NiBiRu Age of Secrets



NI.BI.RU’nun kahramanı ve bizim esas oğlanımızın adı Martin Holan. Kendileri yakışıklı sayılabilecek bir arkeolog. Macerayı da oldukça seven biri. Gecenin birinde bilgisayarın başında çalışırken bir telefon geliyor. Arayan Martin’in amcasıdır. O’na maceraya ne dersin diye soruyor. Martin’de yok demiyor tabi yoksa oyun başlamaz :). Tamam deyip amcamızın evine gidiveriyoruz. Amcanın anlattığına göre ikinci dünya savaşı sırasında almanlar yani Naziler NI.BI.RU adında gizli bir çalışma üzerinde çalışıyorlarmış. NI.BI.RU başka bir boyutta bulunan bir gezegenmiş ve Naziler onlarla iletişim kurarak teknolojilerinden yararlanmak istiyorlarmış. Böylece dünya egemenliğini ele geçirebileceklermiş. Galiba o zamanlar ters giden bir şeyler olmuş ve Naziler başarılı olamamış. Ama bu şimdiye kadar söylentilerden ibaretmiş. Ta ki Prag’da Nazilere ait eski bir maden bulunana kadar. Amca Martin’e kendisinin yeni bir macera için çok yaşlı olduğunu ve bizim gidip gidemeyeceğimizi sorar. (artık harbi yaşlılıktan mı yoksa korkudan mı bilmem) Martin’de seni kıracağıma başımı kırarım diyerek kabul eder ve kendimizi yeni bir maceranın içinde buluveririz. Oynadıkça da anlıyoruz ki NI.BI.RU’nun peşinde olan tek bizler değiliz. Evet, kötü adamlar. Onlar sız oyun olur mu hiç? 955 MB

Martin Holan is sent to Prague to examine a mysterious World War II tunnel. What begins as a short expedition to Prague quickly turns into a dangerous and thrilling mystery! Brace yourself for an adventure involving murder, deception, the deep dark secrets of the Nazis, and the demise of the Mayan civilization. Travel through 80 locations of breathtaking scenery and a captivating musical score. Join our hero, Martin Holan, as he is thrown head first into the heart of an exhilirating adventure!955 MB

part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 4
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 4
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 46 yorum

7 Haziran 2009 23:38

çabuk yükleyin de başlayalım yaw:))

8 Haziran 2009 00:16

sis neden alternatif link var oyunda sorun yok demi ona göre indircem :=)

8 Haziran 2009 01:16

shera

rapid linklerim belli bir sürede belli sayıda yüklenmezse ölebilir.
alternatifi o yüzden koydum

8 Haziran 2009 01:17

ay bu arada mini chatte okumadın sanırım
egypt 2 hazırlıyorum.ramsesin 2cisi
:))))

8 Haziran 2009 03:04

yuppiiiiiiii de şeker hangsıınden başlıcamı şaşırdım oyunların :=))) neyse ben bunu indirmeye başlıyorum

8 Haziran 2009 08:34

oyun bende hazır. ufak ufak başlıyorum. bu kez geri kalmayacağım,söz. bekliyorum herkesi :)

gülbeşeker
8 Haziran 2009 19:05

Merhaba , arkadaşlar herkese selamlar sevgiler :)
Ben oyunu yükledim , açtım ama bende ses var görüntü yok :)) neden olmuş olabilir acaba , yardım eden olursa çok sevinirim bilgisayarım XP benim uyumluluk ayarlarını denedim tek tek olmadı ,bilen varsa yardım bekliyorum

8 Haziran 2009 22:08

gülbeşeker selam,ilk aklıma gelen görüntü olmamasından ekran kartı sorunu olması.gereken minimum pc özellikleri aşağıdaki gibi olmalı



System:
Pentium III 800 or equivalent
RAM:
128 MB
Video Memory:
32 MB
Hard Drive Space:
2500 MB
Other:
32 MB DirectX 8.1-compliant video card

