Return to Mysterious Island



Return to Mysterious Island oyununda deniz yoluyla tek başına dünyayı dolaşmaya çıkmış genç ve güçlü kadın Mina'yı takip ediyoruz. Mina büyük bir fırtınaya yakalanıyor ve ıssız bir adanın sahiline çıkıyor.
Kumsalda kendisini izleyen birisinin gölgesi altında uyanan Mina artık adanın eski misafirlerinin izlerini takip ederek Kaptan Nemo'nun sırlarını çözmek zorundadır. Öncelike barınma sorununu gidermek için evini yapmalı ve adadaki vahşi hayattan olabildiğince faydalanmalı ve bir o kadar da korunmalıdır. Mina, bu süreç içerisinde zamanla yalnız olmadığını ve birisinin O'na yardım ettiğini anlar. Sonradan, bu yardımı aslında Kaptan Nemo'nun hayaletinden aldığını fark eder. Artık Mina'nın amacı adadan kaçış için Kaptan Nemo'nun da vücudunun bulunduğu Nautilus'a ulaşmak ve Nemo'nun ruhunu serbest bırakmaktır.914 MB

Return to Mysterious Island follows Mina, a strong young woman alone on a round-the-world sailing expedition. Caught in a tremendous storm, she becomes stranded on the shores of a wild and apparently uninhabited island. As she explores her new surroundings, she uncovers artifacts, living spaces and technologies left behind by the people who came before her to this uncharted island.
Creating a new life, Mina builds a home from the remains of Granite Rock and uses her survival skills against the wilds of the jungle. She soon becomes aware of a figure in the shadows who, seemingly aware of her troubles, offers her assistance. She eventually identifies this figure as the unsettled ghost of Captain Nemo, whose body is located in the Nautilus deep below the island shore. Piecing together the hints and clues he provides, Mina must travel to the Nautilus, retrieve his body and give him a proper burial in order to free his tortured soul.
Take on the role of Mina and solve a variety of clever puzzles and use the various technologies found on the Nautilus to return to civilization or remain cast away on the island forever.914 MB

şimdi bu oyunun kurulmasında bir farklılık var.dosyaları rardan çıkarttınız.oluşan yeni klasörü açtınız.içinde turuncu renkli bir dosya olacak.adı config.ini o dosyanın.çift tıklayıp açın.en alt satırda şunu göreceksiniz.
PATH=E:\Program Files\Return to Mysterious Island\datas
bu satırı değiştirmeniz lazım.
E hangi dizine yüklediğiniz.D olabilr C olabilir.
Program files da dizinin bir parçası.ben direkt C içinde island adlı bir dosyaya yüklediğim için bende şu şekilde değişti mesela.
PATH=C:\island\Return to Mysterious Island\datas
bu değişikliği yapıp dosyayı kaydettikten sonra oyunu açabilirsiniz,öncesinde error verecektir.



Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 8
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 182 yorum

4 Mayıs 2009 19:46

başlamış bulunuyorum.sağ klickten inventory ve menü çıkıyor.alınan objeler sağ üstü kutuya üst üste yerleşiyor .onları orta bölüme sürükleyip düzenliyorsunuz.
2 tosbağa yumurtam,solucanlarım,paslı bir anahtarım,palmiye yaprağım,2 yengecim (ki onları hindistancevizi ile aldım),bir hayvan ölüsü var.
bu kız açım diyor ama bu aldıklarımı yemesi zor biraz:D

4 Mayıs 2009 20:28

kaplumbağayı ilk gördüğünüz yere dikkat edin.sonradan bulmak zor oldu.ordaki kumalrdan 2 yumurta ve bir sandık çıktı.sandıktan rust key ile para ve bir dürbün parçası aldım.o köprü gibi kayalıklardan 3 oyster aldım.kaya merdivenle çıkılan yerden.bir çatal sopa ve amukumu ne bi şey ne idüğü belirsiz.alçaktaki kuş yuvası var şelaleye en yakın noktada.ordan kuş yumurtası.orda kafamızı yukarı kaldırınca bir adam görüyoruz zaten.yine köprü kayanın altında su birikintisinde balık var ama avlayamıyoruz.o sudaki sütundan dev istiridye aldım.
kaya basamaklı yerin girişinde bir daire var üstünden geçerken sallanıyor.ve ses diyor.ordan sola bakınca girinti görüyoruz.ateş yakmak için güzel yer dedi ve ordan bir çakmak taşı alındı.
yine aynı yerden bir kaya sandstone alındı.onla gemi enkazının başındaki demiri kırdım .demiri ve tahtayı aldım.
şu anda inventory full.ve ateş yakıp yemek pişirmem gerek sanırsam

4 Mayıs 2009 20:40

en son kaya basamaklara giderken solda yerde bir şey vardı alınamayan o alınır oldu metal plaka imiş.taş metal plaka ile bıçak başı yapıp gemi enkazından aldığım sopayla birleştirdim bıçağım oldu.enkazdan aldığım öbür metali de taşla bıçak ağzı haline getirdim.yaptığınız bir şeyi bozmak için soldaki kareyi kullanın.

4 Mayıs 2009 21:15

yüklemeye başladım. yetişemiyorum oyun yükleme hızına sis;D

5 Mayıs 2009 02:06

bir bıçak daha yaptım kendime.önce ilk bıçakla kaya merdivenin en üstündeki sarmaşığı aldım.sonra neyle neyi tıkladım bilmem ama bier bıçağım daha oldu.


kaldım sonrasında
bir şey yapamıyorum henüz

5 Mayıs 2009 02:16

sissssssssss cnm şimdi bu oynu yüklerken 1.D yemi YOKSA C yemi yüklücez ?
2.yükledıkten sonra dosyanın adınımı değiştircez ki nasıl hala 50 kez okudum anlamadım :P

yakında beni görmemek için sitenin adresini filan değiştirisin sen eminim :D:D:D aslında belki kolay ama ben genelde anlama kısımda takılıyorum resim şart :D:D:D::D

5 Mayıs 2009 02:18

hem büyük hem kalın harfle yazmışsın ama nafile çünkü benim kafa kalın bir türlü almıyor beni görürsen benim anlama tarzımda yanıt verırsen sevinirim ama yok shera şimdi sana tek tek detaylı anlatamam dersende saygı duyarım sağlık olsun demi :P derken tabı müd yardımcısı ska ya koşarım herhalde ::D:D:D:D eh ne de olsa tek kahrımı o çekiyor :=)

5 Mayıs 2009 10:07

@ shera
açıklayıcı resim ekledim shera.sanırım halledersin.

5 Mayıs 2009 10:31

ateş yaktımmmmmmmmm.
puhahahha.
şimdi önce bıçakları saplarından ayırın hele.
flint ve bıçak birleştirdim lighter oldu.
ona amadou ekledim bir de driftwood denen tahtayı.ateş oldu.
ateşi gidip o basamaklı yerin başındaki yere bıraktım.
teleskop parçası vardı eğri büğrü.bir bıçağı onun üstünde kullandım.lens elde ettim.
bu lens ve palm tree birleşebiliyor.ama iki nesne daha istiyor yanına.şimdi habire o nesneler ne deniyorum

5 Mayıs 2009 10:58

şimdi yine sapsız bıçakla.ateşi koyduğum yerin biraz sağındaki sarmaşığı alabildim.adı acacia thorns.ve onu ateşte kullandım .ateş eğidimi ne onları.çatal çubuk eğilmiş acacia thorns.ince sarmaşık ve solucanlarla balık oltası yapıp balığı yakaladım.
gidip balığı ateşte pişirdim yedi.4 tane tosbağa yumurtasını,kuş yumurtasını,2 yengeci de pişirip yedim.ardından bıçakla 3 tane midye(oyster)açtım yedim.vee sürprizzzz bıçak bitti.
lighter diye bir şey hazırlamıştık ateşi yaparken.onu bozarsanız bir bıçak daha oluyor.diğer midyeleri de yedim.giant midye içinden inci çıktı.ve sonunda kızcağızım yeterli güce kavuştu.şimdi o kaya basamaklı yerin tepesine gidiyorum.gücüm yok diye ordan atlayamıyordu.herhalde şimdi atlar.

5 Mayıs 2009 11:11

ordan yuları devam edince.3 çam kozalağıibıçakla narcotic plant diye bir şey,taze palmiye yaprağı bir de brick holder mı ne tahta kutuya veya sandığa benzer bir şey aldım.bir yılan var onu öldürmeden almalıyım diyor.duman gördüğü yere sıcak su kaynağı orda yemek pişirebilirim diyor.yıkık bir tahta köprü ve kırılmış taş basamaklar var.haa bir de kayalık su kenarı bir yere götürdüm su içti.

5 Mayıs 2009 11:19

balık oltasını bozdum.çatal çubukla yılanı hareketsiz bıraktım.arkasındaki çalılığı bıçakla aldım medicine plant mi ne adı.
üstündeki ağaçtan bıçakla rubber diye bir şey aldım.sonra da çubuğumu geri aldım.
bir yerde bir ağaç buldum ama yeri nere unuttum şimdi.suya yakındı sanırım.ağaca saplı bir şey vardı.bıçakla kanırttım bir sıvı akıyır ama koyacak kap lazım diyor

5 Mayıs 2009 11:28

yılandan sonra sanırım ilk veya ikinci sağdan devam edince önce bir korkuluk görüyoruz ağaca asılı.4 parça dirtycloth aldım ondan yerden de limon ve portakallar.maymuınlar var taş atan oraya gitmiyor abla.
ileri devam edince yine bir su kıyısı çamurdan clay aldım.bıçakla kütükten willow bark.yerden büyük bambu parçaları bi de nerden anlamadım wicker diye bir şey.

