Realms of Illusion Sentinel



Yıllar önce kaybolan Tastan uygarlığından geriye sadece bazılarının içinde hazineler saklı olduğuna inandığı Tastan Mezarları kalmıştır.Bazıları da hazineden çok müthiş bir uygarlık ve teknoloji olduğuna inanmaktadır.Beni rolünde kızkardeşimizi kurtarabilmek için bu mezarların gizemini araştırmak üzere maceramıza başlıyoruz.Oyunda bir hologram olan suni zeka A.I bize eşlik ediyor.Buraya Tastanlar tarafından mezarları korumak üzere bırakılmış bir nöbetçi aslında kendisi.Oyun ilerledikçe bu nöbetçinin aslında göründüğünden daha karanlık bir güç olduğunu öğreniyoruz.604 MB

The Tastan civilization succumbed to extinction many years ago; their only
legacy being the mysterious Tastan Caverns. Some believe the caverns hold an
invaluable treasure, while others say great wealth is attained through the
knowledge and technology left behind by this advanced race. Take on the role
of Beni and search for the truth as you enter the Caverns on a dangerous
quest for riches.
As you begin your strange and perilous journey, a female sentinel, a
holographic image with advanced A.I., positioned there by the ancient Tastans
to guard their sacred caverns, awakens.She appears throughout your quest with
a sometimes benign purpose, but other times with calculated intentions. You
will soon realize that behind the mask of illusions, the sentinel is much
more than she appears to be, her dark purpose will threaten your very
existence.604 MB



Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download part 4
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 40 yorum

21 Mayıs 2009 14:03

eğer oyunu ilk açtığınızda video kartla ve direct x ilgili bir uyarı çıkarsa şaşırmayın .oyunu yine de oynayabiliyorsunuz.bende laptopta verdi ama ev pc de vermedi mesela o uyarıyı.ekran kartıyla ilgili bir şey o.
esc tuşu menüye geçmenizi sağlıyor.
Mısırdan çıktık yeraltı mezarlarında dolancaz bi süre de:DD

21 Mayıs 2009 15:12

teşekkürler sis:)
yükleyeyim 1.partı dedim ama, hız 10 KB ve 4 ssat küsur sn .yazıyor.akşama bakacam artık:)
bu hızla zor yüklenecek çünkü.

22 Mayıs 2009 03:07

oyuna başladım,az bişey oynadım.
şimdi ilerlemek için sağ clikc yapıyoruz.ilk indiğimiz yerden ileri gidince kırmızılı bir hatunla konuştuk epey.çok anlamadım ama adamımız ona inanmadı sanki.epey bir dolandım.sonra sanırım ilk indiğimiz yerden ileri gidip sola döndüm.(yokuş yukarı çıkan bir yol)baya bi yukarılara çıktım.odalarda ortasında daire olan mekanizmalar gördüm.sanırım en yukarı çıkınca tepesi kristal ya da buz olan bir mekanizma gördüm.arkasından dolanınca düğmeleri olan.buz üzerinde geometrik şekiller var.bağlantı kuramadım.çünkü düğmelerle sadece üçgen yapıp tamamlıyoruz.ben de deneme yoluna gittim:
ilk şekil:yatay çizgi her iki ucunda birbirine dönük eğik çizgileri olan şekil.
ikinci şekil:aynı şeklin oratasından bir dikey çıkıyor.
üçüncü şekil:bir üçgen düşünün sağ alt köşesi boş olan.
aslında birbirini izleyen şekiller üçgeni tamamlasın mantığı gütmüştüm ama değil bu durumda.

bunları yapınca kırmızılı bayan (bekçi o mu sis çok ta hoş:D)çıktı yine konuştuk.
makinenin karşısındaki odadaki daireden ışınlar yayılıyordu.dairenin üzerine çıkınca ışınlandım.(demek ışın makinesiymiş)

şimdi farklı bir yerdeyim(çeşitli bitkiler var burda aman aman voyage geldi aklıma)çıktığım yerden sola gidince yine aynı hatun.konuşuyoruz..

ama bırakıyorum şimdilik bu kadar.

