Kuros



Geniç bir kaşif olan Katya hafızası tümüyle silinmiş olarak Kuros'da uyandığında çevresinde gizemli ve yabancı bir dünya bulur.geçmişini hatırlamak umuduyla çevresini keşfederken Katya'ya tahta,ateş,su,metal ve hava elementlerini kullanmasında ve bu dünyayı terk etmesine yardımcı olun.132 MB
When Katya, a young explorer with no memory of her past, awakens on Kuros, she finds a mysterious alien world teetering on the brink of destruction. Determined to piece together her forgotten life, she sets out to explore her strange surroundings.With the guidance of six unique allies, help Katya explore five elemental realms - Wood, Fire, Water, Metal, and Aether - and heal the mysterious and damaged glyphstones that govern the landscape.132 MB
Thanks to Wendy


Minimum System Requirements:
Windows XP/Vista
Pentium III 750MHz or better (1.0 GHz Vista)
384 MB System RAM (512 MB Vista)
64MB AGP Video Card
Internet Explorer 5.0+, AOL 5,6 or MSN browsers
Direct-X 9 (10 Vista)
Keyboard & mouse required
Joystick and game pad are not supported


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 120 yorum

30 Haziran 2009 00:07

slm sishyphos
kuros u indiriyorum tesekkurler
sen birtanesin

30 Haziran 2009 00:12

ohhh nihayet yorum gonderebiliyorum
senin sayende sishyphos bana tavsiyen mozilla firefox sayesinde ve bircok problemde kalkti sayilir sen supersinnnn

30 Haziran 2009 01:12

slm pamuksel,sevindim sorunun hallolmasına
ben de yarın başlayacağım sanırım bu oyuna

netcelebi
30 Haziran 2009 17:00

Harika bir oyun. Birçok bölümü geçtim takılanlar olursa yardımcı olabilirim.

Adsız
30 Haziran 2009 17:05

netçelebi seni her dakika nasıl bulacağız :( keşke zor kısımları yazsaydın...

netçelebi
30 Haziran 2009 17:09

Oyunda uğraşmak da keyifli. Hemen yazarsam heyecanı kalmaz ki. Biraz uğraşın takıldığınız yerde anlatırım.

Adsız
30 Haziran 2009 19:05

netçelebi lütfen çözümde yardımcı ol çok fena takıldım

30 Haziran 2009 19:06

bende oynuyorum. ama yazılacak gibi değil. Ben şimdi yanardağın ortasındaki dikili taşı restore etme kısmında kaldım. daha önce de bi restore vardı ama onu elimde hint gibi bi küre vardı restore küres, onunla geçtim di. şimdi alık alık bakışıyoruz.

Adsız
30 Haziran 2009 19:07

4. bölümde ağaçın içindeki top oyununda lütfen yardımcı ol

30 Haziran 2009 19:09

topu deliğe sokmak şöle. topun gittiği yöne ok çıkıyor. yönleri istediğin gibi ayarla bi şekilde tamda deliğin karşısında bi yere geliyor. daha doğrusu aynı hizaya işte o sırada deliğe tıkla içeri top giriyo

Netçelebi
30 Haziran 2009 19:11

Topu delikten geçireceksin adsız, ama bunu anlatmanın yolu yok. Ok yardımıyla topa yön ver deliğe ulaşsın.

netçelebi
30 Haziran 2009 19:18

Bozo ben o bölümü geçtim. Tam olarak ne yaptığımı karıştırdım ama daha çok bilgi verirsen yardımcı olurum.

netçelebi
30 Haziran 2009 19:21

Şimdi baktım da..çekiçleri topladın mı? Sanırım çekiçle kırılacak onlar. Sonra sembolleri tamamlayacaksın. Diğeriyle aynı yöntemle.

netçelebi
30 Haziran 2009 19:23

Yazmak için oyunu sürekli kapatıp tekrar açıyorum. Bu da zaman kaybı ve oyalayıcı. Ekranı indirebiliyor musunuz siz? Ben denedim donuyor.

30 Haziran 2009 19:50

alt-tab işe yaramıştı bende oyunu ilk kurduğumda çelebi,gerçi daha sonra devam etmeye fırsatım olmadı ama...

netçelebi
30 Haziran 2009 20:09

Topların olduğu bölümü soruyorsun değil mi newGuest. 3 bölüm var orada. Anlatmanın bir yolu yok daha önce de yazdım. Önemli olan topu deliğin karşısına getirebilmen sonraki okla girecek zaten. Topun gittiği yöne değil götürmek istediğin yere odaklan. Daha ilk toptaysan o kısımda tecrübe edinmen lazım. Oyunun ilerleyen bölümünde daha zor etap var bu gidişle onu geçmen daha zor olacak. kaçıncı toptasın şimdi?

