Egypt II: The Heliopolis Prophecy



Nefermaat nam-ı diğer Tifet, bir gece rüyasında, siyah bir kedi görür. Kedi, Sakhmet’in tapınağından Tifet’in evine doğru hızla koşmaktadır. Kedinin bal rengi gözleri, Tifet’in korkmasına sebep olur ve Tifet aniden uyanır. Aslında onu uyandıran başka bir şeydir. Sertçe çalınan kapı, onun bu gizemli rüyanın sonunu göremeden uyanmasına sebep olur. Kapıyı çalan Heliopolis’den gelen bir mesajcıdır. O zamanlar cep telefonunun olmaması, mesajları böyle insanların iletmesine neden olmuştur. Tifet, mesajı alır. Mesajcıda alındı raporunu Djehouty’ye iletmek üzere şehre döner. Mesaj, babasından gelmektedir.Djehouty, Tifet’in öz babası değildir. Tifet, ailesini hiç tanımamıştır. Küçük bir çocukken Tifet’in ayakkabı boyadığı zamanlarda-ki o zamanlar Mısır’da ki insanların ayakkabı giymediğini düşünürsek…- Djehouty’yi görür ve ona yaklaşarak; size kanım çok kaynadı, size baba diyebilir miyim der? Ve o günden bugüne, Heliopolis şehrinin hekimi olan Djehouty, Tifet’e bakar ve onu büyütüp bugünlere kadar getirir.Tifet, rahibedir ve geçim sıkıntısı yüzünden ek iş olarak mistik işlerle uğraşmaktadır. Babasının ani çağırışı üzerine, Heliopolis’e gider ve onun çok hasta olduğunu görür. Böylelikle, ona yardım etmek üzere başlar uzun macerasına. O tapınak senin, bu şapel benim gezer ve aslında tek hasta olanın babası olmadığını öğrenir. Şehirdeki birçok insanında babası gibi hasta olduğunu görür ve bunun sebebini araştırmaya başlar.1.6 GB

The game takes place in the city of Heliopolis, the City of the Sun, which was the center of learning and one of the most important capitals of Egypt in 1350 B.C. Your character is Tifet, a young priestess and a student of medicine, who sets out to find the cure for the horrific epidemic which is spreading rapidly throughout the city population. It becomes very personal when her adoptive father contracts the disease. As the story unfolds, Tifet uncovers a diabolical plot of deception and treachery.1.6 GB




Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 8
Part 9 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 9
Part 10 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 10

Minimum Sistem
Pentium 200 MMX
32 MB RAM
8X CD-ROM
30 MB boş disk alanı
SVGA, 65,000 renk video kartı
2 MB video memory
Soundblaster-compatible ses kartı
Direct X 7
rarları bir klasör yapıp o klasöre alın ve bir tanesine sağ tıklayıp "buraya çıkart" deyin.İşlem bittiğinde büyük boyutlu iki ayrı rar dosyası açılmış olacak.isterseniz o rarlara aynı klasör içinde bir alt klasör oluşturup oraya taşıyın ve iki rarı da AYRI AYRI buraya çıkart deyin.ikinci rarı açarken size ilk soruyu sorduğunda tümüne evet seçeneğini seçin.Kurulum için oyunun set up exesini çift tıklayıp kurulumu başlatın.Kurulum sırasında "direct x 7" ile ilgili soru sorduğunda eğer pc nizde daha üst bir sürümü mevcutsa "no" seçeneğini seçin.Ardından size "scol" ile ilgili sorduğunda da "no" seçin.kurulum bittikten sonra iki ayrı patch klasörü göreceksiniz, update patch ve XP patch.O klasörleri ayrı ayrı açıp içindeki ikonlardan yamaları çalıştırın ama çalıştırırken ilk önünüze gelen dizini sizin oyunu kurduğunuz dizin ile değiştirmeyi ihmal etmeyin.
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 28 yorum

21 Haziran 2009 15:48

sağ click ile itam menüsü geliyor aynı şekilde çıkılıyor.
item menüsünde en sağ üst ikona ve göze tıklanınca oyunla ilgili açıklamalar ama anlamadım henüz bir şey.

item menüsünde böceğe tıklayınca ana menü.subtitle seçerseniz konuşmaları görürsünüz.speed very slow yaptım yoksa ekran çok hızlı kayıyor.ayrıca otomatik save seçtim aniden kapanırsa sanırım kaydecek.yine ana menüde böcek quit yapmaya yarıyor...