9 Haziran 2009 00:48

ÖNCE OYUNUN MENÜSÜNÜ BİRAZ ANLATAYIM ARKADAŞLAR. oyun ilk açıldığında çıkan seçeneklerden "options"a klikleyince karşınıza çıkan seçenekler arasında "subtitle" var. yanındaki daireyi işaretlerseniz konuşmalar aynı zamanda alt yazı olarak da okunuyor. yoksa dinleyip anlamak zor oluyor. ilk başta bunu atlarsanız konuşmalar bitip mouse imleci belirene kadar birşey yapamıyorsunuz. daha sonra imlecinizi ekranın sağ üstüne kaydırın, orada çıkan işaret sizi menüye götürüyor. oyununuzu kapatmadan önce "save game " der ve bir sonraki açılışta başlarken "new game" değil de "load game" seçeneğinden son kaydettiğiniz yeri seçerek başlarsanız son kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. Biraz ayrıntılı yazdım gibi gelebilir size ama ben çok oyunda bunları bulana kadar epeyce zaman kaybettim:)

Adsız
9 Haziran 2009 01:08

hadi bakalim bende basliyim

9 Haziran 2009 01:11

oyyy oyyy zor iniyo bu ya

9 Haziran 2009 08:28

oyunu indirdim. ses te var görüntüde ama biri çıktı daktilo yazıyo bekle allah bekle. sona bi telefon çaldı. gene bekle allah bekle what fayda. adamın daktilo yazması bitmedi ama ben bittim. demekki benim pc oyunu kaldırmadı. ama ben bi hamlede oyunu ortadan kaldırdım. keh keh!!!...

eko
9 Haziran 2009 10:11

ya arkadaşlar ne yapıcaz oyunu açtım ama nereye gideyim ne yapayım anlamadım ki dolanıp duruyorum

9 Haziran 2009 13:00

eko slm,
valla herkesle birlikte başlayalım diye ben de bekliyorum.köprüde durdum ööle:DD
akşama başlar yazarız sanırım

9 Haziran 2009 15:02

ben iki saattir köprüdeyim. hiç bir yere gidemiyorum. painterla konuştum buluşmam gereken bir kadın var. adı Barbora. geciktiğim için kadın gitmiş sanırım. kimse de görmemiş kadını. ressam bir adamdan bahsetti ve resmini verdi bana.Inventorymde o resim,cüzdan ve cep telefonu var. başka birşey yapamıyorum. artık ressam da konuşmuyor benimle.

9 Haziran 2009 15:46

Birşeyler yapmaya başladım. Hemen yazayım. Bir kere, oyunu her açışta subtittlesı yeniden aktive etmek gerekiyor.Bu arada sağ klik,sol klik, herşeyi denedim. Heykele sağ klik yapınca orada bir kağıt bulduk. Kağıt inv.ye geçmiş.sağ klikle okuduk.Barbora'dan mesaj var.bekleyedmeyeceğini,takip edildiğini,profesörden onu nerede bulacağımı öğrenebileceğimi yazıyor. cep telefonuna sağ klik yaparak prof.ü aradık.Evine gitmemi söylüyor.adresi verdi. Taksi çağırıp Barbora'nın evine gittim.

9 Haziran 2009 15:51

Bina girişi kilitli. Etrafa bakındım. önemli birşey yok. Kapıya sağ klik yapınca zilleri gördük.Kızın tam adını profesör söylemişti.Barbora kanska gibi birşey. Zilini çaldım,cevap yok. Diğer zilleri deniyorum.Alttan başladım. Alttan 4. kat,sağ zil,J. Soukup açtı kapıyı bana. 12 numaraymış. Önce posta kutularına baktım.Kızınki yok. Asansörle Barboranın katına çıktım. 17 numaraymış. Önce ışık vardı,ben zili çalınca söndü. Şimdi kapıyı vuruyoruz, hiç ses yok. Asansörün yanındaki merdivenler tavan arasına çıkıyormuş ama kilitli herhalde. kaldım yine

