Treasure Seekers: The Enchanted Canvases



Nelly'ye gizemli bir Romanya kalesinde ağabeyi Tom'u bulması için yardım ediyoruz.Kaledeki sihirli resimlere girerekFilozof Taşının sırrını öğrenmeye çalışıyoruz.Tom'u hapseden büyücü kişiyi bulmak için tüm oyun becerinizi göstermeniz lazım.107.2MB

Help Nelly find and save her brother from a mysterious Romanian castle! Dive into the castle’s magical pictures and discover the secrets of the Philosophers’ Stone. Use your Hidden Object skills in Treasure Seekers: The Enchanted Canvases to break the spells on the castle and track down Tom. Find the wicked person responsible for imprisoning him and take home the ancient and priceless treasure!107.2 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 59 yorum

31 Mayıs 2009 20:04

hehehhe ben beğendim ve başladım arkadaşlar.klasik düz hidden oyunu değil.bayaa keyifli

31 Mayıs 2009 20:59

teşekkürler sis:)
bende yüklüyorum:)

31 Mayıs 2009 21:40

bak sis eğer düz hiddense mb geri isterim haberin olsun :P ben de hemen indirim başlıyorum :=)

31 Mayıs 2009 21:57

arkadaşlar nerdesiniz?güzel bir oyun.szde yükleyinde hep birlikte oynayalım:)
ilk bölümde demir kapıyı açtım,anahtar ve yağdanlığı bulup kilidi açtım.ve bahçeye girdim.
kulenin kapısından içeri girdim.
masaüstünün ve solda kitabın istediği nesneleri buldum.

31 Mayıs 2009 21:57

shera selam canım:)
seveceğin bir oyun:)

31 Mayıs 2009 22:04

bahçeye çıktım tekrar.kelebeklere tıklayınca mini puzzle çıktı.20 tane çift kelebeği eşleştirdim.son kalan kelebek cam kavanoza girdi ve itemler arasına onu aldım.

31 Mayıs 2009 22:07

shera düz hidden değil valla.hem iade edebilcek olsam tükkan senin:))

babanne ben o kısımları geçtim denizaltı bölümündeyim şimdi.kolay ilerleniyor.ama olur da takılırsanız yazın

31 Mayıs 2009 22:08

haa en çok deniz feneri bölümünde levyeyi aradım ben.kubbeye çıkıldığını geç fark ettim

31 Mayıs 2009 22:08

masaüstüne içinde kelebek olan cam kavanozu koydum.sonra solda ,kapının yanında duvara dayalı olan halıyı aldım.bahçeye çıktım.sola yere çimlerin üstüne halıyı koydum.
içeri girdim,masa süstündeki sandığı açtım,içinden iplik takılı dikiş iğnesi aldım.

31 Mayıs 2009 22:09

ok.sis ben yeni başladım.umarım takılmam:)

31 Mayıs 2009 22:11

daha sonra çiçerde halı parçası buldum,5 parça.parçalar iğneyle birleşti.bahçedeki halıya halı parçasını tıkladım.
o ne?uçan halı bu:)

31 Mayıs 2009 22:13

içeri girip,masanın altındaki sandığı açıp içinden valve aldım.

31 Mayıs 2009 22:14

bahçeye çıkıp önde görünen demir yere taktım.vanaymış aldığım.soldaki havuzda fışkiye çalıştı.
harika ya:)

31 Mayıs 2009 22:16

içerde odada ,bize göre sağ üstteki su kabını aldım.dışarda bahçede fışkiyeden su doldurdum.
uçan halıya tıkladım.kulenin üstüne çıktım.odra çukur kaba dolu su kabını boşalttım.bitki büyüdü ve çiçek aldım.

31 Mayıs 2009 22:28

çiçeğide masaya koyum.sonra masaüstüne tıkldım.gene puzzle çıktı.ne yapmamız gerektiğini gösteriyor.iksir hazırlıcaz sanırım.