5 Mayıs 2009 11:55

bi yerden bir bitki daha aldım bıçakla.çatal çubuk ve rubber ile sapan yaptım maymunlarla karşılıklı taş atıyoruz birbirimize.ama kesintisiz atmak lazım.arada tlf falan çalarsa bir bakıyorsunuz canları yine dolmuş.sıkıldım ara verdim.

Gülbeşeker
5 Mayıs 2009 12:12

Merhaba Sishypos
Oyun çok iyi gidiyor , süpersin ben çok eskiden oynamıştım , maymunlarla uğraşma zamanında ben çok uğraşıp geçememiştim :))
Maymunların arka tarafında bir değirmen var onun basamaklarını tamir edip , oradan eski evin ve maymunun olduğu yere geliyorsun hatırladığım kadarıyla o zaman o çok olan maymunlar kayboluyor , bir nevi arkalarından dolanmış oluyorsun , maymunlarla yüz yüze savaşı geçemiyorsun çok zor ... kolay gelsin
oyun çok güzel, daha ne süprizler var ilk oynamanın heyecanı çok başka oluyor iyi eğlenceler sana :) yardım edeceğim bişey olursa yazarım hatırladığım kadar tabi :)

5 Mayıs 2009 12:17

slm gülbeşeker.teşekkürler valla ip ucu için .sinir olmuştum maymunlara.

Gülbeşeker
5 Mayıs 2009 12:46

Bilmezmiyim ben nasıl sinir olup uğraşmıştım saatlerce :)

5 Mayıs 2009 12:55

sis,selam ben de oynamaya başladım. ben kumsalda ilk dolaşmaya başladığımda senden farklı olarak 2 yengeç buldum. ölü bir hayvanı parçalamaya çalışıyorlardı. birini aldım. diğeri sürekli elimi ısırıyor alamıyorum. aynı yerden palmiye yaprakları aldım. sen yazdın da ben mi görmedim acaba?

5 Mayıs 2009 12:57

biraz oyalanınca ikinci yengeci de alabildim. onu aldıktan sonra o ölü hayvana benzer şeyi aldım. adı porcupine . ne demek ki bu?

5 Mayıs 2009 13:24

ikinci bıçak için de sap olarak çatal sopa kullanılıyor sis

5 Mayıs 2009 13:26

evettt.elimizde bir tahta kutuya benzer şey vardı.onu clay ile birleştirdim pişmemiş tuğla oldu.sahile ateşe gidip pişirdim geri geldim.basamkları tamir ettim.ve yukarı çıktım orası değirmen.sırayla aldıklarım
wooden fork
grapes
strong cloth
metal fork
içeri girdim bi şey yok orda şimdilik.dışarı çıktığımda adinin biri kafama pickaxe ile vurdu.ama pickaxe da aldım.
kutuda bir yazı var
Near the lake, your eyesight so keen
Found the red metal tinged with green.
The white metal, a precious treasure,
Buried on the shore on the salty water
Between the forest so green and so rich
And the arch eroded into the cliff.
gerekirse tercüme ederiz.dursun burda hele.
ileri maymunların yerine gidince gerçekten gitmişler.(saolasın gülbeşeker)
yaralı bir maymun var,ismini koydum jeb diye.
bunun yaralarını sarmak lazım sanırım .geri su kenarına gidip elimdeki 4 kirli bezi suda yıkayıp temiz bez haline getirdim.sağda suyun orda tuğlalı yeri balta ile kırdım ama karanlık deyip girmiyor içeriye.geri gidip maymunun başını sardım.bu arada brick mould aldım maymunun oradan.hemen dışında bir alet var ve kızın iyi ateş yakılır burada dediği bir ocak.tuğlalarla o ocağın üstünü onardım.
maymuna bi şeyler daha yapmak lazım ama

5 Mayıs 2009 13:27

daphne yengeçleri yazmıştım.bıçaklara sap takma bence.sap takınca kullanılmıyorlar çoğu yerde

5 Mayıs 2009 13:38

bu arada sis, ben yemeğe başlamışken elimdeki iki hindistan cevizini de bıçakla oydum. birinden lifler de çıktı.ip gibi. belli mi olur. ilerde işime yarar

5 Mayıs 2009 13:45

midyeden inci çıktı demişsin. ben 4 oyster yedim inci minci yok. çok açtım yedim herhalde inciyi:(

5 Mayıs 2009 13:52

benimki hala açım,gücüm yok diyor ,tırmanmıyor. yuh, boşan da semerini ye. kaldım ben burda

5 Mayıs 2009 13:53

daphne.inventorydekileri sana listeliyorum.insan bir şeyi bulamazsa dönüp aramak zor oluyor.sen farklı bir şey bulursan yazarsın
bamboo medium
willow bark
3*clean cloth
2*orange
2*lemon
2*bamboo large
grape
bricks(clay ile yapılan yazdım daha önce)wheat grains
straw
metal fork
pickaxe
strong cloth
wooden fork
copper coins
porcupine
young palm tree
3-pine kernel
2-stripped coconat( yeşil olanları bıçakla tıklayınca oluyor)
pearl
knife
hibiscus fibers
slingshot(rubber ve çatal sopayla)
bemboo small shots
logs
medicinal plant
elderberry pith
rusty key
wet seaweed
coconut fiber
curved thorns
narcotic plant
sandstone
worm
curved acacia thorns
silver coins
lens
flint
palm trees
licher
thin wine

thin wine ve straw birleşti matress oldu maymunun altına serildi.
ben biraz ara vereyim

5 Mayıs 2009 13:56

önceki yorumlardan birinde neler yedirdiğimi yazmıştım ben onu bir bul istersen.
giant oyster içinden çıkıyor inci.

5 Mayıs 2009 14:40

bu arada inventory dolunca yukardan yeni boş sayfa açmak gerekiyor eldekileri koymak için.

5 Mayıs 2009 14:42

bu arada maymunlara atacak taşı nereden buldun?

5 Mayıs 2009 15:07

sis ben de bendekileri sayayım. farklı şeyler var gibi geldi. sonra da akşama bakabileceğim ancak.
-3 adet stripped coconut
-inci
-palm trees
-wet seaweed
-lichen
-silver coins
-porcupine
-lens
-rusty key
-sandstone
-thin wine
flint
-young palm tree
-worm
-curved acacia thorns
-coconut fibers
-slingshot
-medical plant
-knife
-3 pine kernel
-bricks
-elderberry pith
-bamboo, medium piece
-bamboo,small shoots
-2 tane bamboo large piece
-2 tane wicker
-willow bark
-4 tane clean cloth
-2 limon
-2 portakal
-strong cloth
-hibiscus fibers
-narcotic plant
-pickaxe
-wooden fork
-metal fork
-copper coins
-grapes
bir de değirmende üzerinde işaret çıkan fakat almayı başaramadığım bir çanak var. su ve ağaçtan akan sıvıyı taşımak için almamız gerek sanırım.

5 Mayıs 2009 15:22

o tuğla yapmak için aldığımız clayden aldım.maymunun ordagi tezgaha koyup alttan çevirdiğimde pişmemiş tabak çanak oldu.pişirmek için sahile gittiğimde sahilde ölü bir fok gördü ve onu aldı.ve sahildeki ateş tabak çanağı pişirmeye yetmiyor.sanırım yukarda yeni bir ateş yakmamız gerekecek.

5 Mayıs 2009 15:35

hehehe ilerlemeye bak be.
ateş yaktım.
öncelikle bıçağı seal üzerinde kullandım.bana bir sealskin ve 2 parça seal fat bir de tendon verdi.
ocağı önceden tuğla ile tamir etmiştim ben.sanırım edilmesi şart.önündeki nesne körük.ona sealskin lazım orayı tamir ettim.ateş de şöyle yanıyor.daha önceki gibi.
flint ve knife birleşiyor lighter oluyıor
lighter lichen ve kuru palm trees birleşip hazır ateş oluyor.onu ocağa koydum kötükledim.ateş yeterli deyince kapları pişirdim.
kırmızı bir ağaç vardı su içmeye giderken bıçakla delidiiğim ve bir sıvı akıyıordu kap lazım demişti.ordan 2 tane marple syrup aldım.bir tane de su aldım.maymun suyu içti ama marple syrup içmedi çok tatlıyımış.tekrar su almaya gidiyorum sanırım seyreltmem gerekecek

5 Mayıs 2009 15:47

maymunu iyileştirdim sonunda.
su aldım su ve medicinal plant ile remedy to heat up adlı bir şey yaptım.
yine su ve willow bark ile onun ikincisini hazırladım.syrup seyreltilmiyor bu arada.onu suyla birleştirmeye kalkınca iki malzeme daha istiyor nedir bulamadım.neyse bu remedyleri ısıttıktan sonra maymuna içirdim.ardından portakal ve üzüm yedirdim.maymun iyileşti.beraber uyuduk.kaptan nemonun hayaleti geldi bedenimi bul dedi.şimdi sabah oldu uyandık

5 Mayıs 2009 16:01

ve itinayla takılınır.
maymun inventoryde ayrı bir nesne olarak duruyor.objectives okuduğum zaman uzun bir ip bulmamı söyledi.ama bulamadım.tek yapabildiğim uzanamadığım kuş yuvasındaki yumurtayı düşürmek oldu.o da kırıldı zaten.dolanıp ip arıyorum:(