22 Mayıs 2009 07:15

ben daha indiremedim 2. parttayım. bitsin hemen başlıycam.

eko
22 Mayıs 2009 16:03

2 saatir oynoyorum dahada çözemedim dön dolaş aynı şey anlayan varsa anlatsın lütfen

22 Mayıs 2009 16:08

@ eko

egenin yorumunda yazılan teleport ünitesini açan puzzle yapılacak.sonra da ışıklı yani aktif hale gelen teleport ünitesinden Teggert isimli başka bir dünyaya geçeceksin.orada sentinel ile tekrar konuştum.ortada bir kule var.
ama sonrasını oynayamadım işim çıktı

eko
22 Mayıs 2009 17:42

sağol sishyphos bende ordayım işte takıldım anlamadım da ne yapıcam artık oynayanları beklicem

22 Mayıs 2009 19:58

ben kuladayım ama bir türlü ayarlayamadım.bu kule üst göstergeden sağa sola dönüyor alt göstergeden de aşağı yukarı.pembe çiçeklere denk getirip ışın veriyoruz.sıra ile ve aralarında akım oluşuyor.ancak sol baştaki çiçeği denk geitremedim.sanırım belli hakkımız var.sapdakileri akımla bağlasam da soldaki ile uğraşırken başa dönüyor.
ayarlar çok ince sanki.mesela beyaz düğme belli aralıklarla.yani bir beyazdan diğerine geçerken altta olmayan düğmeler kadar da atlamış olabiliyoruz.ya anlatamadım biliyorum.:D

22 Mayıs 2009 20:04

şöyle diyeyim:üst gösterge için mesela en sol beyaza geldiğinizde aradaki boşlarla birlikte aslında 5 birim sola gidiyorsunuz.size 4 birim gerekiyorsa sağdaki beyaza tıklayıp bir birim sağa dönüyorsunuz.aynısı aşağı yukarı için de geçerli.

22 Mayıs 2009 20:26

girdim dolaşıyorum.sözettiğiniz kırmızılı kadınla konuştum. o bir savunma programı,sanal bir bekçi sanırım.sizin sözettiğiniz yokuşyukarı yolu gördüm ama herzamanki gibi aklım diğer yollarda kalmasın diye önce diğer tarafları dolaşıyorum. önce sola gittim,düz.tren rayları gibi birşeyi takip ettim.ilerde bir platformda bitti. üzerinde sunak benzeri birşey var fakat yaklaşılmıyor. geridöndüm.bu kez hafif bir rampayla yine sola gidiyorum.merdivenler var yukarıları bir araştıracağım. bir yandan da kaybolurum diye korkuyorum. bu arada aşağıda da burada da heryerde üçgen şeklinde etrafı şeritlerle çevrili,ortasında güneş işareti olan alanlar var. Kaybolursam beni nerede arayacağınızı bilin diye size bu notu bırakıyorum. şimdi ikinci kattayım:)

22 Mayıs 2009 20:39

başım döndü ama çıktığım yer egenin söz ettiği yermiş. çünkü aynı üçgenli puzzle'ı buldum. fakat bu oyun beni cidden tuttu.

