Enlightenus



Enlightenus'un gizemli dünyasında detektifçilik yeteneklerimizi kullanarak Edgar Lee'nin kayıp romanlarını arıyoruz.Azada veya Dream chronicles gibi puzzlelarla dolu keyifli bir oyun.145.6MB
A reclusive author has asked for your help! Travel to the mysterious world of Enlightenus and use your detective skills to track down Edgar Lee`s missing novels! Explore an entirely different maze full of perplexing puzzles and intricate locks, as you collect each chapter of the missing books.145.6 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 39 yorum

su
6 Temmuz 2009 11:38

bu oyuna başlıyorum..güzele benziyor...oyunun başında kart alıp içerdende anahtar alıp odalara dalış yapıcam ama 'kızım'ı bekliyorum :D

Adsız
6 Temmuz 2009 11:39

ivetttt beni beklioooooo

kukis:D

6 Temmuz 2009 11:40

a

6 Temmuz 2009 11:41

hahahaha nickime bak anne:D:D:D

su
6 Temmuz 2009 11:52

oyun hakikaten güzel..herkeze diyorumki başlayın.ancak yazması zor.tipik oda oyunu gibi ve yapılanları,bulunanları tarif etmek ve anlatmak zorlayacak.

6 Temmuz 2009 12:10

anne olda mısın?

su
6 Temmuz 2009 12:17

oyuna şovalyeli yerden başladım.çekmecedeki puzzle ları çözdüm.sonuncu puzzle NAİL olacak.çekiç aldım,kılıç aldım.let's go bakalım.

su
6 Temmuz 2009 12:31

soldan çıkınca kılıcı sağdaki yere takıp obje bulma yerine başladım.oyunun çeşitli yerlerine tıkladıkça listedeki resimli objeler yerlerine yerleştiriliyor.birde E harfi buldukça toplanıyor.(kızım beni ekti galiba)

su
6 Temmuz 2009 12:42

objeler bulundukça çeşitli kuş resimleri veriyor.4 kuşu tamamlayınca,şovalyeli odadan sola döndüm.yine solda bir tablo var.4 kuşu soldan başlayarak en uçamayanından :D itibaren yerleştirin.sağ alta eagle gelecek gibi...

su
6 Temmuz 2009 12:45

kuşları yerleştirdim.ying aldım.şovalyenin sağında bir yeri çekiçle kırıp ordanda yang ve kapıya yerleşti.diğer odaya giriyorum.

su
6 Temmuz 2009 12:50

diğer oda bir sokak..sağda bir puzzle var.her iki baştaki şekli aşağı yukarı yaparak aynı duruma getirdim.ekran açıldı.epey uğraştım ama mantığını çözemedim ve Ekart kullanarak bu puzzle ı çözdürttüm.içeri girilior artıkın..

su
6 Temmuz 2009 14:37

oduncu tablosu için:
bait sol-üst
olta sol alt
odun sağ üst
testere sağ alt

su
6 Temmuz 2009 14:55

kuklalı tablo için:
sol üst dürbün
sol orta kurşun
diğerlerinin yerlerini hatırlayamadım ama chisel,yapıştırıcı,bullet ve dear hornda burada kullanılıyor.

su
6 Temmuz 2009 15:07

kızımla her bişeyi yaptık,resimler bulundu.tablolar tamam.elde sadece GEAR kaldı.ve eğer parfüm şişelerin oraya dönerseniz baykuşun gözü çıktı.baykuşa takınca alınan yeşil parçada akvaryum müzede üsste sağ taraftakiyoldan gidice duvara takıldı.ve doğruca saatli kapıdan içeri(kızım buldu mucuksss)

su
6 Temmuz 2009 15:46

orada dolu sağda solda çözülecek puzzle var.meyve topluyoruz bu sefer.
bıçakla soldaki bitkileri kestik ve içeri bir yer açıldı.yine resim eşleşmece..

su
6 Temmuz 2009 17:29

bu bölümde 2 tablo var.kız olan tabloda:
marul-patates-çilek ve green bşiey :)) yerleşiyor.diğer dördü ise aynı bölümde erkek olan tabloda,solüst:karpuz ve elma sağ taraf ise muz ve cocount

Adsız
6 Temmuz 2009 23:01

ben yangı ilk ana kapıda sağdaki çivide buldum.şovalye olan yerde değil

Adsız
6 Temmuz 2009 23:30

o potion kapısındaki mantık ve çözüm şöyle.ben ilk e kartı kullandım sağ ve solda ağaşı kaydırılan düğmelere hangi şekil geleceğini görmek için.düklemesine kristali gösterdi.kıpırdamayan dört sembol var dört köşede.bunlar sol üstte güneş,sağ üstte ay,sol altta bulut, sağ altta kar tanesi.bunlarla bağlantılı simgeleri dört köşeye yerleştirdim.
üst sıra soldan sağa,güneş,ateş,iksir şişesi,gece görüntüsü ,baykuş
alt sıra da soldan sağa yağmur damlası,yıldırım,iksir şişesi,penguen,kardan adam

su
7 Temmuz 2009 15:11

oyunun sonuna geldim,amcam bana hediye olarak bir anahtar verdi ve açılmayan ve üzeride E olan yerleri açtım.bir kaç puzzle ve resim eşleme daha yaptım.ve kocaman bir kapı çıktı ve bir kadın mektup okudu bitti dedi :S:S
ancak tekrar eve girebiliyorum ve hediye anahtarım hala bende.yapılması gereken son bir puzzle var ama hiç biryere geçiş yok diyor artık.kaldım iyimi bööle ? :((((