netçelebi
30 Haziran 2009 20:45

Bozo.. ne yaptın geçebildin mi bölümü? Çekiç değilmiş çözüm. Yapman gereken bir sürü şey var. Bir ara 10 ar yumurta, çiçek ve çiçek filizi toplayıp 2. bölüme gideceksin. ondan sonra daha önceki gibi kıracaksın kristalin çevresindekileri. Çok karışık gibi görünüyor ama keyifli. Bulman gereken 10ar nesne tüm bölümlere dağılmış onu da söyleyeyim.

netçelebi
30 Haziran 2009 20:47

Sishypos... alt-tab bu oyunda işe yaramıyor maalesef. Ya da benim b.sayarda sorun bilemiyorum.

30 Haziran 2009 21:03

harika bi oyunmus bulmacalari deneme yanilma yontemiyle buldum ve bitirdim ohhhhh dunya varmis
rahatladim walla .bu tur oyunlarin devami dilegiyle emgi gecen arkadasa tesekkurler

Adsız
30 Haziran 2009 21:50

İŞTE SORUNDA BU TOPU DELİĞİN KARŞISINDAKİ BÖLÜME GETİREMİYORUM

Adsız
30 Haziran 2009 21:52

GAMEZEBODA FALAN ÇÖZÜMÜ VARMI Sishypos BU BÖLÜMDE ÇOK ÇÖZÜM VERDİ

netçelebi
30 Haziran 2009 21:55

Adsız- top ilerliyor mu? İlerliyorsa sorun yok demektir. Üşenmeyecem o bölüme gelip sana ilk topu ilerletmeyi anlatacam ama biraz vakit alacak.
İzmirli- hangi kapı sembolleri? Tahmin ettiğim yer ise sağ alt yuvarlaktaki aleti al şekillerin üzerinden sırayla geç. Rengi değiştiğinde işlemi doğru yaptığını anlayacaksın.

netçelebi
30 Haziran 2009 22:19

Adsız yönleri yazıyorum. Bu ilk topa ait olan yönlendirme...

Sağ-alt-sol-alt-sağ-üst-sağ-alt..umarım bu sefer olur.

Veritas..oyunun sonlarına doğru aldığın tasa su doldurdun ya.. onu ne yaptın? Ben orada kaldım. Oyun yönlendirmesiyle uğraşacağım diye bıraktım yeniden başladım.

30 Haziran 2009 23:18

slm netcelebi
oyunu kapatip acmana gerek yok klavyede windovs tusuna basarsan oyun alta iniyor sen yorum yaz tekrar oyna ben denedim oldu
ben oyunun yanardag olan bolume geldim birturlu yanardagi acamiyorum bilen varsa yardim lutfen

Adsız
30 Haziran 2009 23:46

SAĞOLASIN NETÇELEBİ SENİ YORDUM ORAYI GEÇDİM ŞİMDİ TAS VE METALLERİ TOPLADIM TAŞLARI FIRININ İÇİNE ATTIM ORADAN NEREYE GİDECEM

netçelebi
1 Temmuz 2009 00:13

Adsız orsü tıklayıp nesneleri bulacan.

Sana da merhaba pamuksel. windows tuşu bende işe yaramıyor maalesef. Yanardağı açmadan önce yapman gerekenler var. en son ne yaptın?

1 Temmuz 2009 00:24

netcelebi enson ne yaptigimi su an bilmiyorum ilerleyemedigim icin baska oyun oynadim

1 Temmuz 2009 00:30

belki oyunu yeni bastan oynarim
cunki artik kafam almiyor yasliliktan olsa gerek

netçelebi
1 Temmuz 2009 01:27

Çekiçleri topladın mı pamuksel. Bazı kraterleri kırıp nesneleri topla.Daha sonra tüm bölümleri dolaşıp toplaman gereken nesneler var.17- deki açıklamayı okuyabilirsin.

1 Temmuz 2009 01:47

ben cekicleri daha gormedim
benim gorusun ben ucuncu bolumu bitirdim saniyorum
17 deki yorumu okudum ben oralara zannediyorum daha gelmedim cicek bocek toplamadim
netcelebi yardimlarin icin tesekkurler

netçelebi
1 Temmuz 2009 01:59

Çekiçleri toplamadan önce ilk bölümdeki taşı sarmaşıklardan kurtaracaksın puzzle ı yapacaksın. Bölümlerdeki eksik nesneleri toplayacaksın. Herşey tamamlandıysa yeni bölüm açılacak oradaki çekiçleri topla. üstteki yönergeleri yap.

