Three Cards To Midnight


Jess silowayin son hatırladığı şey erkek arkadaşı Daniel ile kendisinin 30cu yaş gününü kutlamak için bir akşam yemeğinde buluşmasıydı.Ertesi sabah Floridaya ailesinin yatına yaşgününü onlarla kutlamak üzere uçacaktı.
Ama aniden bir şey oldu.Jess kendini bir odada daha önce hiç görmediği bir adamla beraber buldu.Adam ona bir şey olduğunu ve hatıralarının bu olan olay yüzünden kaybolduğunu ve kendisinin ona yardım edeceğini söylüyordu.Bir dizi tarot kartı çıkartıp her kartın başka bir anısını geri getireceğini söyledi.Ve macera başladı...201 MB
The last thing Jess Silloway can recall is meeting her boyfriend, Daniel, for dinner on the eve of her thirtieth birthday. The next morning, she'll fly to the Florida Keys to celebrate her birthday with her parents aboard her father's yacht. Everything in Jess's life is good...on track.
Except...something feels different. Maybe it's just her impending birthday – some kind of mini-midlife crisis. Or maybe it's something else...
Jess suddenly finds herself in a room with a man she's never seen before, who tells her that something has happened...something that has caused her to block out the events of the past days or weeks since her last memory. The man is there, he says, to help Jess remember.
The man lays out a series of Tarot cards, each of which seems to trigger memories of a person or place in Jess's subconscious – some from childhood...others from the recent past...and some that are totally unfamiliar.
The man asks Jess to choose one card and focus on it – and so begins her chilling journey into the past...201 MB
THANKS TO TAC-CM


Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 17 yorum

7 Mayıs 2009 17:42

valla bu oyundan bişi anlamadım sisciğim. Tekrar tekrar başa dönmekten içim katıldı. bi türlü birinci kısmı bitiremiyorum. eh uzmanların yardımı ile bunu da çözeriz. hasretle bekliyorum.

7 Mayıs 2009 18:20

bozom ben bu aralar yine sadece oyun indirip deneme modundayım.pek oynayabileceğimi sanmıyorum.3-5 tane büyük oyunu indiriyorum da.

haa bu arada siteyi kuralı siteyle birlikte oynayabildiğim ilk oyun island oldu:))

7 Mayıs 2009 21:25

teşekkürler sis:)
başladım oyuna bozo.
ilk bölümde sırayla,
1-C harfi(KARŞIDA PENCERE ÜSTÜNDE DUVARDA)
2-key( YERDEKİ ANAHTAR)
3-foot(SOLDA YERDE AYAK İZİ)
4-bank(SOLDAKİ PEMBE DOMUZ)
5-LAPTOBUN YANINDA KIRMIZI KAĞIT KANAPENİN ÜSTÜNDEKİ YANİ,
5 itemi alınca bölüm atlıyoruz.
yanlış iteme basınca bölüm tekrar başlıyor.

7 Mayıs 2009 21:33

bölüm geçince 3 seçenek çıkıyor karşımız.
soldaki kartı tıkladım.knıght la başlıyordu bölümün adı.
o bölümde ,
LOVE yazan ilk sıradaki kısımda aldıklarım şöle,
1-sağdaki yeşil böcek,
2-sağda duvardaki tabloda uçan kuş,
sağda karşıda tablodaki köpek,
solda budanın solundaki kağıttan kayık.

şimdi SUGAR yazılı kısmı oynuyorum.

7 Mayıs 2009 23:46

iyide babanne neyitopluycanı nerden anlıyosun. tahminler yanlış olunca , ki yanlış oluyo çünki item adı yok. hadi başa. deli posteki sayar gibi. eli kulağında oyunu silmeye az kaldı.

8 Mayıs 2009 00:39

bozo inanki 6.hislerimle buluyorum itemleri.
gülmeyinde öyle valla:)))
ama ne yazık ki pc yi çok kastı ,o nedenle oyunu sildim.yeni oyunu yüklüyorum şimdi:)

8 Mayıs 2009 18:35

:=)))))))))) yok cnm hislerle buluyor olsada babannemm bozocum ıng çok ıyı değil ama 3 bölümlü karta geldıgınde hangı kart seçiyorsan sana 3 levellık hafıza hatırlatcak bölüm geliyor seçmiş oldugun kartlarda mesela honey denen bır bölümdesın diyelimki honey bal demek bal ile ilgili kadına geçmişini hatırlatcak nesnelerı buluyorsun arı ayı kek gibi.......
1.bölümde puzzle var burçlarla ılıgılı sırlancak ama ben sıraladıktan sonra ne yapılcka anlamadım ıng pek olmadıgı için skip yaptım geçtim

şimdi ilk kartı babannem yazmış bende ikinci yani ortadaki kartı yazım

1.honey : ayı-tarak-şekerlik-saat-kek-masadaki tasmış tatlı-arı
2.house : ev-kedi-bebek-tavuk-gemi-karga-kahve-köpek-kadeh
3.scooll:otobüs-kitap-okul resmi-zil-gazete-sol yerdeki kilim yada damaya benzeyen kare şey


bozo bak yazdıgım bölüm adları ve nesnelere bakarsan anlamış olursun diyelinki bölüm kadın derse kadına ait ne vardır mesela toka etek ruj gib düşün umarım anlattım şimdi 3.kartayım biraz mola sonra devam :=)

8 Mayıs 2009 18:39

2.kartın puzzlen anladıgım kadarıyla verılen harflerı düzelttım kelime bulcaz kelıme buldum ama gene neye bascak bılmıyorum o yuzden onuda skip yaptım yazım dedım ::D:D:D:D

8 Mayıs 2009 20:53

daha yeniyim bişe sorucam pc her açıp kapadığımda oyun yeniden başlıyo kaldığı yerden devm edemiyormuyuz

8 Mayıs 2009 22:01

oyunu save etmemişsindir rainwomen.mutlaka save seçeneği vardır

9 Mayıs 2009 12:41

vardır ama bulamadım save seçeneğini

14 Mayıs 2009 19:44

selam ben oyunu yukledim actim ve oynamg basladim bende oyun ekrana sigmiyor bir turlu kucultemedim ayni promlemi yasayan veya duzelten varsa lutfen yardim edermisiniz
selamlar saygilar

14 Mayıs 2009 22:22

pamuksel slm,
oynamadım valla.bozo babanne veya sheraya sormak lazım

Adsız
7 Eylül 2009 13:47

oyun güzele benziyor ama link error verdi.

7 Eylül 2009 14:47

LİNK DEĞİŞTİRİLDİ

su
7 Eylül 2009 14:58

yükliim,bilahere öpeceğimdir...

su
17 Eylül 2009 11:47

si-nir ol-dum
an-la-ma-dım
sil-dimmmm

tamam hafızasını kaybetmiş,bizde verilenkeylerle yardımcı olucaz ama bilemedinmi ve hakların bittimitekrar taaa en başa dönüyor bu.üstelik key lerle bulunanlar bazen kelalaka oluyor.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template