Gülbeşeker
5 Mayıs 2009 16:22

merhaba sis , iyi gidiyorsun
maymunun hayırlı olsun , maymun senin ulaşamadığın yerlere gidecek yani yüksek yerlere
maymunla değirmenin yelkenlerini tamir et birde değirmenin aşağısında ağaçların arasında yüksek bir yere maymunu gönder ordan sana ip verecek yanlış hatırlamıyorsam bıçakla ip yanyana gelincede merdiven olacak , ayrıca yaptığın malzemeleri maymunda kullanıyor mesela maymun bıçakla yukarı çıkıp bişeyler kesebiliyor , veya merdiveni alıp yukarıda bi yerlere gidiyor , zaten değirmende yelken tamiri maymunun işi , yelkenleri tamir edecek , paslı yeri yağlayacak orada bir maymun sizi kovalamak isteyecek , maymunun ona yiycek bişey vermeli , portakal olabilir o zaman tamire izin veriyor , değirmeni tamir edip un yapmalısın ,kek pişirmelisin , merdivenle çıktığın yerde seni bir süpriz bekliyor :))

5 Mayıs 2009 23:40

gülbeşeker saolasın ip uçları için:)))
değirmendeki yalken şöyle tamir ediliyor.
önce jebe eldeki yemeklerden birini veriyoruz ben kozalak verdim.değirmendeki maymuna tıklayınca maymun artık sorun çıkarmayacak diyor.
sonra strong cloth ile değirmen kanatlarına tıklıyoruz.tamir ediliyor.içine girince yukarı bakıp bu paslı diyor.jeb ile bir seal fat birleştirip yukarı tıklayınca değirmen çalışmaya başlıyor.elimizdek, wheat grains vardı.onları kabın içine koyunca öğütüyor ve un alıyoruz.
sıra geldi gülbeşekerin dediği keki pişirmeye

6 Mayıs 2009 00:03

ya kek için su marple syrup öğüttüüğünüz un limon birleşiyor ama bir item daha lazım.o da yumurtadır herhalde dedim.ama kumsaldaki yüksek yuvadayi yumurtayı bu hayvan kırıyor hep.takıldım.yumurta başka nerde var?

6 Mayıs 2009 00:26

maymunun tam iyileşmesi için yemesi gerekenleri yazıyorum:
1-sis'in yazdığı ilaçlar yapılacak. 2 tane ilaç içecek.
2-2 tane portakal
3- 1 kez su
4-üzüm
5-son olarak sis unutmuş,hindistan cevizi bıçakla dilimleniyor, onu da yiyor

6 Mayıs 2009 00:29

şimdi basamakları tamir edip çıktığımız bi yer vardı değirmene.orda sallanan bi sarmaşık vardı.maymunu bıçakla birleştirip oraya yollayınca ipi alıyor ip merdiven yapıyor.ip merdivenle maymunu birleştirince de yıkık köprünün orda telefon direği gibi olan direğe tıklayınca bize köprü yapıyor.

amma bu lanet olası heyvan hala kumsaldaki yumurtayı kırıyor kardeşim yaa

6 Mayıs 2009 00:34

gülbeşekerrrrrrrrrr buralardaysan yetiş be anacım.yumurta mı lazım bu keke.nerden bulcaz:(

6 Mayıs 2009 00:46

un yapmak için wheat grains lazım ya,onu alacağımız yer tam korkuluğun altında. orada bir otun üstünde işaret çıkıyor. bıçakla tıklayın alınıyor. alıp değirmene geri dönüyorum. un yapmam gerek

6 Mayıs 2009 00:47

şimdi maymunun yaptığı ip köprüden geçince solumuzda yine sülfürlü sıcak su var.onun dibinden sülfür aldım taş gibi.sonra kafamı kaldırınca sağdan gibi broken cage aldım.eli sopalı bi maymun var orda bi de

6 Mayıs 2009 01:05

yerden aldığımız broken cage wicker ile tamir ediliyor. elinde sopa olan maymunu ona kapatmayı denedim,olmadı

6 Mayıs 2009 01:05

offf be sonunda buldum
inv.de büyük bamboo parçalarından birini sıcak su kaynağına attım.patlamış eli sopalı maymun korktu.onun ordan coal aldım.bi ileri tıklayıp patikadan sağdandı sanırım iron sülfate aldım.solda kalan bi yanık yer var.ordan da potash aldım.yannız bu bölümde çalan müzik hiç tekin değil.her an bi şey olacak diye bekliyorum

ve lanet maymun hala yumurtayı kırıyor kardeşim

6 Mayıs 2009 01:42

ağaçta bir hindistan cevizi vardı maymunu kullanmam gerekmiş ama ben sapanla aldım

6 Mayıs 2009 02:20

1-sis'in yazdığı ilaçlar yapılacak. 2 tane ilaç içecek.
2-2 tane portakal
3- 1 kez su
4-üzüm
5-son olarak sis unutmuş,hindistan cevizi bıçakla dilimleniyor, onu da yiyor

bunlara ek olarak kozalakta yiyor iyileşiyor :)

Gülbeşeker
6 Mayıs 2009 09:58

Günaydın , gece kulaklarım çınladı ben diyorum kim konuşuyor :))
Sis doğru söylüyorsun kek te eksik olan malzeme yumurta , maymunu al sahile in yukarıda kuş yuvalarının olduğu yerde maymuna merdiveni ver yukarı çıksın orada meşhur Kayasaray'ın girişi var , Jules Verne nin esrarengiz ada kitabını okuyanlar bilir :) o girişte yumurta ve başka bir sürü şey var ,Mağaranın girişi zaten devamını yazmayım şimdi .
Oyunun zor kısmı şimdi başlıyor hadi kolay gelsin arkadaşlar :)

6 Mayıs 2009 10:47

gülbeşeker; ben ikinci ateşi yakacak kuru bambuyu bulamıyorum. bi fikrin var mı? kuru bambudan kasıt yerde bulduğumuz iki tane büyük boru gibi olanmıydı acaba? eğer onlarsa ben onları kaynıyan suya atmıştım. şimdi loaddan geri mi dönmem gerek.

6 Mayıs 2009 11:04

gülbeşeker sağol,dediğini yaparak yukarı çıkmayı başardım. yukarısı yumurta dolu. bir dalma giysisi, üzerinde müzik notaları olan bir kağıt aldım. bir de kaptan nemonun iskeleti var. onu da almam gerek.
yukarı çıkmak için, gülbeşeker anlatmış ama, kuş yuvalarını gördüğünüz yerde inventorydeki ip merdiveni maymuna verin. yukarda mağaranın ağzı görünüyor ve işaret çıkyor. yuvaların biraz sol tarafında. oraya tıklayınca maymun merdiveni bağlıyor biz de çıka biliyoruz.

6 Mayıs 2009 11:07

bozo ikinci ateş dediğin değirmenin orda tamirettiğimiz ocaktaki ateş mi? Eğer öyleyse sisden alıntı :
ateş de şöyle yanıyor.daha önceki gibi.
flint ve knife birleşiyor lighter oluyıor
lighter lichen ve kuru palm trees birleşip hazır ateş oluyor.onu ocağa koydum kötükledim.ateş yeterli deyince kapları pişirdim.

6 Mayıs 2009 11:13

yumurtayı da ekledim ,kek yaptım. pişecek herhalde bu kek. yalnız o kadar çok yumurta aradık ki kek ne içindi unuttum. benim günüm mü vardı acaba? o zaman tuzlu birşeyler de yapmak gerek. Neyse oyuna dönelim. bu arada kaptan nemonun iskeletini almak için nesneleri karıştırırken keşfettim,tüy+bamboo,small shoots+porcupine quills birleşince ok oluyor.yapıp bir kenara koyacağım.

6 Mayıs 2009 11:51

tornavida buldum,tornavida buldum. bu mağara tam oda oyunu konseptine uygun. çivi,çekiç,tornavida,iron fillings?,tel yumağı,kalaslar,duvarda adanın haritası var,bakılıyor fakat alınmıyor,yerde bir sandık var.açıldı.içinden gömlek ve fitil alındı.2 gömlek, 3 fitil.Karşı duvarda başka bir şema var. Granite house'un bir kesiti. Resimdeki yazı şöyle:"bizim çalışmalarımızdan önce gölden gelen su galeriye(1) akıyor,mağaradan(2) akmaya devam ediyor ve denize kuy(3) kanalıyla boşalıyordu. Gölün seviyesini alçaltmakla galeriyi geçmeyi ve mağaraya ulaşmayı başardık. Bu odayı bölmeler inşa ederk yarattık ve kayaları oyarak pencereler ve kumsala açılan bir kapı yaptık. Daha sonra kendimizi korumak içi galeriyi(1) bir duvarla kapattık."
yine aynı yerden top gülleleri aldım. eski toplar da var.bir fıçıda sanırım barut tozu gibi birşey,raftan fotoğraflar,yine rafta toza gömülü bir kağıt vardı,işaret çıkan,tıkladım ve kayboldu sanki. yırtık bir not var. Okunabilen kısmının çevirisi şöyle:"Ben ,Kaptan Nemo,bu notu vücudumu bulma fırsatı olan kişiye yazıyorum. Bu adaya arkadaşlarım Cyrus Vance ve Yardımcılarını ziyaret etmek için döndüm.(.....)bir....tarafından saldırıya uğrayabilir(.......) tam ben sudan çıkarken. Benim(.....) yapabilirdim(.....)bitirmek için(.....)emin bir yerde(....)maymunlar bu ev terkedileli beri burayı tahribederek intikam alıyorlar.Öyleyse ben de doğan güneşe yüzümü vererek ölürüm.Son kez gök yüzüne ve ufuktaki yatay çizgilerine bakacağım. Bu optik olay ve beraberindeki jeneratörün sesi Lincoln adasını çevreleyen ve onu dış dünyadan izole eden (......)nın varlığını açıklıyor.Bu yalnızlık benim isteğimdi.