9 Haziran 2009 17:14

sis alternatif linkteki 4 part hatali ilgilenirmisin ltf

9 Haziran 2009 19:36

tekrar aşağı indim asansörle. panodaki mesajlara daha önce bakmıştım ama bu kez daha önce farketmediğim bir mesaj gördüm.tavan arasının anahtarlarının yerini söylüyor. asansörle yukarı çıktım. yangın söndürücünün yanındaki tabelanın altındalar. tavan arasına girdim. ışığı açtım. duvarda asılı olan ipi aldım. içerde boş bir gardrop var. önündeki taşları alınca devrildi. arkasında bir pencere çıktı ortaya. girişten bez aldık. bir de odanın ortasında bir yerde delik var. bir bilya aldık oradan. Bu arada önemli NOT :inv.deki nesnelere sağ klik yapınca ayrıntılarını görüyoruz.

9 Haziran 2009 20:00

Elime bezi sarıp penceryi kırdım. ikinci kez bezi alıp kalan cam parçalarını temizledim. ipi ortadaki kirişe bağlayıp camdan aşağı sarkıttım ve ipe tutunup alt kata indim.odada kafama vurdu birisi bayıldım. ayılınca heryer karmakarışık.her yerde kağıtlar var.masada bir pc var şifre istiyor. yerde masanın önünde kadın çantası buldum . sağ klikle açtım. id kart var. barbosanın id kartı. banyoya girdim. barbosa küvette ölmüş.çıkmam gerekiyor. gece devam ederim. hadi bana yetişin de oynayalım.:)

9 Haziran 2009 23:44

veritas slm,
bir hata yok ki.link hala aktif durumda.ve bendeki partlar alternatiften olan partlar .oyunu başka bir dizine yeniden kurdum .sorun çıkmadı.indirmen sırasında link kırılmış olabilir.tekrar yüklemeyi dene

10 Haziran 2009 00:48

banyoda barbosanın kedisi var. adı felix.geri dönüp pc'ye onun adını giriyoruz ve açıldı.şimdi ben de baştaki altyazıların bir kısmını kaçırdığım için anlayamamışım. bir maden yeri arıyoruz. west bohemia'da imiş. cep tel. çaldı. arayan prof. bu arada polis sirenleri duyuldu, pencereden kaçtık. şimdi barbosanın işyeri olan Central City Archive deyiz. kapının önünde sağır bir adam var. bizi anlamıyor. içerdeki kapıcı bizi içeri almıyor. dışarı çıktık. parktan çıkınca bir büroya geldik. orası da kapalı. öğle tatili imiş. kaldık mı yine

10 Haziran 2009 01:36

bürodan sola doğru gidince kiosk var. şimdilik birşey almadım. metroya inmeyi denerken bir çocuk yukardan bana fişek attı. önce kızdım ona , sonra bana vermesini söyledim. karşılığında da elimdeki bilyayı verdim.metroya gitmekten vazgeçip geri döndüm. dönmeden önce kiosktan bir kibrit aldım. büronun önünde uyuyan dilenci uyanmış gitar çalıyor. bemden sigara istedi. kioska geri dönüp aldım ve ona verdim. bana borçlandığını söyledi.bu gece bu kadar yeter. yarın devam ederim.

10 Haziran 2009 02:20

ok tekrar deniyorum tsk ederim igine

10 Haziran 2009 19:34

sis şeker oyunu indirdim ama kurarken hatalı diyor allatki linke yükledim resmi bana yardımcı olurmusun

http://img245.yukle.tc/image.php?id=8230adsiz.JPG

10 Haziran 2009 23:12

shera
1 ve 4cü partlar bozuk inmiş.onları silip tekrar yüklemen lazım

eko
11 Haziran 2009 09:56

arkadaşlar ya ben kampda kaldım ne olacak şimdi

11 Haziran 2009 21:39

2 gündür elimdeki fişekleri patlatacak yer arıyorum. sonunda kapının önünde oturan yaşlı adamın yanında patlatmayı başardım.kuşlar uçtu,adam da benle konuştu.eskiden burada kapıcıymış.şimdiki bekçi de yeğeniymiş. benden kaliteli bir şişe şarap istedi.kioskta ucuz kutulu şarap bulabildi. .fakat yaşlı adama vevemedim. -kalitesiz olduğunu anlar diye- geri dönüp dilenciden arkasındaki boş şarap şişelerinden birini aldım. ucuz şarabı o şişeye boşalttım. adam beğendi. bana id kart verdi. içeri girdim. asansörle barboranın ofisinin olduğu kata çıktım.ofisin kapısı kilitli. barboranın id kartı ile açarak içeri girdim.