22 Mayıs 2009 21:24

kuleyi çözdüm. deneye deneye canım çıktı.artık çalışıyor da ne işe yaradı anlamadım.şöyle:
önce beyaz düğmelere numara verelim. yukardan aşağı en üstteki beyaz 1 ortadaki 2 en alttaki 3 olsun.yatayda da en soldaki 1 ortadaki 2 en sağdaki de 3 olsun.
1.önce mavi düğmeye basıp resetleyin.
2. Dikeyde 2, yatayda 3.çiçeklerden biri elektriklenecek
3. dikey 3, yatay 3 ikinci çiçek
4. dikey 3, yatay 2 ,üçüncü çiçek
5. dikey 1, yatay 1
6. dikey 3, yatay 3
böylece beşgen kuruldu. şimdi gidip ne işe yaradığına bakayım

22 Mayıs 2009 21:24

şimdi kule işi tamam.ama çok uğraştırdı.hesabıma göre 12 hakkımız falan var.yani ayarlasak bile fazla adım olunca başa dönüyor.şu çıkan kulenin taşındaki aralıkları da birim olarak aldım.mesela en sol çiçek için 9 birim yükselmeli.yani ilk başladığınızda 4 birim ise 2 aşağı 5 yukarı 2 yukarı gibi yaparak 9 birime ayarlıyoruz.ama hakkın bitmesi sorunu ve sağa ve sola ayarları da var tabi.ben en iyisi nasıl yaptığımı yazayım.tahminim hepimizde aynıdır ayarlar.ancak şunu belirteyim sadece beyaz düğmeleri baz almadım.ona göre sayı veriyorum.boşlukları da hesaba katın:

mavi düğmeyi reset olarak kabul edin.mavi düğmeye bastıktan sonraki halini yazıyorum.çünkü ordan da daha aşağı iniyor.

1 sağ 3 yukarı
2 sağ iki aşağı
3 sol 2 aşağı
5 yukarı 5 sol
1 sağ 1 aşağı

hangi çiçeklere denk geldiğini yazmıyorum.zaten gelince çiçek akımlanıyor.

bunları yapınca aşağıdaki teleportlar çalıştı.

mola...her puzzle böyle olursa biraz uğraşıcaz gibi.

22 Mayıs 2009 21:27

haha daphne bu kadar olur.aynı zamanda aynı yorum.ama kalsın silmeyelim çifte açıklama olsun:D

22 Mayıs 2009 23:41

oradan başka yere gidemiyorum. şimdilik dönüp duruyorum. ışıklardan biri kırmızı yanıyor. o dikkatimi çekti

22 Mayıs 2009 23:50

derken, kırmızı yanan ışığın yanında bir düğme platformu hareket ettiriyormuş. yükseldim.üst katta bir puzzle daha var

23 Mayıs 2009 00:16

nasıl anlatsam. 4 ayrı panel var
her birinin üstünde 8 düğme. her panelde tek düğmeye basılabiliyor ve o karşıdaki ışıkları yakıyor. ışıklar kırmızı ise geçemiyoruz. herdüğme bazı ışıkları mavi,bazılarını sarı yakarken bazı mavileri de kırmızıya döndürüyor. amaç karşılıklı mavileri yakarak kesintisiz bir köprü oluşturmak. biriyle söneni diğer düğmeyle açmak gerek. çözüm şu: soldan başlayarak
1-8. düğme
2-3.düğme
3-6. düğme
4-4. düğme çekili olursa köprü tamamlanıyor

23 Mayıs 2009 00:41

köprüden geçince ilerliyoruz. asma köprü ile geçilen bir yer var. ortadaki çiçek gibi şeylerin kolları ile ilgili puzzle çözülecek. hepsinin karşısında birer dev çiçek var. bazı yaprakları uzun bazıları kısa. sanırım ona göre yapılacak. sorun şu ki dev çiçekler dönüyor. dolayısıyla başlangıç hangi yapraktan olacak bilemiyoruz. artık yarın denerim. çok uykum geldi.iyi geceler.

23 Mayıs 2009 02:22

çiçekler şu şekilde oldu:
mekanizmalardaki şekillere ve çiçeklerin dönerken ki şekillerine bakın.illa tam karşısında olması gerekmiyor.mesela belirgin işareti olduğu için en iç dairesi artı işaretinden oluşan mekanizmayı seçelim.çiçekler dönerken bakıyoruz dönerken o şekli alan hangi çiçekse onun eşidir.çiçeği tam o şekli aldığında durduruyoruz.yaprakları kısa uzun not ediyoruz.ve o mekanizmaya uyguluyoruz.tamamlanınca içeri girip aşağı iniyoruz.aşağıda dolaşınca minik bir tepede ışık görüp oraya gidiyoruz ve bir krista gibi bir şey alıyoruz.

