıda alabiliyor.Umarım anlatabildim..

mis2001
31 Temmuz 2009 14:41

Haa birde şu hani tüfek varya onuda large kiln olan yerde yani kabukları attığımız yerde ki ocakta ısıtıp duvarda ki tutacakla tutup çekiçle şekillendiriyor sağ tuş yapınca götürüp yerde ki su da soğutabiliyor...Henüz neyde kullanacağımızı bilmiyorum tabi..

mis2001
31 Temmuz 2009 14:42

Söylemeyi unuttum tabi bunları Mina yapıyor..

Adsız
31 Temmuz 2009 15:02

miss elasu ben robotta takılı kaldım olmuyor yinee:(:(üstteki robotu nasıl çalıştırıcam.devreleri yapaamadımm:(:(sen nasıl geçmiştin orayı??yorumlara baktım ama robotu bir türlü çalıştıramıyorum???

mis2001
31 Temmuz 2009 15:55

http://img36.imageshack.us/i/adsz05.png/
Burdaki resme bak ona göre yap

31 Temmuz 2009 15:58

mis 2001 hadi yanıma gel ben çok fena takıldım yeni bölümde

mis2001
31 Temmuz 2009 16:00

nerdesin ben üç maymunu da memnun ettim dolanıyorum

mis2001
31 Temmuz 2009 16:05

Duvardan mağaraya girince maymunlar var ya o fasulye gibi şeyle içi boş kamışı birleştirdim.Reed Stalk + Wild Peas maymunlardan barı yeşil omayanlara atıyorum banamısın demiyor onları da nasıl memnun edecez o sinirli olan zaten hiçbirşeyden memnun olmuyor.

31 Temmuz 2009 16:08

onları memnun edince wild peas ve reed stalk birleştir blowgun olacak onunla iki sinirli maymunu vuracaksın burdaki mantık birini vurunca kırmızıya dönüşüyor hemen diğerinede ateş edip ikiside kırmızı olunca kaçıyorlar aşağı inebiliyorsun bu arada 6 adet vazoyu maviye boyaman lazım aşağıda lazım olacak bize

mis2001
31 Temmuz 2009 17:33

İkinci mağaraya da girdim müzik çalıp ama orda org gibi birşey var mantığı nasıl bilmiyorum onun başındayım..Uğraşıyorum ama tuhaf sesler çıkıyor..

mis2001
31 Temmuz 2009 18:39

Ordada da mavi nesneleri hepsini orgdan geriye topladım tek tek deliklere denedim kendi deliğine doğru denk gelince sağ üst köşede 1/11,2/11 ... gibi olduğu belli oluyor oda tamam ama başka birşey daha istiyor..
Neyse tüfekten elde ettiğim iki ucu açık boruyla cam yaptım.Onuda tuz yani sand + kireç yaniquicklime(daha önce ıslattığımız kireç omuyor tabi onu ateşte kurutacağız) + kömür yani charcoal + soda(onuda seawed yani deniz yosununu ateşte yakıp elde ediyoruz)bunları birleştirip Vitrifiable mixture elde ediyoruz.Yine bunuda eski adadaki ocakta duran taş kaba koyup cam sıvısını elde ediyoruz.Sonrada boruyla üfleyip camı eide ediyoruz..

31 Temmuz 2009 19:10

tüfeği ateşte yapınca flattened barrelmi oluyor mis2001 bu arada ben cam yapmayı beceremedim witrifiable mixture elde ettim ama tüfekte takılı kaldım

31 Temmuz 2009 19:56

sis sow bladenin pasını nasıl temizledin. kaç gündür netim yoktu. bugün açıldı. baltayı hallettim ama kütükleri bi türlü kesemiyorum. alttaki pedala basıyorum. ama üstteki kol müsade vermiyo çeklmiyo.

31 Temmuz 2009 20:35

tüfeği nasıl boru yaptın mis2001 bir türlü yapamadım

31 Temmuz 2009 22:04

BOZO SAW BLADE İ GRİNDSTONE'a TUTMUŞTUM SANIRIM.
ARKADAŞLAR BEN OYNAYAMIYORUM ÇÜNKÜ PC'MDE SORUN ÇIKTI ÇÖKTÜ.SANIRIM YARIN HALLOLACAK.ÇOK İLERLEMEYİN:))

31 Temmuz 2009 22:11

bende bizi terk ettin sanıyordum sis ben takıldım kaldım zaten çabuk gel

mis2001
31 Temmuz 2009 22:37

Özlem Sharpened hardy diye ucu üçgen okun ucuna benzer demir varya onu biledim Large kiln bölümündeki(kireç yaptığımız yer) taşa taktım ordaki ateşe tüfeği koydum kızdı sonra duvardaki maşa (tongs) ile ateşten aldım o taşın üstüne getirip çekiç(hammer) ile şekil verdim.Zaten ucu ya düz oluyor yada yuvarlak sonra sağ tuşla taştan kaldırıp yerdeki su da soğuttum..Umarım anlatabilmişimdir.

mis2001
31 Temmuz 2009 22:41

Birde bileme işi bitince ordaki bileme taşının önüne taktığımız çivi varya onu da aynı tüfeği şekillendirdiğimiz yerde kanca şekline getiriyoruz onunla da hani bi delik vardıya sinirli maymunun baktırmadığı oraya çıkınca yerde kırık kemik var ondan ilik alıyoruz neye yarayacak bilmiyorum tabi...

