The Magician's Handbook II BlackLore



Bu sihirli dünyada Büyücünün el Kitabı sizin rehberiniz olurken,şeytani büyücü korsan Blacklore'un hapsettiği dünyanın tüm büyücü ve perilerini kurtarmaya çalışacaksınız.Gemisini uçurabilmek için onların büyülerini kullanma amacıyla hepsini yakalamış.Blacklore'u durdurabilecekmisiniz yoksa siz de onun bir başka kurbanı mı olacaksınız?51.8 MB
Return to a world of magic and mystery where the enchanted Magician's Handbook will be your guide. The evil magician pirate BlackLore has captured all the world's magicians and fairies. Using their magic to fly his pirate ship, he’s terrorized all who tried to get in his way…and you're next on his list!
From an underground oasis full of talking trees to a dark swamphouse where witches capture visitors and make them a part of their house, get ready for a magical journey like no other! Can you stop BlackLore, or will you become his next victim? 51.8 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 31 yorum

28 Haziran 2009 19:19

kimse rağbet etmemiş ama çok şirin bir oyun.pek kolay da değil

Adsız
28 Haziran 2009 23:04

Ben bi haftadır oynuyorum hatta takıldım bir yerde kimsenin oynamadığnı görüp kimseyle paylaşamadığım için baştan takıldığım yere kadar tekrar tekrar oynuyorum gerçekten hem güzel hemde kolay değil

28 Haziran 2009 23:12

nerede takıldığını yaz istersen.ben chapter 6 dayım.geçtiğim yerse yazayım

Adsız
28 Haziran 2009 23:40

Chapter 3 ün son kısmında yım melekleri kurtarmak için ateş ve rüzgar kullanıyoruzya bir türlü süreyi yetiştiremiyorum.Sis sevinirim yardımcı olursan ayrıcada sağol hemen cevap verdiğin için

Adsız
28 Haziran 2009 23:43

İngilizcem olmadığından uyarı ve ip uçlarını anlayamıyorum.

28 Haziran 2009 23:59

hmm o puzzle tekrar çıkacak karşına diğer bölümlerde.ve haklısın ing olmazsa zor biraz.olay şu sana bazı ip uçları veriyor.şöyle gibi.taçın altında şemsiyenin üstünde arada bir ses nesnesi var ona wind büyüsü ile tıklarsan bir peri serbest kalacak gibi.

geçtiğim için resim almama imkan yok.geri dönemiyorum.ama nette resim bulmaya çalışacağım

Adsız
29 Haziran 2009 00:08

Sishyphos ilgin için çok sağol

29 Haziran 2009 00:17

maalesef oyun yeni olduğu için resim ve walktru yok.
şöyle yapabilirsin.bir çeviri programı bulup sağda inventory kısmında yazan ipucunu orda çevirttirebilirsin.
bundan sonra aynı puzzle çıkarsa tam çözümünü yazarım ilerki bölümler için.

29 Haziran 2009 00:23

chapter 6 nın son puzzle ı
ağacı konuşmaya ikna etmemiz gerekiyor.
4 adet fenerin parçalarını bulacağız.petrify büyünüz seçili olsun ve rastgele tıklayın.takılırsanız reveal kullanabilirsiniz.eğer çok reveal ihtiyacı olursa bulduğunuz anahtarlarla sandıkları açıp extra reveal alabiliyorsunuz.4 fenerden sonra ekran sağından kürek alacaksınız.toprağın çatlamış olduüu yerleri azarak kökleri ortaya çıkartıp heal büyüsü ile iyileştirin.sonra ağaca tıklayın konuşacak ve fenerleri takmanızı isteyecek.
resmi de burada
buraya tıklayın

