Marooned



Kim olduğunuzu ve nasıl geldiğinizi bilmeden bir adada uyanıyorsunuz.Başınıza kaza mı geldi o bile bilinmezlikte.Saklı nesneleri bularak adada işinize yarayacak alet edevat ve diğer nesneleri oluşturup adadan kaçma yollarını arayacaksınız.41.4 MB
Marooned is a thrilling new hidden object adventure game from GameHouse, the creators of the hit Little Shop series of games and the wildly popular Collapse! games. The first game in an original trilogy, Marooned features three different hidden object challenges, a perplexing series of puzzles to solve, a vast landscape to explore, and endless fun. Plus, with our special "Get Off the Island Giveaway", you could WIN $10,000 just for completing the game! Lost, alone, and stricken with amnesia, you suddenly find yourself on a strange island. Who are you? How did you get here? What powerful secret is the island hiding? And, how will you ever get home?41.4 mb
Thanks to TAC-CM

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

Adsız
28 Temmuz 2009 19:12

Çok güzel bir oyun tavsiye ederim arkadaşlar.Teşekkürler Sishyphos.

28 Temmuz 2009 20:58

Ben de başladım. Süper oyun. Misafir gelecek ben hala burdayım :) Zil çalınca kalkarım artık )))

Adsız
29 Temmuz 2009 01:06

Bitti tekrar teşekkürler uzun zamandır oynadığım en zevkli oyunlardan biriydi.

29 Temmuz 2009 10:22

Adsız yoksa sen dün akşam 19.12 de yazan adsız mısın?Nasıl bu kadar kısa sürede bitirdin yaf.

su
29 Temmuz 2009 11:29

çok güzeldii..şekom teşekkürlerrr.....:)

29 Temmuz 2009 14:18

Oyun, bir adamın sinir bozucu kahkahasıyla son buldu. Arkası gelecek belli :)

Çok keyif aldım, kesinlikle oynayın derim.

Adsız
1 Ağustos 2009 23:41

19.12 de yazan adsız bendim çok keyifli oyundu bırakamadım.Soruyu bu gün gördüm ancak cevap yazdım.

Adsız
11 Ağustos 2009 14:39

bu tür oyunları seviyorum gizli nesne bulup parçaları birleştir oyunu çöz olay budur bence. teşekkürler.

30 Eylül 2009 09:58

teşekkürler sis:)
nasılda gözümden kaçmış hayret.
nununun tavsiyesi üzerine hemen yüklüyorum:)

1 Ekim 2009 10:30

gerçektende güzel oyundu.sanırım devamıda var:)
sabırsızlıkla bekliyorum.

su
2 Şubat 2010 12:31

güzeldi bu şimdi hatırladım.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template