1 Ağustos 2009 00:20

arkadaşlar grindstone takılı çivide takılı sol yukarı köşede saw blade var ama mümkün değil saw blade itemlerin arasından seçilince ne pedal çalışıyo ne kol çalışıyor. saw bladeyi seçmemiş olsamda o nalet kol da hiç hareket yok hep kırmızı engel işareti çıkıyor delircem ya oyunun diğer işlerini halettim çömlekler karışımlar falan ama kütükleri kesemeyince oyun yürümüyor. nolur biri teferruatlı anlatsın bu sahnede jeple denedim jepsiz denedim yok olmuyoacele yardım ....

1 Ağustos 2009 00:40

ben zaten baltayıda çok zor temizlemiştim onada çok uğraştım sona naptım hatırlamıyorum baltayı seçincede çalımayan bilev taşı ve pedal birden çalışmıştı. şimdi geriye dönüp bakıyorum hala anlıyablmiş değilim baltayı nası temizledim yada keskinleştirdim.

1 Ağustos 2009 01:29

ya inanamıyorum arkadaşlar ya durup dururken oldu ya. demekki burda sızlanmam lazım mış. inşallah yetişirim sizlere. artık testerem var

1 Ağustos 2009 02:15

elimde cam kaldım burda bişey yapmak lazım ama ne mis2001 sen ilerledinmi

1 Ağustos 2009 18:44

benim gibi balta ve saw bladeyi temizliyemiyen arkadaşlar; jeb ve mina birlikte olacak ve mina muhakkak bişey yiuecekmiş. takıldığınız atlıyamadığınız yerlerde bişiler yedirin. Benim elimde kek vardı mina keki yiyince sawbladeyi temizliyebildim.

1 Ağustos 2009 19:03

benim gibi balık tutmakta zorlananlar ilk klik olta suya. 2. klik mantar oynayınca ve hemen sağdaki göstergeyi izleyin yeşil yanınca yukarı çıkıp kaçıyo balık okla onu aşşağıya devamlı klick yaparak çekin taki fileye girene kadar.

1 Ağustos 2009 19:29

sonunda mavi resmi bitkinin ortasına çizebildim.
daphnenin yardımıyla .bir püf noktası var şöyle.
Turkuaz çiçeği yapmak için çok dikkatli bakınca ortada daha koyu bir leke var.her iki taraftaki yaprağın alt-iç kenarlarını o noktada başlayacak şekilde dışa gidin.sonra yukarı çizgileri çizin.

mis2001
1 Ağustos 2009 19:36

özlem orgu çalıştırdıysan eğer rdan yeşil yumurta gibi birşey alıyoruzya(organic ovid) onu Jepe yemek verir gibi yapıp ısrtıyoruz kilitli kapı açılıyor..

mis2001
1 Ağustos 2009 19:36

haa ay tabi ısırtınca yerine koycaz

1 Ağustos 2009 22:10

mis 2001 evet onu bulana kadar yapmadığım kalmamıştı dün sabaha karşı keşfetmiştim canım yeni bölümle uğraşıcam şimdi bugün hiç bakmaya fırsatım olmadı

2 Ağustos 2009 00:32

kontrol panelini ayarlayan varmı varsa anlatmıyorsanız alacağınız olsun:))

2 Ağustos 2009 00:43

şimdi detay verilmemiş o yüzen yazayım dedim.eski adada yıkık köprüden jep olarak geçebiliyoruz.ama geçmeden minadan ayrılmadan minaya çakıyla 3 parça ip kestirin ve birleştirip halat yazpın.köprüden geçince mama maymun bize direk tepesindeki maymunu gösteriyor.yıkık binaya tırmanıp halatla bebek maymunu alıp mamaya veriyoruz ve mama ve baby artık dostumuz.
dehlize tırmandığımız yerden solda çalılıkların üstüne koyduğumuz direkten 2 maymun olan yere gidiyoruz.oltayı bozup kanca ile yerdeki kemikten maroom diye bir şey alındı.
erkek maymunu yılan ölüsü ile kaçırıp ordaki delikten gardenia ve mavi enameless vase aldım.
deniz kabukları çakı ve iple yapılan kolyeyi,gardenia,bir mavi meyve,ambere dişi maymuna verdima ma yeterli değil henüz.
ocarina ile ambere müzik çaldım.easy mode'a geçince renk kodlarıyla size istediği müziği gösteriyor ve geçilebiliyor.bu arada geri dönmek zorunda kalmıştım.tekrar geldiğimde erkek maymun yine oradaydı yeşil boya ile kaçırdım onu.
bu arada 12 vazo yaptım yinr ve onları maviye turkuaz boyalı fırça ile boyadım.önceden pişirmiştim ama yine pişirmek gerekecek sanırım.