Adsız
7 Temmuz 2009 23:05

BENDE DE AYNI ŞEKİLDE BİTTİ.AMA BEN SOKAK KAPISI DIŞINDA Bİ DE İLK KAPIYI AÇTIM.BAŞKA PUZZLE YAPMADIM.
OYUNU YÜKLEYEN VE YAZANLARA TEŞEKKÜRLER.GÜZEL OYUNDU

10 Temmuz 2009 17:12

ya arkadaşlar şu dürbün yerleştirilen yeri nasıl çözdünüz

10 Temmuz 2009 17:22

dürbün takılan yer neresi yaw?ben hiç dürbün hatırlamadım.bölüm numarasını yazsana ya da daha açıklayıcı yaz

11 Temmuz 2009 21:49

sonunda ben de oynadım ve bitirdim. bayıldım oyuna. ellerinize sağlık

12 Temmuz 2009 00:44

arkadaşlar hepinize emekleriniz için teşekkür ederim. bu tür oyunları çok seviyorum ve buradan da bi çok oyun yükleyip oynadım :))
bende başlıyorum bakalım hadi hayırlısı.. :)

13 Temmuz 2009 00:36

12 ci yorunu yapan su kişisine teşekkürler
resmi çözümünden bile bulamadımdı
bu arada nasıl yarım saatte bitiriyorsunuz hayret
ikinci günüm ve haala devam ediyor

su
13 Temmuz 2009 13:53

sabırsız kişisi rica !

Adsız
28 Temmuz 2009 22:18

ilk linkten inen sıkıştırılmış dosya açılmıyor. hata veriyor:( o kadar indirdim yahuuuu......

Adsız
28 Temmuz 2009 22:31

bilginize arkadaşlar... bu arada bu site çok başarılı emeği geçenleri tebrik ederim....

28 Temmuz 2009 22:37

adsız şu anda ilk link dediğin yan sekmemde indirilmeye uygun bekliyor.hata dediğin nedir?link sağlam.
teşekkürler bu arada.

29 Temmuz 2009 00:43

gerçekten güzel bir oyundu zevkle oynadım ama sadece bir kısım da takıldım ilk tablodaki gibi bulunca tabloya yerleştiriyoruz sandım 6 renkli yuvarlagı tek tek şifre dener gibi numaralandırıp denedım tablo açılmadı meger başka tablolarda varmış :=))))))))))yani gelip yorumlara bakmasam neden 2 saat tek tek denedıgm halde tablo açılmıyor genemı oyun bozuk diye isyan edecektım genelde şansıma oyunlarım hep donar yada takılırda :=)))))herkese tşkler muckssssssss :D

Adsız
29 Temmuz 2009 20:26

Galiba indirirken benim bağlantımdan kaynaklı bir problem olmuş..

indirdim şimdi sorunsuz ve oynayacağım nihayet...

teşekkür ederim ve hemen cevap yazdığınız için ayrıca bir daha teşekkür.... :))

Adsız
2 Ekim 2009 08:34

Tam çözüm bende var. İsteyen olursa buraya yazsın.

4 Kasım 2009 10:54

ADSIZ KARDEŞ TAM ÇÖZÜM BENDE DİYORSUN ŞU AN ELİMDE MAVİ BİR TAŞ VAR. HEYKELLERE NE YAPILACAK PLASE ANLAT TIKANDIM KALDIM.

4 Kasım 2009 13:00

ben bu oyunu oynamışım ama yorum yazmamışım.tekrar yükledim tabi bilmeyerek.neyse tekrar oynayayım bakalım:)

4 Kasım 2009 13:01

nazan resimli ve türkçe çözüm linki veriyorum.

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=tr&sl=en&u=http://www.bigfishgames.com/blog/enlightenus-walkthrough&prev=/search%3Fq%3DEnlightenus%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr&rurl=translate.google.com.tr&usg=ALkJrhjc3RMbMC6HRZVsAFbFYwwLnXYvQw

4 Kasım 2009 13:03

bu da başka resimli ve türkçe çözüm linki:)



http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/enlightenus/tips-tricks/enlightenus-walkthrough&ei=5F7xSqWZCpqGsAa0hdWjDw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=2&ved=0CBEQ7gEwAQ&prev=/search%3Fq%3DEnlightenus%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

4 Kasım 2009 22:44

TEŞEKKÜRLER SÜPERBABANE HARİKASINIZ....

27 Kasım 2013 09:47

oyunu indiremiyorum.iki linkide hata veriyor.depositfilesı mevcutmu acaba?

27 Kasım 2013 15:06

ipek link file factory ile yenilendi.deposit maalesef

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template