11 Haziran 2009 23:18

ofiste çiçekten sağ klikle anahtar aldım. bilgisayra şifre istiyor. kedinin adını denedim olmadı. masdaya yaklaştım. kalemlikten kalem,kedinin resmini kaydırınca arkasından kalemtraş aldım. kalemi açıp not defterini karalayınca bir kod çıktı. çekmeceyi anahtarla açınca da bir damga aldım. masadaki kedi resmi başaşağı duruyor. bilgisayarda kedinin adını tersten denedim. oldu. şifre xılef. barboranın raporunun çıktısını aldım printerdan .odada yapacak başka birşey bulamayınca çıktım. kapının önünde bir evrak asansörü var. ona da barboranın id kartını sonra da kod yazan kağıdı tıklayınca bana rapor verdi. nibiru dosyasının orijinali imilş. buradada başka birşey yapamıyorum. aşağı indim.

11 Haziran 2009 23:53

binadan çıktım,parktan da çıktım. büroya gittim. öğle tatili bitmiş ve açılmış. içerde sekreterle konuştum. izin belgesinin yarın vaya öbürgün onaylanacağını söyledi. ben hemen istedim . kadın inatçı. dışarı çıkıp tekrar içeri döndüm. kadının kartvizitini aldım. tekrar çıkıp dilenciye kadını sordum. ne tür bir araba kullandığını öğrenip arabanın yanına gittim. plakasını aldım. sonra cep tel ile kadının kartını birleştirerek kadını aradım ve arabasını oradan çekmesi gerektiğiyle ilgili bir şeyler anlattım. kadın telaşla binadan çıkınca da içeri müdürün odasına girdim. yalnız ilk önce girilmiyor içeri. belgeler yeterince otantik değil diyor. sonra çekmecede bulmuş olduğum damga ile barboranın raporunu damgaladım. oldu. girebildim.müdür belgeleri onayladı. şimdi kamptayım. kapıda bir asker var. komutanını çağırdı. komutan da hiç hoşnut olmadı gelmemden ama evraklarım tamö olunca almak zorunda kaldı içerfi. içerde ortağım varmış güya.

eko
12 Haziran 2009 10:39

ben bitirdim güzel oyundu teşekkürler sis.

12 Haziran 2009 14:43

eko rica ederim de,keşke en azından kritik ve zor noktaları yazsaydın.diğer oynayanlara yardım açısından yani.
neyse...

12 Haziran 2009 15:33

içerde nehri geçince bir trailer ve kapısı kilitli bir kabin var. trailerın önünde staçek diye bir adam oturuyor. konuştuk. madene gittim. kapıdaki nöbetçi izin belgesine rağmen beni içeri almadı. tekrar geri döndüm. staçekle tekrar konuştum. içeri birlikte girmek için bir planı olduğunu söyledi. hiçbirşey yapamayınca tekrar kampın kapısına döndüm . hem binbaşıyla hem de askerle konuşacak birşey kalmayana kadar tekrar konuştum. geri döndüğümde gece olmuştu ve staçek gitmişti. trailera girebildim.içerde kimse yok. konserve fasulyeleri ve masanın üstünden konserve açacağını aldım. karşıda asılı olan paltonun cebinden de bir kağıt aldım. üzerinde D2 82 yazıyor. tekrar madene gittim. çok ışık var daha fazla yaklaşamam diyor. şimdi ışıkları söndürmemiz gerek. kapıya geri döndüm. binbaşı da gitmiş. nöbetçiyle tekrar konuştum. binbaşının ışıkların kapatılmasını istemediğini söyledi. ormanda birşey yaparsam ışıklar sönermiş ama yanlışlıkla orayı hızlı geçtim. zaten ormana da gidemiyorum. kilitli kulübeyi de sordum bu arada. anahtar sadece binbaşıda varmış.