1 Temmuz 2009 09:23

ah ya oyunu baştan her oynayan adım adım yazssaymış böle çorba olmazmış. neyse ben lavların olduğu yerde dikilitaşın etrafındaki ıvır zıvır kırdım şimdi çıkan bi şekiller var onları restore edicem ama hala beceremedim. uğraşıyorum..

1 Temmuz 2009 09:25

casual games de bu oyun ile ilgili forum kısmında bazı çözümler var ama gogilden yaptığım çeviriyi sökmek bana göre oyunu sökmekten zor. onun için hiç bulaşmayın bence ama pazıl çözme sıkıntısı yaşıyanlara bir iki resim var orda.

1 Temmuz 2009 09:57

allam ya ne basitmiş şimdi o dikili taşoın orda etrafındakileri kırdım taş açığa çıktı. hiyeroglife benzeyen yazılara tıklayınca sol alt kürede çıkan şekillerle ortada çıkan tablo tamamlanacak. mantık şöle; her sütundan aşşağı bakın mantıklı bi şekil sıralaması var. işte o sıralamada eksik olan şekiller soldaki küreden alınıp yerine konacak. bu işlem bitince başka bölümlere geçiliyor. bu arada scepter denen bi alet bulmuştum o sihirli deyneğe benzeyen işte bu arada haritaların kayıp parçalarını bulmakta o aleti kullanın görmediğiniz yerlerden o alet parçaları buluyo. frozen obeliks denen yerde gene toplu pazıllar var 4 adet. burda dikkat edilecek nokta yeşil alanlar topu yutuyo. her pazıl çözüldükçe suyun içinden 4 adet şekil çıkıyo bi kova bulunuyo. kovaya su doldurup item yerinde bırakıyoruz. gene scepter ile çeşitli parçalar bulunuyo mavi kulede üst kısım kırılıyo. alttaki oyuğa kova konuyo . biitem alınıyo sona ay noluyodu unuttum valla. şimdi çıkmam gerek devamı isteyen olursa anlatırım. değirmen çıkıyo onu çalıştırıyoruz gene bi küçük pazıl falan var işte öle derken bi harita daha tamamlanıyo v.s

Adsız
1 Temmuz 2009 17:28

oyunda options kısmında switch full screen var ona tıklarsanız pencere haline geliyor windows tuşuna gerek yok

onun haricinde şelalenin olduğu bölüme geçen varmı heart of burning power ın orda tıkandım kaldım lütfen yardım :)))

netçelebi
1 Temmuz 2009 18:49

Adsız nerede takıldın? En son ne yaptın?

netçelebi
1 Temmuz 2009 18:55

izmirli yönlendirme hazır.
TOP
2. bölüm:
sol-alt-sağ-alt-sağ-üst-sağ-alt-sağ-üst-sol-ÜST
3. bölüm:
alt-sol-üst-sol-üst-sol-üst-sağ-alt-sağ-alt-SOL
4. bölüm:
üst-sağ-alt-sol-üst-sağ-alt-sol-üst-sol-üst-sağ-ALT

netçelebi
1 Temmuz 2009 19:03

Adsız, "oyunda options kısmında switch full screen var" demişsin ama bende yok. Daha önce bakmıştım sen uyarınca tekrar baktım. Emin misin var mı? Bende sadece Sound volume-Music volume-Credits seçenekleri var. Ben hiç bir şekilde oyun ekrandayken exploreri açamıyorum.

Adsız
1 Temmuz 2009 19:11

merhaba netçelebi oyunu bitirdinmi

Adsız
1 Temmuz 2009 19:13

eğer bitirdiysen sana zahmet 2 çiçek ve 1 küreyi bulamadım

netçelebi
1 Temmuz 2009 19:35

Henüz bitirmedim ama çiçek ve küreyi tüm bölümlerde bulmalısın. 10 ar tane olacak. Hangi nesne olursa olsun 10 u tamamladığında ilk bölüme uğra. Tekrar tüm bölümlere bak.. Şekle odaklan. Başka şey beynini meşgul etmezse hemen göze çarpıyor zaten. Bu arada options kısmına bakabildin mi sende switch full screen var mı?

1 Temmuz 2009 19:41

adsız çiçekleri daha çok yanardağlı lavlı yerlerde ara. adı üstünde ateş çiçekleri küede tüm bölümlere dağilmış vaziyette. teleskoplu yerden aldım bi küre sanıyorum. bide en zoru mavi masalı yer var orda solda sandalyenin ayağında azıcık bi mavilik görünüyo.

ben forses tower denen yerde kaldım 5 tane teleskop merceği var. teleskopun üstündeki yazıları tek tek mercekleri tıklayıp buldum. hatta ilk harfim yok oldu anladığım kadarıyla harita parçalarıda bulmam lazım ama yok bulamıyorum. burayı geçen varmı imdakkk.