6 Mayıs 2009 12:05

şimdi de bir başka not var. bir kimyagerin not defterinden.
"Bekerel Pili İçeriği:
1)Potash(yanan bitkilerden elde edilebilir)
2)Nitric acid
3)zinc(çinko)şeritleri
4)Dövülebilir ve geçirgen(delikli)bir maddeyle kapatılmış bir cam tüp
Volta Pili:
Bir tüpte limon suyu emdirilmiş pamukla ayırarak bakır ve gümüşü ardarda diz.
NITROGLYCERINE: nitrik asid temelli.Sülfürik asidi saltpeter üzerinde distile et
SULFURIC ACID: demir sülfat kristalleri kapalı bir vazoda yakılmak suretiyle elde edilir."

Şimdi burada araya girmek istiyorum. Sözü edilen maddeler veya onları elde edebileceğimiz maddeler elimizde var

6 Mayıs 2009 12:16

Pardon,son satırı yazmamışım:
BARUT TOZU: saltpepper(güherçile),charcoal(odun kömürü),sülfür(kükürt)
Dolaşmaya devam.
*yine tezgahtan rods and tubes.
*odanın ilerdeki ikinci bölmesinden boiler
*ateş yakacak bir şömine bulduk
*duvarda güney pasifik haritası var. adanın yeri 35-40.paraleller ve 150-155. meridyenler arasında,Greenwichin batısında
*tank
*coil
*amadou
*charcoal
*steel chain
*yanda bir bölme var,karanlık diye gitmiyor
evet uzunca bir süre burdayız gibi. hadi gelin artık

6 Mayıs 2009 12:18

tank,boiler ve coil birleşti.imbik oldu. kimyasal deney yapacağız herhalde. eh ateşi de yakalım o zaman

6 Mayıs 2009 12:21

ateş için önce bıçakla flint birleşti,lighter oldu. o da amadou ve charcol ile ateş oldu. şömineye koyduk

6 Mayıs 2009 12:31

ben önce kekimi pişirdim valla.çok güzel oldu. yoksa sizi beklerken kalkıp bir kek mi yapsam? sonra da imbiği ocağın üstüne yerleştirdim.dried seaweed ateşe tutunca soda oldu.Na2O3.şimdi birleştirme deneyleri yapıyorum elimdekilerle: sülfür+charcoal+?Sodayı foktan alınan yağla birleştirdim sabun ve 2 kutu gliserin elde ettim

6 Mayıs 2009 13:29

selam adacılar.
ee ben ip merdivenimle köprü yaptırmıştım.
neyse bir önceki saveden başlayacağız demek.

hadi bakalım.

saolun tüm yorumlara.yetişeyim.

Gülbeşeker
6 Mayıs 2009 13:54

Merhaba ıssız adanın mahsur kalmış insanları :)
Valla canım çekti yeniden oynayacağım sizinle bende , yaklaşık 2 sene önce oynamıştım oyunu .çook güzeldi baksanıza hala hatırlıyorum her yerini , Sis merdiven yapmak için ip ve bıçak gerekiyordu aldıklarında bunlar varsa geri dönmene gerek yok , mağaraya girince mum yakmak gerekiyor çünkü mağaranın karanlıkta olan bölümleri görünmüyor, mum yapmak için fok tan alınan yağ ve ipi birleştirmek gerekiyor yanlış hatırlamıyorsam hadi kolay gelsin arkadaşlar ...

6 Mayıs 2009 14:04

daphne notu bulamıyorum.nerdeydi tam olarak.bir de tam liste yazayım dedim mağarada alınanlar için.eksiği kalan olursa bakar.
egg
diving suit
musical note
mysterious key
hammer
screwdriver
2-iron fillings
2*nails
steel chain
2-charcoal
boiler
amadou
tank
coil
hardened powder
cannonball
photos
3-wich
2-shirt

Gülbeşeker
6 Mayıs 2009 14:05

Belki bilmeyen arkadaşlar vardır , topladığınız malzemelerden oluşturduğunuz şeyleri , mesela olta bıçak vb nesneleri tekrar bozabiliyorsunuz ve mesela oltayı bozduğunuzda onu oluşturan parçaları kullanabilirsiniz , ip kullanmak için oltayı bozup ordan alabilirsiniz , aramanıza gerek yok , nesneleri oluşturduğumuz yerde ayrı bir kısıma atınca kendiliğinden eski parçalara dönüyor zaten , belki bilmeyen vardır diye yazmak istedim , ben oynarken geç keşfetmiştim ve bazı parçaları çok aramıştım ama parçalar elinizin altında zaten :))

6 Mayıs 2009 14:26

notu hala bulamadım ama mağarada ek olarak planks(tahtalar) ve rods and tubes diye bir şey buldum .sonra şu birleştirmeyi yaptım.
hammmer+naisl+planks bu bir tabut oldu.tabutu yerdeki iskelete tıkladım içine girdi.sonra ortadaki palangaya tıkladım ve tabutu aşağı indirp gömdüm.
bu bıçakla gömlekler iki clean cloth yapılıyor

6 Mayıs 2009 14:37

tekrar mağaraya çıkamıyorum ama.eli sopalı maymun ip merdiveni yere attık.çtekrar jeb ile çıkmayı denediğimde de olmadı.ben de yukarı geldim.o sülfür gölünün ordaki işi tekrarladım.

6 Mayıs 2009 14:45

yılanın olduğu yere gittim.önce sapanda da kullanılan çatal sopa ile hareketsiz bıraktım.broken cage wicker ile birleşip cage oldu.yılanı kafese aldım.

6 Mayıs 2009 15:07

sonunda tekrar mağaraya girebildim.yukarda su içtiğimiz yerde baltayla bir yer kırmıştuk karanlık diye girmiyorsu.
seal fat+wick ile mum yaptım.onu oraya koyunca içeri girdi.o tünel de aynı yere çıkardı beni.haa eli sopalı yolumu kestiğinde kafesteki yılanla korkuttum da geçebildim.yılan kayıp kafes bende.

6 Mayıs 2009 15:17

şimdi aydınlık olan bir kısım daha var mağarada.yeni aldıklarım.
2*lantern
small amount of sulfuric acid
sulphur
broken projector.
yerdeki delikten tümel daha doğrusu.kaptan nemonun sesini duyduk
aşağı inince de air tank,helmet,ve duvardaki toz adı saltpeter ondan aldık.
şimdi suya tıklamayın benim gibi.ya da tıklayın ama hazırlıklı olun.yani ben gibi işyerinizde oyunu oynayıp sonra canavar size saldırdığında çığlık atıp elaleme rezil olmayın.

6 Mayıs 2009 15:41

yaptığımız imbiği (tank,boiler ve coil birleşti.imbik oldu)
ocağın üstüne koydum.iron sülfatı tanka tıklayınca öbür ucundan sulfuric acid çıktı.
maple syrup tıklayınca alcohol çıktı.
clean cloth,bamboo medium,silver coins,copper coins birleşince volta battery oldu.kızın telefonu aktif.şarj edildi.

6 Mayıs 2009 15:57

No3 H nitric acid arkadaşlar .o da sulfuric acid ve saltpeteri imbikten geçirince elde ediliyor 3 parça olarak.

nitric acid,potash,clay,rods and tubes birleştirip becquerel battery yaptım

6 Mayıs 2009 16:11

charcoal,sulfur,saltpeter birleşti ve powder oldu.

hardenede powderi değirmende öğütüp powder haline getirdim.giderken de tünelde bir tüfek-gun buldum

clean cloth,nitric acid,sulfuric acid birleşti pyroxylin oldu

ne işe yarayacaksa.ve ben hafiften kafayı yedim bu kombinasyonlarla:D

6 Mayıs 2009 16:28

volta pili ile lantern birleşti çalışan lantern oldu.
diving suit,helmet,air tank,çalışan lantern birleşti diving suit oldu.

bir lanterni daha volta pilledim.

lantern,lens,broken projector,photos birleşti projector oldu.onu mağaranın ön kısmında gerideki küçük masaya koyunca duvarda bir slayt seyrediyoruz.adadaki yerlerin hikayesi değirmenin falan.liderleri cyrus vance diye biri olan bir grup balon kazasıyla adaya düşmüş ve yapmış her şeyi.korsanlar saldırmış.topla batırmışlar korsan gemisini.sanırım o topu çalışır hale getireceğiz

6 Mayıs 2009 18:38

sis bende eli sopalı maymun filan yok. ben tabutu gömdükten sonra indiğim ip merdivenden çıktım yine:)

6 Mayıs 2009 18:43

dolayısıyla ben olayı mağaranın normal girişinden anlatayım. Tekrar yılanlı yere gitmeme gerek kalmadı. Sis'in dediği gibi wick ve seal fat ile mum yaptım ve duvarın köşesinde duran şamdana koydum.Arkadaki bölüm de aydınlandı.Koridordan bir tüfek aldım. Yerde bir iskelet var.Eeee, bu tünelin ucu kapalı. Yıkmak gerek .Dur bi deneyeyim

6 Mayıs 2009 19:00

pickaxe ile kırdım. güneş ışığı ve su kenarındayım. sisin tersten geldiği yere ben içerden çıktım. Dışarıda birşey yapmadım. Geri döndüm mağaraya.Koridorda bir lantern,içeri girince sanki yeni bir oda var. Rafta bir lantern daha,SO4H2 yazan bir şişe ve kırık projektör ve sülfür aldım. Su birikintisi var içerde. su aldım. Üstünde de bir yazı. Çeviriyorum.
BU SATIRLARI OKUYAN KİŞİYE,BU KONUKSEVER ADADAN ZEVK ALMAYI ÖĞREN VE UNUTMA Kİ:BİLENE HİÇ BİR ŞEY İMKANSIZ DEĞİLDİR.
BİR KASIRGA BİZİ BU KUMSALA SİLAHSIZ VE ALETSİZ OLARAK ATTI.DAHA SONRA BİZ YURDUMUZDAN UZAK YAŞAMAYI ÖĞRENDİK VE UYGARLIĞA DÖNMEK İÇİN BU ADAYI TERKEDERKEN ÇOK ÜZGÜNÜZ.