21 Haziran 2009 15:52

tıpkı hikayedeki gibi başladı oyun.kapıçaldı açtıkmesaj aldık.taş tezgahtan eye ointment diye bir şey ve remedies kitabı aldık.itemi koymak için item penceresini açmak gerekiyor.

şimdi kapıan çıkılabiliyor.yolculuk yapıp çöl geçtik bir yere geldik.burda bir adamla konuştum bana map of heliopolis verdi.demek geldiğim yer heliopolis.

başlangıç için bu kadar.görüntü diğeri gibi değil gerçekten de ama içerik daha iyidir belki:D

21 Haziran 2009 15:58

bu arada oyunu yüklerken bir sorun yaşadım.SİS in açıkladığı şekilde her şeyi yaptığım halde hata diyordu.oyunla ilgili tüm dosyaların olduğu klasörde EG2 yazan bir dosya var ona tıklayınca gelen ekranda 'install directx7' ye yıklayıp yükledim sanırım.demek ben de yokmuş.setup ederken o seçeneğe yes demiştim aslında ama yanlış bir şey yapmış olabilirim.bunu yapınca sorunsuz açtım oyunu.belki aynı sorunu yaşayan olabilir diye belirttim.

Adsız
24 Haziran 2009 01:45

arkadaşlar kurulumu yaptım ama oyun başında hata raporu verip kapatıyor :(((( nerde yanlış yapıyorum

24 Haziran 2009 13:50

kurulumla ilgili yukarda detaylı ek bilgi verilmiştir.lütfen onlara dikkat edin

24 Haziran 2009 13:50

haa bir de minimum sistem gerekirliği bilgisi var.onu da okuyun belki pc niz yetersiz kalıyordur

27 Haziran 2009 14:31

selamlar merhabalar
ben daha dosyaları buraya cıkart komutu verdigimde wınrar tanı mesajları adı altında CRC hata ve tanımlanamayan arşiv sorunu bir pencerede cıkıyor ve panoya kopyalakapat-işlemi durdur kısımları cıkıyor tam 3 gündür ugrasıyorum nerde hata yapıyorum yardım bekliyorum sizlerden arkadaslar

27 Haziran 2009 14:43

indirdiğin rar partlarından biri bozuk inmiştir.ve hangi numaralı partta sorun olduğunu sana msg olarak yazar açılan pencerede zaten.o partı silip tekrar yüklemen gerekiyor

sishyphos
28 Haziran 2009 16:30

kaç gündür bir adım ilerleyememiştim.sonunda bir şeyler oldu.eşeğin yanındaki adamla konuştum.ordan ileri,sağileri sol yapınca başka bir adam bana şehir haritası verdi.ve sarı kapılı bir evden bahsetti.ordan sola devam edince bir kadınla konuştum.kadından geri dönüp ilerleyince solda sarı kapılı evi buldum.

bloggerda sorun var giriş yapılamıyor .bakalım yorum gidecekmi

sishyphos
28 Haziran 2009 16:35

eve girince görüntü seyrettim.köşede bir adam var adı Djehouty.sanırsam babam ya da hocam gibi bir şey.onunla konuştum.hastaymış.altta examine yazısı çıktı.adamı muayene ettim bilinmeyen hastalığı var.tedavi için tapınağa gitmem gerekti.adam da kütüphanede solda dedi aradığım tedavi papirüsü için.
şimdi tapınağı nasıl bulacaz bakalım.

sishyphos
28 Haziran 2009 16:41

evden çıkınca solda adamlara doğru ilerledim ve harita belirdi kendiliğinden haritada tapınağa tıkladım.tapınaktayım.zenciyle konuştum.sonra beyazlı adama rahibeyim dedim.o da ispatla dedi ve sürprizzzzzzzzz
slider puzzle. çıktı.sağdakileri soldaki sıraya almak lazım sanırm.
imdatttt.