31 Mayıs 2009 22:31

iksiri hazırlayıp sağdaki kapıya tıkladım açıldı.başka odadayım.

31 Mayıs 2009 22:37

ha masanın üstündeki bıçağı alıp girdim odaya.
bize göre sağdaki tavandan sarkan ipi kestim bıçakla.soldaki kilitli kafes aşağı indi.

31 Mayıs 2009 22:39

tabure üstündeki kemana tıkladım.istediği nesneleri topluyorum şimdi de.

31 Mayıs 2009 22:48

nesneleri bitirince keman çalmaya başladı.şimdi canavar uykuya daldı.sağdaki kitaplığın rafına tıklaıdm.miiz puzzle yaptım.anahtar aldım.
anahtarla kafesi açtım.canavarın üstündeki ışığa tıkladım.ordada bizden istenen 3 nesne var.nesneleri tamamladım.altın iksir kabı aldım.
diğer odadaki cin lambasından çıkan cinin üstüne tıkladım.cin kurtuldu lambadan:)

31 Mayıs 2009 22:49

bahçe kapısına tıkladım.
bölüm sonu:)

31 Mayıs 2009 22:58

bu bölüm çok kolay.istenilen nesneleri toplayıp.ortadaki adamdan anahtar alıyoruz.evin çatısındaki kilidi açıp.aşağıdaki kapı önündeki tahtaları kaldırıp içeri giriyoruz.

31 Mayıs 2009 23:03

bende denizli kısmı toplu yazayı m bari.gemide başlıyoruz.gemiyi çalıştırmak için gereken parçaları buluyoruz ilk iş olarak.ve bir kutuda bıçak bileyleme taşı var.sonra deniz altına inip bıçağı alıyporuz.yularda bileyleyip denizlatında soldaki istiridyeyi açıyoruz.ortadaki puzzle yapınca tapın ağa gidiliyor.tapınak önünde sağlı sollu 4 kere item bulmaca yapıyoruz.burda egzantirik olan tek şey sağdaki 2ci item bulmacada bir parça kristal ortada yerde duran bir testinin altından çıkıyor.
kapıdaki puzzle iğrenç bi slider puzzle olduğu için skip yapıp içeri giroruz.kabuktan aldığımız imci gibi şeyi sandığa koyunca büyüteç oluyor ve 3 set sembol arıyıruz.
tamamlayınca sea sprit ortaya çıkıp bizden madalyonunu istiiyor

31 Mayıs 2009 23:06

bensiz mi başladınız olamazzzz:D
geliyorum bekleyin...

31 Mayıs 2009 23:11

içerde önce arı kovanın istediği nesneleri bulup balta aldık.şimdide şömineye tıkladım.orda istenen nesneleri topladım.şömine açıldı.içinde odunlar var.
sağdaki puzzle boyadım,anahtar aldım.anahtarla sandığı açıp içinden kibrit aldım.şöminedeki odunları yaktım.
kapı açıldı,dışarı çıktım.bize göre sağdakiağaca baltayla tıkladım.odun parçaları aldım.
karşıdaki köprüyü kurdum ve deniz fenerinden içeri girdim.

31 Mayıs 2009 23:16

ya ark bir deyımde gulun hemı oyuna dowland basmışsım ama ındır demeyı unutmuşum bır saattır nıye ınmıyor dıye baktımkı bassmassan ınmez tabi :s bak bekleyın benı he

31 Mayıs 2009 23:29

geri çıkarken denizaltı ilk ekrandan levye alıyoruz.
gemide levyeyle bir sandık açıp anahtar onunla da başka sandık açıp balık kemiği gibi bi şey.aşağı inip o şeyi mürebne veriyoruz ve sandığa bağlamak için hava dolu variller buluyoruz.varillerden biri tapınak girişinde.onu alabilmek için gemiden ip alıp varile bağlıyoruz.şimdi de varile hava doldurmak gerek diyor.
gemiden kürek alıp solda kayayı kaldırıp varili hava dolduruyoruz.sandığa bağlanınca sandık yukarı çıkıyor.peşinden gidip kilitteki puzzle yapıp sandıktan madalyon alıyoruz.madalyonu tapınakta spirite verip iksir alıp iksiri de kaptana veriyoruz.
bu bölüm bitti