1 Temmuz 2009 19:42

svich full ekran bende de yok

1 Temmuz 2009 20:12

FORSES TOWER da teleskopun üstündeki yazıları macik wand ile birebir aynı şekilde üstünden geçiyoruz. o arada daha önce yerde olmayan bi harita parçası daha bulunuyo. dişarda ise solda ilk kancanın takılı olduğu taşa da macig wand ile tıklayınca bi metal parça küreye gidiyo. ama water glayps da bişi yapılacak ama önce haritayı tamamlamak lazım sanırım benim hala 2 parçam noksan hala yardım bekliyorum.

netçelebi
1 Temmuz 2009 20:20

Adsız şelalede seni süpriz bekliyor. Yine top oyunu var. :) Yönlendirmeyi yazayım;
Bölüm 1:
üst-sol-alt-sağ-alt-sağ-üst-sol-üst-sağ-alt-SOL
Bölüm 2:
alt-sol-üst-sağ-üst-sol-üst-sağ-ALT
Bölüm 3:
sağ-alt-sağ-üst-sağ-alt-sağ-üst-sol-alt-sağ-alt-sol-alt-sol-üst-sağ-alt-SAĞ
Bölüm 4:
üst-sol-üst-sol-alt-sol-üst-sağ-alt-sağ-üst-sağ-üst-sol-alt-sol-üst-SOL

netçelebi
1 Temmuz 2009 20:44

Bozo şelalede aldığın kabı doldurup aldığın yere koyup donduracaksın. Buzlu puzzle ı yapacaksın. suda gömülü taşı yuvarlak içindeki yardımcı aleti kullanarak su yüzüne çıkaracaksın. sembolleri yapacaksın. vs..vs..vs.. ben son bölümdeyim. Takıldığım yer vardı baştan başlayıp bütün hint leri tekrar topladım hepsi duruyor. Bu akşam biter sanırım oyun.

netçelebi
1 Temmuz 2009 20:59

Obsidioan Hold Bölümüne gelince soldaki heykelin 8 parçasını bulup tamamlayın. Açılan bölümde su yolunu oluşturun. Tüm boruları kullanmalısınız. Tekrar dışarı çıkıp konuşana çiçeği bulup verin. Çiçek sağa yakın ortada. Sonra zor bir bulmaca var. 4. kısmını geçemedim henüz.

1 Temmuz 2009 21:06

netçelebi ben oraları geçtim.sonraki bölümdeyim forsers tower da oralarıda hallettim de harita parçalarını bulamıyorum. 8 parçam var

Adsız
1 Temmuz 2009 21:43

sağol netçelebi bende toplu bölümü geçtim metal parçasını arıyorum

1 Temmuz 2009 21:49

slm netçelebi
lutfen yardim edermisin kayayi sarmasiktan nasil kurtaricam imdattt

1 Temmuz 2009 21:54

evet aradığım harita parçalarıonın hepsi teleskop merceklerinin olduğu yerlerdeymiş. so üst ve sağ üst köşelere yakın buldum parçaları. haritayı yaptım sonrawater glapsy da sutundaki yazı parçalarını tamamladım. obsidon hold bölümündeyim.
solda bir heykel kaidesi var etraftan kadın heykeline ait parçaları ve 3 tane harita parçasını bulup heykeli tamamladım. kaidenin altında bir yer açıldı. açılan yerde solda çark isteyen pazıl var çarkları bulup pazılı yapınca yerdeki borular yakınlaştı onları tamamladım bu sefer dışardaki karşı kapı açıldı içerdeyim. ordada mağra gibi yer var 6 tane mavi ışşık var bunları açıları kullanarak yeşil hale getiriyoruz. 4 parça tamamladım. 2 parçayı daha yapamadım. 3 kere yanliş pozisyonda o parça baştan başlıyo. şidilik bu kadar.