2 Ağustos 2009 00:48

evet yine pişirmek gerekti.
özlem ve mis benden epey ilerdesiniz siz,kolay gelsin.ben ara veriyorum bu gecelik

2 Ağustos 2009 03:05

ben bitirdim sis ama sonu hiç hoşuma gitmedi sanırım iki sonlu ama ben birini bulabildim:(((

2 Ağustos 2009 15:08

arkadaşlar, ben pc'mdeki ekran kartının desteklememesi sorununu sis sayesinde dün çözebildim ve dün öğleden beri herşeyi bıraktım size yetişmeye çalışıyorum. Yorumlarınızın bu konuda bana çok yararı oldu.Teşekkür ederim hepinize. Bana göre en zor bölüm olan maymunları ikna etme işindeyim şu an. Mama denen anne maymunu yavrusunu ona vererek kazandık. Bu ilk müttefikimiz oldu. İkinci olarak dağda aksi erkek maymunla takılan Amber adlı genç dişi maymuna gittim. Erkek maymunu yılan derisini göstererek kaçırdıktan sonra amber'a önce çeşitli yiyecekler verdi. Pişmiş balık +7 sağlıyor. Bitlerini ayıklayarak da +5 kazandım. Kolye + 17 gibi ciddi bir getiri sağlıyor.Daha sonra ocarina ile ona istediği müzikleri çaldım. Başta ne yapmam gerektiğini anlayamamıştım. Birkaç kez yuvadan atıldıktan sonra keşfettim. Dolayısıyla bu aşamada sık sık save almanızı öneririm. Biz müzik çalmaya başlayınca maymun istek yapıyor. Onun istediği melodiyi doğru tuşlara basarak çalabilirseniz her doğru çaldığınız melodi için +5 alıyorsunuz. alan az yer için de 2 tane mavi vazo verdim. Ve Amber de bizden yana oldu. Daha sonra Leonard'a gittim. Onda işimiz biraz daha zor. Fakat pişmiş balık,bit ayıklama ve müzik çalma ( ki o daha zor melodiler istedi) ona da yetti. Artık o da yeşil. Bu arada melodiler için müzik kulağınız iyiyse ne ala, yok değilse birkaç denemeden sonra yanda gururdan fedakarlık etmenizi ve kolay moda geçmenizi sağlayan surat aktifleşiyor. Ona basarak oynarsanız istediği melodinin notalarını ve basmanız gereken tuşları renkli şekilde size gösteriyor.

mis2001
2 Ağustos 2009 16:01

özlem yaptığımız camı nasıl kullanacağız..

2 Ağustos 2009 19:41

slm arkadaslar bende oyunu dun yuklemegi tamamladim ve yorumlarin yardimiyla oynuyorum ben yorum 26 da takildim birturlu rakamlari giremiyorum hangi harfi denediysem bir veya iki isik yesil oluyor yani yardima ihtiyacim var ne olur yardim edin simdiden tesekkurler

2 Ağustos 2009 19:43

canım onu org benzeri şeyin arkasında renkli taşlar var ya ordan pembeyi alıcaz odadaki mikroskopta işimize yarayacak şuan nerdesin sölersen yardım ederim o

2 Ağustos 2009 19:50

pamuksel,
karşılığını bildiğimiz rakamlar şöyle.
1=1
8=2
6=3
0=4

geriye kalan tüm rakamlar 0 olacakçmesela sende orada 6851 varsa eğer girmen gereken rakam 3201 olacak.

2 Ağustos 2009 20:00

sishyphos yardimin icin ve oyun icin tesekkurler benim tahsilim 0 yani hic okula gitmedim ve hesaplarda cok zayifim ama genede deneyecegim belki tutar sans

2 Ağustos 2009 20:02

pamuksel yapamazsan eğer o panodaki 1860 dışındaki dört basamaklı rakamı yaz buraya

2 Ağustos 2009 20:15

ben genede anlamadim panoda dedigin yani alta yazdigimmi yoksa uste gelenlermi biraz beceriksizim ne yapayim oyunda cok guzeldi

2 Ağustos 2009 20:18

adada üst taraftaki robottan bahsediyoruz değil mi?o robotun panosunu açınca iki tane rakam dizisi olmalı biri 1860.öbürü de kodunu çözeceğimiz rakam dizisi.o 4 rakamı yaz buraya diyorum.