12 Haziran 2009 16:59

tekrar geri döndüm. trailer ve kulübeyi araştırdım. madene hala yaklaşılmıyor. konuşacak adam arıyorum. askere geri döndüm. benden yemek istedi . çok açmış. yiyecek aramak için döndüm. yolda mantara tekrar tıkladım. bu kez alındı. trailerda sobayı kibritle yaktım. konserveyi açıp mantar ekledim ve sobada pişirdim. geri dönüp askere verdim. yedi. ben o yerken gittim. tekrar oraya döndüğümde asker yemekten hastalanmıştı. nöbet yerini bana bırakıp tuvalete koştu.ben de fırsattan istifade binbaşının çadırına girdim. üniformanın cebinden anahtar, masadan telsizin teki alındı. çıkıp kulübeye gittim. anahtarla açıp içeri girdim. duvardan ip, alet çantası,çekiç aldım. alet çantasını sağ klikle açınca yağ, tel, tornavida ve bir şey daha var. odada üzerinde yazı çıkan bir jeneratör, bir de paslı kilitli bir yer var. kilidi açmayı deneyeceğim. ÖNEMLİ AÇIKLAMA: oynarken sürekli herkesle "there is nothing to talk" sözünü duyana kadar konuşuyorum. hiçbirşey yapamaz olunca geri dönüp eskiden konuştuklarımla tekrar konuşmayı deniyorum. üzerinde yazı çıkan herşey eninde sonunda kullanılıyor veya biz baktıktan sonra yazı kayboluyor. yazı kaybolmuyorsa gelişte geçişte sağ klik sol klik yapıp öyle geçiyorum.

12 Haziran 2009 23:22

evett kampa gelmiş bulunuyporum.az kaldı yetişecem sana daph:)

13 Haziran 2009 00:27

jeneratörde lid yazan yeri tornavidayla açtım.o sırada telefon çalmaya başladı.dolaptan (locker) geliyormuş.kapaktaki kilidi çekiçle kırdı.içinde bir ceset var.cesede sağ klik yapınca kimliğine baktı bizim dışarda konuştuğumuz Stasek denen adamın kimliği.jeneretöre bir kaç kere tıklayınca önce ışık gitti.bi daha açayım dedi.en sonunda tamam ışıklar dedi.madenin kapısındaki askerin ayrıldığını gördük kapıdan çıkınca.biz trailer yanındayken bri geliyor deyip altınsa saklandı.asker geçince de madene gitti.ışıklar tekrar yanmış.acele içeri girdi.şimdi madendeyim

13 Haziran 2009 00:56

maden girişinde sağda varil gibi bir şey var ve demir bi çubuk var.wrench ile onu aldım levye gibi bir şey.ileri gittim.main corridor diyor.kirişten cramp diye metal kol gibi bir şey aldım.1ci sol 2ci sol ve sağ 3 bölüm var.1ci solda yerde demir kapak üzerinde tahta bir kutu var.sağda bir opening var.yerde de toprak tepesi var.ctamp ile topraktan vana alıp openinge taktım.çevirince tahta kutu aşağı indi.kanca aldım zincirinden.
geri gidip 2ci solu seçtim.nazi amblemli metak bir kapı var.kapıda bir şey eksikmiş.yine geri ve sağ koridor.burayı su basmış.suya tıklayınca bi dolu şey var diyor ve sağda tahta kutular.fenerle suya baktım sağda can var dedi.kancayla ipi birleştirip o cani aldım.
ilk başlangıca döndüm sola girdim şimdi de.fıçı ve tavanda ağ var.ilersi cave in diye bir yer.levye ile girşini açtı.karanlıkmış fenerle baktım.ölü asker iskeleti gördü.göğsünden pin diye madalya cebinden de anahtar seti aldım.anahtarlar o nazi kapısını açabilir.geri gidiyorum

13 Haziran 2009 00:57

eko bitirmişsin bari kasaya şifreyi nasıl giricez onu yazsaydın dünden beri onunla uğraşıyorum aynı yerde takıldım kaldım...