6 Mayıs 2009 19:05

allah allah olay lost dizisine dönüyor valla daphne dediğin gibi:DD

6 Mayıs 2009 19:26

SON OLARAK POWDER, GUN VE İRON FILLINGS BIRLESTI. ARTIK ÇALIŞAN TÜFEĞİMİZ VAR

6 Mayıs 2009 21:24

şimdi son yaptığım combinasyonlar

bıçak ve youg palm tree birleşti tamamlanmamış yay oldu
tamamlanmamış yay ve hibiscus fiber birleşti yay oldu.
ok daha önce daphne anlatmıştı zaten.
gun,iron fillings,powder birleşti cephaneli silah oldu.
glycerininitric acid birleşti nitroglycerin oldu.
nytroglyserin,wick,clay birleşti dinamit oldu.

clay almaya su içtiğim yere gittiğimde annem aradı.ben onu duydum ama o beni duyamadı.

6 Mayıs 2009 21:37

sudaki canavarı öldürdümmmmmmm.ehh beni rezil etti ya gündüz işyerinde.laptopta oyun oynayıp sonra çığlığı basan bi kadın.intikammmmmm.tüfeğimle öldürdüm efenim.ama öldürene kadar bi kere daha ham yaptı beni.
sonra diving suit yapmıştık ya.onunla suya daldım.ve niliniz ne buldum.Nautilius.
ama içine giremiyorum:(

6 Mayıs 2009 21:43

kırmızı ışık var nautilius üstünde.orda bi şey kullanmak lazım ama ne.
bir de mysterious key diye bi şey vardı.ona tıklayınca tornavidayla açılır dedi.tornavidayla birleştirince de buna 4 tane energy crystal lazım dedi.nerden bulacaz bakalım.
imdakkkk help me ama

6 Mayıs 2009 21:50

ya bi el atın nasıl girecez bu şerefsiz denizaltıya:(

6 Mayıs 2009 22:15

valla nasıl oldu anlamadım ama kırmızı ışığı kurcalarkene birden yukarı bir kilit yükseldi.denizaltında kapak açıldı.robotlar çıktı ve bizim hatun kaçtı yukarı

6 Mayıs 2009 22:22

ve kız merdivene kaçtı üdt mağraya.kaptan nemonun notu değişmiş.adayı gözlerden uzak tutan bir kalkan varmış meğersem.o kalkanı deactive etmek lazımmış kurtulabilmek için.bi de kod yazmış
5401+1860=6261

ve dışarda robotlar uçuyor

6 Mayıs 2009 22:30

şimdi mağradan ip merdivenle inmiyor bu abla.robotlar bizi öldürecek diye.geri tünelden su içilen yere çıktım orda da bir robot var ve aynen dehledi beni.tekrar canlanmak için sağ click yapınız

6 Mayıs 2009 22:40

su içilen gölün oradaki robotu tüfekle öldürdüm.ok dinamit sapan işe yaramıyor.o ölünce damaged key ve thruster aldım yerden

6 Mayıs 2009 22:48

şimdi adaya yukarı çıktım.her yer robot.dinamit var elimde ama öldüremedim.hadi kumsala ineyim dedim.orda sağlı sollu olan metaller de laser tuzak olmuş.
ee ebesini ama bu robotların.neyle ölecekler ya

6 Mayıs 2009 23:01

bir robot da değirmene arkadan dolaşırken öldürdüm.yine tüfekle. bu arada bir kez daha ölüp dirildim o başka. aldığımız damaged keylere tornavida ile tıklayınca kristal çıkıyor. hani anahtar için 4 tane kristal gerekiyordu ya, işte onları topluyoruz. demek ki toplam 4 robot öldüreceğiz. en az

6 Mayıs 2009 23:05

bi rrobot da ipten köprünün orada yine tüfekle öldü.

6 Mayıs 2009 23:12

ya bi ie yarayacak mı bilmem ama uçurtma yaptım.
shirt,wicker,roll of wire birleşti uçurtma oldu.
bi de telefonum bana gps verdi
longitude 150 30 min west
altidute 34 57 min bi yer

6 Mayıs 2009 23:24

Önce topu nasıl ateşe hazırladığımı anlatayım. Topun arkasındaki pimi çekin açılsın.içine
Bir gülle koyun üstüne de barut.hani değirmende incelttiğimiz toz. Sonra bıçak ve flinti birleştirerek çakmak yapın topun başına geçin. Top robotu nişanlayacak.tam hedefteyken fitili yakın. Ben 4 kere öldükten sonra nerde fitili yakmam gerektiğini öğrendim ve vurdum. İp merdivenden aşağı indim,fakat maymun merdiveni attı arlkamdan. Merdiveni alabiliyorsunuz. Başka yerden gireriz artık.Kumsalda top ateşiyle iki robot vurmuşum. Biri hala hareket ediyordu.Yaklaşınca bir şifre var önünde . mantık şu:üstte 4 harf var. Bunlar nautilius kelimesinde kaçıncı sırada ise o rakama karşılık geliyor. Eğer kelimede yoksa 0 yazın. Yanlış kod girerseniz harf kombinasyonu yenileniyor. Örnek veriyorum: hhnt =0014 demek, auts =2349veya 2849 demek . Böylece 4 kristalim oldu.

6 Mayıs 2009 23:32

aha, kumsaldan yukarı çıkmaya çalışıyorum fakat o merdivenin kenarındaki ne olduğunu anlamadığımız metal aletlerden şu an kırmızı bir laser ışığı çıkıyor. bir de yanıp sönen kırmızı ve mavi ışıklar var.taser topları imiş. herhangi bir nesne atarak denedim. geçilmiyor oradan.

6 Mayıs 2009 23:35

hani lightening arrester diye birşey yapmıştık ya, metal fork ve zinciri birleştirerek. onunla kırmızı ışığa dokununca geçtik

6 Mayıs 2009 23:38

bir bu eksikti,yağmur geliyor.arkadan dolaşıp mağaraya girdim. koridorda maymun elinde sopası bekliyor. mapple syruptan kalanı verdim. içti ve uyudu

6 Mayıs 2009 23:53

tekrar nauttiliusa gittim.elimde tüfek var. 1-2 denemeden sonra ordaki robotu da öldürdüm. 4 kristalle yaptığım anahtar paneli açtı. şifre gireceğiz.şifre mantığını yazıyorum. size panelin üst tarafında 4 haneli bir rakam veriyor. nautilius yazısının altında da bir tarih:1860. bu çözüm için gerekli sıralamayı veren kod aslında .şöyle ki 1860'ın 1i +1 ekleyin demek,8'i 8 eklenecek,6 eklenecek ve 0 eklenecek demek. örnek:size verilen rakam 2015 olsun:şifre bu durumda 2015+1860=3875 zaten nemo da açıklıyor.

7 Mayıs 2009 00:19

aşağı indik de her yerde parmaklıklar var. nasıl geçeceğiz bu parmaklıkları bakalım.herşeyi denedim.geçemiyorum.yardım edin arkadaşlar

7 Mayıs 2009 00:22

oldu. robotlardan aldığım thrusterlardan birine maymunu bindirdim,içeri girdi ve bana kapıyı açtı.

7 Mayıs 2009 00:57

yok açamadım.aynen seni izledim ama parmaklıklar açılması

7 Mayıs 2009 10:06

gece çok uykumuz gelmişmiş sanırım ya.
neysem jebi thrusterin üstüne bindirince oyun ekranında sağda bir yerde beliriyor cursor öyle açılıyor parmaklık.
içeri girip sol tarafa bakınca merdivenleri kapatan bir devrik kapı görüyoruz.iki adet thruster kullanarak kaldırılıyor o kapı.

7 Mayıs 2009 10:14

MERHBA BEN OYUNU YUKLEDIM AMA HATAVERIYOR

7 Mayıs 2009 10:21

kapı kalkınca yerde devrik duran kolonu bir nesne gerekmeden çekebliyoruz.onu çekince kapının önüne gidiyor ve kapıda bir puzzle var.N harfi yapıyoruz.doğru yapınca ışık yeşile dönüyor kapı açılıyor.içersi meşhur kaptan nemonun org çaldığı oda.bir robot var ama bizi kaptan sandı elleşmedi.vazolar tablolar ve robot aktif.
hadi bakalım ne yapcağımı bulayım ben

7 Mayıs 2009 10:23

selam white. verdiği hatanın ne olduğunu yazarsan daha iyi olur.ama eğer ''acces violation'' ise hata yazının başında linklerin üstünde koyu renk ile yazılmış kısmı oku.o değişikliği yapman sorunu çözer

7 Mayıs 2009 10:26

değişikliği yaptım zaten ama oyunu kuramıyorum unınstall a basıyorum acılmıyr oynamak istedıgım dosyayı acmaya calıstım oda galıba kurulmadıgı için hata verdi.evet hata access violation diye baslıyor

7 Mayıs 2009 10:33

hahaha ya bu robot bana dedi ki bana kaptan nemo olduğunu ispatlamalısın.iyi de hiç bir cevabımı beğenmiyor ki eşşoğlu

7 Mayıs 2009 10:37

şimdi en başta uninstall seçeneği yok zaten bunun crackli oyun olmasından dolayı.
ikincisi eğer aldığın hata acces violation ise dizin değişikliğini doğru yapamamışsınıdr.onun başka açıklaması yok.herkese yaptırdıüğım gibi şunu tavsiye ediyorum.
kurduğun oyunu sil.
sadece rar dosyalarına dokunma onlar kalsın.
bilgisayarında C veya D hangi sürücüde çalışıyorsan içinde bir yeni klasör yarat ve adına island de.rar dosyalarını sürükleyerek o island klasörüne taşı.ve bir parta sağ tıklayıp buraya çıkart de.çıkartma işlemi bittiğinde yeni bir klasör açılmış olacak.onu aç.turuncu renkli adı config.ini olan dosyayı çift tıkla ve aç.en son satırdaki E harfini klasörü kurduğun C veya D hangisi ise onunla değiş.Sonraki program files yazısını da island ile değiş.başka bir şeye dokunma.üstteki dosyalar kısmından kaydet de.
oyunun açılması gerekir doğru yaparsan ve acces violation uyarısının anlamı oyun doğru dizinden çalıştırılmıyor demektir.