28 Haziran 2009 17:32

off nefret ya bu slider puzzle.mantık şu.sağdaki bir taşa mouse getirince solda parlayan taş onun yerini gösteriyor.doğru yerlere alıyoruz.ama 7 taneyi yerleştirebiliyorum.son iki taneyi yapamıyorum

21 Ocak 2010 10:38

sis in dediği mantıkla taşları yerleştirmek gerekiyor. Ben taşların şekline göre benzettiğim şekillerle sıralamayı yazıyım. 1. sıra; telsize benzeyen, büyük kuş, 2 tane arkası dönük aslan
2. sıra; kıssa sutun, yatay uzun şekil, uzun sütun
3. sıra ufak kuş,köpek. Bu sıralamayı yapınca alt sıranın sonuna kendiliğinden mızraklı adam resmi olan taş geliyor. arap adam şimdi bize kütüphaneye girebilirsiniz dedi.

21 Ocak 2010 15:18

bozo niye oynamadığımı hatırladım.başka kimse oynamamış ben de klasik slider puzzle özürlü olarak burda bırakmak zorunda kalmışım.oyun hala kurulu duruyor bende.akşam yine puzzlea el atacağım olurda geçebilirsem devam ederim

22 Ocak 2010 01:27

tamam sis beklerim. pazıl çok kolay. yazdığım şekillere bak sen soldakilere kafa yorma.
kütüphaneye girebileceğimiz söylendi pazıldan sonra. ama içeri giremiyorum.genç çocuk beni almıyor. ilerliyorum. açık kapıdan giriyorum. önünde bi çocuk oturuyo. onunla konuştum. içerden reed bilmem ne alıyorum. bişey daha var alamadım.
tekrar kütüphaneye gidip o reed bilmem neyi adama verdim. teşekkür etti. bişi daha istiyo. elimde bi reed daha var onu nerden aldım hatırlamıoyorum.
tekrar ders çalışan çocuğun ordan girdim. bu sefer demin alamadığım şeyi aldım bu bir mürekkep şişesi.
kütüphaneye geldiğimde önünde bekleyen genç adam yok. içeri girdim. pencere gibi dolapların en sonundan 3 adet papirus aldım aokudum. çok anlarım ya. neyse başka bişi yapamadım dışarı çıkıyorum.

22 Ocak 2010 01:30

yalnız naptım ettim şu dialoğları altta yazılı görür şekle getiremedim. Konuşmaları tam anlıyamıyorum. yazılı görsem belki bişiler anlıycam az da olsa ama what fayda sublimti yes yapıyorum, maus hareketini sloww yapıyorum ordan çıkınca ayarlarım bozuluyor. dansöz gibi bir mausum var. valla kıvraklığına yetişmek mümkün değil.

22 Ocak 2010 23:03

papiruslardan sonra dışarı çıktım. Tapınağın arka bahçesinde kemerli yerlerden geçerek sona doğru gittim. Burada bazı ev kapıları var. sonlarda solda açık kapıdan girdim. gene pencere gibi dolaplardan birinden Bean flour bean aldım. burdan çıktım. geri dönüş yolunda bi siyah kadın heykeli var. ona dokundum ama alamadım. burda yerdede bi şekil var bişey konacak. tapınağın çıkışında küçük çocukla konuşup ( çocuk hasta) ona eye ointimenti verdim. burada bi kadın var o da hasta yardım istiyor benden.
tekrar haritadan evime gittim. içerdenwheat grains ve sleeping potion aldım. üst kata terasa çıkıp tekrar adamla konuştum. galiba bu benim babam.
tapınaktan aldığım 3 papirustan birinin altında tablet vardı. bu tabletli papirusa mürekkebi döktüm. item kutusunda yapıyoruz bu işlemi.
bunu babama verdim. burda başka bişi yapamadım.
haritadan tekrar tapınağa gittim. ana kapı girişinden sonra soldaki kapıdan geçtim. burası tahılların saklandığı silo. 2. silonun dibinden plank aldım. ilerleyip sağa dönüncede palmiyelerin dibinden rope aldım. adamla konuştum. 3. silonun merdivenlerinen çıkılıyo. yukarı çıkıp tahılları gördüm. buraya inmem lazım. iple tahtayı itemlerde combine ettim. deminden beri uğraşıyorum ama biyere koyup bu ipli tahtayı silonun içine giremedim. tekrar dolaşıcam.