29 Haziran 2009 00:27

en son fire büyüsü ile fenerleri yakmayı unutmayın

29 Haziran 2009 01:37

chapter 7
ilk puzzle.magiciancs laboratuary
test tüp alın
heal büyüsü seçili olsun diyor
fire büyüsü ile 6 mum yakın
heal büyüsü ile kahverengi köklere tıklayın yeşil olsunlar
hepsini yeşil yapınca köklerin sağda bir çiçek çıkacak.ona belli bir sırayla iksir vermek gerekiyor.henüz yapamadım.ama şu aşamadaki resim aşağıda

buraya tıklayın

29 Haziran 2009 01:58

çözebildiğim kadarı
tek ölçü sarı
sonra full dolu tüp kırmıız
şimdi full açık mavi istiyor ama yapamadım daha

29 Haziran 2009 02:09

ve uykum geldi.sonra devam

29 Haziran 2009 09:25

yorumlarınız üzerine ilgimi çekti ve ben de oynamaya başladım. oynayanlar düzenli birşey yazmamış , ben de çok geride olduğum için kim nerede takılmış anlayamadım henüz. şu kadarını söyleyeyim. rüzgar ve ateş büyülerini kullanmayı öğrendim. ilk bölümde rüzgar büyüsünü kullanarak yaprakları üfledim ve altlarından çıkan duvar parçaları ve renkli taşları kullanarak iki tarafı eşit hale getirdim. kapı açıldı. ikinci bölümde de önce ateş büyüsü ile buzları eritip altlarından çıkan çanları doğru yerlere takarak beş taneye tamamladım. duvardaki notaları dinledim. sonra rüzgar büyüsü yardımı ile çanları çaldım. doğru sırada çalınca yine kapı açıldı.sizlerin o bölümü geçmiş olduğunuzu düşündüğüm için çanların sırasını not almadım açıkçası. zaten birkaç deneme ile bulunuyor.

29 Haziran 2009 16:25

7ci chapter perileri serbest bırakma puzzle
ilk soru
maple leaf(yaprak)ortadaki kurukafalı şeyin az solunda ,ile kum saati arasında sihirli bir nesne var petrify büyüsü kullanın
2ci soru
kaktüs ile squid arasında (squid sağdaki şövalyenin kafasının az üstü ve solundaki bir şey duvarda) el izinin( el izi de o ortadaki iskeletin solunda) sağında bir oyun parçası var wind büyüsü kullanın.şövalyenin üstündeki boz yap parçasıymış

3cü soru
siyah maskenin üstünde (siyah maske sağa uzanan üst kol gibi şeyde)gülün sağında bir yıldız var petrify ile dokunun.şövalyenin elindeki güneşli kalkan

4cü soru
bir noktayı işaretleyen X işaretinden başlayıp (en solda altta akordionun üstünde kırmızı X) caduceusa( bu da sol avizenin hemen biraz alt solunda duvarda hançere benzeyen bir şey) devam edip bir korsan nesnesi var .fire büyüsü ile dokunun.çcaduceusun tam üst hizasında avizenin sol kolu gibi ama daha kalın

5ci soru
viking borusu(ortada) ile at nalı (solda o kol gibi şeyin üstünde )bir hayvan var ona heal ile dokunun bu da kobra yılanı

6cı soru
zar (sol altta örümceğin solunda ) ve çan (sahda hazine sandığının solunda) arasında bir silah var .petrify büyüsü ile dokunun.ortadaki tüfek

Adsız
29 Haziran 2009 22:34

slm benyeniyim aranızda

Adsız
29 Haziran 2009 22:37

şimdi oyunlara nasıl gireceğim yardım edermisiniz lütfennnn

29 Haziran 2009 22:44

slm
öncelikle bi oyunu gözüne kestireceksin,usul usul ses etmeden ürkütmeden oyunun sayfasını açıp beni indir diyen linke tıklayacaksın:DD
oyunu indirip bilgisayarına kurduktan sonra ağız tadıyla oynayacaksın.olur da takılırsan bir konuda yine oyunun sayfasına yorum yazıp soracaksın,bilen biri cevap yazar.
oyunları kurmak ve yüklemek içinse şu linke ve bir de bu linke
bakarsan çok yardımı olacaktır.önce bunları okumanı tavsiye ederim.
haa bir de kendine bir gmail adresi alıp bir blogger hesabı oluşturursan burada isminle yorum yazabilirsin