23 Mayıs 2009 02:33

şimdi transporterımızı bulup ışınlandık.ilk ekranımıza geldik.burda ki tepesi buz olan mekanizmaya kristali tıkladık.(ilk puzle yaptığımız)ışık yaydı takip edince duvarda bir şekil var.

ay ama deli olcam.bir hata mı yaptım nedir.ya da bir şey yapmam lazım bulamıyorum.bu adam hep aynı şeyi söyleyip duruyor.:DDD

neyse ben yorum yazarken susmuş:)
şimdi aşağıya inmeye çalışıyordum ki hazır bir transpoter gördüm.başka bir yere ışınlandım.

23 Mayıs 2009 02:41

ya gittiğim yerde bişey yapamadan ışın makinem çalışıyor diye geri girdim başka yer.ordan da başka yer derken kayboldum.neyseki kristali koyduktan sonraki ışın makinemi bulup tekrar aynı yere geldim.

bölüm ismi alsam iyiydi.dev yeşil bir mekanizmadayım.köprüden inip turuncu düğmeli aletin önünde durdum tıkladım makanizma kayıyor.epey bi tıklayınca bir kapıya denk geldim.içeri girdim yine mekanizma bulup tıkladım bir kapı daha.labirent burası sanırım .bakalım nereye ulaşıcaz.

23 Mayıs 2009 02:49

ve de kayboldum:(
başta bir sorun yok ama kapılar açıldıkça geri dönebiliyoruz yanlışlıkla.ayrıca ilerledikçe her dönmede tek kapı açmıyor.yani tıkladıkça başka kapılar da gelebiliyor.hangisinden girip nereye gidicem.bilemedim.bu saatte de uğrşamam zaten.
yarın devam....

23 Mayıs 2009 09:12

ege boşuna uğraşma orda. bende döndüm dolaştım bişi yapamadım. çıktım. sona diğer makinanın olduğu yerden girdim sağ yanı açık üçgenle temsil edilen ışınlama makinası. transport deniyo galiba bu makinaya. bende artık transport diycem.
burası tahtadan yapılmış bi iskeleli mekan. ilk başta gittim sağda 4 renkli ip olan bi cihaza rasladım. ipleri çekiştirdim bişi olmadı. ilerledim. solda istiridye şeklinde bi cihaz buldum düğmesine bastım tam karşısında denizde kule gibi bişi var ondan su akmaya başladı. devam ettim bu tahtadan bir kule en sonlara doğru gene istiridyeli makinadan buldum gene denizde sutun kule neyse işte bi başkası ondan da su akmaya başladı. en üstte kocaman ipe bağlı küp benzeri bişi var. geri döndüm kuleden indim. bitişte karşıya yürüdüm saüda denize inen bi merdiven var ona falan tıklarken gene kırmızılı kadın geldi onla konuştum. hala dolaşıyorum.
vede pc im çöktü. kasa kendiliğinden kapandı bidahada açılmadı. eski kasayı taktım şimdi bundan yazıyorum ama burada bu oyun yok. diğeri tamirden gelene kadar bekliycem. çok hızlı gitmeyin lo yetişemem sona....

eko
23 Mayıs 2009 10:27

ege kuleye nasıl çıktınız ben çıkamıyorum beceriksizim galiba

23 Mayıs 2009 12:34

eko;ilk yerden ışınlanınca dev bitkiler olan bir yere geldik hani.orda kırmızılı bayanla konuştunsa daha sonra gezerken bir makine bulacaksın.daha doğrusu asansör.çünkü içine girdiğinde seni yukarı çıkaracak.kule çıktığın yerde olacak.