23 Ocak 2010 00:44

tekrar tapınaktan sonra eve gittim. aşşağıda daha önce alamadığım papirusu aldım boş olanı 2 tane. yukarı çıkıp papirus ve reed olan kalemi babama verdim. bana tavsiye mektubu verdi.
tapınağa tekrar gittim. daha önce kemerli bahçeye açılan 2 heykelli kapıdan giremiyorum ve önünde duran adam benden mektup istiyordu. mektubu adama verdim. izin verdi içeri girdim. ilerde 2 adam var biri yaklaştı konuştum bana the great seer's bracelet verdi. gene oraları dolaştım bişi yapamadım. tekrar siloya gidip süpüren adamla konuştum(körolası çöpçüler aşkımı süpürmüşler) galiba artık siloya girebileceğim. yukarı çıkılan siloya çıktım. combine ettiğim tahta ve ipi kullanarak içeri indim. stalk of wheat aldım. bu arada bi çok fare ölüsü var. sanki ekinler hastalıklı. hemen hemen köyde çok kişi hastaymış. itemlerdeki kitapta çeşitli perapatlar var onları hazırlıycaz sanırım. ayrıca item kutusunun sağındaki göz bakınca yaptığımız işlemleri görüyoruz. üstündeki kitabede oyunla ilgili çeşitli yer ve eşyaların bilgi ve resmi var. neyse silodan çıktım.

24 Ocak 2010 01:32

silodan çıkmadan süpüren adamla tekrar konuştum.haritadan evime gittim. evimin duvarına yaslanan adamla konuştum bana bir ev tarif etti. ilerde yerde sokak boydan boya kazılmış. ordaki çıkmaz sokaktaki eve şimdi giriliyor. evden mirror ve bucket aldım. tekrar tapınağa gidip siyah kadın heykelinin ayaklarının dibine aynayı yerleştirdim. şimdilik bişey olmadı.
tekrar kütüphaneye gidicem kapıdaki adam izin vermiyo. itemlerde ne var ne yok adama vermeye çalıştım. sanırım braceleti görünce memnun oldu. içeri girdim. genç bir adam var konuştum.
gene pencere gibi olan dolaplardan birinden fastaner of heteps report diye bişey aldım. burdan çıkıp kapının önünde yerde oturan çocuğun olduğu binaya gittim. okul galiba burası.
kapının önünde kolyeli adamla konuştum. silodan aldığım buğdayı verdim. dış kapıya doğru daha önce gördüğüm hasta çocukla karşılaştım. bişeyler söyleyip kaçarcasına gitti. tekrar haritadan eve geldim.
terasa çıkıp babamla konuştum. bana ona daha önce verdiğim mürekkepli tableti verdi. tableti itemlerdeyken boş papirusa tıkladım. üstünde şekiller çıktı. papirusu babama verdim. bi animasyon geçti. animasyonda gene siyah kedi vardı. ve tapınaktaki siyah heykelin oralara gidiyordu kedi.
papirus hala bende itemlerde göze tıklayıp bakınca o kadın heykelle ilgili bi resim olduğunu görüyoruz. bi açıdan yere koyduğumuz aynaya ışık gelmesi gerekiyor. tekrar tapınağa gidiyoruz.
bu arada babam fastener of hetepsimi almış. itemlede yok çünki.
tekrar kemerli bahçelerden geçip en sondaki binalardan soldaki açık kapıya geldim. burası sanırım bir atölye.
içerde genç adam var konuşmalar yazılı olarak görülüyor. sanırım ondan malet istiyorum. odayı dolaşırken yerden mavi toz gibi olan sepetten juniper berries ve yeşil toz gibi olan sepetten de caraway aldım. malet yok tekrar adamla konuşuyorum. gene altta aynı yazılar çıkıyor. bu yazılara demin tıklamadan kapamıştım. şimdi daha ilk cümleye tıklayınca adam bana malet veriyor.
burdan siyah heykelin oraya gidip maletle duvarlara vuruyorum. heykel karşımızdayken sol duvarda yukarlarda bir tuğla düşüyor. ışık yere aksediyor. heykelin yanında bi yer açılıyor. burdan papirüs alıyoruz. papirus bir uyku prepatını anlatıyor.
tekrar köye gidip satıcı kadınlarla konuşuyorum.

