Magic Encyclopedia Moon Light



Sihir akademisinin bir öğrencisi olarak Katrina ve kardeşine profesörlerini kurtadam lanetinden kurtarabilmeleri için verdikleri savaşta yardımcı olun.Dolunaydan önce profesörü bulmalarını sağlayın.İtemlerin parçalarını bulup birleştirin ve doğru yerlerde kullanarak mini bulmacaları çözün.87.88 MB
As a student at the Magic Academy, Katrina has learned some amazing things, but nothing has prepared her for what she will discover during her new adventure. Join Katrina and her brother as they travel across the world and through time to save their professor from the curse of the werewolf. Find the hidden pieces of important items and reassemble the objects to solve challenging puzzles. And enjoy beautiful hand-drawn art that will draw you into Katrina's world like a storybook come to life. Can you reach the professor before the moon is full?87.88 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Alternative Link
Alternative Link
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 24 yorum

su
11 Temmuz 2009 22:38

bu oyuna başladım.çokta kolay yüklendi ve çok güzele benziyorr..mucukss şekommm

11 Temmuz 2009 23:44

bende yukledim oyunun hemen hemen yarisina geldim nedense oyun takiliyor ve pc reset oluyor iki kere oynadim ayni
oyun guzeldi itemleri toplayip birlestiriyorsun yeni kapi aciliyor hos idi kapanmasa ben yeniden deniyecegim kismet belki kapanmaz yinede cok tesekkurler oyun icin

su
12 Temmuz 2009 02:04

oyun zevkli ama aynı sorun bende de oldu.bi yerden sonra pc donuyor :(((((((

su
12 Temmuz 2009 14:01

SU PUZZLE (banada bunu yazmak düşer zaten) :D

hangi bölüm bilmiyorum ama 3 tane kap ve birbirine boşaltarak eşitlemek gereken bölüm bu..
soldan başlayarak kaplara A-B-C dersek:
A-C ye
C-B ye
A-C ye
C-B ye
B-A ya
C-B ye
A-C ye
C-B ye boşaltılacak

su
12 Temmuz 2009 14:04

su puzzle'dan sonra gelen bir puzzle daha var..çadırlı oyunda yerde duran puzzle'da paraları doğru yerleştirmek gerekiyor.burda da:
üst:sol boş,diğerleri sarı
alt:sağ boş,diğerleri mavi

SU
12 Temmuz 2009 17:28

SÜT PUZZLE
yine soldan başlayarak A-B-C-D dersek

A-D
A-C
D-B
D-A
B-D
C-D
D-B
B-C

su
12 Temmuz 2009 17:38

sütlü yerden sonra oyunum donuyor :((((
kesinlikle ilerleyemiyorum yaaa...

12 Temmuz 2009 20:35

Bu oyunun grafikleri çok ağır.O kadar güzel grafikler olmasının bedeli bu.mesela ben laptopumda hiç çalıştıramadım ama ev pc de video 3d ekran kartı olduğundan sorunsuz çalıştı.tavsiyem direct x sürümünüze bir bakın ve en son version olduğundan emin olun.Bir de oyunda bir hareketi skip yapmaya kalkarsanız gerçekten donma oluyor.sabırla skip yapmadan beklemek gerekiyor.
su,
dediğin bölüme kadar gelemedim henüz ama donma sebebi oyunun bozuk olmasından değildir diye düşünüyorum

netçelebi
13 Temmuz 2009 01:53

Oyuna başlayamadım. Farklı isimle yeniden denedim ama "Take the first part and then I'll show you the rest" yönlendirme yazısı ekrandayken dondu ve ilerlemiyor.

Adsız
13 Temmuz 2009 01:55

Ben oyunu bugün yükledim ve oynuyorum bende sorun çıkmadı ayrıca oyun çok güzel sağolun. :)

netçelebi
13 Temmuz 2009 02:24

sen şanslısın desene adsız iyi oyunlar... ben de çözecem bu sorunu ama bakalım nasıl?

19 Temmuz 2009 17:26

oyunu bitirdim fazla zorlamadı ama güzel bir oyundu,görsel olarak çok iyiydi.puzzle ile karışık olan hidden oyunlarına bayılıyorum :)

su
22 Temmuz 2009 00:37

ilk oynadığımda donuyordu.sonra 1. alternatif linkten yükledim ve hiç sorunsuz oynadım.çok güzeldii..:)))

22 Temmuz 2009 03:20

sis şekerrr çok mersi bende oyunu önce farkedmemişdim ama maileme gelen oyunda resmı görunce siteye bakdım oyun varmı diye varmış düz hidden sandım ama süper ya mortimer tarzı tam benlik ark yazmış ama bende kendım puzzle notları almıştım ilk litre olan 4+4 ikincisi 8+8+8 olcak paralı puzzle maviyle sarılar yer değişcek ama 7 hamle hakkı var zaten kolay gidiyor bende oyun agır ama benım pcden sanmışdım ama herkesde aynıymış :=)bu akşamlık bu kadar yarın devam ederim artık bekliyozzzz şeker bu tarz oyunların devamını :D::D

23 Temmuz 2009 15:11

her puzzle yazmıyorum çünkü çoğu kolay sadece zaman uzatacak puzzlerden bazılarını kısaltma amacıyla yazıyorum pergel v g şekıllerı olan puzzle tüm kareler pergel olcak -çift geometri şekilleri olan puzzle üst kare alt baklava sol üçgen sağ yuvarlak olcak -liralar olan puzzle de hepsi kurt resmi olcak şimdilik bu kadar :=)

24 Temmuz 2009 01:38

shera resimli walktru için aşağıya bak
buraya tıklayın

6 Ağustos 2009 11:40

arkadaslar bu tam benlik bir oyun gec bulmusum sizler bitirmissinizdir sanırsam tesekkürler emegi gecenlere

12 Eylül 2009 01:48

güzeldi beğendim:D

12 Eylül 2009 08:32

teşekkürler sis :)oyun çok güzeldi ama süt şişelerinin olduğu puzzleının olduğu yerde oyun dondu.ne yaptıysam olmadı silmek zorunda kaldım:(((

2 Ekim 2009 10:42

oyunu tekrar yükledim su'nun dediği gibi ilk alternatif linkten.ama süt pazıllarının olduğu bölümde gene dondu.oynamak kısmet değil demek:(((

6 Kasım 2009 20:29

ya yeni başladım 7.bölümde bir boyama yapıyosunuz ama hangi renge boyayıcağını söylemiyor...hatırlayan veya bilen varsa help please...!!1

6 Kasım 2009 21:03

16 numaralı yorumdaki linkten resimli çözüme ulaşabilirsin efe.epey oldu oynanalı herhalde hatırlayan olmaz

8 Kasım 2009 22:12

yorgun resimli ve türkçe çözüm linki veriyorum.


http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/magic-encyclopedia-moon-light/tips-tricks/magic-encyclopedia-moon-light-walkthrough&ei=-ST3SpuDGYuW_QbkzMGhAw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CAsQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dmagic%2Bencyclopedia%2Bmoonlight%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

ressamlowe
14 Aralık 2009 22:21

netçelebi sendeki sorun bendede oldu.sorunu halledebildinmi?

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template