2 Ağustos 2009 20:33

sishyphos ben anlamamistim evvela nedemek istedigini
1860 uste alttada
1965 yaziyor

2 Ağustos 2009 20:51

tesekkurler özlem deniyecegim

2 Ağustos 2009 20:53

özlem 1060 denedim olmadi simdi 1960 yaziyor

2 Ağustos 2009 21:00

her denemede sayı değişiyor pamuksel 1960= 1034 olacak demin yazdığım yanlış olmuş kusura bakma

2 Ağustos 2009 21:08

simdi 1287 ben ne yaptimsa olmuyor robotu es gecsem olmazmi ne yapacagimi sasirdim

2 Ağustos 2009 21:46

pamuksel 1860 nautilusun tarihi bu bizim için ipucu 1=1 , 8=2 ,6=3 , 0=4 bunun dışında 2,3,4,5,7,9 gibi sayılar varsa elindeki sayılarda onlara 0 koyacaksın bir örnek elindeki sayı 1287=1020 olmalı oraya gireceğin sayı umarım yapabilirsin

2 Ağustos 2009 21:56

sagol özlem simdi oldu bende oyunu yarim birakacagim diye uzuldum ellerine saglik

2 Ağustos 2009 21:58

ben yorumlarla zor oyunlari cozebiliyorum hepinize tesekkurler arkadalar

2 Ağustos 2009 22:21

takıldığın yerlerde sor pamuksel elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım

3 Ağustos 2009 01:19

benden önce oynayan arkadaşlar mağaraya girdikten sonra yaptıklarını yazmışlar. oynarken takılanlar için ben neler yaptığımı toplayarak ve zorlandığım yerleri ekleyerek tekrar yazayım dedim.:
-maymunlardan 3 tanesini yeşile çevirdikten sonra diğer 2 taneyi vurarak maymun sorununu çözüyoruz(113.yorum özlem'den alıntı : onları memnun edince wild peas ve reed stalk birleştir blowgun olacak onunla iki sinirli maymunu vuracaksın burdaki mantık birini vurunca kırmızıya dönüşüyor hemen diğerinede ateş edip ikiside kırmızı olunca kaçıyorlar aşağı inebiliyorsun)
- aşağı inince karşıda 6 tane yükselti var. ben iner inmez bu ne diye bakarken birinde duran vazoyu kırdım. o yükseltilere maviye boyanmış 6 vazo doğru sıra ile yerleşecek.benim tavsiyem bu aşamaya geldiğinizde inventory'nizde her cinsten bir mavi vazo bulundurmanız. yoksa benim gibi geri dönüp tekrar vazo boyarsınız. vazoları hangi sırayla yerleştireceğinize gelince. sunaklarda altalta çizgiler var. çizgilerin aralarının daha açık olduğu bölgeler vazonuzun dar bölgelerini temsil ediyor. örneğin aşağı kadar 15 çizgi olsun üstteki 4-5 tanesinin arası daha açık altlar sık aralıklı ise sadeceüstünü sıkarak yaptığınız vazoyu koyun. üstten 8-10 tanesi aralıklı ise üst ve orta dar olan vazo, alt ve üst seyrek orta sık aralıklı ise üat ve alt dar orta bombeli vazo gibi.tüm vazolar doğru sunağa yerleşince sağdaki kapının üstünde mavi şekil aktifleşiyor ve basarak başka bir mağaraya geçebiliyoruz.

3 Ağustos 2009 02:00

yeni girdiğimiz yerde solda üzerinde mavi konik alınabilen şekiller olan bir makine var. org tabir edilen makine bu. o mavi konik şekiller 11 tane ve hepsi doğru yere yerleşmeli.( mis2001 dedi ki... 115
Ordada da mavi nesneleri hepsini orgdan geriye topladım tek tek deliklere denedim kendi deliğine doğru denk gelince sağ üst köşede 1/11,2/11 ... gibi olduğu belli oluyor oda tamam ama başka birşey daha istiyor..)
bu makine ya da org her neyse bir çeviri cihazı. o zamana kadar uzaylı diliyle olan konuşmalar bu makine aktifleştikten sonra ingilizce olarak anlaşılabiliyor. aynı şekilde maymunların konuşmaları da anlaşılabiliyor. sembollerle yazılan yazıların üzerine gelince de ingilizcesi okunuyor artık.
- orgun üstünde göze benzeyen bir takım şeyler var. her biri o adaya gelmiş geçmiş birilerinin anılarını bize izletiyor. kaptan nemo var, mina,jeb,huysuz maymun,nemonun bir arkadaşı ,minaya benzeyen uzaylı bir kadın,ve sürpriz, voyage oynayanlar hatırlar ordaki dağınık saçlı adam-micheal artan mıydı neydi adı-
ben bu anıların bir kısmını izledim. örneğin nemo ve arkadaşının anılarında biraz sonra gireceğimiz mağaradaki bir puzzle devrenin çözülmüş hali görünüyor.
o göze benzeyen meyvelerden birini alabiliyoruz. mis2001in de söylediği gibi jeb'e ısırtıp yerine takınca ilerdeki koridora giden kapı açılıyor.