30 Haziran 2009 00:01

8ci bölüm puzzle kolay yeni detect büyüsü ile yerdeki mühürün kırık parçalarını buluyoruz sadece

30 Haziran 2009 03:33

ohohohhhhh ben bu oynu yüklediğimde kimse yorum yazmamıştı ama hem yengeçi hem bunu oyna anca düşdüm buraya :D:DD::D 11.levelde oyun bitti bence oyun kolay ve zevkliydi hintlerde olunca :P bende sadece şunu ekleyim puzzlerden çanları soldan sağa 12345 dersek sırayla düşünün 15243 olmassa 15423 yani ben biraz tek tek deneyip zor buldum belki sizdede takılan olursa birde ağaçlı puzzle var benım ıng pek yok baya ugraşdım sitede oyunu oynayan yok diye gelip bakmadım keşke baksaydım benımde notlarımdan mor gözlü agaça -soru ve cevaplar libra-scale/gemini-twins/aries-ram .birde burçları soruyor her seferınde yanınca başka burcu soruyor ata ata sonunda geçtım ama siz bir yerden ögrenın bence ıng burçları....yeşil göz ;muntain-the crypt/common-black lore base/balcklore-corrigon/castle-ghots/learned-wind...sarı gözlü ağaç ;blood red eyes-mounticore/singing-siren/sisters-gorgons/3heads-cerbersu/bull-minatour/barbed tail -whyreen/lion-griffin...

tabi ağaçlar bu kadar uzun soru sormuyor ama malum ing olmayınca yan yan sonunda seçeneklerı tek tek deneyerekten sonuca ulaşmış bulunuyorum allahtan ağaçın soruları değişiyor ama soru sayısı sabit olunca öncekinde yandıgın soru bir kaç oyundan sonra tekrar çıkyor yani notlarımla geçtim :=))))))))))yukardaki soruların hepsını yazamadın onun yerıne sorunun sonunda biten kelimeyı yazdım - cevabı yazdım yani soru-cevap/soru -cevap/şeklınde .......hadi kolay gelsin byeee umarım yengeçıde bitirme şansım olur :P

30 Haziran 2009 09:47

chapter 5 puzzle: 6 taş heykelin önce parçaları bulunup birleştirilecek sonra da ağırlıklarına göre dengeyi sağlayacak doğru yerlere yerleştirilecek.heykel parçaları siyah lekeler gibi görünüyor. bir kısmı hemen alınabiliyor. bir kısmı alınamıyor. onlar tahta. önce petrify büyüsü ile taşa çevirip öyle alınıyor.yerleştirmeyi deneyerek yaptım.yerlerini tarif etmeye çalışacağım. umarım anlaşılır. solda önsolda kalkanı önünde tutan,ön sağda gülle atar gibi öne eğik duran, arkada ise at üstünde şaha kalkmış gibi duran var. sağ tarafa geçince ön solda uzun cüppeli düz duran, ön sağda yuvarlak kalkanı yanında tutan arkada da elindeki mızrakla öne eğilmiş duran heykel var

30 Haziran 2009 10:27

chapter 5: 6 tane peri kurtarılacak. yerlerini yazıyorum.
1-sol alt köşedeki saat-sağa doğru korsan dürbünü-aslanın arkasında yarısı görülen kalkan üç noktamız. ortada bir yere rüzgarla tıkladım.
2-üstte tavandan sarkan pan'ın flütünün solu-trafik konisinin sağı ve yılanın üstü(yılan büyük heykelin göğsünde) ortalarındaki çin fenerine ateşle tıkla
3-soldaki ağacın hemen altında tabloların köşesindeki puzzle parçası ile sağ alt köşedeki beyzbol sopasının üst tarafında duran böcek arasında düz çizgi çizin. inanmıyorum,yazmamışım ne yapılacağını burada.
4-kapının üstündeki beyaz çiçek-en alt ortadaki ruj noktalarımız. petrify ile aradaki hayvana dokunun diyor. tabutun yanındaki akrep şekli.
5- noktalarımız yılanın(heykelin göğsündeki) üstü-kapının sağındaki heykelin hemen üstünde Merlin. onun da sağına bakılacakmış. ses aleti diyor. panın flütü çıktı
6- taç(sol alta doğru )-baykuş- üzümler bulunacak. ortalarındaki korsan cismine ateş diyor. korsan dürbünü çıktı