24 Ocak 2010 20:15

köye gittim. burası biraz karışık. yolun sonundaki satıcıdan ve ondan önceki satıcıdan dates,lenseed oil,lentis aldım. ama hangisinden hangisini bilmiyorum. satıcılarla konuşurken tek tek seçenekler çıkıyor. prepatla ilgili tabi. kimisine var kimisine yok diyolar. ve bişeylerle değiş tokuş yapılıyo. yolunsonundaki kadına braceleti verdim. recevice copper de almışım. burdan deniz kenarına doğru gidiyoruz. sağdaki son ev birahane o kadınlada konuşup gene bişiler değiştokuş yapmak istedim. sanırım hiç bişi kabul etmedi. dışarı çıkıp az ilerledim. eşşek var ordaki adamla konuştum. adamın karnı ağrıyor. adama dates verip mandreke root aldım. lentis verip garlic aldım. bize bal lazım. tapınağa gidip kemerli bahçelerden geçip atölyedeki genç adama yüzüğü verip raflardan birinden bal aldım. tekrar köye dönüp ilk satıcı kadına copper erip olive oil aldım. tekrar birahaneye gittim. kadına honeyi verip beer aldım. evegidip büyük kazana.balı, fasulye ununu bişileri koydum. zaten konamıyacak şeyleri kabul etmiyor. tek tek herşeyi kazana tıklarken bitane kaba ilacı doldurmuşum. farkında değilim. kazna attıklarım.
bean flour, corroway seeds, juniper berries ve honey. doldurduğum şişede remedy for djaou. daha sonra bu adamı aramaya başladım ilacı vericem. adam dükkanda yok. ilerde bi çıkmaz sokak var. orada duvara yaslanmış buldum. ilacı verdim. hala fan tree leavesi bulamadım. reçetede yazan. bununla ilgili birahanede bi adamla konuşmam gerekiyor. oraya gidip adamı buldum. diplerde yere oturmuş bira içiyor. adamla konuşunca bi animasyon geçti. adama bira verdim. birayıda gene birahanedeki kadına bişey verip aldım ama neydi unuttum. birayı istemedi. bi kaç kere konuştum. burdan çıkıp kıyıda kayıkların oraya gittim. harita çıktı. haritadan governos villaya gittim. tabi eksik olan bişi varsa gidemiyosunuz.

25 Ocak 2010 00:17

haritadan governos villaya geldim. adamlar beni içeri sokmadı. 2. adamla bişiler konuştum doğru seçeneklerle cvp verince beni akşam belki içeri sokacağını söyledi.cevaplar.
1.your a morrior...
2.you look like a fine soldier...
3.my whole life
4.lisen my husband..
5. my word is equal
akşamı bekleyim diye bahçede dolaşırken arkada kameriyede yerde yatan birini gördüm . tepesinde davul var aldım. kıyafetim değişti. tekrar içeri girdim. içerde karşılayan adam beni beklenen müzisyen sandı. içeri girdim. 2 davul ve tef çalıp oynayan kız ile dans eden kız var. altta yazıda klavyeyi kullanarak ritim tutmam gerektiği yazdı. başladım çalmaya ama malesef o kadar uğraştım bi türlü olmadı ve oyunum devamlı hata verip kapanmaya başladı. artık oynamam imkansız. silmek zorunda kaldım.

