Hidden Wonders of the Depths


İkinci serisi zaten sitede olan istek üzerine konan bir eşleştirme oyunu.İyi eğlenceler.25 MB
Welcome to the underwater magic world! Hidden Wonders of the Depths is a new and exciting action puzzle which combines unique match-3, mahjong and I-spy gameplays with more than 210 delightful and fantastical levels. In this game, you will explore the underwater realm, will find the hidden treasures and will get acquainted..25mb


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

29 Temmuz 2009 20:56

sis cnmmmmmmmmmm çok tşk ederim yani her dilde nasıl yazılır bilemiyorum ama türkçe yazım bari seni seviyorummmmmmmmm mucksssssssssssss öptüm yani :P biraz sulu oldu ama :=)))))

29 Temmuz 2009 20:57

:))))))))))))

30 Temmuz 2009 00:19

sishyphos slm
sen birtanesin eline emegine saglik
iyiki varsin

30 Temmuz 2009 00:22

oley, oyunun ikincisiyle ilgili takıntımı ancak birincisiyle yenebilirim

31 Temmuz 2009 02:19

hehe daphane ben 2.sini oynadım bitirdim eh 1.side acayip şimdi kolay geliyor zordan bu tarafa geçince ama gerçekten 2 bitirne kadar öldüm öldüm dirildim :=)))))))))

Adsız
1 Ağustos 2009 23:46

Evet 2. si sinir etmişti benide ama inat edip bitirmiştim bu daha kolay ve keyifliymiş teşekkürler sishyphos.

13 Ağustos 2009 01:02

sözümü geri alıyorum 1.cide 15 .levelden sonra gerçekten zorlaştı ama nihayet bitirdimmmmmmmmmmmm oley be şuan taze taze bitirmiş bulunuyorum şükürrrrrrrr 2.de hatıra alamyı unutmuşdum ama 1.cide jeton düştü

http://img256.yukle.tc/image.php?id=9719final2.JPG

:=)

http://img253.yukle.tc/image.php?id=3021final.JPG

darısı bitiremeyenlerin başına :D:D::D:D: hade bakem ne kadar sabırlısınız ben baya sabrettim hatta sinirden kendimi yedim arada ama başardım ..........

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template