koridordan başka bir mağaraya geçilyor. orada solda üzerinde N yazan bir kapı var. elektrik arızası nedeniyle sıkışmış. arızalı kabloları gördüğümüz yerden yamulmuş bir kablo tutucu demir aldık. o kapıyı açamayınca ilerledik. mağaranın karşı duvarında üzerinde mavi sembol olan bir kapı daha var. onu itip açtık. içerde solda bir kapı valvi sağda ise kırmızı lavların olduğu sıcak bir yere çıkış var. o sıcak yerde sağa gidince jebin tek başına geçebildiği bir aralık var. jeb gitti. tam karşıda ortasında yuvarlak bir boşluk olan bir kapak var. empty coconut shell oraya yerleşti. geri de alınabiliyor. ne işe yaradı bilmiyorum. daha sonra jeb dışarı çıkıp minanın omzuna çıktı. mina tam orada üstteki bir kristali baltayla kırıp aldı. geri döndü. önce demirci aletlerinin olduğu large klin denen yere gidip aldığımız o yamuk metal parçayı onardık. şöyle ki... önce ateşe koyduk sonra maşayla alıp örse yerleştirdik,çekiçle dövüp düzelttik ve yandaki suya attık. tekrar maşayla alıp geri döndük. o parça N yazan kapının sağındaki boş yere yerleşti. yerdeki kopuk kabloyu kristalle alıp oraya taktık ve kapı açıldı.

3 Ağustos 2009 02:07

bu gecelik bu kadar yeter. açılan kapıdan gemiye girdim. buraya bir takılırsam sabahı bulurum. küçük ve benim oldukça geç bulduğum bir ayrıntıyı paylaşayım istedim. hayatı çok kolaylaştırıyor. oyun biraz ilerleyince inventory sekmesinin altında shortcuts sekmesi aktifleşiyor ve artık bir yerden bir yere giderken onu kullanarak hemen gidebiliyorsunuz. demir dövmek için tüm adayı turlamaya gerek yok yani. bir de benim gibi unutkansanız neyi neyle birleştirerek elde ettiğinizi en alttaki sekmeden öğrenebilirsiniz. iyi geceler islandcılar. adanız hiç batmasın ve yolunuz maymunsuz olsun

mis2001
3 Ağustos 2009 16:03

Özlem orgun ordan pembe gazı nasıl alacağım orda hiçbir işaret yok dışındada kafes gibi birşey var zaten..

mis2001
3 Ağustos 2009 16:35

Bi de Lakeside bölümünde hani balık tuutuğumuz yer var ya orda yine kaplan var ondan nasıl kurtulacağız..

3 Ağustos 2009 18:05

mis2001 en son ne yaptın tam olarak sölersen ne yapman gerektiğini anlatıcam ben baya bi uğraşmıştım o bölümde

mis2001
3 Ağustos 2009 18:48

Kaptan nemonun ofisinden tüple aşağı indim çıkamıyorum aşağıdaki bulmacanın mantığını anlamadım şu an oradayım

mis2001
3 Ağustos 2009 18:49

Jep yukarda kapağı açamıyor tam oradayım..

mis2001
3 Ağustos 2009 20:29

Sonunda oldu 3-4-2-3-5-2 şekil sıralaması bu jep yukardayken jepe tıklayıp tabloya tıklayınca jep tabloyu çeviriyormuş aile resmi olan tablonun kenarındaki şekillerden çözdüm..Şimdide suyun altında ki taşları kaldırcam ama tüp, ağ bir de sönmüş balon gibi birşey aldım helikopterden ona çelik halat gibi birşey lazım sanırım ama onu nerden bulacağımı bilmiyorum..

3 Ağustos 2009 20:41

ağı taşın üstüne at sonra balon daha sonra tüp taş yukarı kalkıcak mis2001 kusura bakma pc başında değildim

3 Ağustos 2009 22:15

sagol özlem bana yardimci oldugun icin dun aksam internetim koptu ve bugun yani simdi baglandi bende kaldigim yerden devam diyorum ve bu arada yurumlarida takip ediyorum herkese kolay gelsin

4 Ağustos 2009 09:40

mis çelik halat göldeki helikopter batığının hemen pervane olan burnunun altında. sanki çubuk gibi duruyo. dikkatlibak görürüsün.