25 Ocak 2010 01:35

oyunu tekrar kurdum. bi keredaha deneyim dedim. davulu çalmak için klavyedeki tuşlara çok bastığımdan yapışkan tuş sorunum olmuş. reset atarak bundan kurtulunca oyunum tekrar açıldı. ve busefer nasıl yaptım anlatmam imkansız davuldaki ritmi tutturdum. bazı durumlarda davulda ışıklar çıkıyor. işte o ışıklara göre tahmini basmaya çalıştım. hep aynı ritim sanki. bi anda ok dans edenlerden ayrıldı. etrafı dolaşıyorum. 2 dansçı kız duvar dibinde dinleniyor. ordan balkon gibi bi yere çıkıp sağa gittim. bi kapı önünde nöbetçi var ama beni içeri almadı. tekrar salona dönüp davul çalma ritmine müdahale eden adama gelmeden bi adam daha var. onla konuşmaya başladım. adam kaçamak cevaplar veriyor. heralde bu adam vali. neyse tekrar deminki nöbetçiye gittim. israr ettim. sanırım vali burda benle görüşecek dedim. nöbetçi izin verdi. içeri girer girmez hemen bir parşömer aldım. bu buğdayla ilgili rapor galiba. okumaya fırsat olmadan vali yanıma geldi. konuşmaya başladık. bana içki ikram etmek istedi. israr etti içince bayıldım. ayıldığımda bir tünel gibi yerdeyim. ilk olarak sağdaki tünele dalıp hep sağ yaparak sona gittim. sağda duvarda bi taşa tıkladım. taş içeri girdi. sanki bi yer açıldı. tekrar ters dönüp buraya dümdüz gelirken solda gördüğüm tarafa saptım aydınlık bi yere doğru geldim. tepede bir yarık var ve altta kocaman bi taş var. oralardan merdiven buldum. taşın üstüne çıkıp merdiveni duvara tıkladım. tam çıkarken merdiven kırıldı. başka çare ararken ilerde siyah kediyi farkettim. yerde bi taşı tırmalıyor. sanırım bu taş kaldırılacak. tekrar ilk ayıldığım yere gittim. bi şey arıyorum taşı kaldırmak için. bu sefer yerde bi adam var baygın yanında pickaxe var bunu aldım. kedinin oraya gidip taşı kırdım bi yere düştüm. ilerde ıiiık var oraya yürüyünce harita çıktı. haritadan köye gittim. evime gidecekken birahanedeki adamı oralarda gördüm. bana beni üzecek bişeyler söledi. ben eve girdim. burda animasyon geliyor. kendi kendime terasa çıktım. baktım babalık yatıyor. adamda arkamdan geldi. ölmüş. ağlıyorum. köyde bi çok kişi daha ölmüş bişey yapamamışlar. valinin orda aldığım papirusta kayıp nereye sakladım bilmiyorum. tekrar ilaç yapılacak. terastan çıkarken o hasta küçük çocukta gelip bişeyler söyledi.

25 Ocak 2010 14:51

Bozom kaç gündür gelemedin mısırdan canım..
Ben de arkandan gelmeye karar verdim 1. partı indirmeye başladım :D

25 Ocak 2010 16:39

Sis, Canım başıma çok ilginç bişey geliyor..
1. partı indirdim winrar açıldı ben hiç ellemeden, winrarı kapattım, 2 partı indirmeye başlamadan 1. partı aradım hiç bir yerde yok.Neyse 2.partı Oyun Downloads adlı klasöre kaydet diye indirmeye başladım... indi göründü.. ama 2. part ta yok! :) :)

Böyle bir şey başıma ilk kez geliyor, şimdi 1. partı yeniden indiriyorum masaüstüne egypt2 klasörü açtım oraya kaydet dedim bakalım ne olacak.

Ben bunun oyunla ya da linkle ya da winrar ile ilişkili olduğunu düşünmüyorum, partlar benim bildiğim iner ama boştur, doludur, hasarlıdır ,açarsın açamazsın..SEnce virüsüm falan mı var?? Şaka gibi :)

25 Ocak 2010 17:14

Sis,
Masa üzerine açtığım klasöre 1. part indi sis 102.400 KB görünüyor.. hiç te bir şey yapmadım diğerleri neden inmedi acaba??

25 Ocak 2010 17:57

şöyle bir şey olabilir tek aklıma gelen.sen bilmeyerek veya başkası bilmeyerek inen dosyaları her zaman sabit diske kaydet değil de dosyayı aç seçeneği ile indirme ayarı yapmış olabilirsiniz.başka türlü winrar kendiliğinden açılmaz çünkü

25 Ocak 2010 18:51

Sis canım teşekkürler, kendiliğinden bozuldu, kendiliğinden düzeldi diye bakıyorum olaya.. Çünkü şimdi 2 patta inmiş görünüyor, hiç bir ayar değişikliği falan yapmadım sadece bir oyunda pc kilitlendi fişi çekerek çıktım. Bu olay birşeyleri değiştirmişse iyi yapmış :D

27 Ocak 2010 15:24

Arkadaşlar ben bu oyunu kuramadım bir türlü, paket içinde scol yazılım diliyle ilgili bir programı startupa kurmuş. Oyunu kurmaya çalışınca scol çalışıyor onu kapa t diyor.. ee pc açılışına koyarsa programı pc çalıştıkça o da çalışacak demektir, uninstallu çalışmıyor, criyo ile bağlantı kuramıyor..
Bu programdan kurtulmak için pc sistem geri yüklemeyi çalıştırmak durumunda kaldım..
Anlaşılacağı üzere mısıra gitmekten vaz geçtim :D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template