1 Temmuz 2009 21:55

nihayet sarmasiklari temizledim
yeni bolume gectim ohhh be

netçelebi
1 Temmuz 2009 22:07

Obsidian Hold bölümüne gelen arkadaşlar neler yapacağınızı anlatayım;
Soldaki heykeli tamamlamak için sekiz parçayı bulun. Aşağı inip çarkı yapın. su yolunu tamamlayın. (bütün boruları kullanmalısınız)tekrar yukarı çıkıp konuşan kişiye çiçeği bulup verin. (Çiçek sağa yakın ortada)kapı açıldığında zor bir bölüm çıkacak karşınıza. 4. kısmı ben yapamadım. Oyuna tekrar başlayıp puzzle hint i kullandım. İsterseniz yazarım nasıl geçeceğinizi ama 4. bölüm eksik. Onu geçen diğerlerini yapar zaten. Bu zor bölümü geçince askerlerin eksik parçalarını tamamlayın. Heykeli tamamladığımız bölümde sol kapının hemen sağında hint parçası var. Sanırım magic wand ile aldım.
Puzzle yapılacak. Whell of Time bölümü açılacak. Metal Glyphstone ye dönerek kayayı Magic Wand ile temizleyip sembolleri yapın. Yeni bölümde şekilleri uygun şekilde kaydırarak tamamlayın. İlk bölümlerde karşılaştığımız taş kaydırarak resim oluşturmaya benziyor yapılışı. Taş yerine üçgenleri kaydırıyorsunuz. Tamamlayınca karşınıza iki resim çıkacak çıkacak.Birinci resimdeki eksiklikleri ikinci resimden alın. Büyük resim çıkacak. Harita parçasını alın. Puzzle ı tamamlayın. Yeni bölümde çantanın parçalarını bulun. İyi gizlenmişler ama hepsi sorunsuz alınıyor. Solda bir anahtar belirecek. Alın. Obsidion Hold a uğrayın anahtar alın.Teleskopun olduğu Targeer's bölümünde de anahtar var. Library bölümüne gidin. Anahtarları kullanacağımız bölüm sanırım burası ama elimde 3 tane var. Daha çok gerekli sanırım birşey yapamıyorum.

netçelebi
1 Temmuz 2009 22:32

3 anahtarı dediğim yere şöyle yerleştireceksiniz:

2 ye kırmızı

6 ya mavi

8 e yeşil...

Yeni kapı açıldı girelim bakalım...

netcelebi
1 Temmuz 2009 22:56

Kitapların olduğu bölümdeyim. Harita parçalarını ve nota kağıtlarını topladım. Masa üstündeki kitapları sırayla raftaki boşluklara yerleştirdim. Bitince topladığım nota kağıtlarını masa üstündeki müzik aletine koyup sırayla notaları seslendirdim.5 kitabım daha oldu ama duruyor düştüğü yerde. Puzzle yaptım. O da ne!?? ben oyun bitti derken yeni bölüm açıldı. Oraya geçmek için dağdaki kristali magic wand ile temizledim. Sembolleri yaptım. Önce daireleri koydum boşluğa sonra saat yönünde ya da tam tersi çizgi sembolleri sıraladım. Belli bir sırası var. Bakalım şimdi ne olacak ?

Adsız
1 Temmuz 2009 23:16

arkadaşlar ben hala metal parçasını bulamadım

netçelebi
1 Temmuz 2009 23:20

hangi metal parçası Adsız? Çekiçleri topladığın yerdeki ise kraterlerin birini daha kırman gerek. çekiç bulmalısın. Nesneleri gördüğün kısmı kapat orada olacak bir tane.

1 Temmuz 2009 23:32

ben uc cekic buldum uc krater kirdim ve oyle kaldim devam edemiyorum birseyler bulamiyorum

1 Temmuz 2009 23:37

kraterin orda cekicleri goruyorum alamiyorum

netçelebi
1 Temmuz 2009 23:40

Acrapolis bölümü epey uğraştıracak gibi. Altın kristal mantar ve kar taneleri bulmamız lazım. Oyunun tüm bölümlerine dağılmış. Buldukça Acropolis e uğrayıp yeniden aramaya başlayın. Nesneler tamamlandığında sembol bulmacaları çıkıyor. Mantarları tamamladım sıra diğerlerinde....

netcelebi
1 Temmuz 2009 23:42

Karşıya geçmek için ilk 4 krateri kırmalısın pamuksel. Sayıdan emin değilim 5 de olabilir. Tamamladığında lavlar soğuyacak karşıya geçeceksin.

1 Temmuz 2009 23:55

tamam anladim netcelebi amma kraterleri neyle kiracagim simdiye kadar uc cekic uc krater orda takildim devam edemiyorum

netçelebi
2 Temmuz 2009 00:05

Yolunda olan kraterleri bu çekiçlerle kıracaksın. Tamamını bulmamışsın. solda hemen lavın başlangıcında bir çekiç var onu bulmakta zorlanmıştım belki aradığın odur ) Karşıya geçince yeni çekiçlerle yeni kraterleri kırıp nesneleri tamamlayacaksın.