7 Mayıs 2009 10:47

kapı tarafındaki kanapenin en sağ altından bir inci daha buldum.(ehh oda oyuncusuyuz haliyle bakacaz kanapelerin altına:DDD )
sol köşede bir kasa var.şimdi onu yapmaya çalışıyorum.
org ile ne yapılır bilmem açılmıyor meret

7 Mayıs 2009 11:02

OLDU VALLA ÇOK TŞK EDERIM

7 Mayıs 2009 11:04

rica ederim

7 Mayıs 2009 11:12

merdivenlerden inince üstte rakam altta harf olan bi bulmaca var. rakamlar 1860, harfler ise NUSS oluyor. Ben daha N harfini yapamadım. Sis uçurtma ile de köprülü yerdeki robot öldürülüyo biliyomusun maymunla birlikte.

7 Mayıs 2009 11:13

değirmenin ordaki robotta dinamitle öldürülüyomuş. ama ben nasılsa hepsini tüfekle vurdum.

7 Mayıs 2009 11:13

yippiiiiiii kasa açıldı.
valla çok zor.yani düğmelere tıklıyorsunuz ve dörtlü kareler halinde dönüyorlar.resim alamadım tam ekran olduğu için.ama daire içinde bir N harfi yapacaksınız.kasada antika yazmalar falan var.kaptanın bir resmi var kadın tanıdıkmış.ve sağ kol da orgu açtı
elimdeki musical note ordaki nota kağıdına eklendi

7 Mayıs 2009 11:16

selam bozo.ya tüm robotları öldürmek gerekiyorsa ben yandım.hepsini öldürmedim çünkü.
o dediğin bulmacayı görmedim ben .du bakınayım

7 Mayıs 2009 11:19

hmm ben dediğin bulmacanın olduğu kapıyı içerden açtım bozo.
şimdi iki kapı var.biri üstte yıkık duran kolonu kapıya çekip yapılan N harfi.onu yapınca yerdeki delikten odaya atlanıyor.
biri de senin dediğin merdivenden inince yapılan.ben işte onu içerden açtım.demek tek bir kapıyı yapmak yetecek

7 Mayıs 2009 11:24

orgun üstündeki kolu çekince bir müzik çalıyor.sanırım o müziği çalmamız lazım
concertalinodan beri ben müzik içeren oyunlara iykk diyorum.hayatta yapamam ya bunu ben.
e robotlada anlaşamıyoruz bi türlü.
helppppppppppppp

7 Mayıs 2009 11:32

kapıyı açmak için yazılacak kodun mantığı şu:
üst 1860 onda sorun yok. alt taraf her seferinde değişen harflerden oluşuyor. çıkan her 10 harften sadece 1 tanesi NAUTILIUS kelimesinde var. her harf kümesinden o harfi seçin kelime. önemli değil

7 Mayıs 2009 11:42

daphne imdakkkkkkk
takıldım ben.ya sanırım sonuna geldik.

7 Mayıs 2009 11:43

n yi yaptık içerdeyiz kasayı açtık ordada orta kısma gelicek şekilde n yaptık. bu arada robotun cvplarını doğru bilemedim vuruldum. şimdi daha önce bulduğumuz nota kağıdınıda orgdan çıkana ekleyip. tuşların üstündeki kolu çekip notaları çaldırıyoruz ve dinliyoruz. tabiki hepimiz müzisyey nolduğumuzdan aynısını çalıcaz. bu zor biraz burda durup derin sanat düşüncelerine dalıp bunalıma giriyoruz.

7 Mayıs 2009 11:46

masanın üzerinde kaptan nemonun günlüğü var .sanırım robotun soruları için işe yarayabilir:
Kısaca Jules Verne'nin romanını beğendiğinden sözediyor.Verne onun topluma dönmesini istiyormuş ama bu olmayacakmış.tek dostu bu deftermişAdadaki sırrını korumak için bir kalkan jeneratörü yaptığını anlatıyor. Bu jeneratör belli aralıklarla adanın heryerinden duyulan bir ses çıkarıyormuş.Hiç bir madde bu kalkanı geçemezmiş. Fakat jeneratör fırtınadan bozulmuş.Dolayısıyla ara ara yüzücülere ve küçük gemilere geçiş veriyormuş.Korsanların adaya çıkma olasılığına karşın küçük tuzaklar kurmuş ve robotları saldırı moduna almış.Nautiliusa çıkan herşeyi avlamaya ayarlanmışlar

7 Mayıs 2009 11:48

masada ayrıca jules verne den bir mektup,bir harita,ve Mysterious Island kitabının ilk baskısı var. okuyorum.

7 Mayıs 2009 11:55

notalar
beyazlar 1 den 9 a kadar
siyahlar 1 den 7 ye kadar.
beyaz 56426 bekle
siyah 5642 beyaz 6 bekle
694612 beyaz
tekrar robotla konuş rıdıll dan bahsediyo.
şimdi tekrar orgu çalalım.
siyah 573512 robot bizi captan kabul ediyo ve oyun bitiyo. anasıyla konuşuyo helikopter geliyo v.s.
maymunlu son.

7 Mayıs 2009 11:56

aha ilerleme robotda.
şimdi şöyle başlayan bir riddle sordu

On a win-red case, it lies supreme........
ilk girişte mücevherler vardı.orda bir kırmızı kutu boştu.inciyi oraya koydum tıkladım doğru cevap dedi.

sıra geldi ikinciye.7 soru soracak 2 hataya izin veriyor sanırım

7 Mayıs 2009 11:58

kollardan biri orgu diğeri de denizaltını gören pencereyi açıyor

7 Mayıs 2009 11:59

nan o kadar şey elimizde kaldı. heleben o sülfirik asiti yapmaya öle uğraştım ki sona asiti kaybettim. vazgeçtim başka şeyler yaptım. gene de oldu. sizden başka formüller uydurdum. neler neler ne pyroksilin yaptım. ne2 tane batery yaptım. powderi öğütmedim ama gene de bittim yav hayret.

7 Mayıs 2009 12:04

herkese farklı soru soruyor bu teneke .beni öldürdü adi

7 Mayıs 2009 12:08

o soruların cvbı ve notaları kopya çektiğim linki veriyim mi

7 Mayıs 2009 12:17

sis hadi artık cleopatra rıdılı yükle yav. kaldım tek başıma bişi yapamıyorum. çok ingilizce lazım.

7 Mayıs 2009 12:21

Şimdi riddlelara göre odada doğru nesneyi bulup tıklamak gerekiyor.


Floating in it shell... Captain your twin...
Argonaut veya nautilus


All its twinkling sisters shine...
kapıya yakın olan sergi kısmındaki deniz yıldızı


What correspondence from so far away...
kasadaki 18ci yüzyıl metal kutu


Cedar, laurel, ulmus, beech...
robotun arkasındaki silahlardaki aborgine club


Gracing the oceans, its beauty undenied...
kapıya yakın sergi yerinde adı coral olan


Its silvery surface which weighs the invisible...
kapının yanındaki denizcilik aletlerindeki mercury barometer



Captain, show me this strange creature...
sergi yerinde sünger,sponge



Of all the creatures adorning the wall...
deniz hayvanı tablolarındaki swordfish



Ivory daggers...
sergi yerindeki shark teeth



When its contents turn misty...
sağ duvarda adı storm glass olan



Underneath the ocean, its racing across the land...
denizatı,seahorse



A life saving animal...
sol duvardaki yunus,dolphin



Found again after five hundred years...
sol duvardaki çin porseleni,chinese porcelain



Rising from the water with her large eyes...
yine tablolardaki dragonfly



This miraculous device. A precious ally...
kapının yanındaki aletlerde sextant



On a win-red case, it lies supreme...
sergi yerindeki boş kutuya yerleştirdiğiniz inci



Treasured possession worth more than...
kasanın içibndeki aile fotoğrafı



When time and distance are measured...
chronometer,koronometre



The respected master of the greatest conqueror...
Aristotle's The Poetic, 9th C Arabic Translation, kasada en sağ üst rafta



It has 5 teeth...
sea urchin



This came from the sea, though not the prettiest...
sergi yerinde kasaya yakın olan sağdan 3cü şey,white janthine-mollusk

valla bunlar sanırım tüm sorular.kopyadır.
ben çıktım oyun bitti.
yapımda emeği geçenlere teşekkürler

7 Mayıs 2009 12:23

sis istersen benim copyayı sil ya çok düzensiz olmuş.