23 Mayıs 2009 12:55

benim için çok geçti artık.geri çıkamadım labirentten.iki yöne de baktım makinenim merkezine doğru gitmeye çalıştım.bazen ilk kapıdan değil 2.kapıdan girdim derken merkeze geldim.yine asansör burası yukarı çıktım.

burası çok karışık.bizim dev mekanizmanın etrafında havada asılı araçlar var.bunları yine dolaştıkça gördüğümüz dürbün bencezi aleti ile hedefleyebiliyoruz.bu araçların altında renkli ışıklar yanıp sönüyor.ayrıca dört bir yanda tekrar kıvrımlı merdivenler çıkıyor onlardan çıkınca da kırmızı düğmeli bir alet.çıkardığı ses saksafon gibi sanki.bu aletle karşısına denk gelen havada asılı aracı mı kontrol edicez bilmiyorum.

bulunduğumuz yerde yine bir asansör var.üç kata çıkıp inebiliyoruz.

23 Mayıs 2009 13:11

şimdi;asansör ile gezdim(bu ana asansör deği o labirente indiriyor)1.kata indim çemberde gezerken direkler ve tepesinde ışıklar var.1.katta pembe ışıklı direk ve onun sağında bir kol.kolu çektim tıpkı en üstte kıvrımlı merdeivenle çıkıp bulduğumuz saksafon sesini andıran aletin sesi ile aynı.tabii sesi aklımda nasıl tutucam bakalım.
şimdi burda anasörün arka kısmından çıkıp dolaşınca sarı ışıklı direk var.aynen kolu çekip aklımda tuttum:D
2.kata çıktım.orda mavi ışıklı direk,kolu çekrtim.en üstte de yeşil ışıklı direk varmış zaten.

23 Mayıs 2009 13:15

tamam havadaki araçlara dürbünle bakınca alttlarında sıra ile ışıklar yanıyor.tahminim her aletin karşısına denk gelen merdivenden çıkıp saksafon tüpli alete ona ait sesleri bazıcaz.ama kırmızı ışık lazım o eksik bende onu bulmam lazım.

D@phne
23 Mayıs 2009 13:15

ege ben bu oyundan sıkıldım.yazılanları bile sıkıntı bastırdı yaw.sana kolay gelsin.

24 Mayıs 2009 00:08

şimdi labirentten merkeze çıktım.en dış asansöre bindik ve 1.kata indik,1.katta asansörün iki tarafından da inilip farklı yollarda dolaştık.1-2-3.katlarda renkli ışık veren direklrin kollarına bastık sesleri dinledik.

3.katta da yeşil ışık veren direk vardı.

şimdi 3.katta dürbünle izlediğimiz havadaki uzay araçları renkli ışıklar veriyordu.kıvrımlı merdivenlerden çıkınca her birinin karşısında düğmeler var aracın verdiği ışıkların seslerini hatırlayıp düğmelere ona göre basınca araçtan ışın yayıyor.

şimdi ben deli gibi inip direklerdeki kolları çekip sesi dinledim.ancak beyaz ve kırmızı ışık göremedim.onları da denerken bulup not ettim.

ışıkların seslere göre sıraları:
1-kırmızı
2-yeşil
3-mavi
4.sarı
5-beyaz
6-pembe

şimdi her kıvrım merdivenden çıkıp karşıdaki araçtan yayılan ışığı sıra ile not edip,o düğmelere basıcaz.sırayı nasıl bilicez dersek başa dönünce bir süre bekliyor.

tüm araçlardan ışın çıkınca ortadaki sarı mekanizma aşağı iniyor ve 2.kristal alınıyor.

ben araçların renklerini de not etmiştim yazayım.

sarı araç:sarı-mavi-yeşil-kırmızı
kubbe şekli olan araç:yeşil-sarı-beyaz-pembe
küre şekli olan:pembe-mavi-yeşil-beyaz
küre şekli yeşil olan:sarı-kırmızı-pembe-yeşil

ancak bendeniz labirentten geri dönemiyorum.

