The Lost Inca Prophecy



Acua ve arkadaşlarıyla Inca 'yı kurtarmak ve kehanetin gerçekleşmesini engellemek üzere bir maceraya çıkıyoruz.Gizli nesne bulma ve eşleştirme oyunları.25.2 MB
Join Acua and her friends in this mind blowing adventure to save the Inca and hold the Prophecy from happening. The six unique game modes combined with the 16 Hidden Object levels will test your match making aptitudes and will keep you entertained for days!25.2
thanks to Razz

İndirmek için tıklayınız-Click to Download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

Adsız
28 Temmuz 2009 19:14

Bu oyunda güzel ama ara oyunlarda zorlanıyorum biraz. :(

28 Temmuz 2009 22:54

sis cnm çok tşk ederim yükleyim diğeri biter bitmez başlıcam :=)

29 Temmuz 2009 02:39

başladım 1.chapter bitti 24 level match sürüyor arada hidden var arada hidden gibi match topladıklarını yerleştirme var güzel yani zaman geçirmek isteyenlere göre 25 mb olarak değerlendirmeyin uzunca bir oyun :=)))

9 Ağustos 2009 17:09

tesekkurler
sishyphos fena deyildi zevkle oynadim dun yukledim ve basladigim gibi bitirdim yani baslayan bitirmeden birakmaz
ellerine emegine saglik

9 Ağustos 2009 22:46

rica ederim arkadaşlar.keşke yüklediğim her oyunu ben de oynayabilsem

17 Ağustos 2009 23:05

oyun güzele benziyor indiriyorum :)

17 Ağustos 2009 23:19

:( ben bunu indirmişim oynamışım (tabi bitmemiş) ama unutmuşum iki adet oldu pc de =)

25 Eylül 2009 23:24

haydi bakalım bunu da yükleyeyim:D

su
2 Şubat 2010 12:28

oynamışım bunu yaa:(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template