13 Haziran 2009 01:29

anahtarlar demir kapıya girdi.sol kilit sıkışmış.can oilden yağdanlığa yağ koyup yağladım.yönlerini nazi işaretine göre yapınca açıldı.içersi karanlık ve fener öldü.ama gaz lambası var.yaktım.
jeneratör var.vanalarından biri sıkışmıştı.yağladım vs sonra sanırım crable veya wrench birinden biriyle çevirebildim.solda kalan kolu da çekince ışıklar yandı.4 yöne giden bir koridordayım.sağda duvarda arşiv vs bölümler yazıyor.sağ koridordaki demir kapıda anahtarım kırıldı.

13 Haziran 2009 02:11

koridorda ileri gidince sol duvarda bir puzzle sanırım tıklanmıyor.kapı açılmıyor.
sol koridorda kapı anahtarla açıldı içerden light bulb,test tube,can kerosene,ve sağda kalan sandıklardan crable ile dinamit aldım.test tube a tankın önündeki batteryden acid koudm.anahtar kırılan sağ kapı acidle açıldı.
uykum da gelmeye başladı ama

16 Haziran 2009 23:06

devam edebiliyorum sonunda.
arşive girdik görüş açımızda solda kalan yerdeki kutuya elimdeki D2-82 yazan kağıdı tıklayıp bir kutu kutudan da mıknatıs aldım.
ileri geçince.masadan cetvel ve tahta kutu,büyüteç aldım.yanmayan lambaya ampul takıp sağındaki dolabı ittim.
cramp denen metalle duvarı deştim.patlatırım diye dinamiti taktım.bana fuse çok kısa dedi.dinamitim de vuvarda kaldı.ne etcez

16 Haziran 2009 23:15

depo vardı.oraya geri gidip bir dinamit daha aldım.fünyesini söküp duvardakine bağladım.kibritle yaktım ama duvar hala tam açılmadı.
dönüp dolanıyorum daha bulamadım başka ne yapabileceğimi

16 Haziran 2009 23:39

şinciiiii
geri koridor başına gidiyoruz.hani 4 yöne giswbildiğimiz.sağdaki işaret tabelası altında fare deliği var.cetvel ve kutu birleşiyor.açacakla da bi fasulye konservesi açıp onu da birleştiriyoruz.ve fare deliği başına koyuyoruz. sonra bekledim bi şey olmadı.epey bi dolandım.bir dinamit daha aldım depodan.geri geldiimde kutuda fare vardı.kutuya inv içinde tıklayıp fareyi çıkardım.
ne işime yarayacak fare fikrim yok tabii

17 Haziran 2009 00:10

iyyy ivrencimm.
fareyi dinamite bağlayıp öyle patlattım duvarı.
gizli odaya girdim şimdi.
masadan ütü ve gnlük aldım.
günlük jaguar temple diye bir yerden bahsediyor ve son sayfası yırtılmış.
masif kapı kaldıydı geriye.orda solda duvardaki şeye mıknatıslarla puzzle yaptım.asansör açıldı bir laboratuara girdim.
soldan demir mıknatıs aldım.
makarayla mıknatısı birleştirp yerdeki mazgaldan anahtar aldım.
burner var masada.yakıt yok dedi kerosen doldurup yaktım.ütü üstüne yerleşti bi süre bekleyince kızgın ütü olarak geri aldım.
günlüğün arka sayfasına tıkayınca ütüyü 47922 çıktı

17 Haziran 2009 00:35

anahtarla gizli odada masa arkasındaki kasa yerini açtık.şifremiz belli 47922
ortadaki yuvarlaktaki ibreyi rakamlara getirerek kasa açılıyor.belli bir şekli var mıdı r bilmiyorum ama sağ ve sol klick işe yaradığından ben en az yolu tıklayacak şekilde yaptım.
heykeli aldım.adam geldi silah çekti.sağdaki kollara tıklayınca kafasına sandık düştü.
bölüm bitti bir şehre geldim

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template