4 Ağustos 2009 11:44

şöle bi toparlamak istiyorum. bu aşamada kaptan memo'nun gemisindeyiz. ikinci mağrada orgu hallettik. arkadaşlar yazmış zaten. N yazan kapıyı çalıştırıp içeri gir. sağda solda masalara bak. masanın üzeri zift yada pertol olmuş dışarda o kırmızılı yer varya hindistan cevizi kabuğu takıp çıkarılan orda süngeri suyla yıka geri gel. zifti temizle. diğer masada karıştırıcılar var burda galiba cam tombul tüp gerekecek. burdan adultera ovoid al. ilerle ofis kısmından mask al. maska hava için sulu kireç lazım masa üstünde kitapta yazıyo. itemlerdeki haydrated limeyi suyla birleştir sulu kireç oluyo. onu maskla kombine et. hava tamam o arada eski tüfeği madenci eşyaları olan yerde ateşte ısıtıp maşa ile tut çekiçle şekil ver suya at düz boru al. sona gene o haydrated lime denen şeyi ateşte kurut quicklime al. burda yapılanları mis yazmıştı. eski adada cam kavanozu yap. tekrar kısa yoldan gemiye git. petrollü süngerle sıkışan kapak var ofis kısmında onu sil. kapak açıldı. maskeyi minaya tak suya dalsın. jep heryeri dağıtıyo arkasından. helikoptere in helihopun ilerisinde tekerleğin altında steelhook var al. yukarı çık kaplan var. geri dal. stell hooku helikoptere tak. handeele tak. kancayı kapı koluna takıp handdleyi çevir kapı açıldı kargo burası. burdan net, unınplated ve nitrojen tankını al. ilerde bi demir yığını var o bişileri kapamış ondan kurtulmak için sırayla önce neti metal yığınına tıkla bu bir ağ. sonra uninplatedi ve nitrojeni tıkla balon şişti metal su yüzüne çıktı. kaplan gene orda. ağaçtan tekrar şurup al. tekrar dal derken o metal yığınının kalktığı yerde kapak var ama açılmıyor. karşıya doğru bakınca nemonun gemi gürünüyor. gemiden içeri gir. vanayı çevir suyu boşalt. jep yukarda ama kapağı açamıyor. purda panel var oraya uygun şekilleri koymak lazım ben çok uğraştım sona aklıma geldi orgun ordaki seyrettiğimiz görüntülerde vardı onu buldum. kumanda panelini hallettim kapak açıldı. ama bu çok uzun olur ben şekilleri anlatmaya çalışıyım. soldan sağa; bunun olması için yukarda kapaktaki tablolara tıklıyoruz. ordaki şekillerle ilgili bu şifre. tıklamasanız olmuyo. arası açık üçgen,ortasından dikme inen çarpı,baklava dilimi, gene ortası açık üçgen, ters Y ler ve gene baklava dilimi. kapak açıldı mina yukarda. jep ortalığı talan etmiş. düzenliycez.

4 Ağustos 2009 12:07

yukarıdaki düzenleme bitti tablolar yerine asıldı. fil oyuncak düzeltildi not var okundu. şimdi mağradaki jeotermal kontrol paneline gidip alttaki düğmeye baıyoruz. açılan yerdeki metal güğmeleri hareket ettirince dış sesten ikaz geliyo. ya havayı temizle yada gaz yolunu aç gibi. şimdi daha önce jeple kırmızılı yerin derinliklerine gidip hindistan cevizi kabuğu koyup aldıüımız yer vardı ya oraya gidip kabuğu yerleştiriyoruz. ( meraklısına not. aktif karbon diye bi madde var bu hindistan cevizinin kabuğunun yakılması ile elde edilir. bu madde tüm gaz maskelerinde su arıtmalarda yada şu an hatırlıyamadığım bi çok alanda gaz ve zehirleri bloke etmek için kullanılır. bi tatlıkaşşığı aktif karbon bi stad yüzeyindeki zehiri yada başka kimyasalı bloke eder.) tekrar panele dönüp gaz akışını ayarlıycaz.

4 Ağustos 2009 12:11

tabi kapıdan bahsettiğim yere geçmek için. kontrol panelini alttaki düğmeye basıp kapağını kapatarak durdurmak lazım. yoksa kapılar açılmıyo.

4 Ağustos 2009 12:40

tekrar panele geldik. hindistan cevizi kabuğu delikte. tekrar alttaki düğmeye basıp kapağı açtık. şimdi sağdaki metal kolu en yukarı çıkarıp. soldaki ile su akışını ayarlıycaz. ben soldakini az az açtım bişi olmadı. bi anda en ykarı getirdim. patladı kapak kapandı. tekrar açtım sağdai en yukarda soldakini de en yukarı getirip su dolmaya başlayınca kırmızı hattan yavaş yavaş aşşağı indirmeye başladım . kırmızı hattın bitmesine bi birim falan kala sırayla tüm düğmeler yeşil oldu

4 Ağustos 2009 12:42

şimdi gene kapılar kapalı. sağda beyaz bi yarık var onun altından geçiliyo ya. orda ağzı gözleri olan surattan dışarı bakınca adada tüm bitki örtüsünün ölmeye başladığını görüyoruz. yanlış bişiler yapıldı

mis2001
4 Ağustos 2009 17:40

Sonunda oyunu bitirdim..Ama mutlu sonla bitmedi..Bşka yolu var mı acaba mutlu son bitmesi için..

mis2001
4 Ağustos 2009 17:54

Orgun orda sinirli olan maymun kaçıyor kaçarken kuyruğu kapıda kısılıp kopuyor.Kapılar kapalı kaldığı için orda kalıyoruz.Orgun orda arkamızda pembe gaz var ondan yaptığımız cama alıyoruz sonra orga dönüp orda en alt sağda yeşil organic ovidi alıyoruz bu kez jep ısırmıyor.Organic ovidi alıp yerdeki kuyruk parçasının üstüne tıklıyoruz.Sonra yerine koyuyoruz kapı açılıyor..içeri girince pembe gazı mikroskobun oraya koymaya gidiyoruz.O da ne kaçan maymun bazı şeyleri çalmış.Hemen Jepin girebildiği tribüne gidiyoruz orda kaçan maymun jepe lamba fırlatıyor onların beştanesini düşmeden yakalıyoruz atan maymun bayılıyor.Jep onu dışarı çıkarıyor.Sonra aldığımız lambaları yerine takıyoruz.Kırılan temizleme ampulu var onu alıp cam yaptığımız yerde eritip yeniden yapıyoruz.Yerine takıyoruz.Mikroskopta dışarda hindistan cevizi kabuğunun fırladığı yerde onuda alıp yerine takıyoruz.Ama devre yanmış onuda alıp envanterdeki elektirik kablosuyla yeniliyoruz yerine takıyoruz.Şırıngayla soldaki bitkiden örnek alıp pembe gazla test ediyoruz.Bir ses duyuyoruz.Sonra konuşmalar oluyor.Gidip arkadaki motor kolunu çekiyoruz.Bir problem oluyor..Jepi alıp dışarıya çıkıyoruz..