2 Temmuz 2009 00:06

netcelebi galiba 5 veya 6 cekic buldum simdi kapida acilan daire icersindeki nesnelerin ikisi kaldi onlari ariyorum

2 Temmuz 2009 00:08

anladim sagol

2 Temmuz 2009 00:22

birtane kaldi bulamiyorum
cekici

2 Temmuz 2009 00:34

netçelebi bana bi yardım edersen sevinirim şbende kitaplı bölümdeyim notaları çalımca adam benden bişi bulmamı istedi gittim onu diğer haritada buldum şu odunların sarılı olduğu dikili taşın olduğu yerde sonrasında ise bişi yapamıyorum kaldım kitaplrı aldım falna demişsin de hiç bişi yapamıyorum ben yaf :S

netçelebi
2 Temmuz 2009 00:34

(60) daki yorumum eksik. Kömür parçaları da bulunacakmış. Hepsini buldum. Harcamadığım 4 hint vardı sonunda kullandım. Bahsettiğim nesneleri bulunca son bir sembol bulmacası çıktı. İyi takip ederseniz ortadakileri tamamlayan kenardakiler olacak. Veee böylece oyun sona erecek...

Şimdiye kadar oynadıklarımın en keyiflisiydi. Sizinle paylaşmak ayrıca güzeldi. Devam eden arkadaşlara kolay gelsin.

Eee... şimdi sırada hangi oyun var?;)

netçelebi
2 Temmuz 2009 00:36

55 i okuyup uyguladın mı karabe?

2 Temmuz 2009 00:37

netcelebi ohh sen bitirdin biz ne yapicagiz
bizlerde aranip duracagiz

netçelebi
2 Temmuz 2009 00:42

Ben bunaldığım yerde oyuna en başından başlayıp hint leri biriktirdim. Takıldığım yerde yardımı oldu. Oyuna başlarken bir kaç isimle oynayın. bir yerde takılınca diğerinde hinti harcamadığınız için geçebiliyorsunuz. Tavsiye ederim.

2 Temmuz 2009 00:47

tesekkurler tavsiyene

2 Temmuz 2009 00:53

hepinizin aklına klavyesine sağlık arkadaşlar.özellikle netçelebi sana teşekkür ederim.ben oyun hazırlamaktan buna başlayamadım daha .

netcelebi
2 Temmuz 2009 01:08

Rica ederim arkadaşlar.
Ben teşekkür ederim ayrıca emeklerine sishyphos..uzun süredir böyle bir site arıyordum. Bağımlısı oldum. Kolay gelsin ve başarılar.
Sıradaki oyun bunun kadar keyifli geçecek umarım. Yüklemeye başlıyorum.

2 Temmuz 2009 12:12

NETÇELEBİ BEN SADECE NOTA KAĞITLARI TOPLAYIP ÇALDIM KİTAP FALAN YOKTU BENDE NOTA KAĞITLARINI ÇALINCA BİR ADAM SCRYİNG ORB U BULMAMI İSTEDİ BULDUM ONU AMA SONRASINDA KALAKALDIM NE YENİ BİR ER AÇILDI NEDE OLAN BİTEN BİŞEY VAR

2 Temmuz 2009 12:15

GLAYPHSTONE RESTORE EDİLECEK DİYO TIKLAYINCA AMA HİÇ BİR ERDE BİR İTEM DAHİ YOK

netçelebi
2 Temmuz 2009 15:05

Yorum (55) dekileri yapmalısın. Notaları çalınca yere düşen kitapların oyunun devamıyla ilgisi yok. Kitapların tamamını ayrıca bulup yerleştireceksin. Bütün nesneleri topladığında puzzle çıkacak. Onu çözünce yeni bölüm açılıyor skarabe...

netçelebi
2 Temmuz 2009 15:06

Nota kağıtları yanılmıyorsam 5 tane olacak. Yere düşen kitap sayısı 5 olmalı.

Adsız
2 Temmuz 2009 17:56

OYNADIĞIM EN İYİ OYUNLARDAR BİRTANESİYDİ TEŞEKKÜR EDERİM....buna benzer bir oyun önerirseniz sevinirim...deniz

Adsız
2 Temmuz 2009 23:20

arkadaşlar oyunda ve çözümünde emeği geçen herkese teşekkürler

3 Temmuz 2009 11:03

arkadaslar mrb belkı bana güleceksiniz ama ben hala oyunun basında 2 bölümde takıldım

Adsız
3 Temmuz 2009 16:52

site yi kuranlara çooook teşekkür ederim hangi oyunlarda kotayı aşmam bilgilendiren olursa sevinirim nunu

3 Temmuz 2009 16:57

@ deniz
site arama kısmında dream chronicles diye arat 2 tane bulacaksın ikisi de çok güzel.aynı şekilde azada oyunu da iyi.büyük oyunlardan ramses diye veya riddle diye arat bulacakların da güzel.riddle of cleopatra çok iyiydi ramses de

@nunu
o konuda kesin bir şey demeye imkan tok.neden dersen her download linkinde MB farklı.ben oyunların toplam büyüklüğünü oyun açıklaması sonuna yazıyorum.ordan indireceğin dosya büyüklüğüne ve kotanda kalan yere bakıp karar ver bence

Adsız
3 Temmuz 2009 17:39

biziM kotamız 1 mb bu oyunları indirince kotayı aşıyormuyum acaba bi bilginiz varsa cevap yazarsanız çook sevinirim teşekkürler şimdiden (bettyy..)

