The Omega Stone Riddle of the Sphinx II



Yıllarca yaptığı kazılardan sonra arkeolog Sir. Gil Blythe Geoffrey gizli bir oda ve antik bir papirüs keşfetti.Bu papirüste The Ark of the Covenant adlı gizli bir hazinenin sırlarından bahsediliyordu.Macera ilerledikçe ortaya daha gizemli papirüsle ve kaybolmuş kadim bir uygarlığa ait sırlar ortaya çıkmaya başladı.1.7 GB
After years of digging, noted archeologist, Sir. Gil Blythe Geoffrey uncovered a secret chamber and an ancient papyrus scroll that revealed the where abouts of an ancient treasure, The Ark of the Covenant. Further exploration led to the discovery of another prophetic scroll, the contents of which unravels an ominous mystery. You are called upon to lead the exploration and examination of the origins of this sacred scroll, whose symbols point to cultures of great intelligence.1.7 GB

Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 8
Part 9 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 9
Part 10 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 10
Part 11 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 11
Part 12 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 12
Part 13 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 13
Partları indirdikten sonra buraya çıkart dediğinizde yaklaşık 1 saat kadar süreyle çıkartacak.panik yapmayın.
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 24 yorum

4 Temmuz 2009 18:49

son part iniyor bakalım başlayacağım 1 saat kadar çıkartacak demişsin indirmek için iki gün bekledim ama çıkartmak için 1 saat dayanılırmı bilemem

4 Temmuz 2009 22:40

şimdi yaptıklarımı yazayım.
bir lahitin yanında başlıyoruz ve içine bakılması lazım ama ışık fazla bakamıyoruz.
iki tane yere geçiş yapılıyor .biri dairesel taşla yarı kapalı bir tünel oardan piramitin dışına çıkıyoruz ama orda bi şey yapamadım.biri de alçaktan sürünerek girdiğimiz ışıklı bir oda.iki tane papirüs olan kutu aldım bir papirüsün 3 fotosunu çektim.
şimdilik başka da şey yapamadım

4 Temmuz 2009 22:46

haa bu arada o ışıklı odada kobra başlarına basmanın bir sırası olmalı diyorum.bulcaz inşallah

4 Temmuz 2009 22:58

hiyeroglif okumayı bilenler buraya pls

4 Temmuz 2009 23:37

bobra başlarına rastgele bastım ve o ortadki yer açıldı içinden bi papürüs daha aldım ve itemlerimde birsürü kredi kartım var

4 Temmuz 2009 23:38

kurukafalı anıtımızın yukarısında açılacak yuvarlak bir yer vr ama açılamıyor yada birşey eksik açamıyorum

4 Temmuz 2009 23:41

off oldu.
şimdi o ışıklı yerdeki piramitin ortasına tıklayınca açılan kapıda bir papirüs var.ve sağında piramit şekli.ve kobraların altında simgeler.papirüste o kobra simgelerini bulup o sırayla kobralara tıklamak gerekiyor.farklı mıdır bilmem ama soldan 1 diye numaralandırırsak bende sıra şöyleydi
1 333 4444 333 2 1 44 3 2 3333 1111 3333 4 1 222

sonra bi klik sesi duyuyorsunuz ve üstteki daireyi alabiliyorsunuz

4 Temmuz 2009 23:42

kobra başlarına basmanın sırası 13334444333214432 33331111333341222
bastığımızda yukarısı açılıldı

4 Temmuz 2009 23:45

hehehe 1 dk arayla bulmuşuz:DD

5 Temmuz 2009 00:00

dışarıya çıkınca yerlerde dikdörtgen taşların olduğu yerden piramitin üstne çıktım ve buradan sola yada sağa hatırlamıyorum dönerek köprüden karşıya geçtim

5 Temmuz 2009 00:03

helikoptere gidip ilk kartı adam tıklayınca bir yere geldik ama helikopterden nasıl inicez onu bilmiyorum

5 Temmuz 2009 00:05

helikopterde bir not ve birde oda var girdim içeri

5 Temmuz 2009 00:08

helikopter içinde arka tarafta çekmece4de bir stonehenge planı masada bir not var.ve bu pilot bize habire hadi gidelim diyor

5 Temmuz 2009 00:09

stonehenge maketini kurdum dönüp şarkı sölüo

5 Temmuz 2009 00:15

ya helikopterde bi şey yapamayınca ben bana whats wrong diyen abiye bi kart tıkladım .helikopter kalktı başka bi yerdeyim şimdi.çadırlar falan var barbeküde sosisler var.bi masada sanırım kazı alanı planı var

5 Temmuz 2009 00:15

helikopteri didik didik didikliyorum

5 Temmuz 2009 00:20

gldiğim yer mayalarla ilgili bir yermiş.çadırlardan birine girdim kitaplar var ve bi mektup.
ayy imdakk

5 Temmuz 2009 00:45

yatak odasında şapka buldum artından para dolu bi kutu aldım

5 Temmuz 2009 00:54

sannırım burada bişi yok chitcken itza diye bir yere geldim birbaşka kartla buradad piramitin üstüne indim çıktım

5 Temmuz 2009 13:31

bu chicken itzada yapacak bişi yok sanırsam ben eski yere döönmek istiyorum anahtar bulamadım içimde uhde kaldı :S

5 Temmuz 2009 13:37

load game den tekrar ik yere geçtim anahtar aramak için ya ben niye bu anahtara bukadar taktım hiç anlamıyorum neyse etrafta dolanırken stonehenge nin tepesinde alınması gereken bişey var (belkide anahtar ondadır muhahah) ve önündede kırık merdiven ama bi halt olmuyor

5 Temmuz 2009 13:57

yeşil kutunun çubukları oynuyor ama çamadım henüz

30 Temmuz 2009 13:02

selam arkadaslar bende basladım oyuna ve aynı yerde kaldım burada yapılması gereken nedir bulabilen varmı stonehenge kısmındayım yerin altında da resimler cektim bu minibüsün içindede cekmeceden aldıgım bir ikon var ama neydi suan unuttum:d

Adsız
1 Ekim 2009 11:45

arkadaşlar ben mayaların altına ve adadiki yanardaga kadar ilerledim ston henk tede yerde kürek faklan alıp etrafta kazı yapacan galba

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template