Department 42 The Mystery of the Nine v1.0


cööçemmmm teşekkürler oyun için.
paranormal araştırmalar yapan gizli bir devlet örgütünde çalışan ajan Alice Wright olarak suç mahallerini araştırıyorsunuz.Gezegeni tehdit eden şeytani ve gizemli 9 antik nesneyi bulacaksınız.119 mb
Join Department 42, a secret organization devoted to the paranormal, and protect the world! Help Agent Alice Wright track down nine mysterious and evil artifacts that have gone missing. Use your Hidden Object skills to protect the planet from the nightmare that has been unleashed and restore order! Travel across the country and piece together the enigma.119 mb


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Alternative Link
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

Adsız
15 Temmuz 2009 22:27

link kırık sanırım

netçelebi
15 Temmuz 2009 22:59

ben yüklüyorum, sorun yoktu. İlk linki seçmiştim.

16 Temmuz 2009 00:29

iki link de sağlam

Adsız
16 Temmuz 2009 01:21

benim pc de sorun varmış çözdüm ok

Adsız
16 Temmuz 2009 01:23

başka bi yerden indirdim oda süreli imiş yarıda kaldım

netçelebi
16 Temmuz 2009 01:39

Oyun ingilizce gerektiriyor. Zorlanıyorum biraz. Karşıma çıkan metni çözemedim bir türlü. Yarın devam edeyim.

Link düzelmiş Adsız.

Adsız
16 Temmuz 2009 01:47

ya bu ne şanstır buradan indiremiyorum diye başka biyerden indirdim oda hata verdi şimdi buradan indiriyorum bakalım ne olacak

netçelebi
16 Temmuz 2009 13:02

kuru kafaların olduğu bölümde sayı 263

16 Temmuz 2009 19:05

takıldığınız yerlerde aşağıdaki linkten de yararlanabilirsiniz.


http://www.bigfishgames.com/blog/department-42-the-mystery-of-the-nine-walkthrough/

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template