30 Haziran 2009 16:16

chapter 9 tablolu puzzle
heal büyüsü ile orta alttaki kılıcı tamir ettim
wind ile soldaki tabloda yeldeğirmenlerini hepsini aynı yöne döner yaptım sağdaki tablo aydınlandı
kılıcı sol üst tabloya suya koydum
orta resimdeki testiyle o sol üst tablodan su doldurdum
testideki su orta resimdeki kovaya doldu.petrify ile kova aşağı indi
detect ile tablodan kırmızı bir top aldım
sağ üst resmin perdesi açıldı top kızın eline yerleşti öbür eline de mızrak gibi bir şey lazım.
detect ile meşaleli resimden magic stuff alındı kıza verildi
bitmiştir

30 Haziran 2009 16:28

chapter 9 peri puzzle

1ci soru
sağdaki kristal toptan soldaki oyuncak ayıya bir çizgi çek ayıyı geç en soldaki mantarlara fire ile tıkla

2ci soru
gülden (sol altta koltuğun yan tahtasında) tavuğa bir çizgi çek ( tavuk aynı hizada üstte) tavuğu geç bir hayvan var fire ile yılana tıkla

3cü soru
zardan ( masanın sağ ayağı dibinde) karpuza (tekli koltuğun üstünde bir çizgi çek karpuzu geç sihirli nesne var o da rün stone ona fire ile tıkla

4cü soru
korsan gemisinden başlayıp (en sol üst ekranda) dart tahtasına bir çizgi çek dartı geçince ilk ses cihazı ( akordion ) heal ile tıkla

5ci soru
tavuğun altında kertenkelenin solunda kalan bölümde bir hayvan var ona detect ile tıkla .bu hayvan da masanın sol altındaki deniz yıldızı

6cı soru
gül ile yaşlı büyücü ( sağdaki mor tişörtte resmi) arasında bir oyun nesnesi var detect ile tıkla o da zarlar

30 Haziran 2009 17:50

10 cu chapter ilk puzzle ağaçlı yer.
petrify ile üstte sıralı yuvarlak taşların en sağdakini alın magical orb adı.
2cisini yine en sol alt köşeden petrify ile alın
3cüsü ortada o kollarını kaldırmış gibi kadın heykelinin sağ dibinde

1 Temmuz 2009 17:03

7. bölümdeki puzzle da bitkinin üstüne gelince bitki bir düşünce balonu içinde sizden istediği miktar ve rengi gösteriyor. onun istediği sırayla vermek gerek. tüp 1/3,2/3 ve 3/3 tam dolu olacak şekilde doluyor. açık mavi için bir sarı 2 mavi almak gerek. açık yeşil için bir mavi 2 sarı ve turuncumsu açık renk için de 1 sarı 1 kırmızı. istediklerini sırayla verince bölüm bitiyor.

Adsız
11 Temmuz 2009 17:53

zilleri hangi sırayla çalmam gerektiğine takıldım notalar da çok kısa süreli ses duyuluyor :(

11 Temmuz 2009 19:12

eğer 2ci bölümün sonundaki zilleri diyorsan hani karlı resimdekini,o her oyunda farklı.dinleyip denemek dışında yolu yok

su
19 Temmuz 2009 19:18

güzel bi hidden oyunuydu...teşekkürler :)

28 Temmuz 2009 14:12

İngilizce bilmeyince oynamak mümkün değil. Kopya alıp oynamak da keyif vermiyor.

26 Eylül 2009 18:54

şimdi bunu yüklüyorum.umarım güzeldir:)))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template