31 Mayıs 2009 23:31

istenlen nesneleri buldum.snaırım yukarı çıkan merdiveni onaracağız.çekiç istedi.
tekrar şömineli odaya girdim.orda yukarda ne yerde istenen nesneleri topladım.yerdeki kapak açıldı aldım çekici.


sis oyunu bitirme yahu:)
bizimkiler beni çeneye tuttu diğer tarafta.yetişelim diyorlar:)

31 Mayıs 2009 23:40

çekiçle merdivene tıkladım.bu seferde yandaki çarklı yerde nesne istiyor.onları buldum.yukardayım şimdi.çıktım merdivenleri.

31 Mayıs 2009 23:47

pardon, sis yazmış zaten bölümü:)

31 Mayıs 2009 23:55

wawwwwwwwwwwwww.bu kez gemideyiz.fırtına var:)

bozoooooooooooooooooooooo nerdesin?

1 Haziran 2009 00:14

yeni bölüm kale.bir kitap var.kitapta verilen 4er sembolü bulup birleştirip sağdaki kapıya koyuyoruz.4 kere yaptık.kapı açıldı.
kılıç kabzası bulmamız lazım.
açılan bölümden geçince bazu dikili taş gibi şeyler var 3 tane onları çıkardım.ve soldan şelaleye gidiş açıldı.
şelalede sağda ortada büyük tahta tekerleği çevirdim ve tekerlek suyun altına çıktı.orda bulmamız gereken itemler yuvarlak taşlar.haa bi de kapı önünde kırmızı lamba yaktım.
bir taşı bulamıyorum yaw.nazar değdirdiniz:PP

neyse şelale kısmında bir kız heykeli var ona çiçek lazım.çiçekler göl gibi olan ilk kısımda onlara su lazım.ve selale kısmında sol tarafa geçiş yok henüz.son taşşşşşşşşşşş

1 Haziran 2009 00:21

heh oldu.göllü ekranda sağdaki sandığın itemlerini bulup kova aldım.solda fıçı itemlerini bulup kovaya fıçıdan su koydum.çiçekleri sulayıp çiçekleri aldım.şelaleye geçip sağdaki kız heykeline çiçekleri verdim ve son taşı aldım.köprü açıldı sola geçebiliyorum

1 Haziran 2009 00:31

soldaki gargoyle var ona taş suratlar buldum ve soldaki tahta çarkın parçasını aldım tamir oldu anahtar verdi.anahtarla ilk göl ya da havuz ne ise işte oradaki küçük kapıyı açtım bir rahip olan kısma geçtim.
sağdaki kapının itemlerini bulup (üstteki lambayı yakınca bir item) kapısını açıp şişe aldım.yağmış o
şelaleye gidip soldaki kapıyı yağladım ve pipe puzzle var karşımızda

1 Haziran 2009 01:36

ay elimde mürekkep şişesi ve baltayla kaldım:)
hint dolsun bakalım ne yapacağım?

1 Haziran 2009 01:45

baltayla aşağıdaki sarmaşığı kesince merdiveni aldım.merdivenle su akan yerden mavi yıldızı aldım.tekrar aşağıya inip mavi yıldızı yerine taktım.tüyü aldım.mürekkep şişesiyle birleşti.mürekkep şişesiyle tüyü,oturan papaza verdim.bana kutsama belgesi verdi.belgeyide ilk girişteki savaşçıya verdim.
bölüm sonu:)

1 Haziran 2009 01:51

5.bölümdeyim.
yarde oturan kız bende su istedi.kulübeye girdim.asılı duran maşrapayı soldaki bidondna su doldurdum ,kıza verdim.şimdide et istedi.kaleye girip masa üstündeki tavuğu aldım.kıza verdim.
kulübeye girdim,istenen nesneleri topluyorum.

