G.H.O.S.T. Chronicles: Phantom of the Renaissance Faire



Bir hayaletin izindeyiz.Vandalize edilmiş dükkanlar,dağıtılmış bir park.Hayaleti bulmak size kalmış.114.5 MB
G.H.O.S.T. Chronicles: Phantom of the Renaissance Faire finds you hot on the trail of a menacing and terrifying ghost. This vengeful ghost has damaged attractions, vandalized shops and has driven away the park patrons. Inspect the park and determine if this is indeed ghostly activity or just a cruel and disastrous hoax. It is up to you to find out who is behind the haunting at the Renaissance Faire in this exciting Hidden Object Adventure game.114.5 MB

thanx to TAC-CM

Oynamak için tıklayınız-Click to Play
Alternative Link
Alternative Link
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 18 yorum

Adsız
9 Temmuz 2009 18:44

arkadaşlar ghost oynayan yokmu

10 Temmuz 2009 11:28

adsız yaz takıldığın yeri ki oynayanlar cevap yazabilsin

10 Temmuz 2009 13:51

arkadaşlar nasıl bir oyun bu klkasik nesne bulmamı yoksa odadan klaçış oyunlarımı?

14 Temmuz 2009 01:23

sishyphos nedesem azdir super bir oyun
yukledim ve oynamaya basladim ve oyundan ayrilmak
zor geldi ama ugkum geldi yarin devam
ellerine emegine yuregine saglik
tesekkurlerrr

14 Temmuz 2009 20:58

oyunu bitirdim harika idi benden baska oynayan yok galiba oynamak isteyene tavsiye ederim superdi
emeyine saglik sishyphos

netçelebi
15 Temmuz 2009 00:43

Ben de yeni başladım 2. bölümdeyim çok keyifli bir oyun. Kuros dan sonra iyi geldi... :)

netçelebi
15 Temmuz 2009 17:22

Oyun öyle sürükleyiciydi ki; bittiğinde,elimde 34 hint vardı, kullanmaya gerek duymadım.Fazla zorlanmadan, keyifli vakit geçirmek isteyenlere ben de öneririm.

Adsız
16 Temmuz 2009 01:56

Bu oyun şifre istiyor benden dosya açılmıyor

16 Temmuz 2009 12:28

adsız o dediğin eğer dosyayı buradaki linkten indirdiysen ve doğru kurduysan imkansız.bak epey bi kişi indirip oynadı

su
16 Temmuz 2009 20:28

çerez gibi bi oyundu...oyun çok bonkör,devamlı hint verdi ve hakikaten oyun bitti hint bitmedi :)))

teşekkürler sisss....

Adsız
16 Temmuz 2009 21:58

Alternatif linkten tekrar indirdim bu kez sorun olmadı :)

Adsız
3 Ağustos 2009 18:34

Ben bunu kendi sitesinden indirdim süreliydi gzl bir yun tavsiye ederim
bu sınırsız mı

6 Eylül 2009 18:45

oyun güzeldi eğlenceli vakit geçirdim :)

25 Eylül 2009 01:56

oyunu yükleyeyim.artık sabaha oynarım:)

25 Eylül 2009 02:23

ilk linkten indirdim oyun açılmadı.
2.link zaten açılmıyor.
3.linkte error veriyor.
hay allah:(((

25 Eylül 2009 02:24

en alttaki alternatif link şimdi açıldı.sanıırm diğer rapidden yüklediğim için belli zaman geçmesi gerekiyordu.
umarım bu sefer sorun çıkmaz.

25 Eylül 2009 11:14

çok şükür sorunu hallettim:)
ben oyunu D diskine yüklemiştim.tekrar C diskine rar çıkardım ve oyunu oynuyorum şimdi:)
demek C de oynayabiliyormuşum.nasılda düşünemedim.daha öncede bir oyunda başıma gelmişti.

25 Eylül 2009 20:04

güzel oyundu.zevkle oynadım:)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template