Adsız
5 Ağustos 2009 00:42

ya bu driv er nasıl güncelleniyo bi anlatsanız bana internette arıyorum bulamadım bi turlu

5 Ağustos 2009 18:55

oyunu bende btirdim. iki tane son var. ya adada kalıp bitki düzenine giren virüs ve bakterileri yok edecek kalkan sistemini açıcaksın ki; bu durumda minanın ada da kalması gerekiyor, yada alarmla haber edilen helikopteri beklemek için sahile inmek gerekiyor ama sonuçta ben kalkanı kaldırıp adayı kurtarmayı seçtim. ancak genede helikopter geldi. bu arada ada üzerindeki yeşil dumanın kaybolduğunuda gördüm. bi laflar edildi anlamadım. sanırım kalkanı tekrar kapattım, adayı kurtardım genede helikoptere bineceğim.

5 Ağustos 2009 18:58

fakat böyle bi son olmamalıydı. karışık. sanırım bunun 3. de gelecek.

6 Ağustos 2009 10:01

dün geceden beri yeniden pembe tüpü yapmak için charcoal arıyordum. neyse ki bozonun yazdıklarını okumayı akıl ettim de elimdeki kırık şişeyi eritip yeniden yapabildim. teşekkürler bozo. Yanık sigortanın onarımı için ise epeyce bir tel aradım inventory'mde.sonra steel cable'ı disassemble tuşu ile ikiye bölerek tel elde edebildim. mikroskop tamam. Bu arada Jeb hasta . Saldırgan maymundan mikrop kaptı ve benim seçeneğim yok. hastalığın tedavisini bulmak zorundayım. yoksa ben de dış dünyaya gidemem. hastalık taşırmışım.Bitkiden aldığım örnek üzerinde çalışmaya devam ediyorum

6 Ağustos 2009 10:11

gazları bitkiden alınan örnekte tek tek ve ikişer ikişer deneyince yeşil gazın öldürücü değil koruyucu olduğunu gördüm. sonra kaptan nemo konuştu. dedi ki: bu ada ilk sahibi olan X'in bahçesi imiş ve yeşil gaz salan makineyi o yapmış. şimdi "animacula " denen bir mikro organizma bitki ve hayvanları öldürüyrmuş ve kalkan kapanmadığı sürece yeşil gazın kon santrasyonu yeterli hale gelemeyecekmiş. Mina bir tercih yapmak zorunda . Ya kalkanı kapatarak adadaki yaşamı kurtaracak ya da kaçacak.

6 Ağustos 2009 10:29

Meraklı biri olarak iki sonu da oynadım.
1-Önce adayı kurtarmayı seçtim.kalkanı açtım ve helikopter adayı göremedi geri döndü. Ailem, sevgilim gözümün önünden geçti fakat yapacak birşey yok. Ada kurtuldu ve ben maymunlarla (jeb, anne,yavru,huysuz ve hepsi) adanın yeni kaptan nemosu olarak sonsuza kadar adada yaşadım. fakat oyun yapımcıları herkesin ikinci bir şansa ihtiyacı olduğunu düşünmüş olsalar gerek ki tam bu noktada kararımızdan pişmanlık duyup duymadığımızı soruyorlar. eğer "hayır,ben kararımın arkasındayım" derseniz size oyundaki puanınızı söylüyorlar ve oyun bitiyor. "Evet,pişman oldum.kararımı değiştirmek istiyorum" derseniz,tekrar kalkanın kumandasının önünde buluyorsunuz kendinizi. Gidip jeb'i aldım.Ne olursa olsun beraber olmalıyız diye. Birlikte dışarı çıktık. Fakat yeşil dumanı gören şerefsiz helikopter pilotu risk almadı ve geri dönüp gitti. ada ve jeb öldü. Mina da ağlayarak ve yalnız adada kalakaldı.