1 Haziran 2009 01:53

b enden bu kadar bu gece.sizlere iyi oyunlar.sabaha bitirmiş olma sakın babanneeeeeee:)))

1 Haziran 2009 01:58

nesneleri topladım.masa üstünde kolye belirdi ama alamadım.kıza tıkladım ,vampirle ilgili birşeyler diyor.
kulübeye girip maşrapayı bidondan su doldurdum.tam karşıdaki haç işaretine suyu tıkladım sonrada suyu kolyeye döktüm.kolye kayboldu.kıza tıkladım (bana insan mı bul)diyor anlamadım.
sonra kzıın olduğu bahçede bize göre soldaki çalılığa tıkladım,arkasından zaman madalyonu aldım.

1 Haziran 2009 02:08

madalyonu kızın arkasındaki kayaya yerleştirdim.kız kurtadama dönüştü.

1 Haziran 2009 02:11

madalyona tıklayınca kız eski haline dönebiliyor.gündüz oluyor.
kurtadam iken kaleye girdim.vampir içerdeydi.gramofonu çalıştırdım.
ekrar madalyona tıkladım.gündüz oldu.kaleye girdim ,istenilen nesneleri topluyorum şimdi.

ege sana ne diyeyim emi:)bana o saatte kahve içirdin.uykum kaçtı:)

sis iyi geceler sana.uykum gelene kadar oynayayım bari.)

1 Haziran 2009 02:27

istenilen nesneleri topladım.kulübeye döndüm.asılı olan cehennem gözünü (Hell's eye)aldım.çerçeve biçimindeki.üstteki muma tıkladım.ve kırmızı vampir kitabı arıyorum şimdi kulübede.9 tane bulacağız.buldum.
dışarda madalyona tıklayıp gece yaptım.
şatodaki vampire kitapları verdim.
karşı kapıya tıkladım.
puzzle çıktı.
sırasıyla;(tarif ettiğim yönler bize göre tabiki)
önce kapı üstündeki heykele,
sonra soldaki mezar taşına,
sağdaki tabloya,
üstte soldaki zırha,
üstte sağdaki zırha,
sağdaki tablonun altındaki zincire,
soldaki meşaleye,
sağdaki meşaleye tıkladım.
kapı açıldı.

1 Haziran 2009 02:31

vampirin yanına çıktım.tekrar kapıya tıkladım.içerde 2 tabut var.onlara tıklayınca bizden istenen nesneleri topladım.
bu saatte de korkunç yaw:)

nesneler bitince tabutlar açıldı.
kırmızı tabuttan itemler aldım.şimdi ışıklı nesneler var.onları bulup yerleştireceğim.

1 Haziran 2009 02:35

neyse tamamlayıp gene vampirin yanına geldim.masa üstündeki puzzle yapacağım.elimde vampir kalıntısı var.
(altından.)
bu saatte beni yalnız bıraktınız:(((((