3 Temmuz 2009 20:18

@ betty
ya 1 MB kota olamaz.telekom tarifeleri bile aylık minimun 4 GB kotadan başlıyor bildiğim kadarıyla.ama eğer oldu ki kotanız gerçekten 1 MB ise zaten tek bir oyun ortalama en az 50 MB civarı.diyelim ki kuros indirdiniz toplam 130 MB zaten epey aşmış oluyorsunuz.ama bence o 1 mb konusunu yanlış bilmektesiniz.

su
5 Temmuz 2009 00:56

kuros'cular !yardıma ihtiyaç var acilenn :)
Forsees tower'da çarkı itemlerini bulup çalıştırdım.zaten hepsi çarkın üzerindeydi.şimdi şarıl şarıl su akıyor.sağ yandaki şeyi çalıştırmak gerekiyor.haritalarda ancak 4 tane çıktı.yandaki alet nasıl çalışacak?bu arada 'water ghphstor mu nedir orasıda açıldı ama orada henüz birşey yapılmıyor.

5 Temmuz 2009 01:00

bende su kovasiyla dolasiyorum

su
5 Temmuz 2009 01:32

su kovasını yine aynı yerdeki aletin soluna koydum ve buz yapmıştım.daha sonrada buzla ilgili puzzle çıkmıştı pamuksel.

5 Temmuz 2009 01:37

ben oralari gectim selaleden sular akiyor itemleri topladim sag tarafta kaya var mezar gibi tikladim borular cikti onlari duzelttim telefirigi tikladim saga sola rasgele tikladim resinler cikiyor onlari renklendiriyorsun ortadaki harfler olusuyor ben uc harfi buldum

5 Temmuz 2009 01:38

tiklayinca telefirigin icine giriyorsun

su
5 Temmuz 2009 02:06

sağ taraftaki kaya gibi yerde takıldım işte ben.tıklıyorum.bişey çıktığı yok.acaba önce haritalarımı tamamladın sen?henüz 5 tane map buldum.birde hatırlıyorsan hepsi o çark ve su akan ekrandanmı çıktı?

su
5 Temmuz 2009 02:35

yatmadan farseer's towerı nasıl geçtim anlatayım:
sağda kaya gibi yeri açabilmek için 'scepter'ile tıklamak gerekiyormuş.borular kolay, yapılınca yukarı çıkabiliyoruz artık.'map'ların 5 tanesi çark ve su akan bölümde-diğer 4 ü yukarda zaten görülüyor.5 ise ortadaki düzenekteki harfleri buldukça ve yerleştirdikçe çıkıyor.harflerin üzerinden en solda bizde duran itemle (adını hatırlamadım bu saatte) geçiyoruz.
şimdilik esen kalınız :D

5 Temmuz 2009 03:18

şekoşum seviyom seni:))

SU
5 Temmuz 2009 15:53

netçelebi nin 54.yorumda verdiği sıra bende olmadı.bendeki sıra şu:

8/ MAVİ-EN DIŞ KARE

6/ YEŞİL-YUVARLAK KISMINA

2/ KIRMIZI-EN İÇ BÖLÜME

su
5 Temmuz 2009 18:25

55.yorumdaki'dağdaki kristal'i bulamıyorum.netçelebi keşke daha açık yazsaymışın yaa:(((

su
5 Temmuz 2009 18:41

dağdaki kristal:meğer en ortada, mavi buzlu olan alanda, arkadaki dağmış yav.(pardon göz iptal ) :D...kınıyorum evet hala kınıyorummm :))))

su
5 Temmuz 2009 19:42

son bölümdeyim.5 ayrı şekile oyunun ilk bölümlerinden de bularak,bir dolu objeleri buldum.(kar tanesi,kömür gibi bişey,altın külçesi falan)objeler yerleşince 5 şeklin birde kendi içinde puzzle ları var.onlarıda çözdüm.ve zurnanın son deliğinde kaldım :( burası oyunun sonu ama çıkamadım :(((

su
5 Temmuz 2009 20:22

hımm..tam arkadaki büyük kayaya yine o soldaki obje ile tıklıyormuşuz.orayıda çözünce oyun bitiyor.herkeze teşekkür ederim.