6 Ağustos 2009 12:44

puhahaha yani onca uğraşmaya minayı adadan kurtaramadık mı? yok ben bitirmem valla bu oyunu,ne bu nan böyle şaka mı.uğraş saatlerce mina yine adada kalsın:PP

Adsız
8 Ağustos 2009 20:07

arkadaşlar clay im yetmediği için sadece bir yerden kalıp alabiliyorum günlerdir bununla uğraşıyorum lütfen yardım edermisiniz

Sishyphos
8 Ağustos 2009 20:19

clay sadece oyun başında bir kere ve 3 parça olarak alınıyor.bir parça tabak yapımında diğer 2 parça kalıp yapımında kullanılıyor.eğer clayiniz eksikse hırsız maymun leonard (ressam olan) sizden çalmıştır.onun yanına jeb ile gidip ona bir şey verip veya korkutup ileri geçmeli ve sağdaki palmiyeye zıplayıp almalısın çantadan

8 Ağustos 2009 23:47

adsız seninle aynı durumdayım.ressam maymun olan yerde palmiyeden ve de dişi ile birlikte olan bi maymun var ordan çalınanlarımı aldım ama clay yok içlerinde.tekrar bi bakıcam olmadı eski kayıtlarımdan başlıcam.
bazen herkese aynı işlemeyebiliyor oyun.mesela ben epey bi alkol yapamadım kırmızı meyve aradım durdum.elimdekiler de işe yaramadı meyve olarak.sonra alkolu honey den yaptım.belki öyle bir durum olabilir.
bi yolunu bulursam haber veririm sen de yaz lütfen bulursan ben de üç gündür çamur nedeniyle takılıp kaldım.

Adsız
9 Ağustos 2009 14:02

arkadaşlar ben bu mağaradaki mavi vazoları ne yaptıysam bi türlü beceremedim her türlü yerine koydum ama melodi bi türlü tutmuyor sıralamasını bilen varmı yardım edin ne olur yaaa sıyırıcam kafayı:))))

Adsız
9 Ağustos 2009 19:52

heyooooo bende bitirdim nihayet adada kaldım neyime lazımdıysa hep jep in yüzünden :))))) sevimli kerata kıyamadım onu bırakmaya

9 Ağustos 2009 22:48

darısı başımaaa,darısı başımaa:)))

14 Ağustos 2009 17:12

ARKADAŞLAR yaprağın resmini çizemiyorum yardım lütfen

14 Ağustos 2009 17:34

130 numaralı yorumda yazıyor.belirsiz bir nokta var.önemli olan o noktadan başlaman

Adsız
19 Ağustos 2009 23:15

maymunları nasıl memnun edeceğim !!yardım lütfen

20 Ağustos 2009 15:53

yemek vereceksin.ambere maviye boyadığın vazoları ,leonarda boya,anne maymuna bebeğini getireceksin yakalayıp.ve amber ile leonarda müzik çalacaksın okarina ile.
üstte yorumlarda daha detaylı var

Adsız
20 Ağustos 2009 19:45

Sishyphos teşekkür ederim iyiki varsın şimdi hemen deneyeceğim

Adsız
10 Eylül 2009 16:01

arkadaşlar selam mavi şekli bitkinin olduğu duvara çizdikten sonra 5 maymunda takıldım boruyla 2 maymuna bişeyler atıyorum geçemiyorum olmuyor yardım lütfen...

10 Eylül 2009 19:34

adsız önce 3 tane maymunu kendine dost yapmalısın.detayları yorumlarda var.sonra oradaki sol baştaki 2 maymunu yaptığın bezelyeli silahla vuracaksın.püf noktası biri kırmızı iken anında öbürüne de ateş etmen

Adsız
10 Eylül 2009 22:43

sis yardım için teşekkürler soldan başlayarak 2. 3. ve 5. maymunlarla dostum. ikisi yeşil biri turuncu. ben soldan 1. ve 4. maymuna ateş ediyorum fakat birini vurduktan sonra kırmızı oluyor ancak ben öbürüne dönüp ateş eder etmez kırmızı renk sönüyor ne kadar hızlı olursam olayım...acaba bir eksiğimmi var....

10 Eylül 2009 23:47

eksiğin 3cü maymunun da yeşil olması.tam dost olduğunda yeşile dönüyor.3cü maymunu da yeşil yap

Adsız
11 Eylül 2009 00:33

peki tekrar oyunun en başına mı dönmem gerekiyo bu durumda? barı yeşil olmayan maymun amber,amberde sinirli maymunun arkasında yeşil yaprak sallıyo onunla iletişim kurulmuyo amber oyunun başında meyve kıran maymudu...ne yapmalıyım yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

11 Eylül 2009 00:48

ambere vermen gerekenleri verdinmi adsız karnı aç olabilir yemek vermeyi dene

Adsız
11 Eylül 2009 00:58

ambere yemek veremiyorum çünkü tahtaları kestiğimiz yerin orada sinirli bi maymun var onun arkasında amber ve ben amberle iletişim kuramıyorum sinirli maymunuda zaten mennun edemiyorum deli olucam...

11 Eylül 2009 01:01

adsız ( bu arada üye ol demiyorum ama yorumunun sonuna bir ad yaz ki hitap edebilelim),
ambere ulaşabilmek için öndeki sinirli maymunu bir şeylerle elimine etmen gerekiyordu.yorumlarda mutlaka vardır.ya bir şey veriyordun ya da ölü yılan derisi veya yeşil bota kutusu ile elimine ediyordun.ama her objeyi sinirli maymunda sadece bir kere kullanabiliyorsun.o yüzden mavi vazolarınideniz kabuğu kolyen vs kazır olarak yap bu işi.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template