7 Mayıs 2009 12:23

yükleriz bozo

7 Mayıs 2009 12:25

bozo pahelika oynadıysan eğer sağ altta mini çette biri yardım soruyor bi baksana.ben oynamadım da

7 Mayıs 2009 12:26

biz silemiyoruz dimi bişi yazınca

7 Mayıs 2009 12:26

aaa siliyomuşuz ya çöp varmış görmemişim

7 Mayıs 2009 12:27

yok ya sen de silebilirdin.blogger sonuçta.blog hesabınla yazdıysan silebilirsin

7 Mayıs 2009 12:28

neyse şimdi napıyoz

7 Mayıs 2009 12:31

ben biraz iş yapmaya gidiyom.sen de mümkünse pahelikada yardım isteyene bi el at.shoutmixde yazmış
by hadi görüşürüz sonra

7 Mayıs 2009 13:59

sis ve bozo teşekkürler,riddleları sayenizde geçtim. yoksa 3 gün uğraşırdım. zaten riddlelardan sonrası film,seyret bitsin. önemi var mı bilmem ama b onus point 278 dedi.ben adadan ayrılıyorum.

8 Mayıs 2009 10:38

kımse yok mu yardım edecek sabahtan beri 50 kere yaptım ızlandı gene aynı hatayı alıyorum

8 Mayıs 2009 11:31

hilal şunu okurmusun lütfen,
ve adım adım yap dediklerimi.
Sishyphos 07 Mayıs 2009 Perşembe 10:37

şimdi en başta uninstall seçeneği yok zaten bunun crackli oyun olmasından dolayı.
ikincisi eğer aldığın hata acces violation ise dizin değişikliğini doğru yapamamışsınıdr.onun başka açıklaması yok.herkese yaptırdıüğım gibi şunu tavsiye ediyorum.
kurduğun oyunu sil.
sadece rar dosyalarına dokunma onlar kalsın.
bilgisayarında C veya D hangi sürücüde çalışıyorsan içinde bir yeni klasör yarat ve adına island de.rar dosyalarını sürükleyerek o island klasörüne taşı.ve bir parta sağ tıklayıp buraya çıkart de.çıkartma işlemi bittiğinde yeni bir klasör açılmış olacak.onu aç.turuncu renkli adı config.ini olan dosyayı çift tıkla ve aç.en son satırdaki E harfini klasörü kurduğun C veya D hangisi ise onunla değiş.Sonraki program files yazısını da island ile değiş.başka bir şeye dokunma.üstteki dosyalar kısmından kaydet de.
oyunun açılması gerekir doğru yaparsan ve acces violation uyarısının anlamı oyun doğru dizinden çalıştırılmıyor demektir.

11 Mayıs 2009 16:00

tutmayınnnn beni başladım şimdi oyuna yeni ya şükür sis o kadar okudum ama kuramadım gitti şu oynu çok şükür bir abim var :=)))))))) abime rarları verdim oda bana oynu exe çevirip geri verdi cnmmmm exe basıp kurmakta ne kadar kolay oluyormuş hehe neyse başladım oyun süper hoş ve güzel üstelik zorda degıl maşşallah ganımet gıbı her yerde item var al al bitmiyor dolaşırken aklıma düşdü gelim bakim eksik varmı acep dedım 22 item topladım bır seferde ama sis seni yorumu görunce kumlardan sadece yumurta aldım hiç sandık görmedım :S gittim geri döndum aradım sandık bulamıyorum üstelik 3 yumurtam var 2 kumdan bir kuşdan aldım ama tosbaga gördum yerınıde bılıyorum ama ordan yumurta alamadım :SSSS bir yazarmısın oynu başamı alım ?

11 Mayıs 2009 17:06

iyi oyunlar shera.çok keyifli bir oyun.sandık palmiyelerin oraya geçtiğinde kaplumbağayı ilk gördüğün yerden çıkıyor kumları eşeleyince.hani ilk görüyorsun ve o sonra denize doğru gidiyor ya.hah orda işte

11 Mayıs 2009 21:19

siscim cnm tşk ederim şimdi geldim hemen bakıcam kaplumbagayı gördugum yerı unutmadım dedıgın yerıde anladım ama bende 3 yumurta var acaba sen hem tosbaga yumurtası hemde kumdan aldım derken aynı yumurtayı mı kasteddın ki yoksa ayrımı öylese tosabaganın yumurtasını aramaya çıkcam :D:D:D

11 Mayıs 2009 21:28

buldum buldum bende ılk yumurta buldugum kumda arıyordum sağol siscim tşkler :=)

11 Mayıs 2009 23:06

sis ikinci ateş yakılan yerde tuglaları koydum çömlekleri atamıyorum sealskin le tamır ettım demişsin sanırım önundekı taşlı yerı tamır ettınde sealskin neki bacım :=))))takıldım orda

11 Mayıs 2009 23:12

neyse yarın devam ederim artık sanırım bu akşam beni görensen bile kafam allak bullak oldu nesne adlarından :=)))))))ya birde para ve lımonla bırleşen bır şey var elımde yanı limon para sarı para bırde ot da sonuncusu ne butun itemlerınımı denedim nafıle yarım bir icatım var ve hala o maymuna ne serdin onuda anlamadım işin komık yanı ne biliyormusun sayfa değişik diğer nesnelerı koymak için yeri daha yeni keşfettım meraktan yukarı basmasam as kalsın çok fazla item aldım diye oynu başa alıyordum sayfayı neysekı keşfettım sonra baktımkı senın yorumlardada yazılı az kalsın tüm emeklerım uçaçaktı :=)))))))))))))allam ya alemım vallahı :D:D:D:

11 Mayıs 2009 23:17

sahilde bir fok ölüsü bulacaksın.ama bir olay sırası vardı onun için.yorumlarda mutlaka vardır.o fok ölüsü ve bıçakla elde ediyorsun seal skin,seal fat iki parça ve tendones.
özellikle ingilizce isimleri yazmıştıkki az karışsın.

maymuna da neyle yaptık hatırlamıyorum ama adı matress idi

12 Mayıs 2009 20:42

straw sis bu nesne ne acaba yazarmısın bütün adayı aradım ama bulamıyorum maymunun altına srmissin diğer yazıdıgın bende var ama bu yok deli oldum ara ara ..

12 Mayıs 2009 22:12

shera
ota benzer bir şeydi.yanlış kalmadıysa aklımda değirmene giden merdivenler sağda kaldığında bir alana geliyoruz ya otluk.galiba o civarlardaydı

13 Mayıs 2009 01:54

valla hafıza hayran kaldım sis :=)) o kadar adayı aradımki ama maymunlar savaş yapılan arazi düz yürüyormuşum sen yazınca baktım otlarda ordaymış şükür

13 Mayıs 2009 22:31

sis nitrik asidim yok :(((

13 Mayıs 2009 22:33

marple syrup kazana atınca alkol almışsın ama ben tüm marple syrup lerımı kullandım agaca gittim bir daha alınmıyor myamun için ikisinide kaynamıştım biri elimde ama bozmka istıyorum olmuyor ne yapıcam acaba nıtrık ondan mı oluyordu ühühühühüüh :=(((((((

13 Mayıs 2009 22:53

sis :=(((((( saltpeter bu ne demek sözlukten bakdım cvp görmıyorum bende de böyle bir nesne yok :=((((((

Adsız
14 Mayıs 2009 12:42

shera
mağarada denize inen bi tünel vardı yerde merdivenle.saltpeter orda duvardan alınıyor

14 Mayıs 2009 14:01

maymunlu kısımdan başa aldım tam oynu aynı yere getirdim bu kez yanlışlıkla iplerim ziyan oldu hayda gene başa döndum delı olcam şimdi gene asidli yerdeyım şükür bu kez alkolum var ama
:((((((((((((( selpeter hala yok ya allah aşkına o nedir barı onu yazın her yere bakdım

14 Mayıs 2009 14:06

allah senden razı olsun adsız çok teşekkür ederim bag bahçe yollarda her yeri tıklamaktan helak oldum merdivenin ora hiç aklıma gelmemişti oh be şükürler olsun aynı yerlerı dolan dolan başım döndu akşamdan beri 3 kez oyunu başa alıp oynuyorum tabi maymunlu kısımdan :S:S:S

15 Mayıs 2009 01:30

sis denizaltıdaki kolono nesnesiz ittim demişsin ama bende olmuyor :((((((( ya bir talihsizliktir gisiyor oynun başından beri parmaklıkları açtım tam karşımda bir kapı var ulaşamıyorum yerde bir şey var itemiyorum o ise kolon item koncak galıba yada neden olmuyır ki:=((((( üühühühüüh

15 Mayıs 2009 09:29

düşmüş olan kapıyı robotlardaN ALDIĞIN ROKET MİYDİ İTİCİ MİYDİ NE,ONLARDAN İKİ TANESİYLE KALDIRIYORSUN.SONRA DA DEVRİLMİŞ OLAN KOLONA TIKLAYINCA O KENDİLİĞİNDEN SOLA KAPIYA DOĞRU KAYIYOR.SEN DE ÜSTÜNE BASIP KAPIYA ULAŞIYORSUN

15 Mayıs 2009 21:02

emeği geçen herkese tşkler bitirdim sonunda :=)))bide şu alkol alacam diye oynu başa aldımya alkolüde hiç kullanamadık :=)))))))heheh

Adsız
18 Temmuz 2009 18:54

arkadaşlar yardım lütfen oyunu kurdum resimdeki gibi eror verdi yardım edermisiniz
çok beğendim ama açamadım

3

18 Temmuz 2009 19:58

adsız oyunun sayfasında yani bu sayfanın en başında koyu renkli yazılmış oyun kurulum açıklaması var.bir de 102 numaralı yorumda detaylı olarak var.onları yapman gerekiyor

