Dream Sleuth



Kayıp bir küçük kız hakkında rüyalar görmektesin,z.Ve o kızı bulabilmek için Catherine rolünde rüyalarınızı bir rehber olarak kullanıp ilerleyebilmeniz lazım.81.3 MB
Follow the crystal clear dreams you`ve been having about a missing little girl! Help our hero, Catherine, take matters into her own hands and become a one-of-a-kind Dream Sleuth. Investigate the little girl`s disappearance, using your dreams as a guide, to help find and save her in this mystical Hidden Object game. Can you sift through the facts and rumors and interpret all the clues in your dreams? 81.3 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 19 yorum

Adsız
30 Haziran 2009 00:27

selam ben yeni üye olmama rağmen uzun zamandır bu tarz oyunların tutkunu oldum yalnız 3.bölümü bitiremedim yardım edebilirmisiniz.

Adsız
30 Haziran 2009 00:57

buldum sonunda
The Fox and the Crow
A Crow with a piece of cheese in its beak settled on a branch of a tree.
"That's for me," said the Fox, as he walked up to the foot of the tree.
"Good day," he cried. "You look lovely today, with your feathers so shiny.
I feel sure your voice must surpass that of other birds, just as your looks do.
Please let me hear you sing so that I may call you the Queen of Birds."
The Crow lifted up her head and began to caw her best.
But the moment she opened her mouth the piece of cheese fell to the ground.
The Fox snapped up the cheese and ate it.
"That will do," said he. "That was all I wanted.
In exchange for your cheese I will give you a piece of advice.
Do not trust flatterers."

30 Haziran 2009 01:13

adsız valla buna sıra gelemedi daha bende.yardımcı olamıyorum.
teşekkürler ama çözümü paylaştığın için

Adsız
9 Temmuz 2009 23:57

15-3 bölümünde yardımcı olcak varmı

10 Temmuz 2009 11:27

banknotların toplamına bakıyorsun o da 17,068.şifreyi de notu da okuduysan tabi şöyle giriyorsun

H R 1 7 0 6 8

Adsız
13 Temmuz 2009 15:46

çok teşekkürler toplamını buldum fakat harfleri yapamamıştım...

Adsız
15 Temmuz 2009 10:35

5. bölümde takıldım kaldım. arabanın plakasını bilen varsa paylaşırsa sevinirim.

15 Temmuz 2009 12:14

R D X 4 0 8 arabanın plakası

netçelebi
15 Temmuz 2009 22:21

Teşekkürler Adsız ingilizce metin için...

netçelebi
16 Temmuz 2009 00:44

Canım 10. bölümdeki çörekleri nasıl da çekti şimdi... Pişirsem mi napsam? ;)

Adsız
16 Temmuz 2009 17:40

15. bölümü geçen var mı acaba ben dvd bölümünde takıldım. sarı bölümde delikli kağıtla bişey yapmak gerekiyo ama anlayamadım. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

netçelebi
16 Temmuz 2009 21:37

Bu linkte oyunun çözümü var;

http://www.gamezebo.com/games/dream-sleuth/tips-tricks/dream-sleuth-walkthrough

su
17 Temmuz 2009 00:16

bu oyun bana çocuk oyunu gibi geldi yav..yinede oynadım ama ı-ıhh !

25 Temmuz 2009 10:40

sonunda ben de oynadım. şirindi ama. teşekkürler hepinize

27 Eylül 2009 00:57

hmm oynamadığım bir oyun buldum :D
hemen indiriyorum...

3 Ekim 2009 11:03

çocuk oyununu bende yükleyeyim bakalım(su:)

3 Ekim 2009 11:35

allahım ya,gene mi konuşmalı oyun:(((

10 Kasım 2009 15:12

dudu resimli ve türkçe çözüm linki.



http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=tr&sl=en&u=http://www.bigfishgames.com/blog/dream-sleuth-walkthrough&prev=/search%3Fq%3DDream%2BSleuth%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr&rurl=translate.google.com.tr&usg=ALkJrhinIrowNKOJBWdolpbjpAeRIvNd6A

10 Kasım 2009 15:14

bu da başka bir resimli ve türkçe çözüm linki;




http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.gamezebo.com/games/dream-sleuth/tips-tricks/dream-sleuth-walkthrough&ei=8Wb5SoI8payMB-OVwboL&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=2&ved=0CA0Q7gEwAQ&prev=/search%3Fq%3Ddream%2Bsleuth%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template