6 Temmuz 2009 02:03

sonunda ben de bitirebildim. emeği geçen herkese teşekkürler

Adsız
14 Temmuz 2009 02:24

lütfen yardım teleskobu geçemedim açıkça anlatırmısınız teşekkürler

14 Temmuz 2009 10:02

adsız yorumlardan yardım alamadıysan aşağıdaki linke bakabilirsin
buraya tıklayın

Adsız
14 Temmuz 2009 17:16

teşekkürler haritanın bir parçasını almamışım çok sağol

Adsız
16 Temmuz 2009 21:13

yawww bu küreleri buldum çiçekleri buldum bitkilerden son bir tane kaldı yok bulamıyorum çıldırcam...

netçelebi
16 Temmuz 2009 21:20

Yeşillikler arasında olanlar kolay görünmüyor, odaklanıp tekrar tekrar bakmak lazım.

101 nolu yorumdaki linke bakıp kontrol edebilirsin Adsız.

Adsız
17 Temmuz 2009 00:01

askerlerin eksik parçalarını yerleştirdim 1 harita parçam kaldı bulamadığım ne yapıcam bilemiyorum sanırım 1.5 saatir aynı yerdeyim ve kendi kendime konuşmaya başladım

Adsız
21 Temmuz 2009 21:05

NETEÇEBİ O ÇEKİÇLERİN OLDUGU YERDE O EN ÜSTTEKİ ÇUBUK GİBİ NESNE NERDE LÜTFEN YARDIM

21 Temmuz 2009 21:13

Yanılmıyorsam taşlardan biri iki kez kırılacak. En son çekiç aranan nesnelerin görüntüsünün arkasındaydı. En son onu bulmuştum. Odaklanıp tekrar incelersen kolayca çıkacak karşına.

21 Temmuz 2009 21:15

Ayrıca 101 sayılı yorumda oyunun çözüm linki var. İncelersen eksik çekiçi bulabilirsin Adsız.

22 Temmuz 2009 18:45

ben yine geç mi kaldım oyunu indirmekte =) ama olsun geç olsun güç olmasın hemen başlayalım.zor bir oyun gibi ...

22 Temmuz 2009 23:07

jenelif,güzel ve zor oyun gerçekten.ama çok keyifli.arkadaşlar sağolsun yorumları çok yardımcı oluyor.
iyi eğlenceler

25 Temmuz 2009 00:46

gerçekten güzel bir oyundu bir yerde takıldım oda oynun başında ihtiyarın benden istediği şeyi anlamamıştım meger son geldıgım bölümde haritam eksıkmiş :=))))))))))))))ondan sonra zaten kolay ve zevkli oldu teşekkürler ...

13 Ağustos 2009 09:12

ARKADAŞLAR HANİ AĞAÇ EVDEN KRİSTALE DÜRBÜNLE BAKILAN YER VARYA BEN ORDA DÜRBÜNDEN BAKMADAN DEVAM ETTİM ÇÜNKÜ BAKILMIYORDU

AMA ŞUAN ŞU ÇÖL GİBİ YERDE KİLİTLENİP KALDIM
RESİMLİ LİNKEDE BAKIYORUM ÇIKICAK YER BULAMADIM
NAPICAM BİLMİYORUM ACİL YARDIM :(

13 Ağustos 2009 10:05

OLEYY KUROS DEVAM EDİYOR :)

Adsız
27 Ağustos 2009 21:24

İmdat orada kimse var mı? Teleskoplu odada son nota kağıdını bulamıyorum, lütfen yardım...

Adsız
27 Ağustos 2009 22:08

net çelebi taş ta kaldım yardım edermisin?

29 Eylül 2009 20:03

arkadaşlar ben sonlara iyice yaklaştım galiba
ama biryerde takıldım çok zor biyer sanırım
bolca kitapların olduğu bir kütüphanedeyim
görevde ise kitapları bul diyo,ve ben hiçbirşey yapamadan kaldım
1 haftadır ekrana bakıp duruyorum:)
yardımcı olun lütfen

29 Eylül 2009 22:24

speedfighter; sana resimli ve türkçe çözüm linki yazıyorum.kolay gelsin:)


http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/kuros/tips-tricks/kuros-walkthrough&ei=d17CSr3VHImx4QaG-fSpBQ&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dkuros%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

29 Eylül 2009 22:25

bu da başka bir çözüm linki.


http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=tr&sl=en&u=http://www.bigfishgames.com/blog/kuros-walkthrough&prev=/search%3Fq%3Dkuros%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr&rurl=translate.google.com.tr&usg=ALkJrhgcDIDnydbYs4rpjsovfxMLjKKw7w

30 Eylül 2009 01:00

ben bu oyunu oynadım mı oynamadım mı indirsem mi diye düşünürken babaannenin verdiği çözüm linkine bi baktım ki iyi ki bakmışım.
oynamışımm:D

19 Aralık 2011 17:44

sitede yeni olan ve oyunu kalmayan arkadaşlar,bu oyun süperdi oynayabilirsiniz...

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template