24 Mayıs 2009 00:10

ışıkların seslere göre sıraları demişim.basılacak butonlardaki sıraları yani.

24 Mayıs 2009 00:40

şimdi labirent bir baş belası.neyse ki çıktım.
keristali yerine takıp transpoterı buldum ve lavlar olan yere geldim.

24 Mayıs 2009 00:47

burda gezip dolaşıp kırmızılı bayanı buldum.
halısını koltuğunu alıp buraya da gelmiş.ve bu manzarada şarap içip kitap okuyor iyi mi:DDD

konuştuk.dön dolaş bir yer buldum.3.kristal burda.ama vermezler öyle hemen sanırım.:D
bir kitaplık,masa ve fincan da var.bayan bize bıraktı galiba:)

24 Mayıs 2009 00:53

haha daphne burayı görürsen seni kimse tutamaz diye korkuyorum.çok kırmızı burası içim bayıldı yaw:DDD

hani dedim belki hoş bir manzarası olan yer gelir.nerdee.tek hoş manzara kırmızılı bayan.o da bi görünüp bir kayboluyor:D

24 Mayıs 2009 00:55

burda dön dolaş bir ara lav denizinin üzerinde buldum kendimi.ürperdim yahu:)

bir izleme aygıtı buldum;karşımda renkler ve semboller var.
hadi bakalım kolay gelsin...

24 Mayıs 2009 01:05

bu şekilde üç ayrı platformu gözlemledim aletle.hiç bir şey anlamadım şimdilik.

bir de masadaki kitapta solda dikdörgen içinde daireler ve karşılarında renkler vardı şeritler halinde:
4 kırmızı
3 sarı
5 yeşil
2 pembe
1 mavi

burda pembe hizsındaki daireye okla bağlanmıştı.

24 Mayıs 2009 14:36

şimdi burda platformlar bağlı olmadığı için ileri gidemiyoruz.
bineye girince hemen solda kısa direk üzerinde kırmızı ışık var.ona basınca yukarı çıkıyoruz.orda bir pane ver ki 4 taraflı olan platformları hareket ettiren.panelin etrafını dolanarak karşı manzarada düzenlenecek platformu görüyoruz.ayrıca panel altındaki ok işareti ile siz hareket etmeden kendisi dönebiliyor.

platformun birini yaptım sandım ama olmamış.bir de her platformun üzerinde simgesi var.sanırım kolay olmayacak.

24 Mayıs 2009 14:54

zor değil ama çok uğraştıracak.simegeler bakmadım.tepesi çanak gibi olan direği ortada olan.yanardağın hemen önündeki platformu bağladım.olup olmadığına pencerenin önüne gelip baktım.oraya gittim olmuştu.renkli taşlar olan sütuna ulaştım.
ancak yandaki kayalar için de ayrı uğraşacaksak yandık.

renkli sütun için elimde kitapta bir ipucu var yukarda yazmıştım.mesela pembe 2.şimdi burda pembeyi 2.sırada bırakayım tamam da doğru platformu nerden bilicem.

kadın bu arada konuşuyor.yanardağın ateşini mi söndürücez nedir anlamadım:S

24 Mayıs 2009 15:08

başka bir platformu karşıma aldım.ama düğmelere bastıkça görmediğim platformlardaki köprüleri de oynattığımı sesten anlıyorum.birini yapınca diğeri bozulacak.
sanırım ben de sıkıldım:(

Adsız
18 Haziran 2009 15:35

bütün köprüleri yaptım fakat büyük kayanın arkasında bir kule daha var oraya geçemedim bide bu renkleri neye göre ayarlıyacağız bilmiyorum :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template