Adsız
20 Temmuz 2009 18:42

DOĞRU DİZİN NEDİR TEŞEKKÜRLER HEPSİNİ YAPTIM OLMADI YA DİZİN NEDİR

20 Temmuz 2009 21:27

şimdi bu oyunun kurulmasında bir farklılık var.dosyaları rardan çıkarttınız.oluşan yeni klasörü açtınız.içinde turuncu renkli bir dosya olacak.adı config.ini o dosyanın.çift tıklayıp açın.en alt satırda şunu göreceksiniz.
PATH=E:\Program Files\Return to Mysterious Island\datas
bu satırı değiştirmeniz lazım.
E hangi dizine yüklediğiniz.D olabilr C olabilir.
Program files da dizinin bir parçası.ben direkt C içinde island adlı bir dosyaya yüklediğim için bende şu şekilde değişti mesela.
PATH=C:\island\Return to Mysterious Island\datas
bu değişikliği yapıp dosyayı kaydettikten sonra oyunu açabilirsiniz,öncesinde error verecektir.



ikincisi eğer aldığın hata acces violation ise dizin değişikliğini doğru yapamamışsınıdr.onun başka açıklaması yok.herkese yaptırdıüğım gibi şunu tavsiye ediyorum.
kurduğun oyunu sil.
sadece rar dosyalarına dokunma onlar kalsın.
bilgisayarında C veya D hangi sürücüde çalışıyorsan içinde bir yeni klasör yarat ve adına island de.rar dosyalarını sürükleyerek o island klasörüne taşı.ve bir parta sağ tıklayıp buraya çıkart de.çıkartma işlemi bittiğinde yeni bir klasör açılmış olacak.onu aç.turuncu renkli adı config.ini olan dosyayı çift tıkla ve aç.en son satırdaki E harfini klasörü kurduğun C veya D hangisi ise onunla değiş.Sonraki program files yazısını da island ile değiş.başka bir şeye dokunma.üstteki dosyalar kısmından kaydet de.
oyunun açılması gerekir doğru yaparsan ve acces violation uyarısının anlamı oyun doğru dizinden çalıştırılmıyor demektir.

20 Temmuz 2009 21:28

eğer aldığınız error başka bir uyarı ise resmini görmeden yardımcı olamam.ya da daha açıklayıcı olun.ne diyor pencere açılıyorsa ne yazıyor,yok oyun hiç açılmayıp siyah ekran mı kalıyor vs vs.
detayla yazın ki yardım edebileyim

22 Temmuz 2009 00:25

offff neyi eksik yapıyorum bilemedim ama bende robotlar çıkmıyor yardımmmmmmm

Adsız
22 Temmuz 2009 01:46

3kere kurdum şöyle yazdı eror access violation at 0x004e6300 (tried to read from 0x00000018)program terminated yazıyor ufyaaaaaaa olmadı

22 Temmuz 2009 01:51

robotlar konusunda bana yardım edecek yokmu sinir oldum herşeyi denedim olmuyor neyi eksik yaptığımı anlayamadım yorumları defalarca okudum:((((((

22 Temmuz 2009 01:53

adsız bende başta yapamamıştım dosyayı kaydettiğin yeri değiştirme o zaman açmıyor birde sishyphos'un açıklamasını dikkatli oku

Adsız
18 Ağustos 2009 02:46

bendede olmuyor :@ oyun açılıyor new game diyip bir profil seçiyorum sonra confirm e yes diyince access violation ufff kaç saattir uğraşıom:((

Adsız
21 Ağustos 2009 16:02

Arkadaşlar sorunu buldum sanırım bide benim oynadığım ikincisiymiş bu oyun anakarta tümleşik ekran kartlarında çalışmıyor galiba çünkü ben dizüztü bilgisayara yüklemeye çalışıyordum daha sonra masaüstü bilgisayarıma yüklemeyi denedim orada çalıştı ve bide crackini değiştirmek gerekiyor yükledikten sonra yoksa oyun 20-30 dk sonra kapanıyor ve açamıyorsunuz. Umarım yardımcı olmuşumdur çünkü ben çok uğraştım arkadaşlar uğraşmasın.

Adsız
17 Kasım 2009 15:47

Journey to the Center of the Earth bu oyunu oynayanlar varmı lütfen yardım körüğü alamadım nasıl alınır yardım

17 Kasım 2009 16:00

eğer bu yazdığınız oyundaki körükse bahsettiğiniz 32 numaralı yorumda yazıyor.alınmıyor,sealskin ile tamir ediliyor.
haa yok adını yazdığınız oyundaki bir körük ise zaten buraya yazmamış olmanız gerekirdi.

Adsız
1 Aralık 2009 22:04

Ben bu oyunu biraz gecikmeli oynuyorum. Batari yapacağım ancak bende silver coins yok. Oyunun başında kaplunbağanın geçtiği yeredn ben sadece iki yumurta aldım, ben sandık felan almadım. birkaç kez baştan oynadım ancak sizlerin yazdığı o sandık bende çıkmadı. Ben birşeyleri yanlış mı oynadım. Ben şu an yukarıdaki mağaradayım, oradaki ateşi yaptım, imbiğide ancak batari için gerekli olan gümüş para bende yok yardım lütfen

1 Aralık 2009 22:34

adsız biz oynayalı uzun zaman oldu tam hatırlamayabilirim ama sandık sahilde kaplumbağanın oraya gittiğimiz geçit var ya oralarda biryerlerde kaplumbağanın oraya gitmeden önceki ekranda yerde imleci gezdir el işareti çıkacaktır.

Adsız
3 Aralık 2009 17:16

ben oyunun sonuna geldim ancak bende inci yok. Oyunun başında bende dörttane midye vardı onları kız yedi ancak hiçbirinde inci çıkmadı. İncinin olduğu mide nerede ben bulamadım. Yardım lütfen

3 Aralık 2009 18:35

Sishyphos dedi ki... 10

şimdi yine sapsız bıçakla.ateşi koyduğum yerin biraz sağındaki sarmaşığı alabildim.adı acacia thorns.ve onu ateşte kullandım .ateş eğidimi ne onları.çatal çubuk eğilmiş acacia thorns.ince sarmaşık ve solucanlarla balık oltası yapıp balığı yakaladım.
gidip balığı ateşte pişirdim yedi.4 tane tosbağa yumurtasını,kuş yumurtasını,2 yengeci de pişirip yedim.ardından bıçakla 3 tane midye(oyster)açtım yedim.vee sürprizzzz bıçak bitti.
lighter diye bir şey hazırlamıştık ateşi yaparken.onu bozarsanız bir bıçak daha oluyor.diğer midyeleri de yedim.giant midye içinden inci çıktı.ve sonunda kızcağızım yeterli güce kavuştu.şimdi o kaya basamaklı yerin tepesine gidiyorum.gücüm yok diye ordan atlayamıyordu.herhalde şimdi atlar.

Adsız
3 Aralık 2009 18:47

Kız bende de 4 midye yedi ancak hiçbirinin içinden inci çıkmadı bende inci olmadığı içinde robotun sorduğu soruları yanıtlayamıyorum. Bu dediğiniz inci nereden aldığınız midyenin içinden çıktı. Bulduğumuz yiyecekleri sizin yazdığınız sırayla mı yedrmek gerekiyordu. Ben birşeyleri yanlış mı yaptım.

3 Aralık 2009 18:52

işte bak giant midye diye bir şeyin içinden çıkmış inci.
valla çok uzun zaman oldu oynayalı.hatırladığım kadarıyla sahilde sudan çıkan uzun kaya gibi bir şeyden almıştım sanırım.
yiyeceklerde sıra olduğunu sanmam.sadece elinde tek olan yiyecekleri yedirmemeye çalış istersen.belki sonradan gerekebilir hani.

Adsız
3 Aralık 2009 20:37

ben de balığın olduğu yerden 4 tane midye aldım kız onları yedi ancak hiç birinde inci çıkmadı. Şimdi kaptanın odasındayım ancak bende inci olmadığı için sergi yerine inciyi koyamıyorum. Midye aramak için sahile gittim tekrar ancak orada midye yok oyunun sonunda takılıp kaldım böyle.

3 Aralık 2009 20:57

adsız kaptanın odasında kanape altlarına bir bakarmısın inci bulabilecekmisin.yanlış hatırlamıyorsam oyunun gidiş yönü tek olmadığından sonradan bulma şansı olacak.

3 Aralık 2009 22:31

adsız bulamadıysan midye balık tuttuğumuz yerdeki kayada bütün her yerine bak çok belirli değildi tam yerini hatırlamıyorum ama sol taraflara bak istersen kayanın üstünde

Adsız
4 Aralık 2009 00:07

sis sağol buldum inciyi. Kaptanın odasında kanepenin altındaydı inci. Yardımcı olmaya çalışan diğer arkadaşlara da teşekkür ederim. Sayenizde bitirdim oyunu.

4 Aralık 2009 00:40

Ok sevindim adsız.bir ricam olacak ama.bir dahaki yorumunda en alta benim adım şu diye bir nick yazarsan adsız diye hitap etmek zorunda kalmayız:))

Adsız
25 Temmuz 2012 21:25

dediğiniz herşeyi yaptım yinede error diyor vin7 de çalışmıyor olabilirmi yardım lütfen

25 Temmuz 2012 22:17

oyun ikonuna sağ tıklayıp açılan menüde yönetici olarak çalıştır seçin. bu işe yaramazsa yine sağ tık menüsünden uyumluluk sorunlarını gider seçin ve ekran yönergelerini uygulayın.bu da işe yaramıyorsa çalışmıyortdur.

Adsız
26 Temmuz 2012 00:05

teşekkür ederim açabildim yardımınız sayesinde.iyiki varsınız sis:)

26 Temmuz 2012 01:05

rica ederim adsız.iyi oyunlar.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template