1 Haziran 2009 03:03

puzzle yaptım.kulübenin yanında bir yer gösterdi işaretle.kulübeye girip kazma aldım.
bahçede gündüz yapıp işaretli yeri kazdım.eski bir sandık buldum.
gene puzzle yapacağım:)
puzzle tamamlanınca sandık açıldı.içinden çıkan nesne elimdeki itemle birleşti.vampir hançeri gibi bir şey oldu.vampire tıkladım.elimdeki item kayboldu.
dışarı çıktım.kulübenin yanındaki örümcek ağlı sopayı aldım.onunla bahçede karanlıkta 10 tane ateş böceği topladım.
esans aldım.
tabutlu yere gittim gece.sağda sarkan örümceğe tıkladım.örümcek toksini aldım.gündüz yaptım.
kulübeye gittim.yukardaki ters duran kabı aldım.
bahçede odunların üstündeki sopaya taktım.
şatoya girip yerdeki yılana tıkladım.yılan toksini aldım.
gece yaptım.kulübede masanın üstünden bir şişe daha aldım.
4 şişe birleşti.yeni bir karışım oldu tek şişede.
şişeyi dışarda bahçedeki ocağın üstündeki kaba boşalttım.
kulübeden masadaki mumların arasından ateş aldım.ocağın altını yaktım.kaynamaya başladı.
gündüz yaptım ve ocağın üstündekini aldım.
aldığım iksiri kıza tıkladım.
aman allahım nasılda güzel bir kız oldu:)Maşallah:)
bölüm sonu:)

1 Haziran 2009 03:04

yeni bölüme geçtim ama artık uyumaya çalışayım.sabaha kalkalamayacağım yoksa.
herkese iyi sabahlar diyeyim bari:)))
shera kayboldun,beni yalnız bıraktın....

1 Haziran 2009 08:17

günaydın:)
devam ediyorum ama çözümü yazmıyorum.oynayan arkadaşlara haksızlık olmasın:)

1 Haziran 2009 10:19

oyun gerçekten güzeldi ve bitti:)
kolay ve zevkliydi arkadaşlar.zaten zorlanılan yerde hint ve skip tuşunu kullanıyoruz.
oynayanlara kolay gelsin:)
teşekkürler sis:)

2 Haziran 2009 01:33

çok yorgun olmama ragmen zevkle oynadım tşkler sis şeker devamını bekliyoruz bu tür oyunların :=)))))

2 Haziran 2009 01:37

hehe babannem dün geç başladım tam oynayım dedım ama pc başında uyuya kalmışım ilk defa başıma geldi gerçekten çok yorgunum bu gecede geç saatte başlamama ragmen oyun bitti zaten oyun zor degıl sadece puzzlerın bazılarında vakit kaybım oldu ama hepsını çözdüm zaten benı zorlayan puzzlerı sevıyorum :DDD puzzler tanıdık olunca bir başka oluyor tabi :=)))))

2 Haziran 2009 15:55

evett bitti ve iyi oyundu.yardımlara teşekkürler

8 Haziran 2009 00:19

ya ben buna yorum yazmamışım.ben bunu oynadım ve bitirdim haberiniz olsun acaba ege oynamış mıydı demeyin:DDD

9 Haziran 2009 22:12

slm arkadaslar
ben oyunun dort bolumunu bitirdim 5 sinci bolume geldim hic bir sey yapamiyorum yorumlarida okudum care yok
ne su buluyorum nede kulubeye girebiliyorum anliyacaganiz hic bir sey yapamiyorum oylece kaldim imdatttt

9 Haziran 2009 23:39

pamuksel slm
tüm puzzleların resimli çözümü için:

buraya tıklayın

10 Haziran 2009 01:56

slm ben besinci bolumu girdigim zaman bolum sonu acilmis ben oyunu baska isimle yeniden oynadim ve besinci bolumu bitirdim

10 Haziran 2009 14:22

meğer ne çok yorum yapılmış =)
güzel oyundu teşekkürler emeğe saygı ;)

10 Haziran 2009 20:18

sishyphos
verdigin linke tesekkurler
ben simdi altinci bolumu oynuyacagim dun gec oldu birakmistim simdi devam diyorum
ve yorumlarada dikkat ediyorum cok yardimi oluyor selamlar

10 Haziran 2009 21:38

sishyphos
bitirdim superdi ellerine emegine saglik
tesekkurler

22 Şubat 2012 12:54

bu gün hangi oyuna baktımsa maalesef hep link yenilemesi gerekenlere denk geldim :(

22 Şubat 2012 16:34

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template